سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: آخرین اخبار و مطالب مربوط به ارز.دلار
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
يكشنبه 25/10/90
دلار آمریکا 1680 1695
دلار کانادا 1690 1730
یورو 2150 2200
پوند 2650 2730
دلار استرالیا 1770 1810
فرانک سوئیس 1780 1830
کرون سوئد 235 255
یکصد ین ژاپن 2050 2200
دلار هنگ کنگ 195 210
رینگیت مالزی 500 550
لیر ترکیه 890 915
ریال عربستان 425 440
درهم امارات 465 472
یوان چین 265 285
سلام اين سايت ديگه بسته شده
آقا رضا سايت مثقال بسته شده ولي ديگر سايت هاي قيمت لحظه اي طلا و سكه بسته نشده
در بازار تهران، در پایان روز گذشته ، سکه به یک میلیون و دلار به 2000 تومان رسیده است.
ارزش پول ملی ایران به پایین‌ترین حد خود در تاریخ رسیده و روز به روز بیشتر و بیشتر سقوط می‌کند. با این حساب باید پرسید آیا ایران، گام در راه «زیمبابوه» گذاشته است؟
واقعا جای تاسف دارد :


منابع عراقي مدعي شده‌اند که مرزهاي شرقي اين کشور، با هجوم فزاينده ايراني‌ها براي مشغله کاذب "خريد دلار" مواجه شده که دليل آن، افزايش نرخ دلار در ايران تا مرز ۲۰ هزار ريال است.

صرافي‌ها و ارزفروشان شهر "کوت" در شرق عراق مدعي شده‌اند که با افزايش خريد دلار در ورودي‌هاي مرزي شرق اين کشور مانند "زرباطيه"، "شلمچه"، "المنذريه" و "الشهابي" مواجه شده‌اند که از مهم ترين گذرگاه‌هاي تجاري و سياحتي بين عراق و ايران هستند.

به اعتقاد اين صرافان و ارزفروشان، افزايش خريد دلار در روزهاي اخير به دليل افزايش مبادلات تجاري ميان ايران و عراق از اين گذرگاه‌هاي مرزي بوده و موجب افزايش مبادلات ارزي و افزايش قيمت آن (دلار) در برابر ريال ايراني و دينار عراقي شده است.

يک منبع دولتي در وزارت دارايي عراق نيز که خواست نامش فاش نشود، ادعا کرد که مبادلات تجاري سازمان نيافته و غيردولتي در مرزهاي شرقي عراق موجب تشديد روي آوردن ايراني‌ها به خريد دلار به بهانه‌هاي خريد و فروش کالا شده است.
از سوي ديگر "فائق الوزان" کارشناس امور ارزي در عراق گفت که اجراي تحريم‌ها عليه ايران موجب روي آوردن مسافران و بازگانان ايراني به مرزها با هدف خريد دلار از بازارهاي عراق شده است.

همچنين يکي از صرافان شهر مرزي "بدره" تأکيد مي‌کند که نبود بانک‌هاي دولتي و حتي خصوصي برسر مرزها و در گذرگاه‌هاي مرزي موجب رشد بي‌سابقه شغل دلالي ارز در اين مناطق شده است.

منبع: مشرق
به دنبال نابه‌سامانی‌های اخیر بازار هم اکنون دلار در بازار آزاد به ارزش 2 هزار و 50 تومان رسید.
--------------------------------------------------------------------------------
به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری فارس در پی نابسامانی‌های اخیر بازار ارز و طلا هم اکنون دلار در بازار ارز به ارزش 2 هزار و 50 تومان رسیده است.
دلار صبح امروز در صرافی‌های آزاد و بازار 1900 تومان فروخته می‌شد اما در پی تدابیر غلط مراجع سیاست‌گذار هم اکنون این ارز به نرخ جدیدی در بازار رسیده است.
این اتفاق در حالی در بازار ارز روی داد که هفته گذشته بانک مرکزی از جمع‌آوری دلالان در بازار خبر داده بود ولی این اتفاق فقط در روز چهارشنه در بازار مشهود بود و بعد از آن همچنان دلالان در خیابان فردوسی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
هم اکنون دلالان خیابان فردوسی دلار را با نرخ 2050 تومان به مردم می‌فروشند.
نابه‌سامانی‌های بازار ارز مجلس را بر آن داشته تا وزیر اقتصاد را برای ارائه توضیحات فراخوانند.

منبع: FARS
ه گزارش سایت طلا به نقل از مهر، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران - در صورت موافقت رئیس جمهوری- قصد دارد ارز را تک نرخی کند تا زمینه ایجاد رانت و فساد را بین ببرد؛ رانت و فساد گسترده‌ای که بازار ارز با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

این روزها مقامات اقتصادی دولت هم هر جا می‌روند و می‌نشینند، خبر"ارز تک نرخی نزدیک است" را مخابره می‌کنند و برخی مقامات بانک مرکزی هم گفته اند:"خبرهای خوش ارزی در راه است."

بررسی‌های مهر نشان می‌دهد که خبر خوش ارزی چیزی جز برنامه جدید بانک مرکزی برای تک نرخی کردن ارز نیست؛ ارزی که هم اکنون در بازار با چندین نرخ معامله می‌شود.

اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که دلار در محدوده قیمتی 1420 تومان تک نرخی خواهد شد، البته اجرای تک نرخی کردن نرخ ارز بستگی به موافقت رئیس جمهوری دارد. با تک نرخی شدن نرخ ارز، قطعا لایحه بودجه سال 90 کشور با همین نرخ بسته خواهد شد.

بانک مرکزی یک بار در سالجاری برنامه تک نرخی کردن نرخ ارز را در خردادماه اجرایی کرد اما به دلیل مهیا نبودن شرایط، این برنامه شکست خورد. البته بعدها مقامات بانک مرکزی با تغییر موضع اولیه خود گفتند که تنها هدف‌شان کاهش شکاف قیمتی بین ارز آزاد و دولتی بود.

با پیاده‌سازی درست سیاست تک نرخی کردن نرخ ارز بساط ارز واردات و مسافرتی و ... برچیده خواهد شد و دلار فقط با یک نرخ معامله خواهد شد و ارز دولتی و آزاد نخواهیم داشت. البته دولت برای اینکه دلار به جای تک نرخی شدن، چند نرخی نشود، باید تدابیر خاصی اتخاذ کند.
اگر ارز تک نرخی شود خیلی از مشکلات برطرف میشود. البته نرخ واردات کالا که یطور رسمی وارد شود همان نرخ اعلام شده بانک مرکزی است.
ةدف دولت از انجام اين كار چي هست؟ ميخواد نقدينگي خودشو ببره بالا؟
دلار پارسال تو بودجه 750 نرخ زده وتصويب شد........ الان با اين نرخ چقدر از ارزش وپول ايران كم ميشه؟ در صورتي كه تمام دنيا دلار داره ارزش خودشو ازدست ميده تو ايران داره روز به روز بالا ترميره...........

كسي با اين سياست مدار ها و درباريان..... اشنا هست از طرف من بگه ادم بشين ودست ازاين گند كاري هاتون بكشين............
به مجلس واين اقاي مطهري كه بيكار ميشد حرف هاي قشنگ قشنگ ميزد هم بگين.........حالا كه يك ماه هست تنش بسيار تو بازار سكه وارز هست چرا همه محلس سكوت كردن وهيچ كدوم نظر نمي دن؟
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
لینک مرجع