سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
هوش چیست ؟
هوش چیست ؟

هوش چیست؟ یکی از چالش های مهم سالهای گذشته که بسیاری از افراد و خانواده ها را درگیر خود کرده است این سوال است که هوش چیست ؟به طوری که بسیاری از افراد علت موفقیت و عدم موفقیت خود در درس،کار،تجارت و یا هر زمینه ی دیگری از زندگی را مربوط به داشتن هوش می دانند.بنابراین در این مقاله اطلاعاتی را منتشر کردیم که با مطالعه آن می توانید درک کنید که هوش چیست ؟

فرض کنید شما در درسی نمره مناسب نگرفته اید،فرض کنید در درس دیگری بالاترین نمره را گرفتید،فرض کنید شما مدرک تحصیلی بالا و مهمی ندارید،فرض کنید شما چندین مرتبه در آزمون رانندگی مردود شده اید،هیچ کدام از موارد ذکر شده بالا دلیلی بر کم هوش بودن و اصطلاحا خنگ بودن افراد نیست و برعکس توانایی در موارد بالا دلیل بر باهوش بودن افراد نیست.

این همان چالش بزرگ هوش و تعاریفی است که از آن ارائه می شود.اگر به تاریخچه هوش و نظریات مربوط به آن و همچنین تعاریف ارائه شده در رابطه با هوش دقت کنید متوجه خواهید شد که هوش مانند بسیاری از کشفیات و نظریات علمی در طول تاریخ دستخوش تغییرات بسیاری شده است.
پاسخ به این سوال که هوش چیست ؟



به هر حال در همه نظریه های ارائه شده،سه عنصر اصلی مورد توافق اکثر محققان بوده است که عبارتند از:

۱- توانایی پرداختن به امور انتزاعی

۲-توانایی حل کردن مسائل

۳- توانایی یادگیری
سطح هوش افراد



اما از میان تمام فاکتورهای در نظر گرفته شده برای هوش،بیش تر افراد غیر متخصص تمرکز حواس خود را روی توانایی یادگیری،می گذارند.بنابراین اگر شما دکتر،مهندس،لیسانس یا فوق لیسانس و یا دارای مدرک تحصیلی خاصی باشید،شما را فردی باهوش می شناسند و این موفقیت ها را دارای یک ارتباط موثر با هوش می دانند.چرا که تا مدت ها هوش فقط هوش فردی یا به عبارتی IQ شناخته شده بود و با روش های سنتی و با تست هایی قابل سنجش بود.

دسته بندی هوش معرفی هوش نظریه های هوش
یادگیری و پیشرفت



اما سطح هوش افراد به همین جا ختم نمی شود.در تعریف جامع و کلی هوش چیست؟ میتوان گفت توان سازگاری،یادگیری و پیشرفت در شرایط مختلف تاکید شده است. بنابراین اگر شما نجار زبر دستی هستید،اگر مکانیک خوبی هستید،اگر ورزشکار خوبی هستید و اگر می توانید از حواس بهره فراوان بگیرید،شما انسان باهوشی هستید و دانستن این موضوع روی اعتماد به نفس شما تاثیر می گذارد.بنابر نظر اکثر محققین هوش را به سه گروه کلی تقسیم نموداند،که در هر گروه نیز تعدادی هوش نیز گنجانده شده است.

هوش چیست هوش چیست ؟ هوش چیست مقاله
انواع هوش



در این مقاله انواع هوش را برای شما شرح میدهیم تا با انواع آن آشنا شوید و شما بدانید در کدام یک از مدل های مختلف هوش ، هوش شما بالاتر است .

تعریف هوش چیست

بخش اول – هوش عاطفی و خلاق


هوش عاطفی و خلاقانه هر کدام در پیشرفت تحصیلی نیز میتوانند نشان داده شودن که به ترتیب متغیر های سیالی، انعطاف پذیری، بسط، ابتکار، خودانگیزی، و خودآگاهی بیشترین نقش را در این هوش دارد طبق تحقیقات از آزمون t یا همان مستقل نیز نشان داد که بین هوش عاطفی و خلاقیت دانشجویان دختر و پسر در پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها تفاوت معناداری وجود ندارد

۱- هوش خلاق

۲- هوش شخصی

۳-هوش اجتماعی و ارتباطی

۴- هوش معنوی

انواع هوش تعریف هوش

بخش دوم – هوش های جسمانی


در واقع هوش جسمانی حرکت های ناخودآگاه بدن خودشما است که باید آن ها را زیر نظر داشته باشید و نیزدر هنگام ارتباط موثر با دیگران ، نسبت به حرکات و وضعیت های بدنشان (زبان بدن) آگاه باشید تا بتوانیم ارتباطی خوب برقرار کنید .. به غذایی که می خوریم توجه داشته باشیم. غذاهای سالم بخوریم و از خوردن چنین غذایی لذت ببریم. از طریق تمرین های منظمی مانند ورزش سبک، یوگا، پیلاتس، تای چی و غیره، ارتباط جسم و ذهن را هرچه بیشتر تقویت کنیم ئ این هوش خود را روز به روز قوی تر کنید.

۱- هوش جسمی و فیزیکی

۲- هوش حسی

۳- هوش جنسی

بخش سوم- هوش سنتی


هوش سنتی و حافظه برتر را گرمی مزاج نیز میگویند این بدان معنا است که در صورت افزایش سردی و تری(بلغم) در مغز کاهش حافظه و هوش را در پی داریم که ثابت شده است که بر خلاف دیگر اعضا هر چه مغز بیشتر بکار گیری شود توانایی آن زیاد تر می شود .

۱- هوش عددی

۲- هوش فضایی

۳- هوش کلامی
نتیجه گیری



در این مقاله با انواع دسته بندی هوش،آشنا شده اید و همین طور با تعریفی از هوش،در مقالات بعدی سعی میکنیم بیشتر در مورد هرکدام از شاخه ها توضیح دهیم. اگر بدانیم که کدام هوش ما قوی تر از بقیه است،می توانیم روی آن سرمایه گذاری کنیم و با کمک تمرکز ذهن روی همان نوع هوشمان بهای کمتری برای موفقیت،کسب درامد و ثروت بپردازیم.
برترین روشهای یادگیری بدون فراموشی

در این مقاله تکنیکها و برترین روشهای یادگیری بدون فراموشی آموزش داده میشود با روشهای یادگیری بدون فراموشی کلمه ها یا جملات از ذهنمان پاک نمیشوند.در واقع نه تنها براحتی قادر به ثبت آنها در ذهن میشوید بلکه در موقع نیاز به آسانی تداعی خواهند شد .انتظار میرود در انتهای این مقاله شما بتوانید با روش صحیح مطالعه سرعت عمل خود را در مطالعه و به خاطر سپاری و یادآوری مطالب به طرز محسوسی بالا ببرید. روش ها ی تقویت حافظه و به خاطر سپردن جمله ها به شرح زیرمیباشد:


آموزش روشهای یادگیری بدون فراموشی



روش مخفف کردن جمله که به روش سر واژه نیز مشهور است:



در این روش حرف ابتدایی دسته ای از کلمات را سر هم بندی کرده و واژه جدید معنی دار یا بی معنایی ایجاد میکنیم و فقط کافیست برای حفظ آن دسته از کلمات همین یک کلمه را حفظ کنیم. از این روش برای به خاطر سپردن کلمات انگلیسی هم استفاده می شود. در این روش از ترکیب حروف اول کلمات کلمه جدیدی به وجود می آید.

مثال: برای اینکه آثار شاعر بزرگ کشورمان نظامی گنجوی را حفظ کنیم کافیست کلمه ملخها را به خاطر بسپارید که به ترتیب حرف م نشانه مخزن الاسرار حرف ل نشانه لیلی و مجنون حرف خ نشانه خسرو و شیرین حرف ه نشانه هفت پیکر و حرف ا نشانه اسکندر نامه میباشد.

کلمه nlpمخفف neuro linguistic programming : برنامه ریزی عصبی کلامی
روش ترکیب بندی


در این روش مجموعه ای از کلمات را از یک فرمول یا عبارات پیچیده که به خاطر سپاری آنها سخت میباشد با ایده های خلاقانه در کنار هم قرار می دهیم تا یک واژه یا جمله و یا داستان ساخته شود با به خاطر سپردن این واژه یا داستان تمام کلمات پیچیده را به خاطر می آوریم. اصلا مهم نیست که این عبارت معنادار است یا نه

مثال : فورمول ریاضی b ۲ -۴ ac= ∆ را با ترکیب کردن اجزای این مجموعه یک جمله را بسازیم مثلا دلتا میگه بدو چهارتا آسپرین نخر که نخر نشانه علامت منها است .


روش آهنگین کردن کلمات یا ریتمیک کردن کلمات



معروف ترین عبارت آهنگین که وجود دارد همان جدول ضرب است که با آهنگ خاصی یاد میگرفتیم یا فرمول معروف sinکه با آهنگ sin اگر روی cosبشیند tagپدید آیدو معکوسcot
روش ساماندهی کلمات



یکی دیگر از روشهای یادگیری بدون فراموشی دسته بندی و طبقه بندی مناسب است که به وسیله ی آن به راحتی می توانیم اطلاعات را به خاطر بسپاریم.
روش مرور کردن


یادگیری بدون فراموشی

با مرور کردن اطلاعات مطالب در حافظه تحکیم بخشیده میشود و اتفاق می افتد. زمانی که مطل جدیدی را یاد گرفتید بهتر است ان را با فاصله زمانی کوتاهی مرور کنید. بهترین کار این است که قبل از انکه قسمتهایی از مطلب جدید فراموشتان شود ان را مرور کنید این روش برای ماندگاری مطالب در ذهن شما بسیار مفید است و هر چقدر تعداد مرورهای یک مطلب توسط شما بیشتر شود مطالب در ذهن شما پایدارتر خواهند شد. تنها نکته منفی این روش صرف زمان برای آن است. اگر شما مطالب زیادی برای یادگیری داشته باشید و در همین حال با محدودیت زمانی مواجه باشید استفاده زیاد از این روش نمیتواند برای شما سود زیادی به همراه داشته باشد.

آسان ترین روش حفظ کردن انواع تکنیکهای مطالعه
روش گسترش تصویر ذهنی



برای اینکه بعضی کلمات به خاطر سپرده شوند با ایده های ناب آنها را در ذهنمان بسط می دهیم تا با یک یا چند موضوع درگیر شود.

مثال برای به خاطر سپردن کلمه انگلیسی uptight به معنای ناراحت یاعصبی میتوانیم بگوییم من به آب و تاید حساسم و استفاده همزمان آنها با هم مرا عصبی میکند. تحقیقات نشان میدهد که استفاده از تصویرسازی میتواند کمک زیادی به یادگیری کلمات کند. اگر بعد از خواندن مطلی شروع به تصویرسازی در مورد آن کنید آن مطلب را بهتر یاد میگیرید و احتمال فراموشی ان نیز تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت. این روش وقت زیادی از شما نمیگیرد و شما با سرعت در مورد هر کلمه یا مطلب جدیدی که یاد میگیرید میتوانید تصویرسازی کنید. ساده بودن و عدم نیاز به زمان زیاد در کنار موثر بودن را میتوان مزایای استفاده از این روش دانست.

انواع روش های حفظ کردن انواع روش های یادگیری مطالب کتاب
روش قطعه قطعه سازی



معمولا افراد برای حفظ کردن شماره عابر بانک خود دچادر مشکل می شوند برای این مشکل می توانیم از روش قطعه قطعه کردن استفاده کنیم به این صورت که از هر چهار عدد یک تصویر در ذهنمان بسازیم و آنها را در کنار هم قرار دهیم.

در انتهای این مقاته می خواهم با استفاده از یکی از روش های بالا در غالب یک مثال طریقه حفظ کردن جدول مندلیف را آموزش دهیم:

برای نمونه ستون شماره یک از جدول مندلیف به ترتیب شامل : H,Li,Na,K,Rb,Cs,Fr

قصد داریم برای حفظ این ستون از روش ترکیب بندی استفاده کنیم برای این منظور جمله ی ساختگی ما به شرح زیر است:

هادی لیمو نخرید که رب سبز فراوان شود. دقت کنید اصلا مهم نیست که این جمله مفهوم دارد یا نه اتفاقا هر چه طنز گونه تر باشد بهتر است.

تکنیکهای حفظ مطالب برای دانش آموزان چگونه کنکوری ها حفظ کنند
روش طراحی سوال از جزئیات



استفاده از این روش بر پایه طراحی سوال در مورد قسمتهای مختلف مطلب و سپس ارائه توضیحات برای آن است. برای مثال زمانی که شما قصد فراگیری مطلب جدیدی را دارید بعد از خواندن یک پاراگراف از آن در مورد آن پاراگراف سوالاتی را طراحی کرده و برای آنها توضیحاتی را نیز ارائه بدهید.

این روش در ظاهر ساده است اما یکی از موثرترین روشهای یادگیری محصوب میشود. زمانی که شما برای سوالات طراحی شده سعی میکنید توضیحاتی ارائه دهید آن مطلب در ذهن شما ماندگارتر خواهد شد. البته برای استفاده از این روش شما باید از حد قابل قبولی از معلومات در ان زمینه برخوردار باشید تا بتوانید توضیحات منطقی برای سوالات خود ارائه دهید. در زمان استفاده از این روش شما به دنبال چرایی مطالبی میروید که قصد یادگیری آنها را دارید.

چگونه مطالب کتاب فراموش نشود حفظ بدون فراموشی حفظ کردن بدون فراموشی
خلاصه برداری



از این روش میتوانید برای یادگیری انواع مطالب استفاده کنید. این روش را میتوان یکی از قدیمیترین و رایج ترین روشهای یادگیری دانست. فرقی نمیکند شما قصد یادگیری یک مطلب طولانی را دارید و یا میخواهید یک مطلب یک صفحه ای را به ذهن بسپارید در هر صورت شما میتوانید از مطالب خلاصه برداری کنید.

رازهای به خاطر سپردن مطالب رازهای حفظ کردن مطالب

این روش زمانی به کمک شما می آید که با محدودیت زمانی مواجه هستید، با استفاده از این روش شما میتوانید زمان خود را مدیریت کنید. حتی زمانی که شما در حال دیدن یک فیلم اموزشی و یا گوش دادن به یک فایل صوتی آموزشی هستید، میتوانید از این روش استفاده کنید. علاوه بر یادگیری بهتر این روش میتواند به شما کند که راحتر مطالب را یاداوری کنید.

روش به خاطر سپردن جدول مندلیف روش به خاطر سپردن دروس
خودتان را امتحان کنید.



معمولاً زمانی که اسم امتحان دادن می آید اکثر افراد حس خوبی نسبت به این موضوع ندارند و به آن به چشم یک فرآیند ناخوشایند همراه با استرس نگاه میکنند. اما واقعیت این است که امتحان دادن یکی از بهترین روشهای مطالعه و یادگیری یک مطلب است. لزومی ندارد امتحانی که شما از خودتان میگیرید لزوماً برای ارزشیابی و گرفتن نمره باشد. شما بعد از مطالعه یک مطلب یتوانید یک امتحان اموزش محور را برای خود در نظر بگیرید. لزومی ندارد که این امتحان حتما به صورت کتبی باشد شما میتوانید بعد از اتمام مطالعه یک مطلب سوالاتی را در مورد آن انتخاب کرده و از خود بپرسید. این کار علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس شما باعث میشود مطالب در ذهن شما ماندگارتر شوند و همچنین میتوانید از نقاط ضعف خود مطلع شده و انها را برطرف کنید.


کدام روش برای شما مناسبتر است



در پایان این سوال پیش می آید که استفاده از کدام روش برای شما مفیدتر است. در جواب این سوال باید گفت که روش مناسب برای شما با توجه به نوع مطلبی که مطالعه میکنید و همچنین هدف انتخاب خواهد شد. برای مثال یک روش ممکن است برای به خاطر سپردن مطالب ریاضی مفید باشد اما برای یادگیری مطالب دیگر کمک چندانی به شما نکند. البته خود شما و توانایی های شما هم در انتخاب روش مناسبتر برای شما تاثیرگذار است. برای فهمیدن این موضوع بهترین کاراین است که این روشها را تست کنید و ببینید در مورد مطالب مختلف کدام روش میتواند کمک بیشتری به شما کند. با کمی حوصله و صرف وقت شما میتوانید روشهای مناسب برای خودتان را انتخاب کنید.

برای نابود کردن یک فرهنگ

نیازی نیست کتابها را سوزاند

کافیست کاری کنید مردم آنها را نخوانند . . .(ویکتور هوگو)
نتیجه گیری



روش ها و تکنیک های مخفف کردن ، ترکیب بندی ، آهنگین کردن ، سامان دهی کلمات ، مرور منطقی ، گسترش تصویر ذهنی و قطعه قطعه سازی مانند یک داروی تقویت حافظه هستند. به کمک این روش ها از باز خوانی مجدد مطالب جلوگیری می شود و باعث می شود مدیریت زمان بهتری داشته باشیم
آشنایی با زندگی پر رمز و راز دن بیلزریان

امروز میخوایم راجب زندگی پر رمز و راز دن بیلزریان براتون بگم. دن بیلزریان مردی پولدار و به شدت خوشگذران است. امروز افراد زیادی هستند که آرزو میکنند در جایگاه او باشند. به دلیل عکسهای متعددی که از زندگی لوکس و خوشگذرانیهایش در اینستاگرام قرار میدهد به او لقب پادشاه اینستاگرام را داده اند.

امروزه سبک زندگی او برای خیلیها جذاب است و دائماً آن را دنبال میکنند. معمولاً زمانی که ما درمورد افراد موفق صحبت میکنیم اولین چیزی که به ذهن میرسد این است که این افراد با تلاش و کوشش ببسیار و با استفاده رفتارهای خاص ک میتواند برای دیگران الگو باشد به این جایگاه رسیده اند. اما در مورد دن بیلزریان داستان به این صورت نیست.

آشنایی با زندگی پر رمز و راز دن بیلزریان بیوگرافی دن بیلزریان
درباره دن بیلزریان



دن بیلزریان در سال ۱۹۸۰ در شهر تامپا یکی از شهرهای ایالت فلوریدا به دنیا آمد. مادر او جون بیلزریان و پدرش جان بیلزریان هستند. جد پدری او ارمنی بوده و پپدرش در سال ۱۹۸۰ یک سهامدار خصوصی بوده که با مسائل حقوقی زیادی نیز درگیر بوده است. دن بیلزریان مدعی است که نیمی از خانواده بیلزریان در نسل کشی ارامنه گشته شده اند. پدر او سرانجام خوبی در دنیای کسب و کار نداشت و در سال ۲۰۰۱ اعلام ورشکستگی کرد.

پدر دن در سال ۲۰۰۱ اعلام کرد که تنها ۱۵هزار دلار برای او باقی مانده است و با بدهی ۱۴۰ میلیون دلاری مواجه شده است. اما سرنوشت دن بیلزریان مانند پدرش نبود و در مورد ثروت او تخمین زده میشود که در حدود ۱۰۰ میلیون دلار ثروت دارد که به طور دائم بر این ثروت افزوده میشود. او در حال حاضر از راه های مختلفی کسب درآمد میکند اما مهمترین بخش از درآمد او همچنان از راه قمار و شراکت در این بخش است.

پولدار شدن دن بیلزریان ثروت دن بیلزریان ثروتمند شدن دن بیلزریان
شروع به کار دن بیلزریان



بیلزریان در سال ۲۰۰۰ وارد ارتش شد و در اموزشهای نیروی دریایی شرکت کرد اما در این زمینه موفقیتی به دست نیاورد و بعد از چند بار تلاش نتوانست فارغ التحصیل شود. بیلزریان در سال ۲۰۰۷ به طور رسمی حضورش را در قمار اعلام کرد و در طی چند سال از این طریق توانست به ثروت هنگفتی دست پیدا کند. بعد از اخراج از ارتش او در دانشگاه فلوریدا ثبت نام کرده و شروع به تحصیل در رشته تجارت و جرمشناسی میکند.

درباره دن بیلزریان دن بیلزریان زندگی دن بیلزریان کار دن بیلزریان
شرکت در مسابقات



او یکی از بنیانگذاران پوکر آنلاین «ویکتوری پوکر» میباشد. مجله بلاف در سال ۲۰۱۰ او را به عنوان یکی از بامزهت رین پوکر بازها معرفی کرده است. او سالانه با شرکت در مسابقات پوکر توانسته درآمد زیادی داشته باشد. شاید جالب باشد اگر بدانید که او اخیرا در یکی از مسابقات پوکری که شرکت کرده است توانسته است مبلغی در حدود ۱۰ میلیون دلار برنده شود و پس از بازی برای برگزاری جشن با هواپیمای شخصی خود به مکزیک سفر کرده است.
تفریحات دن بیلزریان



او علاقه زیادی به سلاح و تیراندازی دارد. او دارای یک کلکسیون بزرگ از سلاح های مختلف است و یکی از تفریحات او تیراندازی با این سلاح ها میباشد. او به عنوان بازیگر در چند فیلم نیز حضور داشته است که البته موفقیت چندانی در این زمینه نصیب او نشده است. دن بیلزریان در سال ۲۰۱۳ یک میلیون دلار در فیلمی با نام تنها بازمانده سرمایه گذاری کرد که البته خودش نیز در ان فیلم به عنوان بازیگر حضور داشته است. او هم اکنون نیز به بازی در فیلمهای گوناگون ادامه میدهد و میتوان بازیگری را نیز یکی دیگر از علایق او اعلام کرد.
سبک زندگی دن بیلزریان



یکی از مهمترین دلایل شهرت دن بیلزریان را میتوان عکسهای متعددی دانست که او از سبک زندگی خودش در اینستاگرام قرار میدهد. این عکسها باعث شده است عده زیادی در سراسر دنیا به او توجه کنند و فعالیتهای او را دنبال کنند. عکسهایی که او در صفحه خود قرار میدهد بیانگر یک زندگی ولخرجانه است.

جت های شخصی، کشتیهای شخصی، ماشینهای گران و دخترانی که همیشه دور او حلقه زده اند بخش عمده ای از عکسهایی را تشکیل میدهد که او از سبک زندگی خود در اینستاگرام قرار میدهد. او هم اکنون یکی از مشهورترین افراد پولدار در سطح دنیا است که خیلی از افراد حسترت داشتن زندگی او را میخورند.
بلندپروازی ها و موفقیت بلندپروازیهای



او توانست در سن ۳۰ سالگی از دو حمله قلبی جان سالم به در ببرد. داستان ثروتمند شدن و حتی سبک زندگی او با افراد زحمتکشی که بواسطه تلاش خود به ثروت رسیده اند کاملاً متفاوت است. اما بلند پروازی های او به همینجا ختم نشده است. او در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و با او مذاکره کند اما بعد دیدار با دونالد ترامپ اعلام کرد که از تصمیم خود منصرف شده است و از ترامپ حمایت خواهد کرد. شاید در اینده باید منتظر حضور در دنیای سیاست نیز باشیم.
معرفی بهترین راه های درآمدزایی
سلام دوستان عزیز امروز میخوام بهترین راه های درآمدزایی رو بهتون معرفی کنم. این راههای درآمدزایی که در اختیارتون میگذارم هم مخصوص کسانی است که کار ندارند و به دنبال کار میگردند و هم مخصوص مدیرانی است که مجموعه ای را مدیریت میکنند و کسب و کار خودشون رو دارند.
مهارت کسب در آمد



خیلی از افراد این سوال را از من میپرسند که آقای تیموری ما بیکار هستیم باید چکار کنیم؟ در رنج سنی بین ۱۶ تا ۳۰ این سوال را بیشتر از من میپرسند. من به این موضوع فکر کردم که اگر من واقعاً در جایگاه این افراد بودم چه کاری انجام میدادم. تصمیمی که من با توجه به دانشی که دارم در سال ۹۶ در کشور ایران این بود که میرفتم و به مدت دو سه ماه زمان میگذاشتم و در طول روز ۱۷ -۱۸ ساعت کار میکردم تا یک مهارت خوب و به روز را به دست بیاورم.

برای مثال برنامه نویسی اندروید و یا برنامه نویسی IOS. که الان درامدهای خوبی دارند. در حال حاضر اگر کسی برنامه نویسی اندروید بلد باشد به راحتی میتواند در ماه درآمدی بین ۵-۱۰ میلیون داشته باشد و اگر کسی برنامه نویسی IOS بلد باشد میتواند در بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون کسب در آمد کند.
هدف



من تصمیم میگرفتم و میرفتم مهارتم را افزایش میدادم و اگر هنوز تفکر قدیمی خود را داشتم چه تصمیمی میگرفتم؟ من در سن ۱۴-۱۵ سالگی یک مدت بیکار شدم. در آن زمان در قم زندگی میکردم به پاساژ الزهرا رفتم و به یک موبایل فروشی گفتم که میخواهم اینجا به صورت رایگان کار کنم. ماه اول را رایگان کار کردم.

از ماه دوم گفتم که من پورسانت میگیرم و از آنجایی که با تلاش کار میکردم و با دقت کارها و رفتار صاحب مغازه با مشتریان را میدیدم کار را از او یاد گرفتم. هدف من هم همین بود که یک ماه رایگان کار کنم و کار را یاد بگیرم. صاحب مغازه با گرفتن پورسانت موافقت کرد و من توانستم در ماه دوم یک موتورسیکلت بخرم. این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس من شد و بعد از یکی دو ماه من به تهران امدم.
یادگیری مهارت



پس یا به دنبال یادگیری مهارتی باشید و یا حتی اگر شده برای چند ماه به جایی بروید و کار یاد بگیرید. بیکاری یک نوع مرض و بیماری است پس بیکار نمانید. نباید این مشکل را به گردن دولت، جامعه و یا پدر و مادر بیاندازید. شاید اینها نقش داشته باشند اما در نهایت تو مسئول هستی. مسئولیت زندگی خودت را قبول کن و یکی از این دو کار رانجام بده.

پدرم همیشه میگفت حتی اگر میخواهی کارگر یا کارمند هم باشی کارگر یک ادم پولدار و موفق باش. اگر میخواهی بروی و جایی کار یاد بگیری به شرکت و کسب و کاری برو که پولساز و موفق باشند نه اینکه به جایی برای کار بروی که طرف خودش درآمد مناسبی ندارد چه برسد که بخواهد به تو سود بدهد. ولی توصیه من به شما این است که اگر بیکار هستید به دنبال یادگیری مهارت بروید حتی اگر لازم باشد که ۱۷-۱۸ ساعت در طول روز زمان صرف کنید.
هوش مالی



دوستان در دوره هوش مالی و در ماه دوم یک قسمت خیلی جذاب داشتیم. به نام هرم مازلو شاید شما هم نام هرم نیازهای مازلو را شنیده باشید. در سن ۱۷-۱۸ سالگی با یک کارآفرینی صحبت میکردم و به او گفتم که من خیلی دوست دارم پولدار شوم چه کاری باید انجام دهم؟ او پاسخ داد که کار سختی نیست سعی کن نیاز مردم ر برطرف کنی.

من پرسیدم یعنی چی؟ جواب داد فرض کن تهران ۱۰ میلیون جمعیت دارد و ۵ میلیون از انها هر کدام به تو ۱۰۰۰ تومن سود برسانند. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ من یک لحظه فیسم تغییر کرد و جواب دادم میشه ۵ میلیارد تومان و از اون شب من در این فکربودم که چطور میتوانم یکی از نیازهای مردم را برطرف کنم. که پیک کتاب یکی از نیازهای آن زمان را برای مردم برطرف کرد. و من ثروتمند شدم.
شروع کسب و کار جدید



اگر دوست دارید که راه های درآمدزایی را بدانید و درآمد زایی کنید و یک کسب و کار جدید را راه بیاندازید . از نیازهای مردم استفاده کنید. ببینید چه خدمتی میتوانید به مردم کنید و یا چه کالا وخدماتی به درد مردم میخورد. مردم حاضرند به شما پول بدهند برای مثال نیازهای هرم مازلو شامل نیازهای فییولوژیک، امنیت، اجتماعیف احترام و خودشکوفایی است. که بدین ترتیب از پایین به بالا میرود. نیازهای که در قسمت پایین هرم قرار میگرند نیازهای اساسی مردم هستند که پول زیادی در آنها وجود دارد. البته نیازهای قسمتهای بالایی هرم نیز گاهاً میتواند بسیار سوداور باشد. برای مثال نیازهای فیزیولوژیک عبارت است از خوراک، پوشاک و سلامتی.
ایده خوب برای شروع



من در مورد هرم مازلو در دوره های هوش مالی بیشتر از ۳۰-۴۰ ایده داده ام. بعضی از ایده هایی را که داده ام تنها ۳-۴ نفر در ایران آن را انجام داده اند و برخی از این ایده ها را هنوز کسی در ایران راه اندازی نکرده است. الان میخواهم یک ایده به شما بدهم که در دوره ها نیز آن را نگفتم چرا که دیروز با توجه به مطالعاتی که داشتم و ترجمه برخی از مقالات خاص که از انها استفاده میکنم میخواهم این ایده را به شما بگوییم.

ببینید دوستان در ایران سیستم پزشکی چگونه کار میکند؟ من میخواهم در مورد نیازهای فیزیولوژیک یک کار به شما معرفی کنم که در ایران کسی ان را انجام نداده و به صورت یک ایده است. در ایران سیستم پزشکی بدین صورت است که انسانها بعد از مریض شدن به پزشک میروند و درمان میشوند و پولی در این بین رد و بدل میشود.
زیر ساخت های مناسب کسب و کار



در کشورهای پیشرفته بدین صورت است که کشورهایی که زیرساخت مناسبی دارند اعتقادشان بر این است هزینه پیشگیری بسیار کمتر از درمان است. پس یک بودجه دولتی را برای پیشگیری درنظر میگیرند وبرای مثال میگویند که مردم میتوانند به صوت ماهیانه برای چکاپ مراجعه کنید. و دکتر توصیه هایی را برای سلامتی به آنها ارائه کند.

بدون شک در کشور ایران افراد زیادی هستند که مانند من حاضرند سالیانه مبلعی مثلا ۱-۲ میلیون تومان بپردازند که کسی به صورت ماهیانه آنها را چکاپ کند. چرا که به صورت معمول افراد تا مریض نشوند پیش دکتر نمیروند و حتی زمانی سیگار را ترک میکنند که به انها بگویید در صورت کشیدن سیگار خواهند مرد. و برخی نیز به دلیلی مشغله وقت نمیکنند که به این مسئله بپردازند. پس شما مشتریان احتمالی زیادی خواهید داشت.
راه اندازی



می میتوانم به شما بگویم که همه افرادی که ماشینهای لوکس سوار میشوند میتوانند مشتریان احتمالی شما باشند. اینچنین افرادی حاضرند که سالیانه چند میلیون هزینه کنند تا شما مراقب سلامتی انها باشید و از مریضیهای احتمالی پیشگیری کنید. پس به این موضوع دقت کنید که شما میتوانید چنین شرکتی را راه اندازی کنید. افرادی مانند من که اگر بخواهم بروم و آزمایشی را بدهم برای چکاپ کامل باید ۴۰۰-۵۰۰ تومان هزینه کنم.

اگر شرکتی راه اندازی شود که یک سری از تجهیزات و وسایل را خریداری کند. اگر شما بتوانید روزانه از ۳۰۰-۴۰۰ نفر آزمایش بگیرید هزینه آزمایش برای شما بیشتر از ۴۰-۵۰ هزار تومان نخواهد شد. افراد حاضرند سالیانه چند میلیون هزینه کنند که شما از آنها هرچند مدت یکبار آزمایشاتی بگیرید و توصیه هایی را در مورد سلامتی به آنها بکنید.
تقویت هوش مالی



اگر میخواهید درامد خوبی داشته باشید بر طبق نیازهای مردم بیزینس خود را راه اندازی کنید. برای مثال خوراک یکی از نیازهای اصلی است و به همین خاطر است که در کل جهان در این بخش پول زیادی وجود دارد. برندهای بزرگی مثل کوکا و پپسی مربوط به بخش خوراکیها هستند که جزء نیازهای فیزیولوژیک محسوب میشوند. اگر شما بر روی نیازها تمرکز کنید در واقع دارید هوش مالی خود را تقویت میکنید. دوست دارم به مدیران یک نکته را بگویم به نظر من مدیران شرکتها و مدیران سازمانها مالک شرکتهای خودشان نیستند. این فروشندگان هستند که مالک شرکتها و سازمانها میباشند.
تشکیل تیم فروش خوب



اگر شما مدیری هستید که تیم فروش خوبی ندارید. فرقی نمیکند که کار شما چه چیزی باشد حتی اگر در اطراف حرم امام رضا یک مغازه کوچک داشته باشید اما فروشنده خوبی نداشته باشید کسب و کار شما به درد نخواهد خورد. فروشنده خوب یک ارزش است پس اگر شما یک مدیر هستید یک تیم فروش قوی تشکیل داده و فروشندگان خوبی را پرورش دهید. به فروشندگان خوب حقوق های خوبی بدهید، من فروشنده ای را میشناسم که ماهانه بین ۱۰-۱۵ میلیون تومان درامد دارد.

آموزش هوش مالی ایده ایده پولساز ایده خوب ایده موثر
مهارت فروش و بازاریابی



اگر شما شخصی هستید که مهارت خاصی ندارید بهتر است مهارت فروش و بازاریابی را یاد بگیرید. فروش خیلی زیبا است و اگر کسی از بازاریابی و فروش بدش می آید به این دلیلی است که آن را به خوبی و به صورت اصولی یاد نگرفته است. در مورد فروش این نکته را باید بگویم که دولتهای ما اسمهای مختلفی را مانند دولت تدبیر و یا دولت امید و یا دولت انتظار انتخاب میکنند.

اگر دولتی اسم خودش را دولت فروش بگذارد و هزینه کمی برای آموزش مردم کشور در نظر گرفته شود که فروش و ارتباط بین المللی و فروش در خارج از کشور را یاد بگیرند. ما منابع زیادی داریم که میتوانیم به خیل از کشورها بفروشیم. من در آینده در این ارتباط صحبت میکنم و حتی به کشورهای دیگر میروم و از آنجا برای شما کلیپ ضبط میکنم. مطمعن باشید فروش غوغا خواهد کرد.

بهبود هوش مالی بهترین راه های درآمدزایی تست هوش مالی چالش هوش مالی
تاثیر شبکه های اجتماعی



مورد دیگری که باید بگویم این است که چند روز پیش به کافه ای رفته بودم و آقایی که خیلی به من محبت داشت و من ازش ممنونم در حین صحبت به من گفت که استاد من وقتی کتاب میخوانم یا ویدئو میبینم یاد نمیگیرم. من پرسیدم چرا؟ وقتی دلایلش را دیدم فهمیدم که این مسئله طبیعی است. دوستان اگر کتابی میخوانید و ان را حس نمیکنید و یا ویدئویی میبینید یا در کلاسی شرکت میکنید و آن را درک نمیکنید.

نیاز است که ان را چند بار تکرار کنید. من به شما توصیه میکنم تا الان من هر چنتا ویدئو در مورد هوش مالی در جاهای مختلف مانند کانال، سایت و اینستاگرام قرار دادم چند بار دیگر ببینید. من محصولی درست کردم با نام گفتگو با میلیونرها این محصول را بالای ۱۰-۱۵ بار تماماً گوش دادم که هر کدوم حدود ۲۰ ترک است. هرموقع که ان را گوش میدادم بیشتر درک میکردم و بیشتر یاد میگرفتم.

راه های درآمدزایی شروع کسب و کار جدید کسب وکار و هوش مالی
شناخت اسطوره ها




شما خودت را با ابن سینا مقایسه کن. ابن سینا کتاب ارسطو را با نام ما بعد الطبیعه را ۴۰ بار میخواند اما درک نمیکند. ما از ابن سینا که هوشمان بالاتر نیست. تکرار برای یادگیری یک چیز طبیعی است و همین کلیپو اینقدر ببینید که باورتان بشود و ان را درک کنید. من بهت قول میدم که اگر یک سال به راهکارهایی که بهت گفتم عمل کنی نتیجه ای که در زندگی خواهی گرفت فوق العاده است. هر کلیپ را ۱۰۰ بار ببین تا باورت بشود و ان را درک کنید. بعد از ان میتوانید به ان عمل کنید و نتیجه حاصل خواهد شد.

معرفی بهترین راه های درآمدزایی هدف هوش مالی یادگیری یادگیری مهارت
نتیجه گیری


همین الان ازت میخواهم که این مطلب را برای دوستان خود که بیکار یا مدیر هستند و یا کسی که فکر میکنید ان را درک میکنند و میخواهید به انها کمک کنید بفرستید. قانون جهان این است که از هردست بدهید از همان دست پس خواهید گرفت. اگر شما در مورد دیگران کار خیر کنید، به انها محبت کنید و به آنها یاد بدهید. این خیر برای شما بر خواهد گشت. امیدوارم که این قانون را به خوبی اجرا کنید. امیدوارم هرجا که هستید شاد و پیروز و سربلند باشید.
اصولی ترین مراحل تبلیغ حرفه ای

در این مقاله مراحل تبلیغ حرفه ای را آورده ام که دو مورد آن را در این مقاله توضیح داده ام .برای اینکه بتوانید تبلیغ نویسی کنید باید از این مراحل تبلیغ حرفه ای پیروی کنید. به این موضوع دقت کنید که ما در این گام ها فقط اطلاعات جمع می کنیم. ما تمام این اطلاعات را جمع می کنیم که همه ی آنها را به طور یکجا در کنار هم قرار دهیم. این تبلیغ نویسی در مورد کالاهای فیزیکی و خدمات .همچنین محصولات آموزشی ای است که از طریق وب می خواهید آنها را به فروش برسانید.

.تبلیغات در گوگل ،17 گام تبلیغ حرفه ای آموزش تبلیغ نویسی




۱۷ گام برای تبلیغ حرفه ای


مراحل تبلیغ حرفه ای


تحقیق در مورد رقیبان
فهرست امکانت محصول
مزایای محصول
طراحی یک پیشنهاد رد نشدنی
ضمانت قوی
عنوان جذاب
تصاویر و گرافیک حرفه ای
اولین پاراگراف
استفاده از نکات کلیدی برای حفظ دید کاربر
بزرگترین مشکل مخاطب
داستان واقعی
اثبات توانایی
جوایز و هدایا
کاهش ریسک خرید
قیمت
دعوت به خرید
فرآیند خرید


۱- تحقیق در مورد رقیبان یکی از مراحل تبلیغ حرفه ای



اولین مرحله از مراحل تبلیغ حرفه ای این است که فایل و ستونی در اکسل باز کنید و این اطلاعات را در آن یاداشت کنید. نام رقیبانتان ، نوع محصول شان، خدمات و امکانات، تخفیف ها ،و اینکه چه چیزهایی را شما ارائه می کنید که آنها ننوشته اند.و اگر آنها خدمات و محصولاتی را ارائه می کنند که شما ندارید ، شما به خدمات و محصولتان اضافه کنید.

۸۰٪تبلیغات به این گام مهم مربوط است
تحقیق کامل در مورد رقیبان
محصولات آنان
پیشنهاداتی که ارئه می کنند
قیمت
و….

تحقیق در مورد رقیبان بسیار مهم است . به عنوان مثل شما روی یک موضوع متمرکز می شوید و در سایتتان می نویسید که ما فقط این محصول را تولید می کنیم و بعد کاربران پیام می دهند که چرا می گویید فقط شما هستید؟ فلان رقیب ۵ سال این کار را انجام می دهد.

بنابراین باید تمام اطلاعات رقیبانتان حتی کسانی که به صورت آفلاین این کاررا انجام می دهندرا در فایل اکسل بنویسید.

چون مهم ترین گام :برتر نشان دادن برند خودمان نسبت به رقیبان و ارزش افزوده ای است که خدمات و محصولات ما داردکه به مشتریان می دهیم. حتی خدمات و نوع ارسالشان چیست،با چه شرایطی می دهند؟رایگان است؟ از یک حدی بیشتر است؟چه پیشنهاد هایی ارائه می دهند؟

در شریایط ویژه چه تخفیف هایی را می دهند. قیمتشان به چه شکل است و چگونه با قیمتشان بازی می کنند.

آموزش تبلیغات آموزش تبلیغات پیامگی آموزش تبلیغات در وب


۲ – فهرست امکانات محصول



امکانات محصول چیست:

مثلا می خواهید یک موبایلی را بفروشید .امکانات یا ویژگی های آن این است که دوربینش ۱۳ مگا پیکسل است، ۱۶ گیگا بایت رم دارد، ضد آب است ، مدل صفحه ال سی دی اش فلان مدل است و…

اگر محصولی را تولید کرده اید حتما امکانات محصولات مشابه را لیست کنید. به عنوان مثال ، امکانات پاوربانک : در جیب جا می شود ،۱۶ میلی آمپر است، ۲ عدد یو اس بی می خورد‌ ، ضد آب است. اگر فقط روی امکانات محصول متمرکز شوید مطمئن باشید انگیزاننده ی قوی برای خرید نیست ،و باید روی مزایای محصول متمرکز شوید.

فهرست تمامی امکانات محصول خودتان را بنویسید.
فهرست امکانات رقیبان را در آن قرار دهید.


مزایای محصول



مزایای محصولات شما در واقع نقطه قوت شما برای جذب مشتری و برتری بر رقیبانتان است. پس در ابتدا باید مزایای محصولات خود را به خوبی شناسایی کنید و در قسمت بعدی شما باید به خوبی این مزایا را در تبلیغ خود به مخاطبان معرفی کنید. این نکته را فراموش نکنید که در تبلیغات مهمترین هدف شما جلب توجه مخاطبان است پس لازم است مزایای محصول خود را طوری ارائه دهید که برای مخاطبان به راحتی قابل فهم باشد و انها بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن این مزایا را درک کنند. مزایای محصول میتواند شما را از رقیبانتان متمایز کند. اگر شما قصد تبلیغ محصولی را دارید که عده زیاد دیگری از فروشندگان نیز آن را ارائه میکنند، میتوانید برای محصول خود مزایای ایجاد کرده و آن را از محصولات مشابه فروشندگان دیگر متمایز کنید. برای مثال شما میتوانید در تبلیغ خود این نکته را قرار دهید که محصول شما در زمان بسیار کوتاهی به دست مشتریان خواهد رسید.

اس ام اس تبلیغاتی استراتژی تبلیغات چه کمکی به ما می کند؟ اصول تبلیغات
طراحی یک پیشنهاد رد نشدنی



ارائه یک پیشنهاد رد نشدنی نقش مهمی در موفقیت تبلیغ شما بازی خواهد کرد. این پیشنهاد باید به حدی جذاب باشد که مخاطب نتواند به راحتی از کنار ان عبور کند. این پیشنهاد میتواند به عنوان ستون تبلیغات شما در نظر گرفته شود. اگر پیشنهاد شما به اندازه کافی جذاب باششد مطمعن باشید مخاطبان شما را دوست خواهند داشت و تبدیل به مشتریان وفاداری برای شما خواهند شد. پیشنهاد شما در عین جذابیت باید باورپذیر بوده و به گونه ای باشد که شما بتوالنید از پس انجام آن بر بیایید.

افزایش درآمد با تبلیغات روزنامه افزایش فروش با بیلبورد تبلیغاتی
ضمانت قوی



اگر محصول شما از کیفت خوبی برخوردار است بهترین کار این است که برای آن ضمانت قوی و همچنین مراحل تبلیغ حرفه ای در نظر بگیرید. زمانی که شما در تبلیغات خود ضمانت قوی برای محصولتان ارائه دهید نشان میدهید که از کیفیت محصول خود مطمعن هستید. در واقع میتوان گفت که به نوعی شما اعتماد به نفس خود را به مخاطبان نشان میدهید. علاوه بر این ارائه ضمانت قوی میتواند شک و دودلی در مخاطبان را برای خرید محصول شما از بین ببرد و به آنها اطمینان خاطر بدهد که در صورت بروز مشکلی در محصول شما از انها حمایت خواهید کرد. متاسفانه در کشور خودمان دیده میشود که محصولاتی با ضمانت عرضه میشوند اما در صورت بروز مشکل مسئولین آن کسب و کار به بهانه های مختلف از ارائه خدمات طفره میروند. شما میتوانید با تاکید بر ضمانت قوی محصولات خود را برای مخاطبان جذابتر کنید.

افزایش فروش با تبلیغات در فرودگاهها تبلیغ حرفه ای تبلیغات حرفه ای
عنوان جذاب



بدون اغراق میتوان گفت که عنوان یکی از مهمترین بخشهای تبلیغ است. بسیاری از افراد د ابتدا به عنوان یک تبلیغ توجه میکنند و اگر به اندازه کافی جذاب نباشد بدون توجه از کنار ان عبور خواهند کرد. تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که وقتی صفحات روزنامه را ورق میزنید چه چیزی باعث میشود که شروع به خواندن یک مقاله کنید؟ بله در بسیاری از موارد این عنوان مقالات است که شما را برای خواندن انها مجاب میکند. سعی کنید عنوان شما به گونه ای انتخاب شود که بازار هدف خود را جدا کنید. مانند زمانی که در یک جمع بزرگ دوست خود را صدا میزنید. سعی کنید در عنوان تبلیغ خود یک واژه قدرتمند را قرار دهید. عنوان شما باید به خواننده بفهماند که این تبلیغ برای او سودی را به همراه خواهد داشت. همچنین باید به جنبه های گرافیکی عنوان خود نیز توجه کنید. عنوان انتخابی از طرف شما باید واضح، دقیق و قابل باور باشد. مراقب باشید چرا که شما زمان زیادی در این قسمت در اختیار ندارید و باید در چند ثانیه با یک عنوان جذاب مخاطب را مجاب کنید که به تبلیغ شما توجه کند.

ضمانت قوی مراحل تبلیغ حرفه ای ،مراحل تبلیغات
تصاویر و گرافیک



به طور معمول مخاطبان بیشتر به سمت تبلیغاتی جذب میشوند که دارای گرافیک و تصاویر بهتری باشند. گرافیک تبلیغات شما به تنهایی میتواند پیامی را به مخاطبان منتقل کند. ترکیب بندی فضای تبلیغات، تصاویر، روانشناسی رنگها و چیدمان در یک تبلیغ میتواند شخصیت کاری شما را به مخاطبان نشان دهد.
اولین پاراگراف



اولین پاراگراف نیز نقش مهمی برای تشوق مخاطب به خواندن تبلیغ شما دارد. شما موفق شده اید که با استفاده از یک عنوان جذاب مخاطب را مجاب کنید که آگهی شما را بخواند. حال وقت ان فرا رسیده است که به او اطمینان خاطر بدهید که عنوان جذاب شما واقعیت داشته است و شما به حرفی که در عنوان زده اید عمل خواهید کرد. اگر شما به این نکته توجه نکنید باید منتظر باشید که مخاطب خواندن تبلیغ شما را نصفه رها کرده و از ادامه ان منصرف شود.


نتیجه گیری



در نظر داشته باشیم که یک تبلیغ گر حرفه ای باید دارای فن بیان قوی و اعتماد به نفس بالایی باشد تا بتواند هرآنچه را که می خواهد با برقراری ارتباط موثر به مخاطب انتقال دهد. طرح ایده های نو و خلاقانه در تبلیغات حرفه ای بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا ایده های ناب می باشند که ما را از دیگر رقیبان متمایز می کنند. هرچقدر که ما از هوش تجاری بالاتری برخوردار باشیم تبلیغات موفق تری خواهیم داشت. ادامه ی مقاله ی مراحل تبلیغ حرفه ای را در مقاله ی ویژگی های تبلیغ نویسی خوب مطالعه نمایید.
کسب و کار اینترنتی خود را در چند گام راه اندازی کنید …

نکاتی که قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید بدانید ، این نکات را حتما بخوانید ، درآمد پایدار چیست؟ ، نکاتی برای ثبت دامنه و هاست و …. بررسی ها نشان داده است که کسب و کار هایی که به سمت کسب درآمد پایدار می روند موفق تر هستند ، این نوع درآمد ها وقت و انرژی خاصی از ما نمی گیرند و خوبی درآمد پایدار در این نکته است ، البته برای فراهم کردن محیط و شرایط در اولین بار باید وقت کافی بگذارید تا زیر ساخت ها و سیستم سازی را انجام دهید تا بعد از آن کلیه کارها به صورت تکراری انجام شوند و شما درآمد تکراری کسب کنید .


ادامه ی مقاله کسب و کار اینترنتی خود را در چند گام راه اندازی کنید … را بخوانید

6 گام طلائی برای شروع کسب و کار آموزش راه اندازی کسب و کار

کسب و کار فیزیکی



اگر شما صاحب یک کسب و کار فیزیکی باشید یا یک فردی را که صاحب کسب و کار فیزیکی است را در نظر بگیرید ، درآمد او در طول روز حد مشخصی دارد و اگر برای آن صاحب کسب و کار در طول روز اتفاقی بیفتد یا مشکلی برایش پیش بیاید درآمد خوبی نمی تواند کسب کند و مجبور است کسب و کار خود را تعطیل کند تا به مشکل خود رسیدگی کند ، یا مثلا اگر در یک روز به علت مریضی شدید نتواند به محل کار مراجعه کند درآمدی کسب نخواهد کرد .

حالا او اگر از یک روش برای درآمد پایدار استفاده کند ، مثل اینکه پکیج هایی را از لحاظ موقعیت کاری خود تهیه کند و در سایت خود قرار دهد و بتواند آنها را به فروش برساند ، این فرآیند می تواند درآمد پایدار نامیده شود یعنی یک بار زمان گذاشته و یک پکیج تولید کرده و مدتها و به تعداد دفعات زیاد آن پکیج را به مشتریان خود می فروشد .

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش رایگان کسب و کار



راه اندازی کسب و کار اینترنتی


online-business-01

این روزها ، استفاده و دسترسی به اینترنت به قدری ساده شده است که هر شخصی می تواند یک درآمد پایدار را برای خود راه اندازی کند این نشان از کم هزینه بودن و امکان رشد بیشتر در فضای وب خبر می دهد . در فرآیند فروش به صورت خودکار که در مباحث پیشرفته تر قرار دارد مدیر سایت می تواند با اتوماتیک کردن فرآیند فروش به کارهای دیگر در پشت صحنه سایت خود بپردازد از جمله افزایش ترافیک بالا بردن بازدید سایت و غیره که می تواند به دیده شدن و تبلیغ سایت منجر شود .


نکته : در نظر داشته باشید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و رسیدن به درآمد پایدار داشتن حتما باید یک وب سایت داشته باشید تا بتوانید از آن به ارائه خدمات و محصولات خود بپردازید.برپا کردن یک سایت قوی ، فعال می تواند نیازهای شما را از نظر تبلیغات و بحث های تجاری مرتفع سازد .

آموزش کسب و کار اینترنتی و روش های کسب درآمد از اینترنت استراتژی کسب و کار

سه گام اساسی برای راه اندازی سایت وجود دارد :
۱- ثبت دامنه مورد نظر



ابتدا باید برای سایت خود یک دامنه مناسب خریداری کنید که قبلا ثبت نشده باشد ، دامنه در واقع همان نام سایت شما است که مشتریان و کاربران با وارد کردن در مرورگر می توانند به سایت شما دسترسی داشته باشند . برای ثبت دامنه که اصطلاحا هم دامین نیز گفته می شود همانطور که در بالا گفتم باید مطمئن شوید که نام مورد نظرتان قبلا ثبت نشده است ، این کار را شرکت های مختلفی انجام می دهند که می توانید با جستجو در اینترنت به وب سایت آنها مراجعه کرده و درخواست مورد نظر خود را مطرح کنید .

در نظر داشته باشید که با یک بار پرداخت نمی توانید صاحب دامنه مورد نظرتان شوید این دامنه ها به صورت پلن های مجزا و اجاره ای به مشتریان تحویل داده می شوند و مشتری باید سالانه آنها را مجددا تمدید کند تا بتواند از آن استفاده کند .

استفاده از داشته ها در کسب و کار ،راه اندازی کسب و کار

قبل از خرید دامنه به نکات زیر دقت کنید :

۱ – یک دامنه را ثبت کنید که امکان تایپ اشتباه آن کم باشد از یک واژه واضح و مشخص استفاده کنید تا کاربران شما درصدد درست کردن غلط املائی ها نباشند و مستقیم و راحت وارد سایت شما شوند .

۲- از نامی استفاده کنید که افراد معمولی هم بتوانند آنرا بدون اشتباه و به راحتی آن را حفظ کرده و یا وارد کنند

۳-فرض کنید یک سایتی برای خود می خواهید راه اندازی کنید با نام گرافیک و زیبایی شناسی می توانید آدرس آن را اینگونه ذکر کنید : زیبایی شناسی دات کام این نام چون یک ترکیب نام گنگ است آنرا می توان هرنوعی نوشت بنابراین یک نام مناسب برای دامنه نیست

راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار اینترنتی کسب و کار کسب و کار اینترنتی


۲ – از حروف کمتری استفاده کنید



از تایپ زیاد در نام دامنه بپرهیزید نام دامنه باید کوتاه ، قابل فهم و آسان باشد ، هرچقدر حروف دامنه شما بیشتر باشد کاربران نمی توانند آنرا راحت تر به خاطر بسپارند .شاید برای شما دانستن این نکته جالب باشد که معمولاً کاربران اینترنتی نمیتوانند بیشتر از ۱۲ کارکتر را در نام دامنه به خاطر بسپارند و عملا ان را فراموش میکنند. طولانی نبودن نام دامنه یکی از ویژگی های مهم برای یک دامنه اینترنتی محسوب میشود.

کسب و کار اینترنتی خود را در چند گام راه اندازی کنید ... کسب و کار فیزیکی
۳ – به خاطر سپردن نام دامنه را در نظر بگیرید




بدترین انواع دامنه استفاده از حروف اختصاری کسب و کار است ، مثلا یک شرکتی از نام سه سیلابی برخوردار است و برای دامین خود از مخفف این کلمات استفاده می کند و اصلا نه جذابیتی دارد ، نه مخاطب مفهوم آنرا می فهمد و یک حالت ناشناخته ای را مخاطب تداعی می کند .
۴ – دامنه های فارسی



یک نکته بسیار جذاب این است که مدتی در اینترنت شاهد سایت هایی هستیم که دامنه فارسی دارند مثل این سایت بازاریابی دات نت یعنی سایت شما با همان نام دلخواه شما به زبان فارسی نیز می تواند ثبت شود که این یک نکته مهم برای موتورهای جستجو می باشد زیرا آنها راحت تر می توانند بفهمند که شاخه فعالیت شما در چه زمینه ای است و سریعتر شما به نتایج بالاتر خواهید رسید .

سایت های زیادی در این زمینه در اینترنت وجود دارند که می توانید از آنها خرید کنید .
۵ – پسوند دامنه



سعی کنید از یک پسوند دامنه مناسب استفاده کنید ، زیرا با وجود این همه پسوند دامنه باید بدانید که کدام یکی از آنها به درد شما می خورد و استفاده کنید ، سعی کنید از پسوند دات کام استفاده کنید ، زیرا اولین نکته ای که در ذهن مخاطب درباره ی نام دامنه نقش می بندد نام دامنه با پسوند دات کام است دومین نکته ای هم که می توان مطرح کرد دامنه های دات کام یکی از دامنه های شناخته شده برای جستجوگرها هستند و راحتتر و سریعتر مطالب سایت شما را واکاوی کرده و ایندکس می کنند .
۶ – هاست سایت را اجاره کنید



پس از ثبت دامنه مورد نظر فضای وب را باید تهیه کنید ، درواقع باید هاست سایتتان را اجاره کنید ، هاست در واقع یک کامپیوتر در یک شرکت یا محلی قرار دارد که به آن دیتاسنتر می گویند ، شما با خرید هاست یکی از این کامپیوترها را در آن شرکت خریداری کرده اید و اطلاعات و فایلها و محتویات وب سایت خود را باید بر روی آن بارگزاری کنید که به آن سرور می گویند . برای استفاده از این هاست باید سالانه مبلغی را بپردازید . هاست ها دارای اندازه های مختلفی هستند که شما با نیاز خود می توانید یکی از آنها را تهیه کرده و استفاده کنید .
۷ – انواع هاست



در کل دو نوع هاست داریم :

۱-هاست ویندوزی : به هاستی گفته می شود که بر روی آن کامپیوتر سیستم عامل ویندوز نصب شده باشد . هاست ویندوز فضایی در هارد یک سرور است که اطلاعات سایت بر روی آن آپلود میشود. سیستم عامل هاست ویندوزی سرور ویندوز نسخه مخصوص سرور میباشد. هاست ویندوز مخصوص سایتهایی است که دارای زبان برنامه نویسی asp و یا asp.net هستند و علاوه بر اینها این هاست مختص سایتهایی که دیتا بیس آنها SQL Server است نیز میباشد. در مورد این هاست باید به این نکته نیز اشاره کرد که بر پایه وب سرور IIS استوار است.

۲- هاست لینوکسی : به هاستی گفته می شود که بر روی آن کامپیوتر سیستم عامل لینوکس نصب شده باشد. پر استفاده ترین سیستم عامل در هاست لینوکس معمولا CentOS است. هاست لینوکسی مخصوص سایتهایی است که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده اند.

اگر سایت شما با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده باشد باید از هاست لینوکسی استفاده کنید البته هاست های ویندوزی نیز برخی از آنها این زبان را پشتیبانی می کنند.اگر زبان برنامه نویسی سایت شما زبان ای اس پی باشد باید از هاست ویندوزی استفاده کنید که به مراتب گرانتر از لینوکس است .
نتیجه گیری



راه اندازی کسب و کار اینترنتی ،شما در این مقاله با گام های ابتدایی راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا شدید در مقالات بعدی سعی می کنیم در این زمینه بیشتر توضیح دهیم ، سعی کنید بیشتر در این زمینه تحقیق کنید و بعد از مشخص کردن زمینه فعالیت وب سایت و کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید .
۸ مورد از اشتباهات رایج در طراحی سایت

اشتباهات رایج در طراحی سایت ۸ نکته از اشتباهات رایج در طراحی سایت که هر مدیر و صاحب کسب و کار که در اینترنت فعالیت می کند باید بداند ، این نکات به موفقیت شما کمک زیادی خواهد کرد. یکی از رموز موفقیت در دنیای امروز حضور موفق و موثر در وب و حفظ این موقعیت است که این روزها به مسئله ی پیچیده ای تبدیل شده است . کسب موفقیت و قدرت در اینترنت که به عنوان یک ابزار بازاریابی تلقی می شود روز به روز ضروری تر می شود . اما سوالی که ممکن است مطرح شود این است که مزیت کسب قدرت و موفقیت در وب یا اینترنت چیست ؟

8 مورد از اشتباهات رایج در طراحی سایت
موفقیت در وب



مزیت چنان کاری این است که تا چند سال گذشته فناوری در اختیار عده ای خاص قرار داشت از جمله ، شرکت ها ، اشخاص خاص ، نمونه ای از این فناوری ها : صدا ، تصویر ،تجارت الکترونیکی ، نرم افزارها وغیره بود که اکنون این فناوری ها در اختیار هر شخص قرار دارد ، به طور واضح هر شخصی می تواند از ایمیل استفاده کند یا نرم افزار دلخواهش را در اینترنت جستجو کند و به دست بیاورد وغیره که به عنوان مزیت برای کسب موفقیت در وب شناخته می شوند .

اشتباهات رایج در طراحی سایت را دراین مقاله بخوانید …

در مقاله ۸ نکته از اشتباهات رایج در طراحی سایت ، به شما خواهیم گفت که چگونه از اشتباهاتی اکثر مردم در طراحی پروژه های وب مرتکب می شوند جلوگیری کنید ؟

اشتباهات رایج طراحان سایت اشتباهات طراحی سایت افزایش بازدید سایت
۱- بدون برنامه ریزی شروع نکنید



وب سایت ها نیز مانند خیلی از رسانه های دیگر ، مثل مجلات ، روزنامه ها ، کارت های ویزیت ،آگهی ها و … به عنوان یک ابزار بازاریابی به شمار می آیند، این ها ابزار هایی هستند که می توانند به راحتی شما را به هدفتان نزدیک کنند یا با استفاده از شیوه نادرست آن می توانند شما را از هدفتان دور کنند ، قبل از اینکه شروع به راه اندازی وب سایت بکنید سوالاتی را از خودتان بپرسید :

– اهداف شما برای راه اندازی وب سایت چیست ؟

-آیا وب سایت را برای آموزش یک علم تخصصی راه اندازی می کنید ؟

-آیا وب سایت را برای انگیزه دادن به کاربران در موضوع خاصی راه اندازی می کنید ؟

– قصد دارید از سایت برای آگاهی دادن به مردم استفاده کنید ؟

-میخواهید بازدید کننده داشته باشید ؟ این موضوع را بشکافید و از خود بپرسید بازدید کننده از بازدید سایت شما قرار است چه چیزی دستگیرش شود ؟

این ها سوالاتی است که اغلب مدیران قبل از شروع کسب و کار اینترنتی یا راه اندازی فعالیت در اینترنت از خود نمی پرسند و بعد از مدت کوتاهی شاهد شکست سنگین آنها هستیم پس با خودتان صادق باشید و به خودتان اثبات کنید که قرار است به کجا بروید ؟ اگر این را ندانید کسی به شما نمی گوید که چگونه به آن جا برسید. حتما اصول را در کار خود رعایت کنید استفاده از برنامه ریزی یا طرح بازاریابی شده می تواند برای شما مفید و مناسب باشد .

افزایش بازدید کننده راه اندازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی وب سایت
۲- اگر یک نشانه یا لوگو ندارید تهیه کنید



بعد از اینکه اهداف فعالیت شما مشخص شد و آنها را گروه بندی نمودید و مشخص کردید که مخاطب هدف شما کیست و با چه قشری سر و کار دارید ؟ باید سایتتان نسبت به آن زمینه ی فعالیت طراحی شود. یک سایت موسیقی که بیشترین مخاطبانش جوانان هستند باید حتما از طراحی های شیک و رنگ و لعاب دار استفاده کند و با سایتی که قرار است برای بزرگترها فعالیت کند، باید متفاوت باشد سعی کنید از لوگوی اختصاصی خود در همه جا(منظور در کارت ویزیت ، سربرگ ،بنرهای تبلیغاتی در سایت های دیگر و … ) استفاده کنید که بیانگر فعالیت شما در فضای اینترنت نیز هست . مدت زمانی که از سایت شما بگذرد مشتریانتان تفاوت شما را با سایت های دیگر متوجه خواهند شد و خواهید توانست آنها را جذب کنید و به ارائه ی خدمات بپردازید.

سایت اینترنتی سایت موفق
۳- فناوری مناسب با هدفتان را انتخاب کنید



وقتی تصمیم می گیرید که در اینترنت وب سایتی را راه اندازی کنید باید فناوری و نوع راه اندازی خودتان را مشخص کنید ، وب سایت ها به دو دسته تقسیم می شوند : ۱-وب سایت های بدون مالکیت ۲-وب سایت هایی با مالکیت شخصی خودتان .

وب سایت های بدون مالکیت : یعنی اینکه شما وب سایت را اجاره می کنید و در واقع آن سایت از طرف شرکت های ارائه دهنده خدمات به شما پیشنهاد می شود و شما در واقع مالک محتوای آن هستید نه کل سایت و ماهانه باید مبلغ مشخصی را به مالک سایت پرداخت کنید .

وب سایت مالکیت شخصی : به دسته ای از وب سایت های می گویند که شما می توانید یک طراح بگیرید یا خودتان سایتتان را طراحی کنید و تنها هزینه ای که پرداخت می کنید هزینه هاست و دامنه آن به صورت سالانه خواهد بود . در این روش هم شما مالک وب سایت خودتان هستید و هم آنرا به راحتی می تواند به میزبان های دیگر هم انتقال بدهید .
۴- یک بازاریاب اینترنتی داشته باشید




زمانی که شما وب سایتتان را راه اندازی می کنید باید یک برنامه ریزی برای فعالیت و جواب گرفتن در طولانی مدت برای سایت خود داشته باشید ، شما باید در نظر داشته باشید توسعه ی وب سایت و پیش رفتن به سمت اهدافتان در تجارت الکترونیکی نیاز به صرف زمان ، صبر ، هزینه و سرمایه گذاری دارد وگرنه بدون این تصمیمات نباید منتظر نتایج عالی باشید .

شما باید بتوانید در سریعترین زمان ممکن یک بانک ایمیل از مخاطبان هدف خود جمع آوری کنید ، سعی کنید بانک ایمیل هایتان را به طور خاصی تکمیل کنید ، مثلا گزارش به مخاطبان ارائه دهید ، درکارت ویزیت عنوان جذابی بنویسید که حاضر شوند کاربران ایمیل هایشان را در اختیار شما قرار دهند و اگر در این زمینه بخواهید بیشتر فعال باشید و کار کنید باید از یک متخصص یا کارشناس موتورهای جستجو کمک بگیرید .

این کارشناسان می توانند سایت شما را برای موتورهای جستجو گر مخصوصا گوگل طوری جذاب کنند که مخاطبان در نتایج جستجو هایشان سایت شما را هم بازدید کنند و ترافیک سایتتان افزایش پیدا کند . یا می توانید از طریق تبلیغات اقدام به جذب ترافیک و بازدید کننده بکنید تبلیغات های خودتان را در فایل های بنر های تبلیغاتی به سایت ها ارائه می دهید و آنها در قبال انجام این کار مبلغی را دریافت می کنند و بنر شما را در مدت زمان مشخصی مثلا ۱ ماه یا هرچند ماه نمایش می دهند .
۵- آمار سایتتان را بررسی و تحلیل کنید


شما بعد از این همه صرف زمان و برنامه ریزی و صرف هزینه باید متوجه این موضوع شوید که آیا سایت شما برای بازدید کنندگان و مخاطبان کاربردی دارد ؟ آیا برای آنها مفید است یا خیر ؟؟ برای اینکار ابزارهای خاصی وجود دارد می توانید به شرکت ارائه دهنده خدماتتان بسپارید تا برای شما یک آمارگیر مناسب و دقیق ارائه کند تا بررسی کنید که بازدید کنندگان از کجاها به سایت شما آمده اند ؟ و چه مطالبی بیشتر بازدید داشته است و …. البته پیشنهاد شخصی من استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکز است که تمامی این موارد را برای شما به طور کامل پوشش خواهد داد .
۶- از فناوری ساده که مطابق میل کاربر است استفاده کنید



سعی کنید در وب سایتتان از فناوری هایی استفاده نکنید که کاربر را اذیت کند، سعی کنید همیشه در دسترس باشید چون هیچ کس از کاربران اینترنت دوست ندارد وقتی مطلبی را در اینترنت جستجو می کند به سایتی برسد که تعطیل است یا به مشکلات فنی برخورده است ، همیشه چک لیستی از وظایف خود داشته باشید تا آنها را بررسی کنید ، سعی کنید به کاربر اطمینان دهید که با ورود به وب سایت شما همه چیز برایش محیا خواهد بود و جای هیچ نگرانی نیست .از افزونه و ابزارهایی که باعث می شود تبلیغات در سایت شما شلوغ شود و پیام های پاپ آپ دهد پرهیز کنید در اولین برخورد و آزار کاربر یا مشتری آنرا برای همیشه از دست خواهید داد .


۷- از پیوندهای مشخص استفاده کنید




پیوندهای وب سایت شما از دوجهت می تواند حائز اهمیت باشد : ۱- موتورهای جستجو -۲- کاربران ، شما باید با درنظر گرفتن اصول پیوندهای درون صفحه پیوندهایی را که از نظر خودتان مهم هستند طوری در صفحه قرار دهید که از نظر موتورهای جستجوگر دارای اعتبار باشند و همچنین کاربر برای جابجایی بین صفحات بتواند به راحتی اقدام کند و به محل دلخواه خود برسد .
۸- با کاربر تعامل داشته باشید



اطلاعات تماس خود را به صورت شفاف بیان کنید و در دسترس قرار دهید ، سعی به تشویق کاربران برای نظر گذاشتن در انتهای هر مطالب بکنید، با این روش هم با کاربران تعامل کرده اید و هم از دید موتورهای جستجو که به مطالب با ارزش و دارای نظرات زیاد اهمیت می دهند ، تشویق شده و به رتبه ی خوبی دست پیدا می کنید ، به خواسته های کاربران سایتتان اهمیت دهید.
نتیجه گیری



۸نکته از اشتباهات رایج در طراحی سایت ، مقاله ای بود برای بررسی اشتباهاتی که مدیران سایت در کسب و کارهای خودشان آنها را رعایت نمی کنند ، با استفاده از این نکات می توانید در راه رسیدن به اهدافتان در زمینه کسب و کار اینترنتی تلاش کنید ، از موانع راه نترسید ، تمام نکات را در نظر بگیرید و آنها را به صورت یک چک لیست در بیاورید و روزانه آنها را مرور و بررسی کنید .
بازاریابی با تلفن ، صدای مشتری را از نزدیک بشنوید

بازاریابی با تلفن یا همان بازاریابی تلفنی یکی از انواع بازاریابی مستقیم می باشد. در این نوع بازاریابی، از تلفن به عنوان یک ابزار ارتباطی استفاده می شود. در بازاریابی با تلفن، بازاریاب بصورت مستقیم با مشتری یا مشتری احتمالی ارتباط برقرار می کند. بازاریابی با تلفن، مثل بازاریابی پیامکی، فاکس مارکتینگ، بازاریابی با تلگرام، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی با سایت و دیگر رسانه های تبلیغاتی نیست که بصورت غیر مستقیم با افراد ارتباط برقرار کند.

در بازاریابی با تلفن، بازاریاب، بصورت زنده با اشخاص ارتباط برقرار می کند. ما با یک ربات طرف نیستیم، با یک انسان که دارای قدرت حرف زدن و فکر کردن می باشد مواجه هستیم. با یک انسان که دارای تمرکز حواس و تمرکز ذهن می باشد روبرو هستیم. با یک انسان که می توانیم بصورت زنده با او ارتباط برقرار کنیم مواجه هستیم. یک ارتباط دوطرفه.

این ارتباط دو طرفه، زمانی می تواند نتیجه بخش بشد که بتوانیم به درستی با فرد مورد نظر ارتباط برقرار کنیم. برای این منظور باید نکات مهمی را رعایت کنیم تا بتوانیم از این طریق بازاریابی و فروش خوبی داشته باشیم. به ادامه مقاله کاملا توجه کنید تا به این درجه از سطح اطلاعات هوشمندانه در زمینه بازاریابی با تلفن برسید.


نکاتی فردی برای بهتر شدن بازاریابی با تلفن



۱ – حفظ حریم شخصی



برای خودتان این قانون را بگذارید و تمام سعی خودتان را بکنید تا در زمانی که جزو ساعات کاری شما می باشد، تماس شخصی نداشته باشید. این کار به شدت انرژی شما را برای کار کردن می گیرد.
۲ – حساسیت روی زمان تماس



روی زمانی که قصد تماس گرفتن دارید حساس نباشید. از تمام ساعات کاری خود برای بازاریابی با تلفن نهایت استفاده را ببرید. با این کار، فشار کاری خود را بین ساعات مختلف تقسیم می کنید. اگر تماس گرفتین و مشتری جواب نداد نگران نباشید. این می تواند باعث ایجاد پیام در ذهن مخاطب شود.
۳ – هدف های کوچک



برای هر روز خود اهداف کوچک و کوتاه مدت در نظر بگیرید. برای خود مشخص کنید که باید در هر روز به چند شماره زنگ بزنید و به آن پایبند باشید. وقتی بدانید در هر روز چند تماس می خواهید بگیرید، می توانید برای آن برنامه ریزی کنید.
۴ – برنامه ریزی برای فردا



در هر روز، برای فردای آن روز، برنامه ریزی کنید. این کار استرس شما را کم می کند و باعث می شود زمان مفیدتری برای روز بعد داشته باشید.
۵ – کمی بیشتر از برنامه ریزی



به شما توصیه می کنیم که در هر روز خود، یک تعداد مشخص، بیشتر از تماس های تلفنی را زنگ بزنید. این تعدا می تواند در حد فقط چند نفر بیشتر باشد. این به شما کمک می کند تا روند پیشرفت شما رو به رشد باشد.
۶ – بر طبق لیست



بعضی از بازاریابان تلفنی هستند که وقتی می خواهند شروع به زنگ زدن کنند، چشمان خود را می بندند و انگشت خود را روی یکی از شماره ها می گذارند. این کار کاملا آماتوری است. در کار خود نظم داشته باشید و از اول لیست تا آخر لیست، به ترتیب زنگ بزنید. در جلوی هر شماره تلفن، توضیحات مربوط به مشتری و تماس هایی که گرفته اید را بنویسید. اگر زنگ زدید و کسی برنداشت، کنار شماره، علامت بگذارید یا در قسمت توضیحات بنویسید. این به شما کمک می کند تا خلاصه ای کامل از هر مشتری داشته باشید.
۷ – محاسبه کنید



در بازاریابی با تلفن، شما با هر تماس موفق می توانید مبلغی به عنوان پورسانت دریافت کنید. این مبلغ را برای خود در نظر بگیرید و مشخص کنید اگر در هر روز چه تعداد تماس موفق داشته باشید در مدت یک هفته، چقدر دریافتی خواهید داشت و بعد، برای یک ماه را حساب کنید. این به شما انگیزه بیشتر، برای تلاش بیشتر، برای بدست آوردن پول بیشتر می دهد. البته اگر پورسانتی کار می کنید.
۸ – صحبت با تصمیم گیرنده اصلی



همیشه در هر تماس تلفنی تا جایی که مقدور است سعی کنید با کسی که تصمیم گیرنده اصلی می باشد، صحبت کنید. وقتی خود را با صحبت کردن با کسانی که تصمیم گیرنده نیستند تلف نکنید. توصیه می شود با جاهایی که فرد تصمیم گیرنده بیش از دو نفر می باشند صحبت نکنیم.
۹ – دنبال جایگزین بگردید



مواردی پیش می آید که وقتی به شماره ای زنگ زده می شود، فرد مورد نظر از آنجا به بخش دیگری منتقل شده یا کلا از آنجا رفته است. در این حالت، دنبال جایگزین آن فرد باشید. از فرصت استفاده کنید و با فرد جدید آشنا شوید و با آن ارتباط موثر برقرار کنید.

آموزش بازاریابی تلفنی اصول بازاریابی تلفنی
۱۰ – تماس موثر



اگر از روی لیستی تماس می گیرید که از روی آن چندین نسخه چاپ شده و در اختیار چند نفر دیگه غیر از شما قرار گرفته است، شما از ابتدا شروع به تماس گرفتن نکنید. از آخر لیست یا از هر جایی غیر از اول لیست، شروع به زنگ زدن کنید.

افزایش فروش با بازاریابی تلفنی بازاریابی با تلفن بازاریابی تلفنی


۱۱ – موفقیتها و شکستهای خود را تجزیه و تحلیل کنید

بهترین مربی براش شما تجربه است. به دنبال دلایل موفقیت و شکستهای خود در تماسهایتان باشید. سعی کنید هر روزی که شروع به کار میکنید از روز قبل بهتر باشید و با توجه به دلایل تماسهای نا موفق خود و برطرف نمودن انها مهارت خود را افزایش دهید. مطمعناً تمامی تماسهای شما قرار نیست به فروش ختم شود اما این نکته را فراموش نکنید که عملکرد شما در موفقیت و یا عدم موفقیت شما بسیار تاثیرگذار است. پس میتوانید با درس گرفتن از نقاط ضغف خود در تماسهای قبلی شانس موفقیت خود را در آینده افزایش دهید.

بازاریابی تلفنی موفق بازاریابی و فروش تلفنی تکنیک های بازاریابی تلفنی
برای تاثیرگذاری بیشتر در بازاریابی با تلفن باید چکار کنیم؟


۱ – استفاده از هدسِت


بازاریابی با تلفن

استفاده از هدسِت باعث می شود تا شما آزادی عمل بیشتری داشته باشید و تمام تمرکز خود را بر روی صحبت کردن و اگر لازم بود، نوشتن بگذارید.

تکنیک های فروش موفق روش بازاریابی تلفنی فنون بازاریابی تلفنی
۲ – بایستید


یک ارتباط نزدیک بین صدای ما و حالت دیافراگم ما وجود دارد. زمانی که دیافراگم صاف باشد صدای ما در صحبت کردن بهتر می باشد. برای همین بهتر است موقع صحبت کردن بایستیم یا حداقل خمیده نباشیم.

نحوه بازاریابی تلفنی
۳ – فراز و فرود صدا



منظور از فرار و فرود، بالا بردن و پایین آوردن صدا می باشد. صدای شما باید با توجه به جملات شما، بالا و پایین رود. در جاهایی که باید تاکید کرد و جاهایی که باید کوتاه آمد، تَن صدا تغییر کند تا بتواند اثرگذاری خود را داشته باشد. در صحبت کردن، به موقع باید سریع، و به جایش باید آرام صحبت کرد.
۴ – به موقع حرف بزنید



در بازاریابی با تلفن باید این موضوع را قبول کنیم که تا مشتری حرف نزند ما نمی دانیم که چه می خواهد و تا ندانیم که چه می خواهد، چطور می توانیم نیازی از او را برطرف کنیم تا منجر به فروش شویم. در بازاریابی و فروش، توجه به این نکات ریز لازم است. شما باید یاد بگیرید که چه زمانی باید به مشتری اجازه دهید که صحبت کند و در چه زمانی لازم است که کنترل مکالمه را در دست بگیرید
۵ – نرمش کنید



برای اینکه بتوانید راحت صحبت کنید، بدن آماده ای هم باید داشته باشید. برای این منظور قبل از اینکه شروع به زنگ زدن کنید، ابتدا کمی نرمش کنید. برای آمادگی صورت نیز، قسمت های مختلف آن را با دست ماساژ دهید.
۶ – صدایتان را آماده کنید



در بازاریابی با تلفن، اولین چیزی که روی مخاطب اثر می گذارد صدای شماست پس این مهم است که صدای شما چگونه باشد. مطمئنا صدای معمولی از صدای سرماخورده بیشتر تاثیرگذار است اما صدای معمولی هم کافی نیست. مواظب صدایتان باشید. صدای شما باید گرمی لازم را داشته باشد.
۷ – با خود تمرین کنید



قبل از اینکه شروع به زنگ زدن کنید تمام سوالاتی را که ممکن است مشتری بپرسد را با خود مرور کنید. در ذهن خود، سوال را مطرح و به آن جواب دهید. این تمرینات باعث می شود تا هم استرس شما کم شود و هم اینکه روی این سوالات مسلط شوید. ممکن است مخاطبان نسبت به محصول یا خدماتی که ارائه میدهید انتقاداتی داشته باشند. شما میتوانید از قبل خود را برای پاسخ دادن به این انتقادات و اعتراضات نیز اماده کنید تا بهتر و سریعتر بتوانید مخاطبان خود را مجاب کنید که از شما خرید انجام دهند.
۸ – ضبط کنید



بهتر است برای اینکه اشکالات خود را بیشتر متوجه شوید، صدای خود را در حین مکالمه ضبط کنید. این صوت ها را می توانید مثل یک آرشیو، بایگانی کنید. زمانی که شما صدای خود را ضبط و سپس به ان مجدداً گوش میدهید میتوانید عیوب کار را پیدا کنید و با تمرین مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید.


۶ اشتباه رایج در بازاریابی با تلفن


بازاریابی با تلفن

۱ به زور چیزی را به مشتری فروختن

۲ جواب به مشتری از طریق ایمیل و نه تماس مستقیم

۳ بی موقع اعلام کردن قیمت برای محصول یا خدمات

۴ زمان گذاشتن برای مشتریانی که به محصول یا خدمات ما احتیاج ندارند

۵ بیش از اندازه زمان گذاشتن برای یک مشتری

۶ پیگیری نکردن مشتری، بعد از خرید کالا یا استفاده از خدمات


نتیجه گیری



۱ بازاریابی با تلفن یک راه ارزان قیمت برای رسیدن به اهداف فروش می تواند باشد، اگر درست انجام شود.

۲ رعایت نکات بالا، شما را به بهتر شدن بازایابی با تلفن کمک خواهد کرد.

۳ از دیگر روش های تبلیغات به عنوان مکمل استفاده کنیم. ازجمله : تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات با روزنامه، اسپانسرینگ، تبلیغات در فرودگاهها، پوستر تبلیغاتی، بنر تبلیغاتی، تبلیغات بر روی اتوبوس، تبلیغات مترو، تبلیغات بیلبورد و…
بنر تبلیغاتی به تابلوهای پایه دار محیطی گفته می شود که در داخل پاساژها، کنار مغازه ها یا سطح شهر، دیده می شوند. بنر تبلیغاتی، مثل دیگر رسانه های تبلیغاتی، قصد انتقال پیامی را به مخاطب دارد. این تابلوها به فضایی که قرار می گیرد و نیاز مشتری، در ابعاد مختلفی می باشند. حتما همه ما مدل های مختلفی از بنر تبلیغاتی را دیده ایم.

تاریخچه بنر تبلیغاتی به زمان حضرت عیسی بر می گردد. این بنر ها در دوره های مختلف تاریخی استفاده شده اند. در آن زمان ها از بنر تبلیغاتی به عنوان پرچم در جنگ ها و نیز در کلیساها استفاده می شده است. اگر از بنر به درستی استفاده شود قطعا در شناخت و بهبود نام برند و رسیدن به اهداف، موثر است. برای دانستن اطلاعات هوشمند کافی، می توانید این مقاله را بخوانید.


انواع بنر تبلیغاتی



۱ – بنر محیطی (چاپی)

۲ – بنر اینترنتی (دیجیتالی)

*** بیشتر نکاتی که برای بنرهای اینترنتی آورده می شود، برای بنرهای محیطی نیز صادق است.


کاربرد بنرهای تبلیغاتی



۱ کسب و کار (فروشگاهها، موسسات، شرکت ها)

۲ اماکن مذهبی (مساجد، حسینیه ها، تکیه ها)

۳ اتحادیه های صنفی (طلا فروش ها، کله پاچه ای ها، کتاب فروش ها و…)


مزایای استفاده از بنر تبلیغاتی


۱ ارزان بودن نسبت به خیلی از انواع تبلیغات. ازجمله : تبلیغات تلویزیونی، کاتالوگ تبلیغاتی، تبلیغات بر روی اتوبوس، تبلیغات مترو، تبلیغات با گوگل، تبلیغات رادیویی، تبلیغات بیلبورد، تبلیغات با روزنامه، تبلیغات در فرودگاهها و…

۲ صرفه جویی در وقت و پول

۳ فروش گسترده تر

۴ در معرض دید کاربران بودن

۵ جنبه عمومی داشتن

۶ ارتباط نزدیک با بیننده


مطالب اصلی برای طراحی بنر تبلیغاتی



طراحی بنر تبلیغاتی بسیار سخت می باشد. شاید بپرسید چرا؟ بنر تبلیغاتی همانند تبلیغات بیلبورد نیست که فضای بزرگی در اختیار داشته باشید. همانند فاکس مارکتینگ هم نیست که فضای خیلی کوچکی داشته باشید اما باید از این فضایی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم.

۱ بنر، باید تابلویی قابل فهم برای همه باشد.

۲ در بنر تبلیغاتی مفهوم باید هرچه سریعتر منتقل شود تا بهتر درک شود.

۳ مفهوم بنر تبلیغاتی باید مختصر و مفید باشد.

۴ متن بنر تبلیغاتی بیشتر از ۱۵ تا ۲۰ کلمه نشود.

۵ بر روی بنر تبلیغاتی بهتر است فقط لوگو، نام برند و شعار تبلیغاتی وجود داشته باشد.

۶ متن خوانا باشد.


یک بنر تبلیغاتی اینترنتی فوق العاده باید چه مشخصاتی داشته باشد؟
۱ – هماهنگی بنر با زمینه کسب و کار



وقتی برای وبسایتی قرار هست بنر تبلیغاتی طراحی شود، باید آن بنر با حوزه کاری آن سایت هماهنگ باشد. این بنر برای مخاطبان یک سایت طراحی می شود پس باید بدانیم که این مخاطبان چه سلایق و علاقه مندی هایی دارند و با توجه به آن، طراحی بنر انجام شود. این موضوع کمک می کند تا مخاطبان بیشتری به سایت سرازیر شوند. با در نظر گرفتن این نکته بنر شما حرفه ای تر به نظر خواهد امد. گاهی طراحی یک بنر میتواند به اندازه ای حرفه ای باشد که انگار قسمتی از ان وب سایت است. اگر بنر شما با حوزه کاری وب سایت هماهنگ باشد مطمعناً شما شانس بیشتری برای کلیک کردن مخاطبان بر روی بنرتان خواهید داشت. برای مثال قرار دادن بنر تبلیغاتی مربوط به پوشاک در سایتی که در زمینه قطعات خودرو فعلیت میکند به هیچ وجه نمیتواند مناسب باشد.
۲ – بنرهای متحرک



بنرهای متحرک برای سایت های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرند. این بنرها معمولا چشمک زن هستند ولی یادمان باشد که این چشمک زدن، نباید بیننده را اذیت کند. سرعت این بنرها باید جوری باشد که بتواند توجه بیننده را جلب کند. بنر با سرعت بالا یا پایین، چشم نواز نیست. هرچه بنر شما بهتر و جذابتر طراحی شود اعتبار شما در ذهن مخاطبانتان بیشتر می شود. شما میتوانید با انتخاب یک بنر با وقار اعتماد و اعتبار کسب و کار خود را نشان دهید. بنرهایی که در انها از قسمتهای متحرک استفاده شده است شانس بیشتری برای دیده شدند خواهند داشت اما فراموش نکنید همانطور که گفته شد بنر شما نباید باعث ایجاد احساس نامطلوب در بیننده شود حتی شما میتوانید تنها قسمتی از بنر خود را به صورت متحرک در بیاورید.
۳ – کوتاه و ترغیب کننده



اکثر افراد، کم حوصله هستند. بهترین حالت یک بنر تبلیغاتی اینترنتی این است که در عین کوتاه بودن، اینقدر جذاب باشد که افراد را ترغیب به کلیک کردن بر روی آن کند. درانتخاب بنرهای تبلیغاتی همیشه به این نکته توجه داشته باشید که شما وقت زیادی برای انتقال پیامتان نخواهید داشت. پس بهتر است حاشیه نروید و خیلی سریع نکات جذاب در مورد کسب و کار خود را در معرض دید مخاطب قرار بدهید.
۴ – از یک گرافیست فوق العاده استفاده کنید



هرچه بنر تبلیغاتی شما، بهتر طراحی شده باشد تاثیرگذاری آن برای ورود کاربران به سایت شما بیشتر می شود. کمی بیشتر خرج کنید و یک گرافیست عالی استخدام کنید. درست است کمی برای شما گرانتر تمام می شود ولی مطمئن باشید که پول آن را در خواهید آورد. در حال حاضر طراحی بنرها نسبت به چندسال پیش پیچیده تر شده است و اگر در زمینه گرافیک دارای تخصص نیستید بهترین کار این است که از یک گرافیست خوب در این زمینه کمک بگیرید. به شما توصیه میشود در هنگام جستجو برای انتخاب گرافیست حتماً کارهای قبلی او را در این زمینه ببینید و از کیفیت کار او مطمعن شوید. مطمعن باشید استفاده از یک گرافیست حرفه ای کمک بزرگی برای رسیدن به اهداف شما در تبلیغات بنری انلاین است.

کاربرد بنرهای تبلیغاتی مزایای بنر تبلیغاتی
۵ – کم حجم



ما بهترین بنر تبلیغاتی را هم داشته باشیم ولی وقتی کسی آن را نبیند یا به سختی ببیند، تاثیرگذاری لازم را ندارد. هرچه حجم بنر کمتر باشد یعنی راحت تر باز می شود پس احتمال دیدن آن بیشتر می شود. بهتر است حجم بنر، بیشتر از ۱۵ کیلو بایت نباشد. این باعث می شود تا ما ارتباط موثر سریعتری با مخاطب برقرار کنیم.

بنرهای تبلیغاتی تبلیغات بنری طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی
۶ – کارآمدی بنر خود را ارزیابی کنیم



در هر جایی که بنر می گذاریم یک آماری از آن باید داشته باشیم. این آمار باید توسط ما کنترل شود. اگر بازدید از سایتی بوسیله بنر، مناسب نبود پس یک جای کار می لنگد. باید بنر را بازبینی کنیم. بررسی کنیم چرا بازده لازم را نداشته است و آن را اصلاح کنیم. وقتی بنری اشکال دارد نباید روی آن پافشاری کنیم. توصیه می کنم که فقط در یکجا بنر قرار ندهیم. آن هزینه ای را که قرار است برای یک مورد بدهیم بهتر است بین چند مورد تقسیم کنیم. زمانی که شما بنر تبلیغاتی خود را در چندین وب سایت مختلف قرار دهید این مزیت برای شما به ارمغان می اید که بعد از گذشت مدتی و بررسی بازدهی بنرها میتوانید وب سایت های متناسب تر را از بین این وب سایتها انتخاب کنید. اگر بنر شما در جای مناسبی قرار داشته باشد شما قدم مهمی برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات بنری برداشته اید.

انواع بنر بنر تبلیغاتی بنر چیست بنر سایت بنر های تبلیغاتی


نکات اساسی در طراحی بنر تبلیغاتی اینترنتی



۱ برای خود هدف تعیین کنید

۲ بازاری را که می خواهید بدست آورید، مشخص کنید

۳ به سلیقه مخاطبان طراحی کنید

۴ اصل مطلب را بگویید، حاشیه نروید.

۵ از کلمات جذاب و ترغیب کننده یا کنجکاو کننده استفاده کنید

۶ دنبال برطرف کردن نیازهای افراد باشید

۷ نظر افراد معمولی و رهگذر را که تخصصی در بنر ندارند، بپرسید

۸ بهترین فونت برای متن فارسی، نازنین و یکان می باشد

۹ بهترین فونت برای متن انگلیسی Sans Seif و فونت ترافیک، برای شماره تلفن ها می باشد


نکات اساسی دیگر در طراحی بنر تبلیغاتی اینترنتی



۱ از روانشناسی رنگ ها برای جذب بیننده کمک بگیرید

۲ تمرکز حواس خود را روی انجام بهترین کار بگذارید

۳ یک عکس مناسب انتخاب کنید

۴ اگر بنر متحرک دارید، حجم آن از ۴۰ کیلوبایت بیشتر نباشد

۵ از بنرهای تکرارشونده استفاده نکنید

۶ زمان بنرهای متحرک بیشتر از ۱۵ ثانیه نباشد

۷ از بنرهای تعاملی استفاده کنید

۸ حتما بنر تبلیغاتی را به یکی از صفحات سایت خود لینک دهید. حتما با عکس بنر مطابقت داشته باشد

۹ از سایت هایی که در آن تبلیغات زیادی دارند اجتناب کنید. تبلیغ شما کمتر دیده می شود

۱۰ در جاهایی بنر تبلیغاتی بگذارید که مربوط به حوزه کاری شما باشد


نتیجه گیری



۱ – بنر تبلیغاتی یکی از انواع تبلیغات نسبتا مدرن می باشد. نوع پیشرفته آن، بصورت دیجیتالی برای سایت ها و شبکه های اجتماعی می باشد. این تبلیغات به دلیل بصری بودن، اثرگذاری خاصی می تواند بر روی مخاطب بگذارد. ازین فرصت استفاده کنیم.

۲ – بنر تبلیغاتی تنها یکی از انواع رسانه های شما می تواند باشد. مجموعه این تبلیغات می تواند برای شما اثربخش باشد. از دیگر رسانه های تبلیغاتی حتما استفاده کنید. ازجمله : بازاریابی پیامکی، تراکت طلایی، بازاریابی با ایمیل، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی با تلگرام و…
۱۰ نکته مهم برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ

۱۰ نکته مهم برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ که می تواند به شما کمک کند که چگونه کاربران قدیمی را راضی نگه دارید و چگونه کاربران جدیدی را جذب کنید… یکی از نگرانی های مدیران وب سایت ها یا وبلاگ ها افزایش بازدید وب سایت یا وبلاگ می باشد ،در این مقاله قصد داریم تا روش های جدید و به روز برای افزایش بازدید را به شما علاقه مندان ارائه دهیم . این مقاله برای افرادی که در زمینه کسب و کار اینترنتی نیز فعالیت دارند مناسب است ، البته کسب و کار اینترنتی این روزها به داغ ترین مباحث اینترنتی تبدیل شده است .
ادامه مقاله ۱۰ نکته مهم برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ را بخوانید
شروع کسب و کار و افزایش بازدید


با عرض پوزش تصویر مقاله افزایش بازدید سایت به درستی بارگزاری نشد


افزایش بازدید برای بازاریابی اینترنتی ، فروش محصول و معرفی کسب و کار اینترنتی ، راه های گوناگونی دارند ، به بعضی از این روش ها کلاه سیاه می گویند و بعضی روشها هم که تاثیر طولانی دارند به روش کلاه سفید معروف هستند .اینگونه روش ها از ابتدای ایجاد سایت ها و وبلاگ ها مرتبا تغییر کرده اند هرساله بر اساس فاکتورهای گوناگون مانند: بازخورد کاربران ، علایق آنها ، تغییرات اجتماعی اینگونه روش ها دچار تغییرات بزرگ و کوچکی می شدند .

10 نکته مهم برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ افزایش بازدید

یکی از معروفترین روش های افزایش بازدید که از قدیم در بین وبمسترها معروف و رایج بوده است تبادل لینک است ، که یکی از بهترین ابزارهای افزایش بازدید در این روزها می توان نام برد. در این مقاله ی آموزشی شما روش های نوین وجدید افزایش بازدید را یاد خواهید گرفت که با استفاده از آنها می توانید بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش بازدید سایت داشته باشید این روش هایی که برای شما معرفی می کنیم نیاز به بررسی و صبر زیادی دارند و مدت زمان مشاهده تغییرات بین یک هفته تا یک ماه می باشند .

اما با این روشها شما سایت خود را به خوبی و بدون هیچ مشکلی به صورت ارگانیک بهینه سازی کرده اید و بازدید کننده های خودتان را راضی نگه می دارید چون همیشه در نتایج جستجو سایت شما هم جز چند سایت صفحه اول گوگل است .

افزایش ترافیک بازدید وب سایت بازدید وبلاگ بالا بردن ترافیک بالا رفتن بازدید
۱۰ نکته مهم برای افزایش بازدید سایت



ما در مقاله ۱۰ نکته مهم برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ به بررسی ۳ قسمت مهم برای بهینه سازی و افزایش بازدید می پردازیم :

۱. سایت : راهکارهایی را برای افزایش بازدید معرفی می کنیم که برای افزایش بازدید تاثیر گذارند و به شما کمک می کنند ، این روشها ساده هستند و نیاز به ابزار دیگری ندارید.

۲. سایت های دیگر : افزایش بازدید کننده از سایت های دیگر که نیاز به آموزش دارد یعنی بتوانیم از سایت های دیگر برای سایت خودمان بازدید کننده بگیریم .

۳. شبکه های اجتماعی : بررسی شبکه های اجتماعی و ارائه راهکارهایی از طریق شبکه های اجتماعی


سایت یا بلاگ شما
۱.محتوای به روز و کپی نشده



از زمان شروع آپدیت جدید الگوریتم گوگل به نام گوگل پاندا یک موضوع مهم در میان تمام افراد بخصوص فعالان وب و سئو مشترک بوده است که آن هم محتوای وب سایت ها و وبلاگ ها بوده است . تلاش کنید همیشه محتوای سایتتان را خودتان خلق کنید ، زمان کپی برداری از سایت ها و وبلاگ ها فراموش شده است ،برنده ها همیشه در حال فکر کردن برای ایجاد یک محتوای مناسب هستند دیگر کسی برای کپی برداری از سایت های مختلف وقت نمی گذارد.

یکی ازمهمترین نکاتی که درمقاله ۳۰ نکته مهم برای افزایش بازدید باید بدانید این است که : زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود خیلی سریع به پست های آخر شما نگاه می کند ۳ خطی که اول تمام نوشته های شما وجود دارد مهم ترین نقش در جذب بازدید کننده وب سایت را بر عهده دارند .

۳خط اول مطلب شما را معرفی می کند ، اگر در نوشتن متن دقت نکنید این ۳ خطی می تواند به همان میزان که مفید هستند مضر نیز باشند ، سعی کنید متن های کوتاه ولی خلاقانه را انتخاب کنید و این موضوعات را سرسری نگیرید ، این را یادتان باشد که افزایش بازدید سایت بدون نگه داشتن بازدید کننده های قدیمی امکان پذیر نیست.

نکات مهمی که اگر بدانید به شما کمک می کند :

محتوای پست هایی که در سایت قرار می دهید نباید دارای غلط املائی باشد .

۲-محتوای پست ها باید واضح و کامل باشد و هر موضوعی که آغاز میشود تا جایی پیش برود که پاسخ هایی که در ذهن کاربران به وجود می آید را در بر بگیرد

۳-زمان ارسال مطالب خیلی مهم است. سایت HubSpot با بررسی بیش از ۲۰ هزار وبلاگ و وبسایت اعلام کرده که بهترین زمان ارسال مطالب صبح بین ساعت ۹ تا ۱۱ میباشد در این بازه ی زمانی شما میتوانید بیشترین آمار بازدید کننده را به سایت خود جذب کنید ، البته این روش باید مستمر باشد و نباید از آن غفلت کرد .

تبلیغات در اینترنت چگونه بازدید را بالا ببریم؟ راهکارهای بازدید


۲.طراحی حرفه ای


طراحی حرفه ای و اصولی یکی از مهم ترین روش های جذب بازدید کننده است.این موضوع کاملا واضح و روشن است که ورود کاربر و مشتری به سایت شما کافی نیست و باید محیطی را ایجاد کنیم که کاربر بتواند مدت زیادی در سایت ما بماند و بعدا دوباره به سایت ما سر بزند ، یکی از بهترین نتایج طراحی حرفه ای این است که کاربر ما را بخاطر محیطی که برای او ایجاد کرده ایم به لیست علاقه مندی ها خود اضافه کند و روزانه به ما سر بزند .


اولین نکته ای که کاربر بعد از ورود به سایت ما نظر او را جلب می کند سمت راست صفحه است که این موضوع در سایت های خارجی و سایت هایی که از چپ به راست می نویسند متفاوت است ، بعد از آن آنها به موس خود نگاه می کنند که در چه سرعتی سایت شما می تواند حرکت کند و افکت های زیاد در سایت شما باعث کندی حرکت می شود یا نه ؟

برای مطمئن شدن از این موضوع وارد گوگل آنالیتیکز شوید و در بخش آن پیج اپتیمایزیشن چک کنید که کدام بخش ها بیشترین بازدید و کلیک را داشته اند ، در بررسی ها نشان داده است که کاربران سی اس اس ۳ را بسیار دوست دارند ،علت آن هم واضح است چون با رفرش کردن صفحه نیاز نیست مقدار زیادی حجم صرف لود شدن تصاویر اضافی بکنند ، اما سایت هایی که کاملا با سی اس اس ۳ ساخته شده اند را دوست ندارند چون افکت ها باعث اذیت شدن چشم کاربر می شود .سعی میکنیم در مقاله های بعدی در مورد این موضوعات بیشتر صحبت کنیم .

نکات مهم در افزایش بازدید نکات مهم در افزایش ترافیک


۳.مردمی بودن



یکی از اصول روانشناسی میگوید که اگر میخواهید مورد قبول جامعه واقع شوید باید سعی کنید از مردم باشید و طبق علایق انها رفتار کنید ، این به این معنی است که اگر در سایت خود درباره ی موضوعات مختلفی صحبت کرده اید ببینید کدام موضوع بیشتر برای بازدیدکنندگان و مخاطبان شما جذاب و جالب بوده است سعی کنید درباره ی آنها بیشتر صحبت کنید و برای آنها با موضوع دلخواهشان محتوا تولید کنید .


۴.نگران این موضوع نباشید که بازدید کننده چقدر دارید؟؟!



باید نگران این باشید که بازدید کننده های شما به چه میزانی در سایت شما میمانند این موضوع به شما کمک می کند که روند کاریتان را به صورت کلی در نظر بگیرید: یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که : تعداد بازدیدهای شما در طول روز نشان دهنده ی این نیست که شما موفق بوده اید یا خیر ؟بر این اساس میزان کابرانی که به سایت شما برمیگردند نشان موفق بودن یا نبودن شما هستند. چون برای هر سایتی آن گروه از بازدید کننده ها که به ریترنینگ ویزیتورس شناخته میشوند حائز اهمیت هستند.


۵.خبرنامه



یکی از اصول جذب بازدید کننده خبرنامه میباشد.شما با راه اندازی خبرنامه درسایت و دریافت اطلاعات افراد و ارسال آخرین خبرها به ایمیل افراد انها را به بازدید کننده ی ثابت خود تبدیل میکنید.البته باید بدانید که شما باید اصول ایمیل مارکتینگ را رعایت کنید تا نرخ تبدیل شما بالا رفته و در جذب بازدید کننده موفق شوید.

۶.از بلاگ استفاده کنید



کاربران بلاگ را دوست دارند همیشه اسم بلاگ حس متفاوتی در کاربران ایجاد میکند زیرا تعریف بلاگ با سایت متفاوت میباشد و همه چیز در بلاگ کوتاه اما کامل است.اساسا وبلاگ هم از نظر موتورهای جستجو و هم کاربران متفاوت است و مطالب این بخش را بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار میدهند.


۷.هدف سایتتان را مشخص کنید و سریعا دست به کار شوید



بسیار دیده میشوند سایت هایی که اغاز به کار میکنند بدون هدف اگر شما از این دسته سایت ها دارید هیچ وقت دیر نیست سعی کنید هر چه زودتر هدف خود را مشخص کنید.پس از انتخاب هدف شما باید کلمات مهم خود را مشخص کنید و براساس همین کلمات شروع به نوشتن مقالات کنید و همیشه به یاد داشته باشید که کاربران بر اساس کلمات مهم شما سایت شما را می شناسند هر سایتی در ذهن هر کاربری به چند کلمه کوتاه خلاصه میشود.

اگر شما بتوانید این کلمات را خودتان در ذهن کاربر جا بیاندازید به یک هدف بزرگ رسیده اید.خیلی سخت هست که شما بتوانید ذهن و نوع تفکر یک انسان را تغییر بدهید اما اگر شما بتوانید در برخوردهای اول یک تصور خاص و متفاوت در ذهن کاربر ایجاد کنید بازدید کننده ی ثابت خود را ایجاد کرده اید.


۸.به مطالب تصاویر اضافه کنید



استفاده از تصاویر و آمار بسیار مفید است .اولین و مهم ترین فایده آن این است که تصاویر و امار به مطالب شما اعتبار میبخشد.شاید تعداد بسیار زیادی مانند مطلب شما موجود باشد اما اگر از تصاویر استفاده کنید به بازدید کننده ها نشان میدهید که متفاوت هستید.

همچنین با استفاده از تصاویر شما میتوانید از انها نیز ورودی به دست بیاورید.جستجوگرعکس بینگ و گوگل مهم ترین منابع جستجوی رایج در میان کاربران اینترنتی هستند به دست آوردن بازدید از این دو منبع بسیار مهم میباشد زیرا تنها سایت هایی بازدید کننده خواهند گرفت که به اصل بهینه سازی تصاویر دقت کنند.

اگر شما سایتی دارید که فقط میخواهید تصویر قرار دهید استفاده از Flickr را فراموش نکنید.از طرفی هم بازدیدکنندگان دوست ندارند که مطالب طولانی خشک متن بدون تصویر را مشاهده کنند،دوست دارند مطالب همراه با ما تصویر مرتبط باشد تا بهتر متوجه شوند.


۹.به امار دقت کنید و آنرا بررسی کنید



آمار و متوجه شدن امار در سئو بسیار مهم میباشند.درست متوجه شدن امارمیتواند برای شما بسیار مفید باشد زیرا هر بخش مثبتی در امار و نتایج به یک دلیل منطقی ارجاع داده میشود و شما میتوانید با بررسی و سعی در تقویت آن بخش مثبت باعث پیشرفت سایت خود بشوید

دونکته در این قسمت وجود دارد :

۱- حتما از گوگل آنالیتیکز استفاده کنید

۲- از سایت هایی که دارای Referrer خوبی هستند ورودی بگیرید نحوه گرفتن ورودی هم مانند تبلیغات بنری ، متنی و … ، اگر به آمار دقت نکنید موفق نمی شوید شما باید بدانید که زمانتان را برای چه چیزی صرف می کنید آیا کاربران به اهداف شما از سایتتان نگاه می اندازند ؟


۱۰.ارجاع بدهید



وب برای این ساخته نشده است که فقط متن و تصویر باشد وب ساخته شده است که لینک باشد.کاربران وقتی پست ها و مطالب شما را میخوانند بیشتر منبع میخواهند انها بیشتر مطالبی را مورد قبول میدانند که به منابع معتبر ارجاع داده شوند.مهم نیست که ارجاع شما به یک پست داخلی باشد و یا خارجی مهم این است که بازدید کننده توسط شما به بخش های دیگر منتقل شود.

شما باید سعی کنید بازدید کننده را به دنبال موضوع خود بکشانید بهترین کار هم ارجاع دادن ها میباشد که بازدید کننده بیشتر بخواهد.بیشتر خواستن بازدید کننده باعث میشود به سایت شما دوباره سر بزند و یا به سایت های دیگر برود.


نتیجه گیری



در مقاله ۱۰ نکته مهم برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ به نکاتی پرداختیم که بازدید کنندگان وب سایت شما را به صورت اصولی افزایش می دهد شما با رعایت این نکات می توانید به سرعت در وب پیشرفت کنید و نسبت به کلمات مورد نظرتان در دسترس مخاطب قرار بگیرید . با استفاده از این نکات در کسب و کارتان می تواند پیشرفت چشمگیری داشته باشید سعی کنید هر محصول را نسبت به صفحه ی خود جداگانه بهینه سازی کرده و معرفی کنید .

با تشکر از توجه شما امیدواریم از مقاله ۱۰ نکته مهم برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ لذت برده باشید …
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
لینک مرجع