سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان
وجود خانه بازی برای کودکان از این جهت امری ضروری است که آپارتمان نشینی و فضای کم بازی انرژی کودکان را انباشته کرده است و آنها مکانی برای دویدن و بازی کردن یا به قول خودمان شلوغ بازی ندارند. خانواده های این کودکان باید آنها را به مکانی ببرند که کودکانشان بازی و فعالیت کنند که در گذشته معمولاً برای بازی کودکانشان را به پارک می بردند اما با گذشت زمان و افزایش جمعیت ظرفیت پارکها کفاف نداد. این نبود وجود ظرفیت،سبب تشکیل و گشایش خانه های بازی سرپوشیده شد.
چرا وجود خانه بازی برای کودکان لازم است؟


کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان2


در کشور ما تعادل دما چندان وجود ندارد و سرگرمی و سردی هوا باعث شده است تا در روزهای سرد یا خیلی گرم کودکان نتوانند همراه خانواده هایشان برای بازی به پارک بیایند. خانه بازی سرپوشیده با القابی چون مینی پارک و شهربازی سرپوشیده شناخته می شوند و این مکانها در شرایط هوایی نامطلوب در تمام زمانهای سال بیشتر از پیش مورد توجه کودکان و خانواده هایشان قرار می گیرند.
تفاوت خانه کودک با مهدکودک

خانه بازی مفهومی متفاوت از مهدکودک دارد و این دو را نباید اصلاً یکسان دید. این مراکز که با نام خانه کودک شناخته می شوند برای نگهداری از کودکان شما به صورت ساعتی و موقت هستند. مهدکودک از کودکان نگه داری دائمی می کنند درحالی که خانه کودک نگه داری موقت و ساعتی را در دستور کار خود قرار می دهد. خانه بازی برای خانواده هایی که کودکان خود را ثبت نام ماهانه و منظم می کنند، کلاس های آموزشی مهیا می کند و ترتیب می دهد.

کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان
دکوراسیون و نما خانه بازی


کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان3


در خانه بازی دکوراسیون از هر چیزی مهم تر است و خانواده ها و کودکانشان بیشتر از هرچیزی به دکوراسیون، نما ، ویژگی های ظاهری و نظافت اهمیت می دهند. شما برای اینکه نظرات خانواده ها را جلب کنید و مشتریان خاص خود را به طور ثابت داشته باشید، باید به این امور اهمیت دهید. خانه های بازی که امروز بوجود آمده اند، فضای کاملاً متفاوت و سبک جدیدی دارند و ملکی که در اختیار دارند فضا را متفاوت کرده است و سبب اختلاف درآمد بیشتر و بهتر در مقایسه با سایر رقیبانشان شده است.برنامه های متفاوت در خانه بازی همانقدر که وسایل بازی، مکان و فضا مهم هستند، اهمیت دارند و ایده های نو و خلاقیت را در اولویت های خود باید قرار دهید.

آموزش کسب و کار در خانه کسب و کار کسب و کار خانه بازی
خانه بازی کودک باید چه سرگرمی هایی داشته باشد؟


– استخر شن

– استخر توپ

– استخر اسفنج

– ترامبولین

– بازی های گروهی

– همراه با مربیان آموزش دیده

-جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا و برندهای معتبر

-کارگاه سفالگری

-کارگاه آب بازی

-کارگاه آشپزی
ایده های نو در کسب و کار


کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان3


خلاقیت داشتن نت برگ و فروختن نت برگ خانه بازی کودک برای جذب مشتری بیشتر

تخفیف و سایت خانه بازی کودک برای رزرو و هماهنگی

برای راه اندازی خانه بازی مخصوص کودکان چه چیزهایی نیاز است؟

برای راه اندازی خانه بازی مخصوص کودکان به مدارکی نظیر مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط نیاز است و اگر آقا هستید باید کارت پایان خدمت داشته باشید یا از خدمت سربازی معاف شده باشید.
چگونه مجوز خانه بازی بگیریم؟

برای اینکه بدانید چگونه می توانید مجوز خانه بازی بگیرید، باید ابتدا به ترتیب تمام این متن را با دقت بخوانید و طبق شرایط ذکر شده عمل کنید تا به هدف خود برسید. خانه بازی کودک باید استانداردهایی به لحاظ فضا و سیستم آموزشی و اداری داشته باشد.

آموزش افزایش بهره وری در کسب و کار آموزش رایگان کسب و کار


شرایط استاندارد مکانی برای خانه بازی کودک


کسب و کار خانه بازی مخصوص کودکان6


خانه بازی کودک باید در ملکی قرار گیرد که سر پوشیده باشد. ملک باید شرایط فیزیکی مشخص و استاندارد هایی را داشته باشد در نتیجه اگر قصد خرید فضایی را دارید قبل از اقدام به خرید از این مطمئن شوید که این فضا استانداردهای مورد نظر سازمان صادر کننده مجوز را دارا می باشد. فضای خانه بازی کودک باید حداقل ۱۵۰ متر مربع باشد و فضایی خوب برای ثبت نام و امور اداری داشته باشند، همچنین پله های موجود در خانه بازی کودک باید دارای حفاظ مناسب باشند و روشنایی کافی را داشته باشند و لغزنده نباشند! بخش های تیز و خطرناک باید با ضربه گیرهای مناسب پوشانده شوند.کلاس آموزش خانه کودک باید دارای تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی ایمن و مناسب باشند.
شما برای احداث خانه کودکتان به ۵ نفر کارمند اداری با سمت های زیر نیاز دارید

۱- مدیر کل۲- مدیر امور داخلی۳-کارمند مخصوص ثبت نام۴ – خدمتکارانی با کارت بهداشت ۵- مربیانی با ۲ سال سابقه وکارت مربیگری از ملزومات است.

مدیر کل خانه بازی کودک: باید کاملاً ایرانی و تابع کشور خودمان باشد. این فرد باید به لحاظ سنی حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال سن داشته باشد، سوء پیشینه کیفری نداشته باشد و همچنین اعتیاد به هیچ نوع مواد مخدر نداشته باشد. مدیر کل حداقل ۵ سال سابقه کار فرهنگی و هنری را در پرونده کاری خود باید داشته باشد و در مصاحبه مرکز مشارکت های فرهنگی هنری پذیرفته شود.

مربی آموزشی: برای مربیان ازنظر سنی نیز محدودیت وجود دارد چرا که این مربیان برای آموزش کودکان باید حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۵ سال سن داشته باشد. مربیان باید در دوره هایی که از سمت مرکز مشارکت های فرهنگی ابلاغ می شود،شرکت کنند.

25 درس آموزنده رهبر کسب و کار
شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران
بانوان ایرانی همیشه مادر، دختر یا همسر کسی بوده اند اما آیا آنها برای خود کسی هستند؟ شخصیت اجتماعی آنها درجامعه چگونه است؟ وجود انجمن زنان کارآفرین در ایران برای زنان ایرانی، گردهمایی آنان و ایجاد کنفرانسهایی که این زنان کارآفرین به میان زنان جوانتر بیایند و با آنها صحبت کنند تا آنها نیز بتوانند مسیر موفقیت را با دید بهتری بیابند، امری ضروری است. از وجود انجمن و برگزاری کنفرانس که بگذریم به معرفی چند نفر از این خانم های کارآفرین میرسیم تا با آنها آشنایی پیدا کنید و ببینید شما یا همسرتان،مادر تان و دختر تان می توانند در بهترین جایگاه های اجتماعی قرار بگیرند و برای دیگران نیز شغل ایجاد کنند.اما قبل تر از معرفی این بانوان به سراغ صحبت های خانم نادری در زمینه کارآفرینی زنان ایرانی می رویم.
زنان کارآفرین ایرانی


شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران


خانم مرسده نادری یکی از زنان کارآفرین ایرانی است که هم اکنون مسئول کارگروه صنعت و تجارت و رییس کارگروه بین الملل (زیرمجموعه کمیته ارتباطات) است، این خانم درباره کارآفرینی زنان ایرانی می گوید: تعداد کمی از زنان کارآفرین ایرانی عضو انجمن زنان کارآفرین، تشکل های زنان و انجمن های صنفی هستند و این خیلی تاسف بار است. . این درحالی است که تعداد زنان ایرانی که در بخش خصوصی فعال هستند، بسیارند. ترجیح خانم های ایرانی بدین گونه بوده است که به دور از شلوغی و سرو صدای رسانه به حرفه شغلی خود ادامه بدهند.

خانم نادری اقرار کردند که کارآفرینان خانم در کشور ما تمام عرصه ها از پتروشیمی، نفت، تولید قطعات خودرو، دارو، صنعت آی تی، آموزش، تجهیزات کشاورزی تا صنایع نظامی را احاطه کرده اند و هیچ صنعتی در کشور نمانده است که درآن خانمی نباشد. سازمان های مردم نهاد در ایران با دولت رابطه ای ندارند و این عدم وجود رابطه در کشور ما به معنی نبود همکاری نیست. دولت خود به این سازمان های مردم نهاد علاقه داردو زمینه همکاری ها وجود دارد. سازمان های مردمی کوشش بسیاری می کنند تا بتوانند بر تصمیمات سازمانهایی که تصیمات اصلی را می گیرند، مثبت اثر کنند .
خانم کارآفرین شماره ۱ ایران


شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران4


خانم فریال مستوفی با تحصیلات فوق لیسانس در رشته آمار و اقتصاد توانسته است با فعالیت در شرکت های هلدینگ که در گروه معادن و صنایعی که ازمعادن بدست می آید، به سمت مدیرعاملی این شرکت هلدینگ که درسال۱۳۷۲ تاسیس شده است، برسد. . او همچنین توانسته است عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین باشد و در کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران و چین بسیار موثر و کارآمد عمل کند. او عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی ایران در دوره هفتم و هشتم نیز بوده است.
خانم کارآفرین شماره ۲ ایران


شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران3


خانم مقیمی ابتدا در یک ناوگان حمل و نقل و باربری در قسمت بازرگانی شروع به کار کردند. او پس از مدتی توانست در بخش کامیون داری کار کند و چند سال با آن شرکت همکاری کرد. او وقتی از این شرکت جدا شد قصد کرد خودش کاری راه بیاندازد. او توانست پس از دو سال به نقطه مطلوبش برسد و شرکتی با مدیریت خود ثبت کند. او هم اکنون مدیر عامل ناوگان حمل و نقل بین المللی سدیدبار که یکی از شرکت های کشتیرانی است، می باشد. او فردی جاه طلب است و درسال ۱۳۹۴ در انتخابات مجلس ثبت نام کرد. او دارای مدرک دکتری تخصصی در کارآفرینی بین الملل می باشد. او در حوزه تدریس و کارآفرینی فعالیت های زیادی داشته است و نویسنده و مترجم نیز است.

کارآفرین کارآفرین ایران کارآفرینان کارآفرینی نقل قول های کارآفرینان موفق
بانوی کار آفرین شماره ۳ ایران


شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران5


خانم زلیخا عادلی بانوی کارآفرین ایرانی در حوزه فرش دستباف فعالیت داشته است. او مدیر آموزشگاه فنی حرفه ای نگارستان است که بسیار در حوزه صنعت فرش دستباف فعال است. ۹۰ درصد از کارکنان او در شرکتی که مدیریتش را برعهده دارند، بانوان هستند. این بانوی کار آفرین ایرانی، ناظر فنی نمونه، عضو شورای آموزشی ،رئیس کمیسیون بانوان کارآفرین گلستان ، عضو انجمن کتابخانه عمومی، طراح و ممیزی سوالات است. این بانوی ایرانی در دوره های قبلی نیز به عنوان بانوی کارآفرین برتر معرفی شده بود .

چگونه کارآفرینی کنیم؟پشگفت انگیزترینپشگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران
بانوی کار آفرین شماره۴ ایران


شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران6



آزاده داننده بانوی کارآفرین ایرانی است. این بانوی کارآفرین لیسانس علوم کامپیوتر دارد. او در زمینه IT و فناوری اطلاعات فعالیت می کند و مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات بهاران است. خانم شماره ۴ سابقه های درخشانی دارد و او هم اکنون عضو هیات مدیره عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، عضو انجمن زنان کارآفرین و عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران است. او تمام کارکنانش خانم هستند و بسیار موفق است.

آموزش کارآفرینی بانوان کارآفرین ایران برترین کارآفرینان
بانوی کارآفرین شماره ۵ ایران


شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران7


رخشان بنی منشی صحنه، مشاور فیلمنامه، بازیگر، تهیه کننده و سرمایه گذار، اعتماد کارگردان، نویسنده، برنامه ریز، مشاور کارگردان، دستیار کارگردان، محبوب و معروفی است. او بیشتر در زمینه فیلم هایی با موضوعات اجتماعی فعالیت داشته است و فیلم هایی تاثیرگذار تولید و منتشر کرده است. خانم بنی منش فعالیت کاری اش را تقریباً از سال ۱۳۶۰ شروع کرده است. در فیلم های خانم بنی منش موضوعات اجتماعی پیرامون بانوان و مشکلات آنها بسیار درست و حسابی مطرح می شوند. فیلم قصه ها از آثار اوست که مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد و بسیار تاثیرگذار عمل کرد.
بانوی کارآفرین شماره ۶ ایران


شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران7



خانم کارآفرین شماره ۶ کسی نیست جز خانم دکتر کردستانی که در کارنامه علمی خود ۲۲ مورد اختراع و بیش از ۵۰ مقاله را در ژورنال ها،نشریات داخلی و خارجی ثبت کرده است. خانم دکتر مدیرعامل شرکتی به نام کیتوتک است. این شرکت از سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرده است و در زمینه تجهیزات پزشکی چه در ایران و چه درخارج از کشور بسیار مشهور و معتبر است. این خانم دکتر نویسنده ۲ کتاب در زمینه تجهیزات پزشکی است.
بانوی کارآفرین شماره ۷ ایران


شگفت انگیزترین بانوان کارآفرین ایران8


خانم کار آفرین شماره ۷ کسی جز خانم سنوئی نیست. .خانم مرضیه سنوئی در شرکت داروسازی اکسیر گل سرخ سمت مدیر عاملی را برعهده دارد و این شرکت را در سال ۱۳۸۴ تاسیس کرده است. او از فعالان در صنایع غذایی است و در رشته مهندسی شیمی تحصیل کرده است. او عضو هیات مدیره کانون زنان بازرگان، عضو اتحادیه صادرکنندگان کشور ، عضو شبکه ملی گیاهان دارویی، عضو و رییس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان داروهای گیاهی خراسان، عضو انجمن تولیدکنندگان داروهای گیاهی کشور و عضو انجمن توسعه و ترویج تولید و تجارت محصولات حلال انجمن گیاهان دارویی، عضو هیات مدیره کانون کارآفرینان کشور، عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عضو انجمن مدیران استان خراسان است.

او لوح تقدیر از اتاق بازرگانی به عنوان بانوی برتر صنعت، عنوان واحد نمونه از جهاد کشاورزی خراسان، عنوان واحد نمونه از اداره نظارت خراسان،گواهی عنوان واحد فناور برتر در پارک های علم و فناوری کشور، لوح تقدیر از استانداری خراسان رضوی، تاییدیه علمی از پژوهشکده و چندین لوح و گواهینامه دیگر از موفقیت های دیگر اوست.
نتیجه گیری

این فهرست تمامی ندارد و اگر بخواهید می توان تا صد نفر بانوی کارآفرین ایرانی را به شما معرفی کرد اما می خواهم کمی دقیقتر شوم و به شما بگویم چگونه می توانید بانویی کارآفرین شوید. شما به عنوان یک خانم ایرانی حتماً دلتان می خواهد پیشرفت کنید و کاری را خود برعهده بگیرید. شما باید در یک زمینه مهارت و تجربه کسب کنید و از این مهارت به خوبی استفاده کنید.

شما باید بدانید چه پتانسیل هایی دارید و در چه زمینه هایی می توانید از این پتانسیل استفاده کنید. بعد از اینکه پتاسیل و زمینه کاری خود را پیدا کردید به سراغ کسب و کارتان در این زمینه بروید یعنی یا برای خودتان کارکنید یا برای دیگران کار کنید تا کاملاً حرفه ای شوید. سپس با سرمایه ای که کسب کردید و اکنون دارید حالا هرچقدر هم که کم باشد،شروع کنید و کسب و کار خودتان را راه بیاندازید. ریسک کنید و نترسید. با اعتماد به نفس و با کمک افراد مطرح در این زمینه شروع کنید و از سرمایه گذاران در کسب و کارتان استقبال کنید.
کسب و کارهای زود بازده سال ۲۰۱۷
در این متن به معرفی کسب و کار می پردازم که با سرمایه محدودی شروع می شوند و در مدت زمان کمی به شما نتیجه مطلوبتان را می دهند یا شما را به نتیجه مطلوبتان نزدیک می کنند. هدف من از این متن راهنمایی شما برای راه اندازی کسب و کار خودتان با سرمایه ای که در دسترس دارید است و اینکه زودتر به نتیجه و درآمد مطلوبتان برسید.زمان طلا است و اگر زمان را هدر دهید و به چیزی که می خواهید دست پیدا نکنید یا دیرتر دست یابید، ضرر کرده اید. شما به دلایلی که عرض کردم باید به دنبال شغل هایی باشید که زودتر نتیجه دهند و بازدهی بالاتری داشته باشند.
کسب وکار از خرما


کسب و کارهای زود بازده سال 20172


خرما را می توان به صورت چیپسی کنید و یا از خرما قند بسازید و در بازار عرضه کنید. این کار بسیار آسان است اما اگر می خواهید به صورت محصولی در سوپر مارکت و مغازه ها عرضه کنید باید مجوز خاص آن را داشته باشید.
بسته بندی محصولات کشاورزی

بخش کشاورزی یکی از بخش هایی است که در ایران خیلی ظرفیت سرمایه گذاری و پتانسیل رشد دارد. شما می توانید به باغها و زمین های زراعتی و یا گلخانه ها بروید و محصولات کشاورزی آن ها را خریداری کنید و اگر مدیریت کسب و کار خوبی داشته باشید در این راه حتما موفق خواهید شد . سپس با ارائه بسته بندی مناسب، این محصولات را با قیمت بالاتری به مغازه های میوه فروشی و سوپر مارکتی موجود در تهران و شهرستانهای بزرگ بفروشید. از جمله محصولاتی که می توان خرید و با بسته بندی مناسب به فروشگاه های شیک عرضه کرد عبارتند از: عدس،بلغور، گندم، جو، زعفران،زیره سبز،پیاز، سیر خام، سیر ترشی، پودر سیر، زعفران، آفتاب گردان

پرورش دام و طیور شغل پردرآمد شغل پرسود شغل های پر سود
خرید نایلون از بازار به قیمت اندک و فروختن نایلون به مغازه دار ها



کسب و کارهای زود بازده سال 20173



برای انجام این کار باید کمی بازار یابی بلد باشید و بتوانید نایلون هایتان را با قیمت مناسب به کسانی که مغازه به خصوص مغازه میوه فروشی دارند، بفروشید. البته این فقط میوه فروش ها نیستند که از نایلون استفاده می کنند. شما هر محصولی که می خرید در نایلون گذاشته می شود حتی وقتی نان می خرید یا از داروخانه ها،سوپرمارکت وفروشگاه ها خرید می کنید، همه و همه محصولات خریداری شده شما را در نایلونی می گذارند و به شما می دهند. افرادی که این محصول را پخش کنند، بسیار اندک هستند و شانس پیروزی در رقابت کم حریف همیشه بیشتر است.


کارگاه صنایع چوبی یا مبل سازی کارگاه فرش ، تابلو فرش، قالی، گلیم بافی
مزون عروس

برای داشتن یک مزون عروس موفق باید با شبکه های اجتماعی به مشتریانتان وصل شوید و ارتباط برقرار کنید. شما باید مکانی را برای مزون عروستان کرایه کنید و تعدادی لباس عروس فوق العاده زیبا از خیاط ماهر بخرید و در مغازه بگذارید. مغازه ای را کرایه کنید که روشنایی بسیار خوبی داشته باشد و تعدادی چراغ تزیینی هم داشته باشد. روشنایی خوب از این جهت برای مزون مهم است که عروس های عزیز که مشتریان شما خواهند بود به زیبایی لباس عروس دقت می کنند. شما باید برخورد خوبی با عروسان و خانواده آنها داشته باشید و در پرو به آنها کمک کنید.

همیشه کانال تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام برای مزون های عروس بهترین گزینه است. شما باید عروس ها را ازتمامی مناطق کشور برای خرید و اجاره لباس عروس به مزونتان بکشانید و نظر آنها را جلب کنید. از طرح های لباس عروستان و عکس های ژورنالی آنها در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام به همراه قیمت عکس بگذارید و همچنین تعدادی عکس از مدلهای عروس و لباسهایشان در کانال بگذارید.

کارهای خوب کسب و کارهای 2017 کسب و کارهای زود بازده سال 2017
کارگاه تولیدی مواد خوراکی برای دام ها در مناطق دامپرور


کسب و کارهای زود بازده سال 20174


در مناطق روستایی، شهرستانهای کوچک ، اطراف و حومه کلان شهرها تعداد دام ها بسیار است. این دام ها به مواد غذایی کنسانتره نیاز دارند و شما می توانید با احداث یک تولیدی برای تهیه مواد خوراکی دام ها در مدت محدودی درآمد بسیار خوبی داشته باشید.
پرورش دام و طیور

دامپروری و پرورش طیور دو شغل کاملاً مجزا هستند. کسانی که دامپروری می کنند باید در مناطق روستایی یا به دور از مناطق مسکونی شهری مکانی تهیه نمایند و گوسفندان و گاوهایشان را در آنجا نگه داری کنند. پرورش طیور که الان در ایران خیلی رونق یافته است، شغل جذاب و زیباتری است. پرورش طیور با سرمایه کم تری شروع می شود و می تواند پس از مدتی پر بازده تر از پرورش دام نیز عمل کند. برای راه انداختن کسب و کار در پرورش طیور به بازدید از مکانهایی که هم اکنون طیور پرورش می دهند بروید و از نزدیک با این کار آشنا شوید.
کلوچه،شیرینی و نان محلی


کسب و کارهای زود بازده سال 20175


شما می توانید کارگاهی برای خود راه بیاندازید. این کارگاه می تواند در زمینه های متفاوت نظیر شیرینی پزی، نان محلی، انواع نان های محلی، کلوچه با اسم منطقه ای که در آن حوالی روستایی است مثلاً کلوچه رزقان، کلوچه فومن، کلوچه لاهیجان که باید این کلوچه ها که اسم های متفاوتی روی آنها گذاشته اید شکل و مزه متفاوتی با هم داشته باشند.

افرادی که شیرینی پزی بدانند درکشورمان کم نیستند. اگر هم در این زمینه دانشی ندارید درمدت زمان کمی می توانید با کارکردن در مغازه قنادی شخص دیگری این حرفه را بیاموزید. سپس می توانید از فوت و فنی که در این دوره یاد گرفته اید، استفاده کنید و مغازه یا کارگاه شیرینی پزی یا فروش نان محلی،کلوچه سنتی و شیرینی های مختلف بزنید.
کارگاه فرش ، تابلو فرش،قالی،گلیم بافی

برای اینکه یک کارگاه فرش ،قالی بافی،گلیم بافی و تابلو فرش موفق داشته باشید، باید به مناطقی که نیروی کار این حرفه را از قدیم در خانواده هایشان دارند،نزدیک شوید. خانواده هایی که این حرفه را از کودکی می آموزند و به دختران و پسرانشان آموزش می دهند. این نیروی کار در بیجار موجود است. بیجار منطقه ای در اقلیم کردستان است که صنعت گلیم بافی، فرش بافی و … در آن موجود است.

شما اگر زبان انگلیسی بلد باشید یا بتوانید از فردی استفاده کنید که به انگلیسی مسلط است، می توانید صادرات فرش به کشورهای اروپایی داشته باشید. کافی است شرکت های خارجی که فرش می فروشند را با جستجوهای اینترنتی پیدا کنید و با آنها به مذاکره بپردازید. همچنین می توانید در داخل کشور نیز فرشتان را که با سرمایه کمی از دست های زنان روستایی تولید شده است با شرکت در نمایشگاه های فرش به مشتریان ایرانی و خارجی و یا به مغازه های تهران و کلان شهرها با قیمت خوبی بفروشید و سود زیادی کنید.
کارگاه صنایع چوبی یا مبل سازی


کسب و کارهای زود بازده سال 20176


کارگاه های صنایع چوبی در جنوب غرب تهران بسیار زیاد هستند و هر روز به تعداد آنها افزوده می شود. این کارگاه ها در مناطق یافت آباد، شهرک ولیعصر، چهاردانگه،مرتضی گرد و شهرستان بزرگ اسلامشهر ، موجودند. همچنین کارگاه های زیادی در سمت لویزان و شمال شرق تهران موجودند. مبل سازی و اخیراً سرویس خواب، صنعت مدرن و جدیدی درایرانهستند که هواداران بسیاری در نسل جوان پیدا کرده اندد. اگر چه ازدواج ها کم شده است اما تعداد خانه ها کم نشده است زیرا هر جوان خانه ای برای خود دارد.

شما باید بدانید که به ازای هر خانه جدید یک سرویس مبل حداقل ۷ نفره و یک سرویس خواب دو نفره نیاز است. لازم به ذکر است که افراد محسن و سالمند نیز از صنعت مبلمان حمایت می کنند و برایشان نشست بر روی مبل ها ی استیل دلپذیر است. به همین خاطر صنعت مبلمان بسیار پر طرفدارتر از صنعت سرویس خواب است اگر چه به تعادلی بین صنعت سرویس خواب و مبلمان در حدود ۳۰ سال دیگر خواهیم رسیدو طرفداران هر دو باهم برابر می شوند.

صنعت مبل سازی و به خصوص مبل استیل سود بسیاری دارد و شما می توانید با راه اندازی کارگاهی در حومه تهران و فروش محصولات خود در مغازه ای در تهران به سود کلانی دست یابید. درصنایع چوبی پس از مبل سازی، سرویس خواب بیشترین سود را برای شما به ارمغان خواهد آورد. صنایع چوبی دیگر مثل بوفه، کمد، جاکفشی هم هرکدام بازار و سود خود را برای سازندگانشان خواهند داشت.
کارگاه تولیدی ظروف یکبار مصرف

شما باید در پردرآمد بودن تولیدی ظروف یکبار مصرف شک نکنید. ظروف یکبار مصرف بسیار در کشور ایران مصرف می شود و همه جا کاربرد دارد. شما اگر پخش ظروف یکبار مصرف را خودتان به عهده بگیرید دیگر عالی می شود و پربازده ترین کسب و کار را خواهید داشت.
پخش مواد غذایی

کافی است که یک مغازه اجاره کنید و محصولات شرکت ها و کارخانه های مواد غذایی را به فروشگاه ها، سوپر مارکتها و مکان های متفاوت بفروشید. شما باید بتوانید خوب بازار یابی کنید و بتوانید بازار را در دست بگیرید.
تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار
فعالیت‌های تیم آموزشی ماهان تیموری از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است. این تیم تمرکز خود را بر روی افزایش هوش مالی افراد و ارائه آموزش‌هایی برای موفقیت در کسب و کار آن‌ها قرار داده اس و هدفش این بوده که سهمی در موفقیت مردم ایران در بحث کسب و کار و موفقیت ‌های مالی داشته باشد. صدها نفر در سراسر کشور از آموزش‌های این تیم استفاده کرده‌اند که نتایج این آموزش‌ها آن ارزشمند بوده است.

تقویت هوش مالی اقشار مختلف باعث شده که تعداد زیادی از هموطنانمان بتوانند در مسیر ثروتمند شدن قرار بگیرند و کسب و کار موفقی را داشته باشند. آموزش‌های این تیم به افراد زیادی کمک کرده است که به یک کار آفرین تبدیل شوند و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند. در این مطلب تلاش می‌کنیم که شما را با تاثیرات آموزش‌های این تیم در زمینه موفقیت در کسب و کار آشنا کنیم.

موفقیت‌های بزرگ ینتیجه تلاش
تبدیل شدن به یک ثروتمند خودساخته در سنین جوانی


تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار2


آقای ماهان تیموری شخصی است که این حرکت مثبت را در جهت پیشرفت وضعیت اقتصادی اقشار مختلف مردم ایران آغاز کرده است. ایشان برای بار اول در سن ده سالگی وارد دنیای کسب و کار می‌شوند و با فروش شانسی در سه ماه تابستان توانستند با درامدشان یک کفش ورزشی بخرند. ایشان تا ۱۵ سالگی کار‌های مختلفی را تجربه می‌کنند تا اینکه بالاخره در سن ۱۵ سالگی در یک مغازه موبایل فروشی استخدام می‌شوند.

بعد از مدتی فروشنده ان مغازه به ایشان می‌گوید که اگر بتوانی فروش بیشتری داشته باشی ما به تو حقوق بیشتری خواهیم داد. در عرض یک ماه و چند روز ماهان تیموری از درآمد خودش یک موتور سیکلت می‌خرد و به یکی از آرزوهای بزرگش دست پیدا میکند. و این نقطه شروعی برای ایشان می‌شود که تصمیم می‌گیرند به ارزوهایی که در ذهن دارند دست پیدا کنند.

افزایش اعتماد به نفس بازاریابی موفق در کسب و کار تیم اموزشی ماهان تیموری
شروع موفقیت ماهان تیموری و تصمیم برای اموزش

بعد از کار در موبایل فروشی ایشان برای کسب و کار به تهران می‌آید و کار‌های مختلفی را تجربه می‌کند تا اینکه در سن بیست سالگی تصمیم می‌گیرد که شرایط بد مالی خود را تغییر دهد و از یک جوان بیست ساله فقیر به یک ثروتمند خودساخته تبدیل شود. ایشان کارشان را با یک موتور شروع می‌کنند و در مدت کوتاهی موفق می‌شوند که به موفقیت‌های مالی بالایی برسند تا جایی که در شهر قم کارخانه ای را تاسیس می‌کنند.

آموزش‌ها اعتماد به نفس اعتماد به نفس انتسابی

ایشان شخصی هستند که در سنین جوانی موفقیت های مالی بسیار زیادی را تجربه می‌کنند و به جایی می رسند که احساس میکنند برای به دست آوردن احسااس بهتر باید به هموطنانش اموزش دهد تا آن‌ها هم بتوانند راه موفقیت‌های مالی را پیدا کنند. ایشان در شهر‌های مختلفی اقدام به سخنرانی در این زمینه کرده و همچنین دوره‌های آموزشی هوش مالی را برگزار می‌کنند.

همچنین ایشان با راه اندازی وب سایت اموزشی ماهان تیموری تلاش کرده‌اند که این اموزش‌ها را در اختیار مردم در تمام نقاط ایران قرار دهند و تا به حال نتایج بسیار درخشانی در این زمینه گرفته‌اند و به افراد زیادی در زمینه موفقیت در کسب و کار و ثروتمند شدن کمک کرده‌اند. در ادامه به تاثیرات آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار اقشار مختلف می‌پردازیم.
آموزش هوش مالی برای موفقیت در کسب و کار


تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار3


بخش قابل توجهی ازتمرکز تیم آموزشی ماهان تیموری بر روی افزایش هوش مالی اقشار مختلف جامعه قرار داده شده است. تهیه و عرضه پکیج‌های هوش مالی، برگزاری دوره‌های هوش مالی، ارائه مقالات و محتوا به منظور تقویت هوش مالی بخشی از فعالیت‌های تیم آموزشی ماهان تیموری در این زمینه است. هوش مالی را میتوان کلید رسیدن به موفقیت‌های مالی موفقیت در کسب و کار دانست.

تقویت هوش مالی نیاز به آموزش و تمرین دارد و تیم اموزشی ماهان تیموری با درک درست اهمیت این موضع تلاش بسیاری را در جهت ارتقای هوش مالی افراد جامعه انجام می‌دهد. هوش مالی شما زمانی تقویت می‌شود که شما آموزش‌های مالی را ببینید و اطلاعات مالی خود را افزایش دهید. افراد زیادی با استفاده از اموزش‌های این تیم توانسته‌اند هوش مالی خود را تقویت کنند و به موفقیت‌های چشمگیری در کسب و کارشان دست پیدا کنند.
فعالیت تیم تولید محتوا در جهت موفقیت افراد در کسب و کار‌ها

همانطور که گفتیم ارائه آموزش‌های مالی نقش اساسی در تقویت هوش مالی افراد خواهد داشت. افرادی در تیم اموزشی ماهان تیموری فعال هستند که با صرف وقت و تلاش بسیار محتوای آموزشی مفید، جدید و سازگار با کسب و کار در جامعه ایراانی را ارائه می‌دهند. محتوای متنوعی توسط تیم تولید محتوای اموزشی ماهان تیموری تولید میشود. این محتوا‌ها در زمینه‌هایی مانند رشد و بهبود شخصی، مدیریت کسب و کار، تبلیغات، بازاریابی و افزایش فروش، هوش مالی و سرمایه‌گذاری تولید می‌شوند و هدف تمامی آن‌ها کمک به افراد برای موفقیت در کسب و کارشان است. تا کنون این محتوا‌های آموزشی به افراد زیادی کمک کرده‌ است که بتوانند به موفقیت‌های مالی قابل توجهی برسند.
برگزاری دوره‌های هوش مالی و موفقیت شرکت کنندگان در کسب و کار


تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار5



یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار آقای ماهان تیموری برگزاری دوره های هوش مالی میباشد. تا کنون افراد زیادی در جلسات برگزار شده هوش مالی ایشان شرکت کرده‌اند و به نتایج قابل توجهی نیز در کسب و کارشان رسیده‌اند. آقای ماهان تیموری شخصی است که خودش قبل از شروع فعالیت‌های آموزشی توانسته است راه موفقیت مالی را سنین جوانی و بدون داشتن سرمایه خاصی طی کند. ایشان خیلی خوب مشکلات و موانع موجود در مسیر یک کسب و کار را شناخته‌اند و قادر هستند که برای عبور از مشکلات و شرایط سخت راه‌کار‌های کاربردی و موثر را ارئه دهند.

یک نکته مثبت در مورد دوره های هوش مالی ایشان این است که تمامی آموزش‌ها بر مبنای شرایط کسب و کار در ایران ارائه می‌شوند و علاوه بر این آموزش‌ها به صورتی هستند که اقشار مختلف جامعه با سطوح تحصیلی مختلف می‌توانند از نتایج مفید شرکت در دوره‌های هوش مالی بهره‌مند شوند و کسب و کار خود را متحول کنند.
ایجاد یک کسب و کار جدید

تیم آموزشی ماهان تیموری بخشی را ایجاد کرده است با نام فوت کوزه‌گری. محتوایی که در این بخش ارائه می‌شود میتواند به افرادی که قصد را‌اندازی یک کسب و کار جدید را دارند کمک کند. در قسمت فوت کوزه‌گری ایده‌های جدیدی ارائه می‌شود که افراد می‌توانند با عملی کردن آن‌ها یک کسب و کار موفق و پولسلز را داشته باشند. افراد تیم آموزشی در مورد کسب و کار‌های مختلف تحقیق کرده و یک کسب و کار را به همراه اطلاعات مفید در مورد ان معرفی می‌کنند. تعداد زیادی از کسب و کار‌هایی که در این بخش معرفی می‌شوند را می‌توان با سرمایه کم راه اندازی کرد و این می‌تواند یک نقطه شروع مناسب برای بسیاری از افراد باشد.
تبلیغات در کسب و کار


تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار6


امروز تبلیغات نقش اساسی در موفقیت یک کسب و کار ایفا می‌کند. تیم آموزشی ماهان تیموری تلاش زیادی انجام داده است تا مخاطبانش را با انواع روش‌های موثر تبلیغاتی آشنا کند. بسییاری از روش‌های ارائه شده به صورتی هستند که می‌توان آن‌ها را بدون صرف هزینه و به صورت رایگان انچام داد. فرقی نمی‌کند که شما چه کسب و کاری دارید و چه محصولات یا خدماتی را ارائه می‌دهید. یکی از شروط اصلی موفقیت کسب و کار شما این است که بتوانید به بهترین شکل خودتان را معرفی کنید. تیم آموزشی ماهان تیموری آموزش‌های زیادی را در زمینه ارائه کرده است که برای داشتن تبلیغات موثر لازم و ضروری هستند.
مدیریت کسب وکار

بخش بزرگی از موفقیت یک کسب وکار به مدیریت آن وابسته است. آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری به این مهم نیز پرداخته است و توانسته که به افراد زیادی کمک کند که در مدیریت کسب و کارشان موفق باشند. آموزش‌های ارائه شده توسط تیم آموزشی ماهان تیموری به مدیران کسب و کار‌های مختلف این کمک را می‌کند که قادر باشند در شرایط مختلف کاری بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند. شخصی که مدیریت یک کسب و کار را بر عهده می‌گیرد باید بتواند در زمینه‌هایی مانند انگیزش کارکنان، افزایش فروش، استراتژی در مدیریت، استخدام و اخراج و …. به بهترین شکل عمل کند وتیم آموزشی ماهان تیموری برای تمامی این بخش‌ها آموزش‌های کاربردی را ارائه کرده است.
افزایش فروش و بازاریابی موفق در کسب و کار


تاثیر آموزش‌های تیم آموزشی ماهان تیموری بر موفقیت کسب و کار7



واضح است که فروش و بازاریابی موفق اصلی‌ترین نقش را در موفقیت یک کسب و کار بازی می‌کند. تیم اموزشی ماهان تیموری به ایم مسئله توجه ویژه‌ای کرده است. آموزش‌های ارائه شده توسط این تیم کمک می‌کند که یک کسب و کار فروش بیشتری داشته باشد و بتواند به بهترین شکل مشریان بیشتری را به سمت خودش جذب کند. آموزش‌های این تیم راه فروش بیشتر برای یک کسب و کار را نشان می‌دهد. با استفاده از این آموزش‌ها به بهترین شکل میتوان برای یک کسبب و کار بازاریابی کرد. همچنیین آموزش‌های متنوعی هم به منظور بر قراری ارتباط موثر با مشتریان ارائه شده است.
رشد شخصی لازمه موفقیت یک کسب و کار

توجه به رشد شخصی میتواند باعث موفقیت در یک فرد در زمینه‌های مختلف زندگی شود که یکی از این زمینه‌ها موفقیت در کسب و کار است. افزایش مهارت‌هایی مانند هدفگذاری، افزایش اعتماد به نفس، فنون متقاعدسازی دیگران و …. همگی می‌توانند به طور مستقیم به یک شخص کمک کند که موفقیت‌های بیشتری را در کسب و کارش به دست بیاورد. تیم آموزشی ماهان تیموری تلاش زیادی برای تولید محتوا و ارائه آموزش‌های کرده است که باعث رشد فردی اشخاص در زمینه‌های مختلف می‌شود. توجه به اموزش‌های ارائه شده در زمینه رشد شخصی به افراد کمک می‌کند که راحت‌تر و سریع‌تر مسیر موفقیت به سوی ثروتمند شدن و موفقیت در کسب و کار را طی کنند.
نتیجه‌گیری

موفقیت در یک کسب و کار به جنبه‌های مختلفی وابسته هستند. هوش مالی، بازاریابی و تبلیغات، فروش بیشتر، توانایی مدیریت و رشد شخصی و … از جمله مواردی هستند که به طور مستقیم در موفقیت یک کسب و کار تاثیرگذار میباشند. افراد فعال در تیم آموزشی ماهان تیموری تلاش کرده‌اند که در طی این چند ساله آموزش‌های را ارائه دهند که به افراد کمک کند در زمینه کسب و کار به موفقیت‌های بزرگی برسند. نتیجه تلاش این تیم باعث شده است که مخاطبان زیادی بعد از استفاده از این آموزش‌ها به نتایج قابل توجهی برسند. تملم هدف و تلاش تیم اموزشی ماهان تیموری این است که به مردم ایران کمک کند که ثروتمند‌تر، موفق‌تر و شاد‌تر باشند.
روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل
تجارت و کسب درآمد بیشتر، همیشه یکی از دغدغه های اصلی زندگی بوده و هست. برای رونق بخشیدن به اوضاع کسب و کار، داشتن تبلیغات و بازاریابی مناسب، امری ضروری است. برای رسیدن به هدف ، داشتن محصولات خوب و با کیفیت یا ارائه خدمات به صورتی حرفه ای و مفید، به تنهایی کفایت نکرده و نمی توانند درآمد بالای شما را تضمین کنند، بلکه باید هنر چگونه فروختن و ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید محصولاتتان را بیاموزید.
روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل و مزایای آن:

تبلیغات از طریق رادیو و تلویزیون و جراید، قدمتی دیرینه دارند اما همگام با پیشرفت تکنولوژی و توسعه خدمات اینترنتی، باید تبلیغات نیز شکل جذاب تر و موثرتری به خود بگیرند. برای رسیدن به این منظور، می توان از روش های زیر استفاده نمود.

قدردانی و پشتیبانی کسب و کار لوگوی شرکت گوگل موفقیت موفقیت های بزرگ
استفاده از تبلیغات پیکسلی


روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل2


این روش که از اواخر سال ۲۰۰۵ میلادی مورد استقبال قرار گرفته است در حقیقت، خرید فضای تبلیغاتی محسوب می شود . هزینه ای که افراد متقاضی این شیوه از تبلیغات اینترنتی می پردازند، بر اساس تعداد پیکسل هایی محاسبه می شود که تبلیغ مورد نظرشان اشغال می کند. کمترین فضای قابل فروش ، ۱۰۰ پیکسل (یک بلاک) می باشد زیرا در فضای کوچکتر از ۱۰۰ پیکسل، عملا تصاویر شفافیت و وضوح خود را از دست می دهند. سایت های پیکسلی، عملا چیزی جز تبلیغات ارائه نمی دهند و بازدیدکنندگان، صرفا جهت دیدن تبلیغات به این سایت ها مراجعه می کنند.

روش های جدید تبلیغاتی روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل شرکت گوگل
تبلیغات بنری

حتما برای شما هم پیش آمده است که در اطراف جاده ها و خیابان ها، بیلبوردهای رنگارنگی را ببینید که برای جلب توجه رانندگان و تبلیغ محصولات و خدمات نصب شده اند، تبلیغات بنری، یکی دیگر از انواع تبلیغات رایج در وب هستند که در آن، افراد با پرداخت مبالغی در حقیقت قسمتی از یک وب سایت را برای یک مدت زمان مشخص اجاره می کنند. این همان نواره های تبلیغاتی بالای صفحات وب می باشد که با کلیک بر روی آن ها، به سایت های مرتبط با این تبلیغات لینک می شوید. شما حتی می توانید چند بنر را به صورت چرخشی برای فعالیت های مورد نظر خود، فعال نمایید.
تبلیغات کلید واژه ای


روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل3


کلید واژه، به کلمات و یا عباراتی گفته می شود که مردم بر روی موتورهای جستجوگر، سرچ می کنند. با انتخاب کلید واژه های مناسب، می توانید مشتری های مورد نظر خود را به سایت یا محلی که مورد نظرتان هست، هدایت کنید.این روشی مقرون به صرفه است و در حقیقت، تبلیغات هزینه ای به ازای هر بار کلیک کردن است و با هر کلیک ، ترافیک را به سمت سایت شما روانه می کند. در این زمینه، استفاده از کلید واژه های کاربردی و رایج، اهمیت زیادی دارد.

تبلیغات ایمیلی تبلیغات شرکت گوگل تبلیغات کلید واژه ای


تبلیغات وبلاگی

در دنیای اینترنت، هر کس که حرفی برای گفتن داشته باشد، در اولین و کم هزینه ترین حالت، می تواند از وبلاگ نویسی شروع نماید. در این روش، باید خود را به جای کاربران و مشتریان جویای کالا یا خدماتی خاص گذاشت و بر حسب نیاز آنان به گونه ای هوشمندانه به تبلیغ کالای مورد نظر خود پرداخت. از آنجایی که انسان موجودی ذاتا بصری است، استفاده از فیلم ها یا تصاویر جالب توجه و مرتبط در کنار نوشته ها و مطالبتان ، به جذابیت کار اضافه می کند.


تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)


روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل4


مدت زمان زیادی است که فرستادن ایمیل، یکی از ابزارهای ارتباطی مورد علاقه مردم است و ارتباط موثر را برای جذب مشتری ایجاد می کند و هنوز هم جایگاه خود را مثل گذشته و حتی پر رنگ تر از قبل حفظ کرده است. در صورتی که ایمیل شما بتواند به اندازه کافی جالب توجه باشد، می توانید به خواسته خود که همان جلب مشتری است برسید و نه تنها با مشتریان سابق خود در ارتباط باشید و اخبار جدید را به اطلاع آن ها برسانید، بلکه می توانید افراد نیازمند به خدمات خود را با یک ایمیل زیبا و تاثیرگذار و بهره مند از فنون روان شناختی، به موافقت با پیشنهادات تجاری مختلف خود، مشتاق نمایید.


قدردانی و پشتیبانی

این روش، به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم قابل انجام است. در روش مستقیم، می توان از حضور هنرپیشه ها، هنرمندان و یا سایر چهره های برجسته در تبلیغات استفاده کرد. به عنوان مثال حضور یک هنرپیشه و حمایت او از یک محصول، برای اغلب خریداران، یک دلیل کافی به حساب می آید تا برای یک بار هم که شده محصول یا خدمات ارائه شده را امتحان کنند. در روش غیر مستقیم، می توان از نام برند ها یا محصولات در فیلم ها یا سایر برنامه های رسانه ای استفاده نمود.


تبلیغات تشویقی


روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل5


بازاریابی تشویقی یا Incentive Marketing، یکی دیگر از روش های ترغیب مردم برای خرید محصولات و خدمات مورد نظر شماست. از آن جایی که تقریبا همه افراد به گرفتن هدیه و برخورداری از تخفیف علاقه دارند، بر پایه همین اصل می توان با دادن هدایایی با برند خودتان و یا دادن تخفیفات خاص در فصول مختلف سال، به محبوبیت خود نزد مردم اضافه کنید و در خاطرشان ماندگار شوید. فراموش نکنید که مشتریانتان همواره انتظار دارند تا از این هدایا و تخفیفات ویژه از جانب شما برخوردار شوند تا آن ها نیز به خرید محصولاتتان ادامه دهند.


تبلیغات دسته سیار موسیقی

این روش، یکی از تکنیک های تبلیغاتی پروپاگاندا است و در آن با استفاده از تکنیک های روانشناسی، سعی می شود تا کاربران را به خرید یک محصول خاص یا بهره مندی از خدماتی ویژه، مشتاق کرد. باید با چنان هوشمندی و خلاقیتی این کار را انجام دهید که مشتریان در مورد محصولتان به فکر فرو بروند و مشتاق شوند که از نظریات سایر افراد در این باره با خبر شوند و در صورت موفقیت شما در قانع کردنشان به خرید از شما، خودشان به یکی از تبلیغ کننده های پر و پا قرص کالاهایتان تبدیل می شوند.


ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی


روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل6


می توانید صفحه مخصوص به خود را در شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و انجمن ها ایجاد کنید و با عباراتی صریح و روشن و در عین حال مبتکرانه، به بیان ویژگی های منحصر به فرد محصول خود بپردازید. دقت داشته باشید که در میان هزاران سایت رنگارنگ و وسوسه کننده، شما باید حسابی خوش بدرخشید و یکه تاز میدان رقابت های تنگاتنگ موجود شوید. فراموش نکنید که به روز رسانی صفحاتتان اهمیتی حیاتی دارد. این روش، یکی از هدفمند ترین و موثرترین روش های آنلاین مارکتینگ است.


تیزرهای تبلیغاتی با نمایش در شبکه های ویدئو آنلاین

این روش، یکی از بهترین و در عین حال جدیدترین تکنیک های تبلیغاتی می باشد که در آن با کمترین هزینه می توان به بالاترین اهداف فروش رسید. در تولید این تیزر ها، باید بر اساس نوع مخاطبانمان، بهترین نوع تبلیغ را مشخص کنیم و با توجه به بسترهای نمایشی موجود، برای این کار برنامه ریزی نماییم. علاوه بر پخش آنلاین این تیزرها، می توان از آن ها جهت نمایش در نمایشگاه ها، سالن های کنفرانس و سمینار ها، سالن های انتظار ، مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهر ها و پخش در سایر رسانه های تصویری استفاده نمود.


تبلیغات موقعیتی


روش های جدید تبلیغاتی شرکت گوگل7


حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که پس از جستجوی یک عبارت و ورود به صفحه ای از طریق گوگل، با تبلیغاتی مرتبط با موضوع مورد جستجوی خود مواجه بشوید. این نوع از تبلیغات که بسیار متنوع و جالب هستند، به صورتی هوشمندانه و خودکار صورت می گیرند و اولین بار توسط گوگل راه اندازی شده است. در حقیقت، گوگل از طریق کلید واژه ای که تایپ شده است، موقعیت کاربر را شخیص می دهد و تبلیغات مرتبط با موضوع مورد نظرش را در معرض دید او قرار می دهد.


تبلیغات در برنامه های اندروئید و ios آیفون

این تبلیغات، برای شرکت هایی که دارای اپلیکیشن موبایل هستند مناسب است. از آن جایی که حدود ۴۰ درصد ترافیک وب در موبایل و ۷ درصد در تبلت و ۵۳ درصد بر روی دسکتاپ ها می باشد، این رقم بالای وسوسه کننده، ما را به استفاده از این اپلیکیشن های کاربردی ترغیب می کند. نوارهای تبلیغاتی ای که در گوشه و کنار این برنامه ها به چشم می خورند نیز یکی از ابزارهای تبلیغاتی خلاقانه هستند.
نتیجه گیری

بر خلاف ده سال گذشته، امروزه دنیای تبلیغات گسترش زیادی پیدا کرده است و با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی، روش های سنتی تبلیغات خدمات و کالاهای تولیدی، کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

بنابراین تبلیغات مبتنی بر وب، طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده اند. اغلب مراجعین به وب سایت های مختلف، هدفمند هستند و به تبلیغاتی که به هدف آن ها مرتبط نباشند توجهی نمی کنند. بنابراین در اولین قدم باید به شناسایی اهداف و نیازهای کاربران خود بپردازید.

تبلیغات گرافیکی با جلب نظر و توجه بیننده، شما را به هدفتان نزدیک می کند، اما آنچه که در این میان اهمیت ویژه ای دارد، رفع زواید و پرهیز از زیاده گویی می باشد. باید به گونه ای صریح و روشن، به بیان آنچه که می خواهید بپردازید. باید توجه داشته باشید گاهی شما فقط چند لحظه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید، بنابراین باید از این فرصت طلایی خود حداکثر استفاده را ببرید.
رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی
مطمئنم که شما هم بارها و بارها اسم “علی بابا” به گوشتان خورده است. علی بابا علاوه بر این که یکی از قهرمان های قصه های هزار و یک شب بوده ، به قهرمان سایت های فروش اینترنتی هم تبدیل شده است. علی بابا اسم یک شرکت چینی است که امروزه کولاکی در بازار تجارت الکترونیک بر پا کرده است.این شرکت ، بعد از عرضه سهام خود به بازار بورس نیویورک ، در حال حاضر به خبرسازترین شرکت دنیا تبدیل شده است.
شروع فعالیت علی بابا


رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی2


شرکت علی بابا ، در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط جک ما (Jack Ma) در شهر هانگ ژو افتتاح شد. حتما با خودتان فکر می کنید که چه چیزی باعث شده که یک فرد معمولی بدون تحصیلات آکادمیک از یک خرده فروشی اینترنتی به چنان معروفیتی رسیده باشد که بسیاری از شرکت های بزرگ تکنولوژی را نگران این رشد سریع و قدرت بی سابقه خود بکند . شرکتی که آنچنان مورد استقبال و توجه سرمایه گزاران بزرگ قرار گرفته است که مدیر عامل شرکت گوگل ، از آن به عنوان یک رقیب تازه برای گوگل و اپل نام برده است. اگر شما هم می خواهید به رمز و راز این صعود ناگهانی پی ببرید ، با ما در ادامه همراه شوید.


هدفمندی در شروع راه اندازی

هدف “جک ما” از راه اندازی سایت علی بابا ، آسان کردن معاملات و خرید و فروش بین خریداران و فروشندگان و از بین بردن همه محدودیت های زمانی و مکانی موجود بر سر راه تجارت بود. در ابتدای کار ، این سایت با یک گروه ۱۸ نفره شروع به کار کرد و با سرمایه اندکی راه اندازی شد. اما همین تعداد کم ، از میان افرادی باهوش و توانمند انتخاب شده بودند که به خوبی از عهده وظایف خود برمی آمدند.
طراحی ساده


رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی3


او عقیده داشت که افراد باید بتوانند در محیط اینترنت ، معاملات خود را بسیار راحت تر از قبل انجام دهند و در حقیقت می خواست که تکنولوژی را در خدمت رفاه حال مردم قرار دهد و به این موضوع هم توجه داشت که شاید بسیاری از افراد ، روش استفاده از وب سایت های الکترونیکی را ندانند و علم و مهارت این کار را نداشته باشند. بنابراین از طراحی ای بسیار ساده و در عین حال هوشمندانه استفده کرد و این یکی از علل اصلی محبوبیت عمومی این سایت می باشد.

علی بابا در بازارهای جهانی علی بابا کیست موفقیت علی بابا


از میان برداشتن همه محدودیت های زمانی و مکانی

با حذف این محدودیت های زمانی و مکانی، تمامی تولید کنندگان می توانند با تمامی خریداران در سرتاسر جهان آشنا شوند و با آن ها ارتباط برقرار کنند و همچنین خریداران نیز می توانند تولید کنندگان کالا و محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین افراد می توانند با گذاشتن آگهی کالاها و خدمات خود ، با متقاضیان مورد نظرشان ارتباط برقرار کنند.
شناخت مشتریان اصلی


رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی5


مدیران ارشد شرکت علی بابا برای به دست آوردن سهام بیشتری در بازار ، ایده منحصر به فردی داشتند. این تیم مدیریتی ، یک گروه مخصوص را برای پی بردن به ملیت مراجعین به سایت خود تشکیل داد تا با پی بردن به آمار ملیت این افراد ، بیشترین مصرف کنندگان خود را بشناسد و ارائه خدمات خود را برای هر کشور ، بر حسب شرایط آن اولویت بندی کند و بدین ترتیب به نیازهای همه متقاضیان ، پاسخ بدهد.
خلاقیت در طراحی سایت

فروشگاه علی بابا از ابتدای شروع به کارش ، با دو رقیب سر سخت قدیمی و سابقه دار در دنیای تکنولوژی رو به رو بود. یکی شرکت amazon و دیگری شرکت ebay . بنابراین برای دوام آوردن در بازار جهانی ، مجبور بود که سیاستی متفاوت از این دو کشور را در پیش بگیرد. برای این منظور ، علی بابا برخلاف این دو شرکت ، منوی سایت خود را بسیار آسان تر طراحی کرد تا با ایجاد سهولت در جست و جوی محصولات ، بتواند بر تعداد مشتریانش اضافه کند.

رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی علی بابا
تبلیغات خلاقانه


رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی6


یکی دیگر از علل رکورد شکنی های این کمپانی ، روش های خلاقانه ای است که برای تبلیغات خود در پیش گرفته اند. شیوه تبلیغات اینترنتی علی بابا توسط مدیران و طراحان این شرکت ، به شکلی برنامه ریزی شده بود که خریداران بتوانند با وارد کردن تعداد دلخواه محصول مورد نظر در همان باکس تبلیغاتی ، امکان خرید برایشان میسر شود.
توجه به بازارهای داخلی

هر شرکتی در همان ابتدای راه نیاز دارد که بازارهای داخلی کشور خودش را حداقل به اندازه ای که بتواند از عهده مخارج جاری اش بر بیاید بشناسد. به همین دلیل فروشگاه علی بابا هم که حدود یک میلیارد مشتری بالقوه در سرتاسر کشور چین دارد ، با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی و تیزرهای تلویزیونی گسترده به جذب هرچه بیشتر بازار داخلی می پردازد.

بازارهای جهانی رازهای نهان وب سایت علی بابا
تعامل مناسب با کارمندان


رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی7


حتما برایتان جالب است که بدانید فروشگاه علی بابا ، با وجود این که رکورد ۳۰۰ میلیون خرید در سال را به دست آورده است ، فقط توسط ۲۵۰۰۰ کارمند اداره می شود. این مسئله علاوه بر صرفه جویی فوق العاده در هزینه های شرکت ، نشان دهنده توان بالای مدیریتی و سازمان دهی بالای مدیران این فروشگاه هم هست. در حقیقت شرکت علی بابا به جای اینکه تعداد زیادی کارمند استخدام کند ، به دنبال جذب افراد کم اما با توان کاری بالاست.
صبر و پشتکار

حتما شنیده اید که “جک ما” ده بار برای رفتن به دانشگاه هاروارد درخواست داده و هر بار با مخالفت آن ها رو به رو شده است اما چیزی که در این میان کاملا به چشم می خورد ، پشتکار اوست که برای رسیدن به هدف از هیچ تلاشی مضایقه نکرد. او همیشه می گوید که مهمترین چیزی که باید همیشه به خاطر داشته باشید ، صبر است. علیرغم اینکه ۳۰ بار برای شغل های مختلف درخواستش با مخالفت رو به رو شد اما همچنان به دویدن ادامه می داد و همیشه این جمله طلایی را می گفت که : “امروز ظالم است، فردا ظالم تر ، ولی پس فردا زیباست” .
قبول آگهی محصولات تولیدکنندگان در سایت خود


رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی8


او از تولیدکنندگان می خواست که آگهی های خودشان را در سایت او ثبت کنند و این آگهی ها را برای اشخاصی که در همان زمینه مورد نظر فعالیت می کردند ، می فرستاد. آن ها هم در مقابل ، پیام هایی می فرستادند تا از شرایط خرید و کاتالوگ ها و … با خبر شوند و از آن جایی که خریداران و فروشندگان در سایت علی بابا این همکاری دو جانبه را انجام می دادند ، همه مراحل کار ، کاملا حساب شده و مطمئن پیش می رفت.
راه اندازی تدریجی زیر مجموعه ها

بعد از دسامبر سال ۲۰۱۱ میلادی که این شرکت به سودآوری رسید ، کم کم شروع به جمع آوری شرکت های زیر مجموعه خود کرد و به مرور زمان ، شرکت علی بابا به یک هولدینگ تبدیل شد و چندین شرکت دیگر را هم به زیر مجموعه خود اضافه کرد و با توجه به اسم و رسمی که در این مدت به هم زده بود ، شرکت های زیادی بودند که با کمال میل خواهان همکاری با علی بابا بودند. مهمترین عنصر همگی این شرکت ها ، فروشگاه آنلاین آن ها بود.
محدود نبودن به خرید و فروش آنلاین


رازهای نهان وب سایت علی بابا در بازارهای جهانی9


مدت های زیادی است که دیگر علی بابا صرفا یک وب سایت خرید و فروش نیست بلکه این شرکت حالا دیگر صاحب یک سرویس پستی ویژه ، یک سرویس آنلاین جهت عرضه کارت و حتی یک باشگاه فوتبال به نام خودش است. این تنوع در فعالیت موجب افزایش مشتریان پر و پا قرص علی بابا شده است.
کارآفرینی

” جک ما ” امروزه یکی از بهترین و شناخته شده ترین چهره های کارآفرین در حوزه دیجیتال است. او توانست با بهره گیری از علم و خلاقیت و هنر و ایده های ناب ، فکر و عمل را در هم بیامیزد و در نتیجه بتواند به یکی از پول سازترین چهره های تجارت الکترونیکی تبدیل شود.
نتیجه گیری

سایت علی بابا در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیون عضو از میان ۲۴۰ کشور دنیا دارد و مجموعه بزرگ و کاملی از شرکت ها را با محصولات و خدماتشان معرفی می کند و امکان خرید و جستجوی کالا ها را برای همه خریداران در سر تا سر دنیا فراهم می کند. در حال حاضر این شرکت ، حدود ۴۵ درصد از بازاریابی الکترونیکی کل کشور چین را در اختیار دارد. ” جک ما ” به ما یاد داد که شهامت دنبال کردن رویاهایمان را داشته باشیم ؛ حتی اگر در حال حاضر سرمایه کافی برای عملی کردن آن ها در دستمان نباشد.

هم چنین هنر عشق ورزی به مشتریان در سر تا سر دنیا را به ما آموخت. او همیشه می گفت که مسیر رشد را باید پله پله پیمود و با دیدن ناملایمات فراوانی که بر سر راه کمین کرده اند سر تسلیم فرود نیاوریم. یکی از دلایل اصلی ای که باعث می شود افرادی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کنند در محط کسب و کار اینترنتی با شکست رو به رو شوند ، این است که آن ها علی رغم دانش بالایی که در زمینه فناوری اطلاعات دارند ، نحوه عرضه آن را در محیط کسب و کار نمی دانند و در نتیجه مشتریان از کارهایی که آن ها انجام می دهند ، استقبال نمی کنند. کارآفرینی اینترنتی ، ترکیبی از هنر و فناوری است و با نیازسنجی بازار ، زمینه سود آوری هرچه بیشتر را فراهم می کند.
راهکارهای خودباوری ، فردایت را بساز
راهکارهای خودباوری و افزایش اعتماد بنفس:

برای این که دیگران به توانایی هایتان ایمان بیاورند و آن را باور کنند، اول از همه لازم است که خودتان به مهارت هایی که درونتان وجود دارد ایمان بیاورید. اگر می خواهید آدم هایی که در اطرافتان هستند روی حرف های شما حساب باز کنند و یا ساده تر بگویم، می خواهید که شما را جدی بگیرند، باید قبل از همه چیز خودتان را به سلاح اعتماد به نفس مجهز کنید. اگر فکر می کنید که می توانید یک شبه راه رسیدن به این اعتماد به نفس را طی کنید، سخت در اشتباهید! اما اگر عزمتان را جزم کرده اید که این راه نه چندان دشوار را طی بکنید، با ما همراه باشید :


اول از همه خودتان را جدی بگیرید


راهکارهای خودباوری ، فردایت را بساز2


اگر می خواهید در جمعی که هستید جدی گرفته شوید، اول باید خودتان را باور کنید و شخصیتتان را جدی بگیرید. برای اینکه به این هدف برسید، می توانیم این موضوع را از دو جنبه بررسی کنیم. یکی جنبه درونی و دیگری جنبه بیرونی. جنبه درونی که مهم تر است، در حقیقت همان تغییر روند افکار و احساساتمان می باشد. برای این منظور، لازم است که واقع بین باشیم و مسئولیت کارهای خودمان را به عهده بگیریم و اگر در جایی دچار اشتباه شدیم، آن را قبول کنیم. به چنین شخصی گفته می شود که به مرحله خودباوری رسیده و همین هم باعث موفقیتش می شود .


تکنیک های باورپذیری

روش هایی وجود دارد که افراد، به کمک آن ها می توانند اعتماد به نفس را درون خودشان تقویت کنند و در نتیجه به خودشان ایمان بیاورند. برای این منظور لازم است که خودمان و کارهایمان را جدی بگیریم؛ هرچند که کار کوچکی باشد. چون در غیر این صورت ، اگر با خودمان فکر کنیم که کار ارزشمندی انجام نمی دهیم ، وارد سیکل معیوبی می شویم که نه تنها کارهایمان ، بلکه خودمان را هم دست کم می گیریم. در حالی که اگر هر فردی وظیفه و مسئولیتی را که بر عهده دارد جدی و با اهمیت تلقی بکند ، ناخودآگاه شخصیت و جایگاه اجتماعی اش ، بالا می رود .


وانمود کنید که اعتماد به نفس دارید


راهکارهای خودباوری ، فردایت را بساز3


نحوه صحبت کردن ، تن کلام ، حرکات و به عبارت دیگر ، زبان بدن شما ، می تواند دیگران را تحت تاثیر قرار دهد و چه بهتر که این تاثیر ، در جهت مثبت باشد . حتما شنیده اید افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند، معمولا سر خود را بالا می گیرند و به مدت طولانی تری با طرف مقابلشان تماس چشمی برقرار می کنند و با صدایی رسا و بلند صحبت می کنند. تقلید حالات و حرکات افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند ، باعث افزایش دو تا هورمون در بدن می شود. یکی کورتیزول و دیگری تستوسترون. تحقیقات نشان داده است که این دو هورمون در افراد با اعتماد به نفس بالا ، بیشتر از افراد معمولی است. بدن متوجه این تقلید شما نمی شود و حس باورپذیری را درونتان افزایش می دهد .

زندگی نامه ثروتمندان جهان فردایت را بساز


فراموش نکنید که خودباوری ، یادگرفتنی است

اگر درجه خودباوری شما بر روی سنگ حکاکی شده بود ، حق با شما بود و می توانستید بگویید که غیر قابل تغییر است اما خودتان می دانید که این طور نیست و همه ما در وجودمان انعطاف پذیری ای داریم که به کمک آن میتوانیم تغییر بکنیم . وقتی که به دنیا آمدید ، هیچ واژه نمی دانم یا نمی توانمی همراه شما نبوده. این خودتان هستید که دیواری محکم به دور توانایی هایتان کشیده اید و خودتان را محدود کرده اید. پس قبل از هر چیز ، درب ذهنتان را باز کنید و هر چه فکر محدود کننده درون آن می بینید دور بریزید.

راهکارهای خودباوری ، فردایت را بساز رشد و بهبود شخصی


به صداهایی که درون سرتان حرف های نا امید کننده می زنند، گوش ندهید


راهکارهای خودباوری ، فردایت را بساز5


وقتی که در انجام کاری یا برای گرفتن تصمیمی دچار تردید و دو دلی می شوید ، به صدای منفی درونتان توجه کنید . این صدای کیست؟ صدای والدینتان است؟ صدای هم کلاسی قلدر و زورگوی قدیمی تان است؟ یک چیز مسلم است و آن ، این است که این صدا ، مربوط به شما نیست. پس محکم و با صدای بلند به خودتان یاد آوری کنید که نه ! این صدای من نیست و کم کم سعی کنید که آن را در همه مراحل زندگی تان نادیده بگیرید .

خودباوری خودباوری خوب خودباوری موثر راهکارهای خودباوری


نقاط ضعفتان را به نقطه قوت خود تبدیل کنید

هیچ کدام از ما کاملا بی عیب و ایراد نیستیم ولی اگر فقط و فقط روی نقاط ضعف وکمبود هایمان تمرکز بکنیم ، ناخودآگاه یادمان می رود که کلی ویژگی های مثبت درونمان وجود دارد که هر کدام از آن ها به تنهایی می توانند زندگی مان را از این رو به آن رو بکنند . کارتون دامبوی بامزه یادتان است ؟ اگر آن فیل کوچولو فقط روی گوشهای بزرگ و غیر عادی اش تمرکز می کرد و از آن ها خجالت می کشید، هیچ وقت نمی توانست پرواز کند. پس شما هم غصه خصوصیات منفی ای مثل لجبازی و سمج بودنتان را نخورید، سرتان را بالا بگیرید و بگذارید همه بفهمند که شما عزمی راسخ دارید و آدم سر سختی هستید .

ارتباط موثر با دیگران اعتماد به نفس تکنیک های باورپذیری


قدرت های برترتان را تقویت کنید


راهکارهای خودباوری ، فردایت را بساز6


قدرت های مافوق طبیعی قهرمان های مورد علاقه تان در فیلم ها و داستان ها را به خاطر بیاورید . یکی می توانست از دیوار بالا برود ، یکی پرواز می کرد و … فکر کردن به این ویژگی ها حس خوبی به شما می دهد. درسته؟ حالا ویژگی های مثبت خودتان را بنویسید. مثلا آرامش، وقار، قدرت بیان بالا، شوخ طبعی، داشتن هوش اجتماعی ، دست و دلبازی، با اراده بودن و … این فهرست را می توانیم حالا حالا ها ادامه بدهیم. هر روز چند دقیقه از وقتتان را برای نوشتن این ویژگی ها اختصاص دهید و سعی کنید هر روز ویژگی های مثبت جدیدتری را به آن اضافه کنید. انجام همین کار ساده، ضمیر ناخود آگاهتان را تقویت می کند و روز به روز بیشتر از خودتان خوشتان می آید .


خودتان مربی خودباوری خود باشید

اگر روزی دیدید که شک و تردید در وجودتان جوانه زده، بدانید که خودتان مربی پرورشی این خصوصیات زشت و دست و پا گیر بوده اید. تصور کنید فردی که خیلی به او ایمان و باور دارید دچار شک و تردید شده است. به او چه می گویید و چگونه راهنمایی اش می کنید؟ بنشینید و همان حرف ها را به خودتان بزنید. درون ذهنتان یک مربی قوی و موقر و مهربان و رک گو را تصور کنید و هر وقت که در شرایطی پر استرس قرار گرفتید با او حرف بزنید و بگذارید که آرامتان کند و اعتماد به نفستان را به سرعت بالا ببرد .


خودتان را به جای قهرمان ها بگذارید


راهکارهای خودباوری ، فردایت را بساز7


فرض کنید که یکی از قهرمان های مورد علاقه تان هستی. آرنولد شوارزینگر را دوست دارید؟ بیایید فکر کنید که آرنولد هستید. حالا تصور کنید که برای یک مصاحبه کاری دعوت شده اید. آیا اگر آرنولد بود، دست و پایش را گم می کرد و ناله سر می داد که نه نمی توانم از پس این کار بربیایم و عرق سرد بر پیشانی اش می نشست؟ واقعا که در آن صورت خیلی خنده دار می شد! آرنولد هیچ وقت این حرکات را از خودش در نمی آورد ! پس سرتان را بالا بگیرید و به خودتان بگویید درست است که به خاطر اهمیتی که این کار برایت دارد یک مقدار دلهره داری اما قوی باش و مثل همیشه باعث افتخارم شو !
نتیجه گیری

خب، حالا بیایید یک جمع بندی داشته باشیم. اینکه اعتماد به نفس چیست و چگونه به دست می آید، همیشه یکی از سوال های کلیدی افراد بوده است. اعتماد به نفس، به این معناست که یک نفر به توان و توانمندی های خودش باور و اعتماد داشته باشد . فراموش نکنید که خودباوری ، به معنای تکبر و نادیده گرفتن کمبودهایمان نیست. بخش مهمی از خودباوری، حاصل دانستن نقاط ضعف خودمان و در کمال آرامش با آن ها رو به رو شدن است .

خودباوری به شما کمک می کند که از اشتباه کردن نترسید و در مقابل آن فقط یک عقب نشینی موقت داشته باشید نه یک فرار ابدی . همزمان با این که اعتماد به نفس و خود باوری درونتان ریشه می دواند ، متوجه می شوید که ایمان مردم هم به شما روز به روز قوی تر می شود. پس برای رسیدن به این مقام، اگر کسی قصد تخریب اعتماد به نفستان را داشت، او را نادیده بگیرید و دور و برتان را پر کنید از افرادی که تحسینشان می کنید و تحسینتان می کنند.

برای فرار از فشار های روانی، اشتباهات خودتان را به گردن دیگران یا شرایط بد محیطی نیاندازید. آن را به گردن بگیرید و بگذارید درونتان احساس قدرت بکنید و به خودتان افتخار کنید. خب ، آماده اید ؟ پس حالا شروع کنید و این بار، نه با پر جادویی، بلکه با قدرت درونی خودتان به پرواز درآیید تا به هدف برسید.
۲۰ هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند
هر وقت بحث هنر و کارهای هنری به میان می آید، کارهایی به ذهنمان می رسد که علی رغم آن که از روی علاقه انجام می شوند اما کسب درآمد آنچنانی ای ندارند. اما این آرزوی هر کسی است که شغلی که با ذوق و از روی میل انجام می دهد، برایش درآمد چشمگیری هم به دنبال داشته باشد. از کم درآمد ترین افراد گرفته تا آن هایی که با ارقام نجومی سر و کار دارند، اغلب تمایلی ندارند که کسی از عدد دقیق درآمدشان با خبر شود. اما ما بالاخره از این مبالغ با خبر شدیم و حالا وقت آن است که شما را هم در جریان آن قرار دهیم .


طراحی بازیهای کامپیوتری

بازار خلق شخصیت های مختلف وتهیه بازی های کامپیوتری که علاوه بر سرگرمی، ذهن افراد را هم به گونه ای مثبت تحریک میکند، امروزه داغ شده است و درآمد سالیانه ۸۶۵۱۰ دلاری را روانه جیبشان می کند.



بازیگر

بازیگر، شخصی است که به ایفای یک نقش خاص می پردازد و در قالب فرد دیگری فرو می رود و شخصیت او را به نمایش می گذارد. یک بازیگر، علاوه بر علم به این هنر، باید از چهره و حرکات بدنی و فیزیک مناسب هم برخوردار باشد. بازیگران، از افراد سیاهی لشگر تا سوپر استارهای معروف و گران قیمت متغیرند اما میانگین درآمد سالیانه شان ۸۱۰۰۰ دلار است.


معمار

20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند8



این افراد،به نقشه کشی و طراحی ساختمان های مسکونی و اداری و کارخانه ها و سالن های تئاتر و … می پردازند. علاوه بر تحصیلات آکادمیک، این افراد باید از ذوق درونی خودشان هم استفده کنند تا با ایده های ناب در این دنیای مدرنیته بتوانند متناسب با خواسته متقاضیانشان طراحی های هنری خود را انجام دهند و به درآمد سالیانه ۷۶۹۳۰ دلار در سال برسند.


خیاط

اگر علاوه بر علاقه به پارچه و مد و لباس، فرد دقیق و منظمی هم هستید، این شغل برایتان خیلی مناسب است. خیاط، بر حسب سفارش مشتریانش، به دوخت انواع لباس و پرده و … می پردازد . بعضی از خیاط ها به طور فردی و خانگی فعالیت کرده و بعضی دیگر از آن ها به طور گروهی در کارگاه های خیاطی یا تولیدی های لباس کار می کنند. خیاطی، یک شغل تمام وقت به حساب می آید و در صورتی که به خوبی با پارچه ها و هنر دوخت و دوز آشنا باشید، درآمد آن به حدود ۷۶۰۰۰ دلار در سال نیز می رسد .


نویسندگان فنی


20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند5


حتما برایتان جالب است که بدانید کاتالوگ ها و دفترچه دستورالعملی که در بسته های لوازم برقی و خانگی و … وجود دارد، توسط افرادی خاص که به آن ها نویسندگان فنی می گویند نوشته می شود و آن ها علاوه بر همکاری در طراحی اولیه محصول ، نکات کاربردی و روش نگهداری را برای استفاده کنندگان توضیح می دهند. درآمد سالانه این افراد، ۶۹۸۵۰ دلار است.


طراحی صنعتی و تجاری

طراحی محصولات تولیدی ای از قبیل اتومبیل، اسباب بازی های کودکان و لوازم خانگی، باید به دقت و بعد از آزمایش ها و تحقیق های لازم صورت بگیرد چون مردم در میان این بازار سرسام آور و تنوع زیادی که در بین مارک های مختلف وجود دارد، به دنبال جذاب ترین و کاربردی ترین محصول هستند که در عین حال، قیمت مناسبی هم داشته باشد. به همین خاطر طراحان صنعتی اغلب دستمزد بالایی را می گیرند تا برایتان با ساده ترین و تا حد امکان ارزان ترین مواد ، بهترین ابزار ممکن را طراحی کنند و سودآوریتان را تضمین کنند. حقوق سالانه این افراد ۶۷۹۷۰ دلار است.


هنرمندان پویانمایی


20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند6


این افراد، برای افزودن جلوه های انیمیشنی و یا سایر تصاویر دیداری برای استفاده در فیلم و ویدئو و کامپیوتر و …. آموزش دیده اند و با استفاده از مهارت های ذاتی و خدادادی خودشان می توانند به معروفیتی دست پیدا کنند که درآمد سالیانه شان به عدد چشمگیر ۶۵۳۰۰ دلار برسد.


طراحان مد

هنر مد، ترکیب هنر طراحی و قدرت زیبایی شناسی است، تا آن را با زیبایی های طبیعی و خدادادی و ایده های نو، ترکیب کنیم تا بتوانیم به وسیله آن، پوشاک و زیور آلات جدیدی را خلق کنیم. طراحی مد، در کشورهای مختلف، تحت تاثیر فرهنگ های متنفاوتشان قرار می گیرد و به همین خاطر است که تنوع زیادی در این هنر وجود دارد. آن ها طراحی خودشان را بر حسب اینکه چه مخاطبی دارند انجام می دهند. که این طراحی ها می تواند در مورد لباس های معمولی با استفده روزمره باشد یا در مورد لباس های سفارشی و تشریفاتی. امروزه دنیای مد و برند ها غوغا کرده و همین درآمدزایی سرسام آوری را برای طراحانش ایجاد کرده است. میانگین درآمد سالانه این شغل ، ۶۵۱۷۰ دلار می باشد.


معمار منظر


20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند4


همیشه سعی شده است که طراحی و کشیدن نقشه فضاهای سبز و مکان های عمومی ای مثل بیمارستان ها، فرود گاه ها، مراکز تفریحی، مدرسه ها، مراکز تجاری و مسکونی و صنعتی با توجه به نقش مهمی که در زیبا سازی مناظر عمومی دارند، به دست ماهرترین معمار سپرده شود تا پس از خرج زیادی که برای ساخت و سازشان می شود، نتیجه قابل قبولی به دست بیاید. به همین دلیل این شغل میانگین درآمد سالانه ای معادل ۶۳۴۸۰ دلار دارد .


ویراستار فیلم و ویدئو

همان طور که کتاب ها و هر متن نوشته شده ای احتیاج به مرتب سازی و اصلاح توسط یک ویراستار حرفه ای دارند، فیلم ها و سریال ها یا حتی موزیک ویدئو ها هم احتیاج دارند که تصاویر متحرکشان به طور منظمی کنار هم دیگر قرار بگیرند و علاوه بر آن، موسیقی ای که قرار است بر روی آن بنشیند بطور مناسبی انتخاب شود و با تصاویری که وجود دارد، هماهنگ شود. میانگین درآمد سالیانه این شغل ۶۲۷۶۰ دلار می باشد.


ترانه سرا


20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند49


ترانه سرا، از ذوق شعر سرایی ریتمیک خودش استفاده می کند تا بعد از گذاشتنش بر روی یک موسیقی متناسب، احساسات خودش را منتقل کند. خالق آثار هنری دیگری مثل فیلمنامه و نمایش نامه و مقالات و .. هم در ردیف این شغل درآمد ساز قرار می گیرند. درآمد سالانه این شغل، ۶۱۲۴۰ دلار می باشد .

کسب و کار گریمور معمار منظر ویراستار ویراستار فیلم و ویدئو


گریمور

گریموری یا چهره پردازی، یک واژه فرانسوی است به معنای تغییر در دست و پا و صورت تا چهره فرد به چهره مد نظر کارگردان فیلم ها و سریال ها یا مجریان تلویزیونی است. اهمیت این شغل به حدی زیاد است که در نبود آن ، حتی با وجود معروف ترین سوپر استارها ، نمی توانیم یک اثر هنری ایده آل را خلق کنیم و همه فیلم ها شبیه هم می شدند و دیگر هیچ هنرپیشه ای نمی توانست خارج از محدوده سنی واقعی اش ایفای نقش کند. میانگین درآمد سالانه یک گریمور ، ۶۰۹۷۰ دلار است.

بیشترین درآمدزایی ترانه سرا درآمدزایی کسب درآمد بالا کسب درآمد خوب


ویراستار


20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند3


از گمنام ترین تا پرفروش ترین کتاب های دنیا، بدون گذراندن مرحله ویرایش و درست کردن اشتباهات املایی و نوشتاری نمی توانند راهی چاپخانه ها بشوند. گاهی نقش ویراستار، از خود نویسنده هم مهم تر و پر رنگ تر می شود چون مردم هیچ علاقه ای به مطالعه یک متن سخت و پر از غلط هر چند زیبا و هنری باشند ندارند. همین باعث شده که این شغل ، به یکی از پر درآمدترین هنرها تبدیل شود و متوسط درآمد سالیانه آن حدود ۵۷۲۱۰ دلار است .

20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند ابعاد اعتماد سازی


مترجم

اگر شما به زبان دیگری غیر از زبان مادریتان تسلط دارید، پس به فرصت بی نظیری رسیده اید که می توانید با استفاده از دانش همیشگی تان به یک شغل مستقل دست پیدا کنید و چه بهتر که این زبان دوم، مثل زبان اسپانیایی، متقاضیان زیادی برای ترجمه داشته باشد و درآمد سالیانه تان را به ۵۳۰۰۰ دلار برساند.


ماساژور


20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند9


این افراد، در ازای دریافت پول از مشتریانشان، استرس آن ها را کم می کنند و علاوه بر راحتی جسم، روحشان را هم به آرامش می رسانند. این هنر امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته و درآمد سالیانه ۵۱۴۰۰ دلاری را برایشان به ارمغان آورده است.
خوانندگی

موسیقی، غذای روح است و یک خواننده، می تواند این غذا را چرب و نرم تر بکند! علاوه بر سواد موسیقیایی و صدا و تن مناسب، گهگاه خواننده ها به دلیل چهره و نوع پوششان هم توجه علاقه مندان مربوط به خود را جلب می کنند. میانگین درآمد سالیانه این قشر ۴۴۶۴۰ دلار است.
آشپزی


20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند10


چه زن باشید و چه مرد، در هر صورت غذای خوشمزه تان به طور حتم طرفداران خودش را پیدا می کند و دنیای امروز که همه در آن در حال دویدن وتلاش و کار هستند، صد در صد احتیاج به تعداد زیادی آشپز دارد تا حداقل بار پختن غذا را از دوش این افراد خسته از کار بردارد. درآمد سالیانه این شغل، ۴۶۶۰۰ دلار است.


عکاسی

اگر علاوه بر گرفتن عکس های پرسنلی ، به سراغ عکاسی از مجالس عروسی و میهمانی های بزرگ بروید، می توانید در هر نوبت حدود ۲۰۰۰ دلار به جیب بزنید و اگر مسئولیت ویرایش بعدی آن ها را هم بر عهده بگیرید، باز هم به این مبلغ اضافه می شود. لازم نیست که برای شروع این حرفه از وسایل گران قیمت شروع کنید بلکه در ابتدای کار به سراغ ابزارهای ساده تر و ارزان تر بروید. میانگین درآمد سالیانه این شغل ۳۳۸۰۳ دلار می باشد .


نقاش


20 هنری که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند11


ثبت تصاویر و مناظر مختلف از افراد و از طبیعت، علاوه بر عکاسی، نیاز به دست های ماهر یک نقاش دارد. علاوه بر فروش در مغازه ها، می توان این آثار هنری را در گالری ها به معرض دید افراد قرار داد و به فروش رساند و آن را حتی به مزایده گذاشت. درآمد سالیانه نقاش ها، ۳۳۰۰۰ دلار است.


آرایشگر

چه آرایشگرهای خانگی و چه آرایشگرهای حرفه ای، می توانند با اضافه کردن ذوق و هنر خودشان و ایده های خلاقانه و تبعیت نسبی از مد، درآمدشان را روز به روز بالاتر ببرند. اغلب آرایشگرها، مشتریان خودشان را می توانند تا سالیان سال حفظ کنند و درآمد سالانه ۳۱۲۰۰ دلاری را برای خودشان رقم بزنند.
نتیجه گیری

هر شغلی که داشته باشید و هر حرفه ای که دنبال می کنید، راه برایش باز است تا با به کار بردن کمی ذوق و هوش تجاری و تفاوت در آن نسبت به سایر همکارانتان، درآمدهای باورنکردنی ای را برای خودتان ایجاد کنید.
کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا
طبق گزارش های سازمان اتحادیه فوتبال ، فوتبالیست هایی که در لیگ برتر بازی می کنند ، معمولا حقوقی بین ۲۵ هزار تا ۳۵ هزار پوند را در هر هفته دریافت می کنند . البته بعضی از ستاره های فوتبال ، درآمد هفتگی ای معادل ۲۶۰ هزار پوند هم دارند . البته این رقم های نجومی و خیره کننده ، فقط تا زمانی وجود دارند که فوتبالیست ها مشغول به کارند و بعد از این زمان ، دیگر از این رقم های بزرگ خبری نیست .
معروف ترین بازیکنان

فرض کنید که عمر فوتبالی هر بازیکن ، حدود ۸ سال باشد ؛ بنابراین حتی بهترین و معروف ترین بازیکنان هم پس از این دوره دچار مشکلات مالی می شوند. خیلی از بازیکنان متفکر ، به این موضوع آگاه بوده اند و با سرمایه گذاری های مالی در پروژه های مختلف ، آینده خودشان را تضمین کرده اند.

در ادامه به بعضی از این تصمیم های عاقلانه و همراه با آینده نگری اشاره می کنیم.


رومن وگا


کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا3


این مدافع کشور سوئد که در سال ۲۰۰۴ بازنشسته شد ، سرمایه ای ۱۵ میلیون پوندی دارد. او در طی تجربه کاری خودش ، در باشگاه های سلتیک و واتفورد و تاتنهام بازی کرده است . او طی سال های بازی خودش ، هیچ وقت جز فوتبالیست های مهم جهان به حساب نمی آمد اما بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال ، به کاری مشغول شد که در آن استعداد خیلی بیشتری داشت. او مشغول به تجارت شد و از آن کار ، سرمایه ای ۱۵ میلیون پوندی به دست آورد . وگا در حال حاضر برای خودش شرکتی به نام “کمپانی مدیریت مالی سوئیسی وگا” دارد و مشتریانش تا این زمان ، ۶۰۰ میلیون پوند در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند .

موفق موفقیت


مایکل اوون


کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا3


مایکل اوون ، همیشه یکی از بهترین مهاجمان فوتبال کشور انگلستان محسوب می شد و چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی ، افتخارات زیادی کسب کرده است . این بازیکن ، بعد از بازنشستگی در فوتبال ، همچنان خوش درخشید و به سرمایه ای ۲۰ میلیون پوندی رسید. این ستاره قدیمی تیم لیورپول که در سال ۲۰۰۱ توانست توپ طلای بهترین بازیکن سال جهان را کسب کند ، همیشه به مسابقات اسب سواری علاقه داشت و همین باعث شد که بعد از آویزان کردن کفش هایش ، به دنبال علاقه اش برود و بخش بزرگی از سهام ” مرکز بزرگ نگهداری اسب مانور ” را به نام خود کند . او در تبلیغات تلویزیونی ای از پودر لباسشویی گرفته تا ماشین های جگوار ، ایفای نقش کرده است و از این راه پول زیادی به جیب زده است. سرمایه گذاری در املاک هم از دیگر فعالیت های مورد علاقه اوون است.

فوتبالیست های موفق دنیا کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا کسب وکار


فرانک لمپارد


کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا2


این بازیکن که لقب ” با فکر ترین فوتبالیست انگلستان ” را به خودش اختصاص داده ، سرمایه ای معادل ۲۳ میلیون پوند دارد و همین نشان می دهد که او از این خوش فکری اش هم در دنیای فوتبال و هم در دنیای خارج از فوتبال ، استفاده می کند . او بیشتر درآمد خود را ، از راه ساخت و ساز و مسکن به دست آورده است . لمپارد در شهر Surrey انگلستان ، یک عمارت بزرگ ۶ اتاق خوابه دارد و تاکنون درآمدی معادل ۳ میلیون پوند از آن به دست آورده است . این بازیکن بازنشسته ، در حال حاضر در زمینه انتشارات کتاب کودکان ، مشغول به کار است.

خلاقیت در کسب وکار فوت و فن کسب وکار فوتبال فوتبالیست


نیمار


کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا4


این بازیکن خوش اقبال و جوان ، سرمایه ای ۳۰ میلیون پوندی دارد . او علاوه بر اینکه قراردادهای سنگین فوتبالی می بندد ، در خارج از حیطه فوتبال ، اسپانسر شرکت معروف ” نایک ” هم هست . شرکت های اپل و فولکس واگن و لورئال هم اسپانسر این ستاره برزیلی هستند . این بازیکن جوان ، نسبت به سنش جز ثروتمندترین فوتبالیست ها محسوب می شود.

آموزش رایگان کسب و کار آموزش شروع کسب و کار


رابی فاولر


کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا5


این مهاجم قدیمی باشگاه لیورپول انگلستان ، سرمایه ای معادل ۳۱ میلیون پوند دارد . طبق گزارشات یک روزنامه انگلیسی ، رابی فاولر ، با استفاده از هوش تجاری اش تا کنون بیش از ۸۰ خانه ساخته است و به آموزش افراد دیگر در این زمینه هم می پردازد. این بازیکن بازنشسته ، در زمینه خانه سازی و مسکن ، بسیار خوش درخشیده است .


وین رونی


کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا6


این بازیکن ، اغلب سرمایه ۳۵ میلیون پوندی خودش را از قراردادهای سنگین فوتبالی خودش به دست آورده است اما در دنیای بیزینس هم به خوبی عمل کرده است . این مهاجم شیاطین سرخ ، در سال ۲۰۰۴ یک قرارداد با باشگاه یونایتد بست و با شهرتی که از آن زمان به دست آورد ، توانست قراردادهای بزرگی را با شرکت های معروفی مثل شورلت ، کوکا کولا و سامسونگ امضا کند . این بازیکن پولساز ، یک قرارداد چاپ کتاب گران قیمت هم با انتشارات مشهور هارپر کالینز بسته است .


زلاتان ابراهیموویچ

کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا58


این ستاره کشور سوئد هم درست مثل وین رونی ، قسمت اعظمی از ثروت و سرمایه ۴۲ میلیون پوندی خودش را از راه قرار دادهای سنگینی که با باشگاه های فوتبالی مختلف می بست ، به دست آورده است . زلاتان ابراهیموویچ که ستاره سوئدی پاریسن ژرمن محسوب می شود ، در باشگاه های بارسلونا و میلان و یوونتوس توپ زده است . او در خارج از دنیای فوتبال ، با شرکت های بزرگی قرارداد بسته است و اسپانسری این ستاره پولساز را ، شرکت های معروفی مثل نایک و فروشگاه های زنجیره ای لباس dressmann و شرکت نوشیدنی های ورزشی vitamin well بر عهده گرفته اند . این مرد پر فعالیت ، از فروش کتابی مربوط به بیوگرافی خودش در سال ۲۰۱۱ ، مبلغی حدود ۵ میلیون پوند به دست آورد .


لیونل مسی


کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا512


حتما نام بهترین بازیکن جهان یعنی ” لیونل مسی ” زیاد به گوشتان خورده است . این بت فوتبالی که الان سرسختانه مشغول بازی های پر گل خود است ، با قراردادهای کلانی که می بندد پول زیادی را به جیب زده است . این ستاره آرژانتینی که همچنان دوران طلایی فوتبالش را سپری می کند ، ۷۰ میلیون پوند سرمایه دارد و مطمئنا به این سرمایه مبلغ زیادی هم در آینده اضافه خواهد کرد . لیونل مسی ، راه و رسم پولدار شدن را به خوبی بلد است و چندین قرارداد تجاری پولساز با شرکت های معروفی مثل آدیداس ، پپسی ، شرکت Turkish Airlines و ژیلت دارد . این شخصیت فوتبالی به قدری برجسته و مشهور است که بیشتر کمپانی های تجاری بزرگ جهان ، آرزو دارند که اسپانسری او را بر عهده بگیرند .


کریستیانو رونالدو


کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا510


رونالدوی معروف و دوست داشتنی ، قسمت بزرگی از سرمایه ۸۰ میلیون پوندی اش را از راه قراردادهای سنگینی که با باشگاه های رئال مادرید و منچستر یونایتد بسته است ، به دست آورده . این ستاره ثروتمند پرتغالی ، هوش مالی خودش را به کار انداخته است و در دنیای خارج از فوتبال هم قراردادهای بیزینسی مهمی با کمپانی معروف طراحی لباس آرمانی و K.F.C و روغن موتور کاسترول بسته است . کریس ، در دنیای مد هم فعالیت دارد و علاوه بر عطرهایی که به نام خودش تولید کرده ، بوتیک CR7 را هم تاسیس کرده است .


دیوید بکهام


کسب و کار فوتبالیست های موفق دنیا59


دیوید بکهام با سرمایه ۱۱۴ میلیون پوندی ای که دارد ، گوی رقابت را از کریستیانو رونالدو ربوده است و راه طولانی ای را برای او تا رسیدن به این رقم از سرمایه ، باقی گذاشته است . اوعلاوه بر پول کلانی که از قراردادهای فوتبالی اش در دوران فعالیتش به دست آورده ، قراردادهای پر سود دیگری هم با شرکت های مشهوری از قبیل پپسی ، سامسونگ و آرمانی بسته است .

دیوید بکهام به همراه همسر معروفش ویکتوریا ، یک بوتیک بزرگ لباس را در لندن افتتاح کرده است و همچنین در سال ۲۰۰۵ ، ادکلنی به نام خودش را روانه بازار کرد . دیوید بکهام با محبوبیتی که در بین همه افراد پیدا کرده ، همچنان نقطه هدف اسپانسری شرکت های بزرگ قرار گرفته است و انتظار می رود که تا چند سال آینده ، این بازیکن سابق منچستر ، تیم میامی خودش را راهی مسابقات لیگ ام ال اس بکند .
نتیجه گیری

پس می بینیم با وجود اینکه بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال ، درآمد های خیره کننده قراردادهای فوتبالی قطع می شود ، اما با کمی زرنگی و آینده نگری که همیشه مربیان فوتبال ، توجه بازیکنانشان را به آن جلب می کنند ، می توانند از وارد شدن فشارهای مالی در آینده جلوگیری کنند . فشار مالی ای که آنقدر در دوران بازنشستگی شدید است که بنا بر گزارش XPro که سازمان خیریه ای مربوط به فوتبالیست های بازنشسته است ، از هر ۵ بازیکن فوتبال ، ۲ نفرشان در عرض ۵ سال بعد از بازنشستگی ، به ورشکستگی می رسند .

تنها کسانی می توانند در این دوران بی رحم دوام بیاورند که با آینده نگری ای که کرده اند ، از پیش از این دوران ، برای سرمایه شان برنامه ریزی کرده باشند . مربی ها علاوه بر آموزش تکنیک های بازی ، لازم است که داشتن یک برنامه مالی و دانستن ارزش پول را به بازیکنانشان آموزش بدهند چون در غیر این صورت وقتی به ارزش پول پی می برند که جیبشان حسابی خالی شده است و آن زمان دیگر شانسی برای برگرداندن سرمایه شان ندارند و همه پول هایشان به باد رفته است . بازیکنی که صبر می کند فوتبالش تمام شود و بعد از آن برای آینده اش برنامه ریزی کند ، قطعا با مشکل مواجه می شود .
جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت
اگر سر فرصت در خیابان ها قدم زده باشید، مطمئنا چشمتان بارها و بارها به بروشور ها و تبلیغات بنری کلاس ها و سمینارهای جذب ثروت و موفقیت یا کتاب های آموزشی مختلف و رنگارنگ خورده است و شاید چندین بار هم تحریک شده اید که در این سمینارها شرکت کنید و یا شرکت کرده اید و بسیار هم راضی بوده اید یا شرکت کرده اید و آن سمینار را با نارضایتی ناشی از تکراری و سطحی بودن آموزش ها ترک کرده اید. اما ما با تحقیق فراوان، به نکات کلیدی و جادویی این مسئله پی برده ایم و می خواهیم آن ها را به گونه ای مختصر و مفید ، در اختیارتان قرار دهیم .

ایجاد فرصت؛ ایجاد ثروت ؛ باورهای ثروت باورهای جدید و ثروت ساز ثروت
افراد خود ساخته


جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت2



افرادی که با سعی و تلاش خود یا به عبارت دیگر ، به طور خود ساخته ، به ثروت و درآمد میلیونی رسیده اند ، باهوش تر و یا به طور فوق العاده ای متفاوت و برتر از شما نیستند . اما آن ها از یک سری راز و رمزهای مخصوص ثروت مند شدن مطلع هستند و شما هم می توانید با تقلید از روش های آن ها ، به کسب و کار خودتان رونق بخشید.رویاهایی بزرگ اما دست یافتنی در سر داشته باشید زیرا این افکار بزرگ هستند که قادرند زندگی شما را متحول کنند و مثل یک نیروی محرکه ، شما را به حرکت در می آورند و به سوی شرایطی ایده آل و طلایی می برند .

اسرار ثروتمندان افراد ثروتمند چگونه ثروتمند شدن افزایش ثروت انسانهای ثروتمند
تصویر ذهنی

یک تصویر خاص و خیلی واضح و ملموس از مقصد مسیری که می خواهید در پیش بگیرید در ذهن خودتان به تصویر بکشید . هر قدر که این تصویر ، واضح تر و مشخص تر باشد ، امکان رسیدن شما به آن هدف نیز افزایش می یابد .حتی اگر برای خدمت به شخص یا شرکتی مشغول به کارید ، طوری رفتار کنید که انگار واقعا شما مالک کسب و کار خودتان هستید . این طرز فکر ، باعث کاشتن بذر موفقیت و استقلال شغلی در آینده شما می شود و به زودی جوانه های حاصل از آن را در سرنوشتتان خواهید دید .

آموزش آموزش ثروتمند شدن اسرار باورهای ثروت ساز
شغل متناسب با روحیه شما


جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت3


به شغلی که دارید ، عشق بورزید و اگر واقعا از ته دل به آن علاقه ای ندارید ، آن را رها کنید و به سراغ شغل مورد علاقه تان بروید . اگر به شغلی که به آن هیچ علاقه ای ندارید و تنها به علت کسب درآمد ، مجبور به انجامش هستید ، “نه” بگویید ، خیلی زود ، مثل یک آهن ربای قوی ، شغل متناسب با روحیه تان را پیدا و جذب خواهید کرد .گروهی تشکیل دهید که با افرادی خوش فکر و خوش بین که شغل بزرگ و پر درآمدی دارند تشکیل شده باشد . در این جلسه ها شرکت کنید و ایده های ناب و تفکرات خود را با هم در میان بگذارید .
ضوابط اخلاق کاری

همیشه ضوابط اخلاق کاری را هرچند که به نظرتان بی دلیل و دست و پا گیر باشد ، رعایت کنید و از تمام جزئیات ظریف و ریزه کاری هایی که در شغلتان وجود دارد ، اطلاع داشته باشید ؛ چون این شغل شماست و چه کسی به جز شما برای دانستن این نکات ارجحیت دارد؟!به شغلی که دارید ، به عنوان راهی برای خدمت رسانی به مردم نگاه کنید چون یاری رساندن به دیگران و حتی تصور آن ، موجب رونق کسب و کار شما می شود .
فرصت ها


جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت4


با هوشیاری به دنبال فرصت ها باشد و به محض دیدنشان ، آن ها را صید کنید . هر لحظه امکان دارد که این فرصت های طلایی ، برای ورود ، بر در زندگی تان بکوبند . آیا آمادگی باز کردن در و مواجه شدن با آن ها را دارید؟!حتما شنیده اید که ذهن سالم ، در بدن سالم است ؛ بنابراین به حفظ تناسب اندام خود اهمیت بدهید. بدن ضعیف و ناتوان ، از یک فکر ضعیف ناشی می شود . اساس پیروزی و موفقیت شما در مسیر پر پیچ و خم زندگی ، سلامت جسمی و روحی شماست .در زندگی تان همه کارها را اولویت بندی کنید و به ترتیب و بر حسب اهمیتی که برایتان دارند ، به سراغ انجام دادنشان بروید .

جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت کسب ثروت
جلب اعتماد و محبت مشتریانتان

بیشتر از آن چیزی که مشتری از شما انتظار دارد ، به او خدمت رسانی کنید زیرا این کار باعث جلب اعتماد و محبت مشتریانتان می شود و تعداد آن ها را افزایش می دهد .فرد با نظم و انضباطی باشید و زندگی خودتان را پر کنید از کارهایی که موجب رشد و پیشرفت شما می شوند و همه کارهایی را که اثر منفی بر زندگی تان دارند را از خودتان دور کنید .ثروتمندان ، یک قانون دارند و آن ، این است که پس انداز را هیچ گاه فراموش نمی کنند و در روزگار خوشی و کسب و کار پر رونق ، به فکر دوره های رکود شغلی هم هستند .
تصمیمات پولساز


جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت5


گهگاه به دور از قیل و قال جمعیت ، در تنهایی خودتان بنشینید و به ندای درون و صدای افکار خودتان گوش بدهید و از این طریق ، برنامه ریزی خلاقانه ای برای زندگی خودتان بکنید .به همه بهترین ها احترام بگذارید و به سوی بهترین چیزها قدم بردارید و به کمتر از آن نیز راضی نشوید .بهترین سیاستی که می توانید در زندگی تان در پیش بگیرید ، راستگویی و صداقت و درستکاری است . بدون هیچ رو در بایستی ای خواسته های خودتان را بشناسید و همیشه و همه جا آن را صادقانه به زبان آورید .خیلی سریع تصمیمات خود را بگیرید و هرگز دچار تردید نشوید و اگر قصد تغییر تصمیماتی که در گذشته گرفته اید را دارید ، بسیار آهسته و با تامل این کار را انجام دهید .
پیروزی و موفقیت

هیچ وقت در زندگی تان به گزینه شکست فکر نکنید و فقط افکارتان را بر پیروزی و موفقیت متمرکز کنید چون شما “حتما” باید موفق شوید .مصمم باشید که به اهدافتان برسید و در این مسیر ، بسیار پافشاری کنید . این سرسختی و پشتکار ، اعتماد به نفس شما را تقویت می کند و شما را روز به روز به موفقیت و پیروزی نهایی ، نزدیک تر می کند .کور کورانه دنباله رو دیگران نباشید و از شنا کردن در خلاف جهت آب و فکر کردن به ایده های نو و عقاید جدید نترسید .درست است که در مسیر رسیدن به اهدافتان ، موانع بی شماری کمین کرده اند اما همیشه روی فرصت ها تمرکز نمایید نه موانع و سختی ها .
ثروتمند شدن


جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت66


جارویی در دست بگیرید و این سه عنصر را از خانه ذهنتان بیرون اندازید : ترس ، تنبلی و سهل انگاری .بدانید و آگاه باشید که اغلب افرادی که در اطرافتان حضور دارند ، از پیروزی و ثروتمند شدن شما ، خوششان نمی آید و بنابراین ممکن است که در مسیری که پیش رو دارید ، سعی کنند که با حرف های نا امید کننده ، شما را از رسیدن به اهداف طلایی تان ، مایوس کنند اما شما در این مسیر ، آن ها را نادیده بگیرید و فقط به هدفی که دارید و رسیدن به آن فکر کنید .خودخواه باشید ! این خودخواهی ، به آن معنا نیست که حقوق دیگران را نادیده بگیرید بلکه به معنی احترام گذاشتن به آرزو ها و اهدافتان و مقدم دانستن آن ها بر اهداف و خواسته های دیگران است .
اهداف بلند مدت

برنامه ریزی منظمی داشته باشید . برنامه ریزی ، به معنی تعیین اهداف جزئی و کوتاه مدت ، در راستای اهداف بلند مدت است . برنامه ریزی ، در حقیقت یک تلاش ذهنی است که قبل از تلاش فیزیکی انجام می گیرد .فعالیت ها و تلاشتان باید آگاهانه باشد . افرادی که تنها به سخن سرایی راجع به اهدافشان می پردازند ، هیچ وقت کاری از پیش نمی برند و عمل ، تنها در کنار تلاش است که نتیجه بخش خواهد بود .

باید در مسیرتان ، صبر و انعطاف پذیری و پشتکار و ابتکار عمل داشته باشید . وقتی که دست به کار می شوید و وارد میدان می شوید ، نصفی از راه را طی کرده اید و برای پیمودن باقی راه ، لازم است که پشتکار و استقامت داشته باشید . پیگیری آگاهانه امور ، باعث فعال تر شدن مغزتان می شود و امید رسیدن به اهدافتان را در شما ، شعله ور می کند .
مسیر مناسب برای رسیدن به اهدافتان


جنجال آموزش در مسیر کسب ثروت7


صبور باشید و نگذارید مشکلات و سختی هایی که در سر راهتان وجود دارند ، شما را نا امید کنند . هیچوقت برای انتخاب مسیر مناسب برای رسیدن به اهدافتان ، تعصب به خرج ندهید و همیشه در این زمینه ، انعطاف پذیر باشید .در ذهنتان ، میزان پولی را که می خواهید داشته باشید ، تجسم کنید . نگویید که من پول فراوان می خواهم بلکه میزان و رقم آن را به طور دقیق و با جزئیات ، مشخص کنید . برای رسیدن به مبلغی که مشخص کرده اید ، زمان و تاریخ دقیقی بگذارید و این تاریخ را ، یادداشت کنید . این تاریخ نباید بیش از اندازه هم موجب نگرانی تان شود چون بعدا می توانید آن را پیش خودتان ، تمدید کنید .
نتیجه گیری

آرزوهایتان را به صورت جملات انگیزشی بنویسید و یک بار در شب ها قبل از خواب و یک بار صبح ها در موقع بیداری ، آن ها را با صدای بلند بخوانید و عمیقا حس کنید که به آن ها رسیده اید و خود را در همان جایگاهی که می خواهید، تصور کنید .برای رسیدن به موفقیتی که در ذهنتان است ، هزار و یک راه دیگر هم وجود دارد .

پس در گرداب تبلیغات رنگارنگی که اغلب با هدف رسیدن به منافع مالی انجام می شوند ، غرق نشوید و با استفاده کم اما گزیده از نکاتی که می خوانید یا می شنوید ، سعی کنید که راه رسیدن به پیروزی را برای خودتان هموار کنید . هدف از زندگی تان را مشخص کنید و با صبر و آینده نگری ، مسیر پیچ در پیچ آن را با لذت طی کنید و فراموش نکنید که علی رغم تمامی سختی ها و مشکلات ، برنده نهایی، شما هستید چون شما این طور می خواهید !
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
لینک مرجع