سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
کار‌های روزانه انسان‌های موفق
کار‌های روزانه انسان‌های موفق ؛ افراد موفق انجام برخی از کار‌ها را برای خود تبدیل به یک عادت کرده ‌اند و این کار‌‌ها به آن‌ها در راه رسیدن به موفقیت کمک می‌کند. تفاوت میان انسان‌های موفق و غیر موفق ناشی از تفاوت طرز تفکر، رفتار‌ها و عادات بین این دو گروه است. برای رسیدن به موفقیت باید انجام برخی از کار‌ها برای شما به شکل عادت در بیاید. برای موفقیت در گام اول شما باید باور‌های خود را اصلاح کنید و در قدم بعدی چیزی که شما را به موفقیت می‌رساند عادت‌ها، رفتار و عمل شما است.
افراد موفق

باید در این زمینه آموزش ببینید تا بدانید که چه کار‌هایی را باید به صورت یک عادت رفتاری برای خود در بیاورید. در این مقاله به برخی از کار‌هایی می‌پردازیم که افراد موفق آن‌ها را به صورت روزانه انجام می‌دهند. شما میتوانید با یادگیری طرز رفتار و کار‌هایی که افراد موفق به صورت روزانه انجام می‌دهند و استفاده از آن‌ها در زندگی خود گام مثبتی را در جهت رسیدن به هدف خود که همان موفقیت در زندگی است، بردارید.


افراد موفق طوری زندگی می‌کنند که انگار روز آخر عمرشان است



برای افراد موفق برنامه‌ریزی کردن برای آینده اهمیت زیادی دارد تا به ثروت برسند اما به همان اندازه هم زندگی کردن در زمان حال نیز برای آن‌ها مهم است. افراد موفق در هر روز از زندگیشان سعی می‌کنند از تمام فرصت‌ها استفاده کنند. آن‌ها طوری زندگی می‌کنند که انگار روز اخر زندگی آن‌ها است و در آینده ممکن است این فرصت‌ها دیگر برای آن‌ها تکرار نشود. آن‌ها می‌دانند که اهداف کوتاه مدت اهمیت زیادی دارند چرا که باعث رسیدن آن‌ها به اهداف بلند مدتشان می‌شوند در نتیجه به صورت روزانه برای انجام برخی از کار‌ها برنامه‌ریزی کرده و آن‌ها را انجام می‌دهند.

افزایش یادگیری از طریق شناخت مغز خواب شبانه قاعده 20/80 یادگیری
افراد موفق به طور روزانه به دنبال یادگیری هستند



افراد موفق هیچگاه از یادگیری دست نمی‌کشند. برای آن‌ها هر روز به شکل فرصتی برای یادگیری است. یکی از بزرگترین توانایی‌های انسان توانایی آموختن می‌باشد. بسیاری از ما بعد از رسیدن به جایگاه یا موقعیت شغلی فکر می‌کنیم که دیگر به آموزش نیازی نداریم و این طرز فکر در نهایت انسان را به فردی راکد تبدیل می‌کند. اما افراد موفق به طور روزانه زمانی را برای یادگیری و افزایش اطلاعات خود صرف می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که هر چقدر آموزش بیشتری ببینند به موفقیت‌های بالا‌تری نیز می‌توانند دست پیدا کنند. به طور معمول می‌توان گفت که افراد موفق به طور روزانه زمانی را برای آموزش دیدن و یادگیری صرف می‌کنند.

افراد موفق زودتر از خواب بیدار می‌شوند افزایش یادگیری
افراد موفق زودتر از خواب بیدار می‌شوند



انسان‌های موفق علاقه‌ای به خواب اضافه ندارند. آن‌ها به اندازه نیاز بدنشان می‌خوابند و صبح‌ها زودتر از بقیه بیدار می‌شوند و روز خود را آغاز می‌کنند. در بسیاری از موارد دیده شده که افراد موفق برخی از کار‌های روزانه خود را قبل از این که دیگران از خواب بیدار شوند انجام داده‌اند. Peter Shankman فردی است که در زمینه کاری خود به موفقیت‌های زیادی رسیده است او در مورد سحرخیزی می‌گوید « من هر روز ساعت ۴:۱۵ از خواب بیدار می‌شوم و واقعاً حجم کار‌هایی که من قادر هستم در صبح انجام بدهم انسان را شگفت زده می‌کند». مطمئناً بارها این جمله معروف را شنیده‌اید که سحر خیز باش تا کامروا شوی. باید به شما بگویم که این جمله واقعاً درست است و افراد موفق به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند.

افراد موفق افراد موفق آمادگی دارند افراد موفق بلند پروازند
افراد موفق خواب شبانه خوبی دارد



یکی از دلایل سر حال بودن افراد موفق در طول روز این است که در شب قبل، خواب خوبی را داشته‌اند. کیفیت خواب شما در عملکرد روزانه شما تاثیر مستقیم و قابل توجهی دارد. افراد موفق شاید زمانی بیش از حد نیاز بدنشان را برای خوابیدن صرف نکنند اما در مقابل به کیفیت خواب خود اهمیت زیادی می‌دهند. افراد موفق برای افزایش کیفیت خواب خود به مسئله بهداشت خواب توجه می‌کنند. بهداشت خواب عبارت است از مجموعه عاداتی که به فرد کمک می‌کند تا خواب راحتی را تجربه کند. شما میتوانید با چند اصلاح و رعایت چند نکته کیفیت خواب خود را افزایش دهید. عادت‌هایی مانند ایجاد محیطی آرام و بی سر و صدا برای خواب، کم کردن نور، خاموش کردن تلفن همراه می‌تواند باعث افزایش کیفیت خواب شما شود.

آموزش سرمایه گذاری به روش افراد موفق اسرار افراد موفق؛
افراد موفق غذای سالم می‌خورند


افراد موفق در طول روز به سلامت غذایی که می‌خورند، توجه دارند. آن‌ها مراقب هستند که بیش از حد از غذا‌های فست فود و چرب و شیرین استفاده نکنند. افراد موفق می‌دانند که نوع غذایی که می‌خورند ارتباط مستقیمی با سلامت بدنشان دارد و در نهایت سلامت بدن هم تاثیر مستقیمی در عملکردشان خواهد داشت. داشتن بدنی سالم علاوه بر عملکرد بهتر بدنی باعث می‌شود آن‌ها بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند. حتما تا به حال این جمله را شنیده‌اید که عقل سالم در بدن سالم است. یکی از مواردی که در رسیدن شما به موفقیت تاثیر‌گذار است، داشتن بدن و ذهنی سالم است. افراد موفق با خوردن یک صبحانه مقوی سوخت لازم بدنشان را برای کار‌های روزانه تامین می‌کنند. آن‌ها توجه زیادی به وعده‌های غذایی خود در طول روز دارند.
افراد موفق از قاعده ۲۰/۸۰ استفاده می‌کنند




قاعده ۲۰/۸۰ به شما می‌گوید که تنها ۲۰% از آنچه هر روز انجام می‌دهید شما را به ۸۰% ازنتایج مورد نظر می‌رساند. افراد موفق به طور روزانه این قانون را مد نظر خود قرار می‌دهند. آن‌ها از انجام کار‌هایی که اهمیت زیادی برایشان ندارد، خودداری می‌کنند چرا که می‌دانند انجام این کار‌ها کمترین اثر را بر روی کارایی و بهره‌وری کلی آن‌ها خواهد داشت. افراد موفق یاد گرفته‌اند که در طول روز بیشتر وقتشان را صرف انجام کار‌هایی کنند که از نظر اهمیت در گروه ۲۰% قرار می‌گیرد و با انجام این کار‌ها به ۸۰% از نتایج مورد نظر خود می‌رسند. به طور کلی این قانون به شما می‌گوید که بخش کوچکی از کار‌هایی که انجام می‌دهید بیشترین سهم را در رسیدن شما به نتیجه بازی می‌کنند و شما باید این کار‌ها را شناسایی کرده و در طول روز در اولویت قرار بدهید.
افراد موفق کار‌های سخت را در اوایل روز انجام می‌دهند



افراد موفق معمولاً سعی می‌کنند کار‌هایی که برایشان سخت‌تر و چالش برانگیز‌تر است را در اوایل روز انجام دهند. افراد موفق به این نکته توجه می‌کنند که در آغاز روز تازه نفس‌تر بوده و مغزشان آمادگی بیشتری برای انجام کار‌های سخت‌تر دارد. هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک‌تر شوید انرژی شما کمتر می‌شود و این امر اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل است که افراد موفق کار‌هایی که در طول روز باید انجام بدهند را اولویت‌بندی می‌کنند و در صورت امکان سعی می‌کنند در ساعات اولیه روز کار‌هایی که دارای سختی و اهمیت بیشتر هستند را انجام دهند.
سرگرمی مورد علاقه خود را دنبال می‌کنند

افراد موفق به درستی می‌دانند که در طول روز باید زمانی را صرفاً به خودشان اختصاص دهند. گاهی اوقات زمانی که حجم بالایی از وظایف و کار‌های روزانه برای یک شخص وجود دارد، صرف زمان برای علایق شخصی فراموش می‌شود. اما افراد موفق درک درستی از اهمیت اختصاص زمان در طول روز برای پرداختن به علایق خود دارند و سعی می‌کنند به طور روزانه زمانی را به این منظور در نظر بگیرند. آن‌ها با این کار در واقع به خودشان اهمیت می‌دهند. آن ها به علایق و سرگرمی‌های مورد علاقه خود می‌پردازند چرا که در نظر گرفتن زمانی برای این کار باعث می‌شود تا احساس رضایت و شادابی بیشتری داشته و بتوانند در هنگام انجام‌ کار‌های مهم عملکرد بهتری داشته باشند.
افراد موفق روزشان را ساماندهی می‌کنند



افراد موفق علاوه بر استفاده از برنامه‌ریزی‌های بلند مدت از برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و حتی روزانه برای انجام کار‌هایشان در طول روز استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر آن‌ها در ابتدای روز کار‌هایی را که باید انجام دهند ساماندهی می‌کنند. تهیه یک طرح منسجم برای انجام دادن فعالیت‌های کاری به افراد موفق این اجازه را می‌دهد که در طول روز بهره‌وری بیشتری داشته باشند. برخی از آن‌ها برای این کار اقدام به تهیه لیستی از وظایف و اهدافی می‌کنند که در طول یک روز باید به آن‌ها بپردازند.
افراد موفق به طور روزانه ورزش می‌کنند

افراد موفق می‌دانند که داشتن بدنی سالم و شاداب تا چه حد می‌تواند باعث بهبود عملکرد آن‌ها شوند. به همین دلیل سعی می‌کنند به طور روزانه وقتی را به ورزش کردن اختصاص دهند. ورزش منظم به این افراد کمک می‌کند که در طول سال از سلامت عمومی بهتری برخوردار باشند. آن‌ها با ورزش کردن انرژی بیشتری برای انجام کار‌های خود در طول روز خواهند داشت. ورزش باعث آزاد شدن اندورفین در بدن شده که این ماده باعث ایجاد احساس لذت و خوشی در مغز خواهد شد، در نتیجه افراد موفق از طریق ورزش کردن با روحیه بهتری می‌توانند به کار‌هایشان برسند. همچنین ورزش باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود که این نکته نیز می‌تواند به موفقیت بیشتر افراد کمک کند.
نتیجه‌گیری

انجام برخی از کار‌ها به صورت روزانه در بین افراد موفق تا حد قابل توجهی مشترک است. اکثر آن‌ها اهمیت زیادی به سلامتی خود می‌دهند، ارزش زیادی برای زمان قائل هستند و سعی می‌کنند حتی برای یک روز هم برنامه مشخصی داشته باشند. در این مقاله به تعدادی از کار‌هایی پرداختیم که معمولاً افراد موفق به صورت روزانه آن‌ها را انجام می‌دهند. یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت این است که شما طرز رفتار افراد موفق را بشناسید تا بتوانید با کمک آن گام خوبی را در جهت رسیدن به هدف خود که همان موفقیت است بردارید.
احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که بعد از گفتن کلمه یا جمله ای به سرعت از گفتن آن پشیمان بشوید. کلمات و جملاتی که از دهان ما خارج می‌شوند دارای قدرتی هستند که می‌توانند بر روی دیگران تاثیرات مثبت و یا منفی داشته باشند. انسان های باهوش این نکته را به خوبی می‌دانند و با دقت کلمات و جملات خود را قبل از بیان انتخاب می‌کنند.
انسان‌های باهوش



چیزهایی که ما می‌گوییم ممکن است از سوی مردم با برداشت‌های متفاوتی رو به رو شود و گاهی اوقات حرف‌های به ظاهر کم اهمیت ممکن است باعث ایجاد احساس ناخوشایندی در طرف مقابل شما شود. به همین دلیل کلمات و جملات زیادی وجود دارند که افراد باهوش معمو لاً از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. در این مطلب به برخی از این کلمات و جملات پرداخته‌ایم و برای شما تاثیرات منفی استفاده از این عبارات را نیز توضیح داده‌ایم. فراموش نکنید که تکلم یک ابزار قدرتمند می‌باشد که در اختیار شما قرار گرفته است اما شما باید در هنگام استفاده از این ابزار باهوش عمل کنید.
سعی‌ام را می‌کنم

کسی که واقعاً بخواهد کاری را انجام دهد از این جمله استفاده نمی‌کند و به جای آن می‌گوید : «من این کار را انجام خواهم داد». افراد باهوش زمانی که بخواهند به طرف مقابل بفهمانند که حتما کاری را انجام خواهند داد از این جمله استفاده نمی‌کنند. زمانی که شما از این جمله استفاده کنید به طرف مقابل این احساسا را منتقل می‌کنید که برای انجام یک کار چندان هم مطمئن نیستید و حتی ممکن است به او این پیام را بدهید که برای انجام کاری چندان مشتاق نیستید و تنها برای جلب رضایت او این جمله را گفته‌اید.
هر جور که خودت صلاح میدانی



این عبارت معمولاً زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که افراد نمی‌خواهند در مورد چیزی نظر قطعی بدهند. زمانی که شما از این عبارت استفاده می‌کنید به طرف دیگر این احساس را منتقل خواهید کرد که برای شما اهمیت چندانی ندارد که او چه کاری می‌خواهد، انجام دهد. افراد باهوش می‌‌دانند که این جمله می‌تواند تاثیر منفی بر روی طرف مقابلشان داشته باشد و به همین دلیل از این جمله استفاده نمی‌کنند. اگر در مورد چیزی از شما سوال می‌شود در حالی که نمی‌توانید به صورت قطعی در مورد آن نظر بدهید، می‌توانید از جمله‌ای مانند این استفاده کنید و بگویید: « من نمیتوانم در این مورد نظر خاصی بدهم اما به تو توصیه می‌کنم این نکات را مورد توجه قرار دهی». با استفاده از این جمله جایگزین شما علاوه بر اینکه نظر قطعی نداده‌اید، باعث هم نشده‌اید که طرف مقابل حس کند برای شما کم اهمیت است.

رسیدن به اهداف
نسبت به سنت در این زمینه خوب هستی

این هم یکی دیگر از جملات پر کاربردی است که برای تعریف کردن از دیگران در یک زمینه خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالی که می‌تواند تاثیرات نا مطلوبی را بر روی طرف دیگر داشته باشد. افراد دوست ندارند خوب بودنشان به صورت نسبی باشد. افراد باهوش برای تعریف کردن از دیگران این جمله را به کار نمی‌برند. چرا که می‌دانند استفاده از این جمله می‌تواند باعث ایجاد نارحتی در طرف مقابل شود. جملات جایگزین خوبی برای تعریف کردن از دیگران وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را جایگزین این جمله بکنید و برای مثال می‌توانید بگویید: « تو در این زمینه عالی هستی».

انسان‌های باهوش اهداف باهوش برنامه ریزی اهداف پیاده سازی اهداف
در یک دقیقه این کار را انجام می‌دهم



زمانی که شخصی از شما می‌خواهد کاری را انجام دهید استفاده از این عبارت می‌تواند این حس را به او منتقل کند که شما نمی‌خواهید برای انجام ان کار دقت لازم را صرف کنید و تنها هدفتان این است که آن کار را زودتر انجام داده و از شرش خلاص شوید. افراد باهوش از این جمله استفاده نمی‌کنند چرا که نمی‌خواهند این حس را منتقل کنند که آن‌ها کاری که ازشان خواسته شده را با عجله انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید به طرف دیگر بگویید که کاری زیاد زمان‌بر نخواهد بود و زود به اتمام می‌رسئد می‌توانید به او بگویید : « انجام این کار به وقت زیادی نیاز ندارد».

اعتماد به نفس انتسابی اعتماد به نفس بیش از اندازه اعتماد به نفس در کسب وکار،
خسته به نظر می‌رسی

افراد با هوش از این جمله در مکالمات خود استفاده نمی‌کنند چرا که می‌دانند افراد خسته به طور معمول دارای ظاهری جذاب نیستند و گفتن این جمله به طور غیر مستقیم می‌تواند این مفهوم را به طرف مقابل منتقل کند که ظاهر جذابی ندارد. تصوری که به طور معمول از ظاهر افراد خسته در ذهن ما وجود دارد به این صورت است که یک فرد خسته دارای ظاهری به هم ریخته، موهای نا مرتب، پلک‌هایی آویزان و فردی کم حوصله و عصابانی می‌باشد.

10 توصیه برای رسیدن به اهداف؛ اعتماد به نفس

معمولاً زمانی شما به شخص دیگری این جمله را می‌گویید که می‌خواهید ببینید آیا اوضاع خوب است و طرف دیگر به کمک شما احتیاج دارد و یا خیر. در واقع قصد شما کمک کردن به آن شخص است نه اینکه بخواهید به او این حس را منتقل کنید که ظاهرخوبی ندارد. به جای این جمله می‌توانید به او بگویید : « آیا همه چیز به خوبی پیش می‌رود». با استفاده از این جمله می‌توانید به طرف دیگر بفهمانید که در مورد او نگران هستید و قصد دارید به او کمک کنید. آن شخص هم در صورت لزوم با شما در این ارتباط صحبت خواهد کرد.
وای چقدر لاغر شدی



معمولا از این جمله برای تعریف کردن از ظاهر کسی استفاده می‌شود. اما همین جمله به ظاهر مثبت می‌تواند این پیام را به طرف دیگر منتقل کند که قبلا خیلی چاق بوده است. افراد باهوش از این جمله برای تعریف از ظاهر کسی استفاده نمی‌کنند. چرا که می‌دانند لزومی نارد برای تعریف از کسی ظاهر فعلی او را با ظاهر قبلی او مقایسه کنند. افراد دوست دارند که تنها از ظاهر فعلی آن‌ها تعریف کنیم و اشاره ای به ظاهر قبلی او نشود. زمانی که تغییرات ظاهری مثبتی را در کسی مشاهده می‌کنید. برای مثال زمانی که می‌بینید کسی نسبت به قبل لاغرتر شده است و ظاهر بهتری پیدا کرده است، می‌توانید به او بگویید: « خیلی خوش تیپ به نظر می‌رسی». با استفاده از چنین جمله‌ای در حین حالی که از ظاهر آن شخص تعریف کرده‌اید، اشاره ای به ظاهر قبلی او نیز نکرده‌اید.
منصفانه نیست

همه ما میدانم که زندگی همیشه منصفانه نیست و قرار هم نیست همه چیز منصفانه باشد. زمانی که شما از این جمله استفاده می‌کنید به نوعی خود را بی تجربه و ناپخته نشان می‌دهید. در واقع خودتان را به این صورت معرفی می‌کنید که فردی ساده هستید که انتظار دارید همه چیز در همه جا منصفانه باشد. افراد باهوش از این جمله استفاده نمی‌کنند چون نمیخواهند شبیه به یک ادم بی‌تجربه به نظر برسند. فرض کنیم شما انتظار داشته‌اید که پروژه‌ای را به شما واگذار کننند اما از نظر شما این پروژه به صورت نا عادلانه به شخص دیگری واگذار شده است. در چنین شرایط می‌توانید بگویید : « من انتظار این اتفاق را نداشتم می‌توانم دلیلش را بپرسم؟».
میخواهم یک سوال ...انه بپرسم




بعضی از افراد زمانی که میخواهند سوالی عجیب یا غیر‌عادی بپرسند از این جمله استفاده می‌کنند. آنها قصد دارند با استفاده از این جمله طرف مقابل را برای شنیدن یک سوال غیرعادی آماده کنند. اما افراد باهوش از این جمله استفاده نمی‌کنند، آن‌ها می‌دانند که گفتن این جمله نشان می‌دهد که آن‌ها اعتماد به نفس پایینی دارند و همچنین شنونده هم اعتمادش را نسبت به آن‌ها از دست می‌دهد. فراموش نکنید اگر شما به جمله خودتان اطمینان نداشته باشید و آن را جدی نگیرید، دیگران هم سوال شما را جدی نخواهند داد و ممکن است به خوبی به شما پاسخ ندهند. به جای استفاده از این جمله می‌توانید بگویید: « من اطلاعات لازم را در این زمینه ندارم اجازه بدهید با پرسیدن این سوال اطلاعات لازم را از شما به دست بیاورد.»
تو همیشه اینطور هستی

این جمله معمولاً برای انتقاد از دیگران مورد ااتفاده قرار می‌گیرد. اما واقعیت این است که انسان‌ها همیشه به یک صورت عمل نمی‌کنند. برای مثال وقتی شما به کسی بگویید: « تو همیشه بد قول هستی». ناخواسته باعث می‌شوید که آن شخص در مقابل صحبت‌های شما حالت تدافعی بگیرد چرا که در واقعیت به این صورت است که او تنهت گاهی اوقات بدقولی می‌کند. افراد باهوش برای انتقاد از دیگران از جملاتی به این صورت استفاده نمی‌کنند چرا که نمی‌خواهند طرف مقابل حالت دفاعی به خود بگیرد. شما می‌توانید انتقاد خود را به این شکل مطرح کنید و بگویید: « شما گاهی اوقات بدقولی می‌کنید». این جمله به واقعیت نزدیک‌تر است و شما شانس بیشتری خواهید داشت که طرف دیگر انتقاد شما را قبول کند.
امیدوارم موفق بشوی



این جمله هم در ظاهر دارای بار معنایی مثبت است اما اگر می‌خواهید به کسی امیدواری بدهید می‌توانید از جملات بهتری استفاده کنید. افراد باهوش از این جمله استفاده نمی‌کنند چرا که می‌دانند استفاده از این جمله به طرف دیگر این حس را منتقل می‌کند که برای موفق شدن احتیاج به شانس دارد و در واقع ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس در او شود. پس اگر هدف شما این است که به طرف دیگر برای انجام کاری اعتماد به نفس بدهید، می‌توانید از جمله‌ای جایگزین به این صورت استفاده کنید و بگویید: « من می‌دانم که تو از عهده این کار بر می‌آیی و موفق می‌شوی». این جمله می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در طرف مقابل بشود.
تقصیر من نیست

اگر اتفاق نا خوشاندی رخ داده است و به نحوی به شما مربوط است، استفاده از این جمله نشان می‌دهد که شما می‌خواهید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید. افراد باهوش حتی اگر نقش بسیار کوچکی در رخ دادن موضوعی داشته باشند از این جمله استفاده نمی‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند شبیه به فردی مسئولیت به نظر برسند. زمانی که در چنین شرایطی قرار می‌گیرید به جای استفاده از این جمله میتوانید توضیحی بیطرفانه ارائه کنید و دلایل به وجود آمدن آن موضوع ناخوشایند را شرح دهید و حتی اگر نقش کوچکی در آن داشته‌اید بهتر است که ان را بپذیرید.
نتیجه‌گیری

برای رسیدن به اهداف خود یکی از ابزار قدرتمندی که در اختیار شما است توانایی صحبت کردن شما می‌باشد. تا جایی که می‌توانید باید بر روی جملاتی که از دهانتان خارج می‌شود، دقت کنید. گاهی اوقات برخی از جملات وجود دارند که باعث ایجاد احساسی در طرف دیگر می‌شوند که شما به هیچ وجه به دنبال ان نبوده‌اید. افراد موفق این موضوع را می‌دانند و در هنگام صحت کردند از برخی جملات و عبارات استفاده نمی‌کنند. در این مقاله به تعدادی از این جملات و عبارات پرداختیم. شما هم برای اینکه به فردی موفق تبدیل شوید باید تمرین کنید که چگونه از توانایی صحبت کردن خود به بهترین شکل استفاده نمایید.
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر رونق کسب و کار
ارتباطات الکترونیکی با افزایش اطلاعات و گسترش ارتباطات بوجود امده است. ارتباطات الکترونیکی در کسب و کار اثرات خود را به نحوی گذاشته است و بدون وابستگی به حرفه و زمینه کاری شما در افزایش درآمد افراد و شرکت ها دخیل بوده است.

این که چه کسب و کاری دارید اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد معرفی حرفه شما به دیگران است به نحوی که آن ها را به سوی کسب و کارتان جذب کند. راه های زیادی برای تبلیغ و معرفی کسب و کارتان وجود دارد، راه هایی که هرکدام می تواند تاثیر خود را بر کسب و کار شما داشته باشد.
رشد و توسعه اینترنت



اینترنت هر روز در حال رشد و پیشرفت است و نرم افزار ها برای سرگرمی و راحتتر کردن زندگی مان به کمک انسان ها می آیند تا مشکلات رایانه ای، کاری ،حقوقی و.. را برای ما حل کنند و یا حتی کسب و کار شما را به دیگران معرفی کنند. تجارت الکترونیک برای تمام حرفه ها ، بانک ها و فروشگاه ها کارامد است.

اینترنت به یکی از وابستگان ما تبدیل شده است که هرگز ما را تنها نمی گذارد و جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما است. فروشگاه های اینترنتی، شبکه های اجتماعی، موتور های جستجو و تبلیغات اینترنتی باعث پیدایش تغییراتی در سبک و شیوه زندگی ما شده اند. تحولات و تغییرات عظیمی در انتظار ماست و هرکسب و کاری باید شیوه های تجارت خود را بر اساس این تغییرات و تحولات زود هنگام برنامه ریزی و تدوین کند.
به روز باشید وهمگام با عصر جدید پیشرفت کنید

اگر به روز نباشید و کسب و کارتان را به خوبی از شیوه مطلوب معرفی نکنید حتما رقیبان شما بر شما پیشی خواهند گرفت. بازاریابی اینترنتی و تجارت آنلاین می تواند نقشی به سزا در کسب و کار شما داشته باشد. شما می توانید با استفاده از دانش عصر جدید در زمینه فناوری اطلاعات، بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیکی مسیر رشد و رونق کسب و کارتان را کوتاه تر و موفقیتتان را پایدارتر کنید.
بازاریابی اینترنتی



بازاریابی اینترنتی روشی موثر و قدرتمند در معرفی کسب و کار و تبلیغات حرفه و محصولات شما است و باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد. عواملی نیز در بازاریابی اینترنتی اهمیت دارد، از جمله این عوامل می توان به شناخت مشتریان، ارائه و معرفی صحیح خدمات و محصولات، برنامه طولانی مدت، شناخت بازار، جلب اعتماد و استفاده از ابزارهای موثر اشاره کرد.

کسب و کار
تاثیرات بزرگ اینترنت



از تاثیرات بزرگ اینترنت بر کسب و کار، هموار کردن راه برای شرکت های کوچک است، یعنی از همان روز های آغازین مانند شرکت های معروف و جهانی کارمی کنند. این شرکت ها می توانند از اینترنت به طریق معتبری برای برند سازی وبازاریابی استفاده کنند. درنتیجه، شرکت های بزرگ باید با شرکت های کوچک رقابت کنند تا مبادا آن ها اعتبار و مشتریانی بیشتر کسب کرده و بازار آن ها را خراب کنند. بدین ترتیب شرکت های بزرگ نیز به بازاریابی اینترنتی روی آورده اند.

شرکت ها با بازاریابی اینترنتی می توانند مشتریان خود را بشناسند و به آن ها دسترسی داشته باشند و از ظرفیت سایر نقاط جهان بهره ببرند. این شرکت ها فعالیت ها و ارتباطات تجاری خود را با کشورهای متعددی شروع می کنند و روش شرکت های قدیمی را دگرگون می کنند. در گذشته صاحبان مشاغل و شرکت ها تنها در محدوده کشور و شهر های خود کار می کردند و زمانی با کشورهای دیگر همکاری می کردند که به شرکت بزرگی تبدیل شده بودند اما اکنون با توسعه ارتباطات، این شرکت ها از طریق اینترنت با تمام جهان در ارتباط هستند.

بازاریابی اینترنتی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر رونق کسب و کار رونق کسب و کار
افزایش اطلاعات مصرف کنندگان



کاربران اینترنت، مردم یعنی همان مصرف کنندگان و مشتریان کسب و کار ما هستند که اینترنت باعث شده است آن ها از قیمت ها با خبرشوند و قیمت ها را باهم مقایسه کنند. آن ها می توانند از تخفیفات و حراجی ها ،از مشخصات فروش خودرو و املاک و اجناس و کالاها با خبر شوند و بدون وجود فرد دیگری مستقیم کالاهای موردنیازشون را از فروشنده بخرند. زمان مصرف کنندگان و پولشان هدر نمی رود و از هر کجا که باشند به انچه دلخواهشان است، دست پیدا می کنند.

8 سوال مهم در بازاریابی اینترنتی اینترنتی رونق کسب و کاربازاریابی
کاهش قیمت ها در اینترنت

بازاریابی اینترنتی به دلیل کم بود و یا عدم پرداخت هزینه برای تبلیغات و بازاریابی ،موجب شده است تا نیاز به اجاره و رهن مکان برای ارائه خدمات و محصولات به مشتریان نباشد. درنتیجه قیمت فروش محصول کاهش پیدا می کند. از طرفی مصرف کنندگان قیمت محصولات را در سایت های مختلف با هم مقایسه می کنند و هرکدام قیمت کمتری پیشنهاد دهد، خریداری می کنند؛ بنابراین قیمت ها کاهش یافته است. قیمت های موجود در اینترنت از قیمت های غیراینترنتی معمولاً ۱۰ درصد کم تر است.
مزایای کسب و کار اینترنتی
شروع آسان کسب و کار

کسب و کار اینترنتی را می توانید از هرکجا به راه بیاندازید. فقط یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت نیاز است تا بتوانید پیوسته آنلاین باشد و کسب و کارتان را در سایت های گوناگون معرفی کرده و یا حتی برای خود سایت ایجاد کنید.
عدم نیاز به سرمایه چندان



وقتی به صورت انلاین کار می کنید محیط کار شما می تواند در خانه باشد و جایی برای رهن و اجاره نیاز نباشد. شما فقط و فقط باید شارژ اینترنت مورد نیازتان را پرداخت کنید و یک دستگاه کامپیوتر یا تبلت داشته باشید که در هر خانه ای موجود است. کسب و کار اینترنتی این امکان را برای شما ایجاد می کند که هر ۲۴ ساعت روز کسب و کار داشته باشید و مشتریان شما از هر جایی از خدمات شما بهره ببرند درحالی که هر مغازه یا شرکتی فقط ۱۰ ساعت حداکثر در یک شیفت می تواند کار کند.
رقابت جهانی

شما از یک کامپیوتر با دسترسی به اینترنت می توانید با تمام جهان در ارتباط بوده و با تمام شرکت های رقیب در سراسر دنیا رقابت کنید .شرکت های بزرگی همچون ebay amazon از اطریق اینترنت و یک اتاق کوچک کار خود را اغاز کردند و اکنون از بزرگترین و معروفترین ها هستند.


ساعات کاری دلخواه

شما می توانید هر ساعتی که خواستید کار کنید و هر زمان که دوست دارید تفریح کنید. می توانید تا ظهر بخوابید و بعد از ان هم در اتاقتان با یک رایانه به سفارشات مشتریانتان رسیدگی کنید و با لپ تاپتان کار کنید و به هدف خود برسید.
نتیجه گیری

اینترنت با تغییری که در جامعه کنونی بوجود آورده است چشم انداز روشن و قدرتمندی در جامعه و اقتصاد قرن بیست و یکم را شکل داده است. این تغییرات مثبت بوده است و می تواند اقتصاد و صنعت کشورهای کوچک و بزرگ را تغییر دهد. اینترنت برای میلیون ها نفر کسب و کار ایجاد کرده و به یک شاهراه برای کسب درآمد تبدیل شده است .
عاداتی که شما را از ثروتمند شدن دور می‌کنند
برای ثروتمند شدن، شما باید در ابتدا اقدام به اصلاح باور‌ خود کنید و در قدم بعدی چیزی که نهایتاً شما را به ثروت و موفقیت می‌رساند عادات و رفتار‌هایتان است. باید بر عادت‌های خوبتان که شما را در راه رسیدن به ثروت کمک می‌کند، اصرار کرده و در مقابل سعی کنید عادت‌هایی که مانع رسیدن شما به ثروت می‌شوند را در ابتدا بشناسید و در قدم بعد سعی کنید این عادات را اصلاح نمایید.

در این مطلب تلاش کرده‌ایم به برخی از عادات و طرز فکر‌هایی بپردازیم که می‌توانند باعث شوند شما هیچوقت نتوانید به ثروت و موفقیت دلخواه خود برسید. برای اصلاح عادت‌های اشتباه در ابتدا باید آن‌ها را بشناسید؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چرا که با مطالعه این مطلب می‌توانید گام مثبتی به سوی ثروت و موفقیت بردارید.
عادت به دوستی با افراد فقیر و بی‌انگیزه



یکی از عاداتی که می‌تواند تبدیل به مانعی بر سر راه شما برای رسیدن به ثروت شود، ادامه دوستی با افرادی است که نه تنها فقیر هستند بلکه انگیزه‌ای نیز برای حرکت به سوی موفقیت و ثروتمند شدن ندارند. افرادی که نگرش منفی نسبت به پول دارند و یا اینکه اینقدر بی انگیزه هستند که برای رسیدن به ثروت حاضر نیستند، تلاش کنند.

به اطراف خودتان نگاه کنید، اگر اطراف شما پر از دوستان منفی‌گرا و بی انگیزه است بهتر است هرچه سریع‌تر خود را از این محیط خارج کنید. دوستی با این افراد نه تنها سودی برای شما به همراه نخواهد داشت بلکه باعث خواهند شد که انگیزه و شوق شما نیز برای ثروتمند شدن روز به روز کاهش یابد. در مقابل اگر بتوانید دوستانی پیدا کنید که برای رسیدن به ثروت سرشار از انرژی و موفقیت هستند با اطمینان می‌گویم که ارتباط با این افراد باعث خواهد شد که انگیزه شما روز به روز بیشتر شود.

رابطه‌ی میزان تحصیلات با ثروتمند شدن
به درآمد محدود ماهانه راضی هستید



اگر به اطراف خود نگاه کنید افراد زیادی را می‌بینید که به درآمد ثابت ماهانه خود راضی هستند. اکثر کارمندان جزء این دسته از افراد هستند. آن‌ها همین که سر ماه حقوقی می‌گیرند و میتوانند هزینه‌های زندگیشان را تأمین کنند، خوشحال بوده و هیچ وقت تلاش نمی‌کنند تا از محیط کارمندی خارج شوند چرا که احساس می‌کنند این حقوق ثابت برای تامین زندگی آن‌ها کافی است. اگر شما هم جزء این افراد هستید و به حقوق کم اما ثابت خود قناعت می‌کنید باید به شما بگویم که این طرز فکر مانعی برای رسیدن شما به ثروت خواهد بود. قانع شدن به حقوق ثابت ماهانه باعث خواهد شد که شما به سوی ثروتمند شدن حرکت نکنید و شما بخش زیادی از عمر خود را به همین صورت خواهید گذراند.

چه عاملی موجب ثروتمند شدن افراد می شود
علاقه‌ای به یادگیری ندارید



چیزی که شما را به ثروت می‌رساند نوع رفتار و عادات شما است. برای اینکه رفتار شما به صورتی باشد که در نهایت شما را به ثروت برساند، لازم است که هوش مالی خود را تقویت کنید. برای تقویت هوش مالی نیز مرتباً باید به دنبال یادگیری باشید. برای مثال همواره باید تلاش کنید تا اطلاعات مالی جدیدی را یاد بگیرید. اگر جزء افرادی هستید که علاقه‌ای به صرف وقت برای مطالعه و یادگیری ندارند، باید به شما بگویم که این عادت یک سد محکم در بین شما و ثروت خواهد بود. یکی از عادات افراد موفق و ثروتمند این است که همیشه تشنه یادگیری مطالب جدید هستند و سعی می‌کنند زمانی را در روز برای این کار صرف کنند. فراموش نکنید شما باید برای ثروتمند شدن هوش مالی خود را افزایش دهید و تقویت هوش مالی نیز نیاز به آموزش و مطالعه دارد.

ثروتمند شدن دن بیلزریان ثروتمند شدن زنان
عاشق پول خرج کردن هستید



مطمئناً یکی از لذت‌های ثروتمند بودن این است که شما می‌توانید چیز‌هایی را که دوست دارید بخرید برای مثال یک ماشین خاص که همیشه آرزو داشتید آن را داشته باشید. اما واقعیت اینجاست که اگر می‌خواهید ثروتمند شوید باید پول درآوردن را بیشتر از پول خرج کردن دوست داشته باشید. اکثر افراد فقیر به شدت عاشق پول خرج کردن هستند آن‌ها از قبل نقشه خرج کردن حقوق و درآمدشان را می‌کشند. اگر شما هم عادت به پول خرج کردن دارید و از این کار لذت می‌برید به شما توصیه می‌کنم که حتما این عادت را اصلاح کرده و همانطور که گفتم سعی کنید بیشتر از این که عاشق خرج کردن پولهایتان باشید عاشق کسب درآمد بیشتر و به دست آوردن پول بیشتر باشید.

تلاش بیشتر برای ثروتمند شدن ثروت ثروتمند شدن ثروتمند شدن بدون تحصیلات
عادت کرده‌اید که پس‌انداز نکنید



فرقی نمی‌کند که شما چقدر حقوق بگیرید و ماهانه چقدر درآمد داشته باشید، اگر پس‌انداز نکنید و عادت به پس‌انداز کردن نداشته باشید هیچگاه ثروتمند نخواهید شد این یک واقعیت است اما عده زیادی به این موضوع توجه نمی‌کنند. برای ثروتمند شدن باید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در سر راه شما قرار می‌گیرد، استفاده کنید و بدون داشتن پس‌انداز این کار امکان‌پذیر نخواهد بود. پول به شما قدرت می‌دهد.

احتمالاً تا به حال برای شما پیش آمده است که با فرصت‌های طلایی برای سرمایه‌گذاری مواجه شده‌اید اما به دلیل نداشتن پول نتوانسته‌اید از این فرصت‌ها استفاده کنید و به همین دلیل حسرت خورده‌اید. من به شما می‌گویم که در دنیای کسب و کار پول نقد قدرت بسیار زیادی به شما می‌دهد. پس اگر عادت به پس‌انداز ندارید، بهتر است هر چه سریع‌تر این عادت را اصلاح کنید چرا که یک مانع جدی بر سر راه شما برای ثروتمند شدن است.

آموزش ثروتمند شدن تغییر باورها و ثروتمند شدن
عادت کرده‌اید که به پول با دید منفی نگاه کنید



متاسفانه در کشور خودمان از همان دوران کودکی طوری به ما نشان داده می‌شود که افراد بی پول انسان‌های بهتری هستند. اما واقعیت این است که فقیر بودن هیچ افتخاری ندارد. هر کسی می‌تواند فقیر باشد اما عده کمی هستند که ثروتمند می‌شوند. به این موضوع فکر کنید که اگر ثروتمند شوید این فرصت‌ را خواهید داشت که با کمک به دیگران تبدیل به فردی بهتر برای اطرافیان و اجتماع شوید. اگر عادت کرده‌اید که به پول به دید یک عامل ناخوشایند و منفی نگاه کنید باید این عادت را کنار بگذارید. تا زمانی که شما عاشق پول نباشید نمی‌توانید آن را به دست بیاورید و پول به سمت شما نمی‌آید.
عادت کرده‌اید که در مقابل مشکلات تسلیم شوید.


اگر شما هم جزء افرادی هستید که عادت دارند با به وجود آمدن هر مشکلی به سرعت تسلیم شوند متاسفانه شانس زیادی برای ثروتمند شدن نخواهید داشت. این را بدانید لازمه ثروتمند شدن این است که شما از مکان آرمش خود بیرون بیایید و خود را برای از میان برداشتن مشکلات اماده کنید و مطمئن باشید ثروت چیزی نیست که به راحتی به دست بیاید. برای طی کردن این مسیر باید استقامت داشته باشید و بدانید که همه افراد ثروتمند خودساخته با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند و چیزی که آن‌ها را ثروتمند کرده است، داشتن استقامت و تلاش برای رفع مشکلات بوده است. اگر دوست دارید به فردی موفق و ثروتمند تبدیل شوید عادت به تسلیم شدن را در خود اصلاح کنید و با اعتماد به نفس و استقامت بالا این مسیر را طی کنید.
اجتناب از ریسک‌


یکی از ویژگی‌های افرادی که توانسته‌اند به ثروت و موفقیت برسند این است که آن‌ها ریسک‌پذیر بوده‌اند. برای رسیدن به ثروت و موفقیت، شما ناچار خواهید بود که گاهی اوقات ریسک‌ها را بپذیرید. اگر عادت دارید که از هرگونه ریسکی اجتناب کنید مطمئنا این عادت یک مانع جدی برای رسیدن شما به ثروت خواهد بود. این نکته را بدانید که راضی شدن به یک شغل راحت و امن و قناعت به یک حقوق ثابت خودش بزرگترین ریسک برای زندگی شما خواهد بود. چرا که شما میتواندی به فردی ثروتمند و موفق تبدیل شوید و با این وجود رضایت دادن به یک زندگی کارمندی و درامد محدود می‌تواند یک خطر بزرگ برای زندگی شما باشد. اگر شما در مکان امن خود باقی بمانید به احتمال زیاد چندین سال بعد حسرت این موضوع را خواهید خورد، چرا که می‌توانستید زندگی بهتری داشته باشید.
به بدهی عادت کرده‌اید



شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد اما واقعیت دارد. کمی به اطراف خود دقت کنید. افراد زیادی را می‌بینید که به قرض و بدهی عادت کرده‌اند و سر هر ماه مقداری از درآمد خود را صرف پرداخت قسط‌های مختلف می‌کنند. برخی از این افراد چندین سال است که درگیر این موضوع هستند و به محض تمام شدن یک بدهی خیلی زود به سراغ یک خرید قسطی جدید یا یک وام جدید می‌روند بدون این که از این پول‌ها به درستی استفاده کنند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که همیشه خود را درگیر بدهی‌ها و سود‌های بانکی می‌کنید این موضوع می‌تواند شما را از ثروتمند شدن دور کند. داشتن بدهی اجازه نمی‌دهد که شما بتوانید پولی را پس‌انداز کنید. اگر در حال حاضر دارای بدهی‌های متعددی هستید، باید برنامه‌ای را تنظیم کنید و هرچه سریع‌تر اقدام به پرداخت بدهی‌های خود کنید. بهتر است ابتدا بدهی‌هایی را پرداخت کنید که دارای نرخ سود بیشتری هستند.
اهداف غیر واقعی تعیین می‌کنید.

مشخص است که برای رسیدن به موفقیت و ثروت باید اهداف خود را مشخص کنید و افراد ثروتمند نیز در ابتدای راه اهداف بزرگی برای خود تعیین کرده‌اند اما این نکته را فراموش نکنید که اهداف شما در عین بزرگ بودن باید واقع‌گرایانه باشند. برای ثروتمند شدن باید آموزش دید، تلاش کرد و صبور بود تا بتوان به هدف رسید. شما نمی‌توانید یک شبه ثروتمند شوید. پس اگر عادت دارید اهداف خود را به صورت غیر واقع‌بینانه و غیر قبال دسترس تعیین کنید بهتر است این عادت را از خود دور کنید. چرا که نرسیدن به این اهداف می‌تواند باعث دلسردی شما و عدم موفقیت شما شود.
نتیجه‌گیری

برخی از عادات وجود دارند که می‌توانند شما را از ثروت و ثروتمند شدن دور کنند. برای اصلاح این عادات شما نیاز به آموزش دارید تا در قدم اول این عادات را بشناسید و در قدم بعدی اقدام به اصلاح آن‌ها کنید. در این مقاله به تعدادی از این عادات پرداختیم و در مورد هر کدام توضیحاتی نیز ارائه شد. برای ثروتمند شدن باید برخی از رفتار و عادات را در خود ایجاد کرده و در مقابل برخی از رفتار و عادات مخرب را اصلاح کنید. با خواندن این مطلب شما تعدادی از این عادات مخرب را شناخته‌اید و حالا زمان آن فرا رسیده است که برای اصلاح این عادات اقدام نمایید.
پر درآمد‌ترین مشاغل اینترنتی در سطح جهان
با گسترش اینترنت در سطح جهان فضای جدیدی برای کسب و کار و کسب درآمد ایجاد شده است. راه‌های بسیار متنوعی برای کسب درآمد در اینترنت وجود دارد که با توجه به توانایی‌های خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با گسترش اینترنت شغل‌های مختلف اینترنتی نیز ایجاد شده‌اند و روز به روز توانسته‌اند، محبوبیت بیشتری کسب کنند. برخی از مشاغل اینترنتی نسبت به مشاغل سنتی درآمد بیشتری را به همراه داشته‌اند که همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن‌ها شده است.
مشاغل اینترنتی



در حال حاضر روز به روز به تعداد افرادی که به سمت مشاغل اینترنتی جذب می‌شوند، افزوده می‌شود. یکی از مزایای مشاغل اینترنتی این است که دارای محدودیت مکانی نمی‌باشند و افراد قادر هستند که در هر شهر و منطقه‌ای با دسترسی به اینترنت به کسب درآمد بپردازند. در این مطلب تلاش کرده‌ایم که به تعدادی از مشاغل اینترنتی پر درامد بپردازیم که در سطح جهان دارای محبوبیت هستند و افراد زیادی به آن‌ها مشغول می‌باشند. مشاغلی که در این مطلب به آن‌ها پرداخته شده است به صورتی می‌باشند که در کشور خودمان نیز وجود دارند و شما با توجه به توانایی‌هایی که دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پس اگر می‌خواهد با فرصت‌های کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید با ما همراه باشید.
تولید محتوا

اگر در زمینه‌ای دارای تخصص هستید و می‌توانید در مورد آن محتوای مفیدی تولید کنید، باید این نکته را به شما بگویم که در فضای اینترنت محتوای خوب و مفید همیشه طرفداران خودش را دارند و شما می‌توانید با تولید محتوا برای وب سایت‌های مختلف درآمد خوبی را کسب کنید. امروزه در سطح جهان افراد زیادی هستند که با نویسندگی و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف به درآمد‌های خوبی رسیده‌اند. معمولاً وب سایت‌ها دوست دارن با نویسندگان مختلفی همکاری کنند تا به چندین منبع برای تولید محتوا دسترسی داشته باشند و بتوانند محتوای متنوع‌تری را تولید کنند. چندین سال است که در کشور خودمان نیز به تولید محتوا توجه زیادی می‌شود و وب سایت‌هایی در جذب مخاطب موفق‌تر هستند که بتوانند محتوایی مفید‌تر و جدید را ارائه کنند.
فروشگاه اینترنتی



امروزه در سطح دنیا تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی وجود دارد. از فروشگاه بزرگ آمازون با درآمد میلیاردی و هزاران کارمند در سطح جهان گرفته تا فروشگاه‌های اینترنتی کوچکی که توسط یک نفر اداره می‌شوند. علت محبوبیت فروشگاه‌های اینترنتی را می‌توان مزایای این فروشگاه‌ها نسبت به فروشگاه‌های سنتی دانست. اگر محصولی برای فروش داشته باشید، می‌توانید با سرمایه‌ای خیلی کمتر از یک فروشگاه سنتی، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

فروشگاه اینترنتی دارای محدودیت زمانی و مکانی نیست و در هیچ زمانی در طول سال تعطیل نمی‌شود و از نظر مکانی نیز محدود به یک شهر یا منطقه خاص نمی‌باشد و همه افراد در سراسر کشور و حتی در سراسر جهان می‌توانند تبدیل به مشتریان شما شوند. با یک سرمایه کم می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده و سپس با استفاده از تبلیغات و معرفی خود در فضای اینترنت مشتریان خود را پیدا کنید. در کشور خودمان نیز در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و کوچک زیادی فعالیت می‌کنند.
طراحی وب سایت

یکی دیگر از شغل‌های پر درآمد اینترنتی در سطح جهان طراحی وب سایت است. چندین سال است که کسب و کار‌های مختلف تمایل پیدا کرده‌اند که وب سایت‌هایی را مرتبط با کسب و کارشان راه‌اندازی کنند. ما شاهد افزایش روز افزون تعداد این وب سایت‌ها هستیم و کسی که در زمینه طراحی وب سایت مهارت داشته باشد، می‌تواند از این موقعیت استفاده کرده و به درآمد مناسبی از طریق اینترنت دست پیدا کند. کسب و کار‌ اینترنتی مختلف دوست دارند وب سایتی داشته باشند که بتواند مخاطبان را بهتر جذب کند و تعداد بازدیدکننده‌های بیشتری داشته باشند. یکی از عوامل مهمی که بر پر بازدید بودن یک وب سایت تأثیر گذار است طراحی آن وب سایت می‌باشد و به همین دلیل است که موقعیت‌های شغلی زیادی برای کسانی که در این زمینه مهارت دارند وجود خواهد داشت.
ترجمه



یکی دیگر از شغل‌های اینترنتی محبوب در سطح جهان که درآمد مناسبی نیز دارد، ترجمه است. اگر به غیر از زبان مادری خود به زبان معتبر دیگری تسلط داشته باشید، می‌توانید به عنوان مترجم اینترنتی مشغول به کار شوید. در سراسر دنیا مترجمان زیادی وجود دارند که به صورت اینترنتی این کار را انجام می‌دهند. اینترنت این امکان را فراهم کرده است که مترجمان بدون نیاز به حضور فیزیکی در شرکت‌ها و جاهایی که به مترجم نیاز دارند، کارشان را انجام بدهند و در مدت زمان خیلی کمی کار‌های انجام شده را ارسال کنند.

زمانی که افراد به شغل مترجم اینترنتی مشغول می‌شوند، ساعات کاری انعطاف‌پذیری خواهند داشت و می‌توانند در طول روز ساعات کاریشان را به صورت دلخواه مدیریت کنند. مترجم اینترنتی می‌تواند با شرکت‌ها و موسساتی کار کند که در شهر‌های دیگری هستند و فاصله زیادی با او دارند و یکی از مزایای این شغل همین است که محدودیت مکانی برای آن وجود ندارد.
داشتن وب سایتی پر بازدید

ایجاد یک وب سایت پر بازدید نیز یکی دیگر از شغل‌های پر درآمد اینترنتی در سطح جهان است. برای کسب درآمد از وب سایت حتماً لازم نیست که در وب سایت خود چیزی بفروشید یا خدماتی را ارائه دهید. با گسترش کسب و کار‌های اینترنتی صاحبان این کسب و کار‌ها برای موفقیت بیشتر و گسترش کسب و کارشان از تبلیغات اینترنتی استفاده می‌کنند و حاضرند برای این کار هزینه‌هایی را بپردازند.

اگر شما بتوانید یک وب سایت با تعداد زیادی بازدید کننده و رتبه مناسب در موتور‌های جستجو داشته باشید، می‌توانید با قرار دادن تبلیغات شرکت‌ها و کسب‌ و کار‌ها درآمد قابل توجهی را کسب کنید. یکی از شغل‌های پر درآمد اینترنتی در حال حاضر همین قرار دادن و معرفی شرکت‌ها و کسب و کار‌ها در وب سایت‌های پر بازدید است. چرا که همه کسب کار‌های اینترنتی برای موفقیت دوست دارند که بیشتر دیده شوند و مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب کنند.
کلاس درس اینترنتی




اینترنت ارتباط بین انسان‌ها را راحت‌تر کرده و همین مزیت باعث شده است که آموزش از طریق اینترنت به یکی از مشاغل پر درآمد اینترنتی در سطح جهان تبدیل شود. به عنوان مثال افراد زیادی در اروپا هستند که به صورت اینترنتی به کسانی که قصد سفر به آن کشور‌ها را دارند، زبان اموزش می‌دهند و از این طریق درآمد خوبی را هم کسب می‌کنند. اگر مهارتی داشته باشید که دیگران به آن نیاز داشته باشند به راحتی می‌توانید از طریق اینترنت و آموزش مهارت خود به متقاضیان به درآمد برسید.
مشاوره اینترنتی

یکی دیگر از مشاغل پر درآمد در اینترنت شغل مشاوری است. باز هم اگر در زمینه‌ای تخصص داشته باشید، می‌توانید به عنوان مشاور اینترنتی مشغول به کار شوید و از این راه کسب درآمد کنید. برای مثال هم اکنون تعداد زیادی از مربیان ورزشی به صورت اینترنتی اقدام به دادن مشاوره و برنامه‌های ورزشی به متقاضیان می‌کنند و اینکه دیده می‌شود کسانی که در زمینه وکالت یا مسکن تخصص دارند به عنوان مشاور در اینترنت فعالیت می‌کنند.
بازریابی اینترنتی




بازاریابی اینترنتی هم یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد اینترنتی در سطح جهان است که تعداد زیادی در فضای اینترنت به این کار مشغول هستند. واضح است که کسب و کار‌های اینترنتی نیز مانند کسب و کار‌های سنتی برای سود بیشتر سعی می‌کنند که مشتریان خود را افزایش دهند.

بازریابی اینترنتی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود مانند همکاری در فروش، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، بازریابی از طریق لینک و بنر و …. از جمله این روش‌ها هستند. اگر شما به فروش و بازاریابی علاقه دارید در فضای اینترنت این فرصت برای شما فراهم شده است. وب سایت‌ها فروش زیادی هستند که در ازای معرفی مشتری و فروش محصولاتشان حاضرند به شما پورسانت بدهند. اگر شما وب‌سایت، صفحه اجتماعی و یا یک کانال پر بازدید داشته باشید، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با معرفی محصولات و بازاریابی درآمد مناسبی را به دست بیاورید.
بورس

در سطح جهان چندین سال است که امکان حضور و فعالیت اینترنتی در بازار بورس فراهم شده است و کسانی که در زمینه سرمایه‌گذاری در بورس دارای دانش و مهارت هستند در این بخش فعالیت می‌کنند و درآمد‌های بالایی نیز به دست می‌آورند. فرقی نمی‌کند که شما در چه شهری قرار دارید و با مراکز بورس چقدر فاصله دارید از طریق اینترنت می‌توانید در بورس حضور داشته باشید. اگر به سرمایه‌گذاری در بازار بورس علاقه دارید و همچنین در این زمینه دارای دانش و مهارت کافی هستید، این امکان برای شما وجود دارد که به صورت اینترنتی این کار را انجام دهید.

تولید محتوا طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی کسب و کار اینترنتی
ساخت اپلیکیشن



با گسترش گوشی‌های هوشمند اپلیکیشن‌های آنلاین مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند و همین موضوع ساخت اپلیکیشن را به یکی از پر درآمد‌ترین شغل‌های وابسته به اینترنت تبدیل کرده است. افراد خیلی زیادی در سطح جهان وجود دارند که با داشتن خلاقیت و ساخت اپلیکیشنی مفید توانسته‌اند به درآمد‌هایی بالایی برسند. اگر شما هم در ساخت اپلیکیشن مهارت دارید می‌توانید در همین کشور خودمان با استفاده از خلاقیت خود اپلیکیشنی را بسازید که برای کاربران مفید بوده و یکی از نیاز‌های آن‌ها را برطرف کند. با توجه به گسترش گوشی‌های همراه هوشمند این شغل می‌تواند یک فرصت طلایی برای کسانی باشد که در این زمینه مهارت دارند.

آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینترنت اینترنتی ترجمه
نتیجه‌گیری

اینترنت فرصت‌های شغلی متنوعی را فراهم کرده است. هم اکنون در سراسر جهان افراد زیادی دارای مشاغل اینترنتی هستند و از این راه درآمد‌های قابل توجهی را نیز کسب می‌کنند. در این مقاله به تعدادی از این مشاغل پرداخته و در مورد هر کدام برای شما توضیحاتی ارائه کردیم. اگر شما هم دوست دارید از طریق اینترنت درآمد مناسبی داشته باشید برای رسیدن به این هدف تنها کافی است که مهارت‌ها و خلاقیت خود را افزایش دهید.
نقل قول های الهام بخش برای بالا بردن اعتماد بنفس
گاهی اوقات نقل قول‌های آموزنده و الهام بخشی را می‌خوانیم که گوینده آن‌ها افراد موفق و بزرگی بوده‌اند. این نقل قول‌ها در عین کوتاهی می‌توانند تاثیر قابل توجهی در زندگی ما داشته باشند. در این مطلب برای شما تعدادی از جملات الهام بخشی که در مورد اعتماد به نفس گفته شده‌اند را جمع‌آوری کرده‌ایم که خواندن و به خاطر سپردن آن‌ها می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در شما شود.

تعریف اعتماد به نفس جادوی اعتماد به نفس راه های افزایش اعتماد به نفس
رسیدن به هدف




در راه رسیدن به هدف هر فردی ممکن است با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه شود و یکی از ابزاری که برای غلبه به این موارد مورد نیاز است اعتماد به نفس می‌باشد. افراد بزرگ بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون اعتماد به نفس بالا هستند. اعتماد به نفس به شما این جرئت را می‌دهد که برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید و در این مسیر مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. پس اگر می‌خواهید با برخی از جملاتی که افراد بزرگ و موفق در مورد اعتماد به نفس گفته‌اند، آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اعتماد به نفس سریع اعتماد به نفس و شروع کسب و کار ترفند های اعتماد به نفس
نقل قول‌هایی از افراد موفق و بزرگ در مورد اعتماد به نفس



میکل آنژ در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «بهترین دستور زندگی این است که شما اعتماد به نفس داشته باشید»

برایان تریسی در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «ایستادگی در برابر سختی‌ها علاوه بر افزایش توانایی شما باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود».

آدام اسمیت در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «بالاترین اعتماد‌ها، اعتماد به نفس می‌باشد».

کاترین پاندر در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «در اعماد به نفس قدرتی است که توانایی‌ها و اقتدارتان را دو برابر می‌کند».

ویکتور هوگو در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: « نمی‌دانید تا چه حد اعتماد به نفس باعث اعتماد به هر چیز دیگر می‌شود».

برایان تریسی در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «راحت طلبی دشمن شماره یک شهامت و اعتماد به نفس است».

برایان تریسی در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «هر چه قدر کارتان را بهتر انجام دهید، خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت و اعتماد به نفستان نیز بافایش خواهد یافت».

اعتماد به نفس اعتماد به نفس انتسابی اعتماد به نفس زیاد


و برخی دیگر از بزرگان درباه اعتماد به نفس گفتند





ماری کوری در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «زندگی برای هیچ کس آسان نیست. اما که چه؟ باید پشتکار و از همه مهم‌تر اعتماد به نفس داشته باشیم. باید باور کنیم که هر یک برای انجام کاری استعداد داریم و آن کار باید انجام شود».

جان ماکسون در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «اگر خود به خویشتن اعتماد نداری، دیگران هم به شما اعتماد نخواهند کرد»

النور روزولت در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «هر بار که در برابر ترس می‌ایستید، قدرت، شهامت و اعتماد به نفس پیدا می‌کنید. باید کاری را انجام دهید که فکر می کنید نمی توان انجام داد».

جان ماکسول در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «زیانبار‌ترین احساس پس از شکست، از دست دادن اعتماد به نفس و مشکوک شدن به توانایی و صلاحیت خویش است».

گوته در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «به خویشتن اعتماد کن، آنگاه راه زندگی را خواهی یافت».

وین دایر در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: « اگر از اعتماد به نفس بهره‌ای ندارید به کاری بپردازید که در نتیجه انجام آن نسبت به خود احسااس رضایت می‌کنید».

گوستاولوبون در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «کسی که به خودش اعتماد داشته باشد به تعریف کسی نیاز ندارد».

جک گیب در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: « اعتماد به نفس برآمده از خطراتی است که از آن‌ها نجات یافته‌ایم»

لوئیس ل. هی در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «سالهاست که خودتان را مورد انتقاد قرار داده اید و کار نکردید. سعی کنید خودتان را تایید کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد».

دنیس وایتلی در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: «برای ایجاد اعتماد به نفس واقعی باید بر موفقیت‌‌هایمان در زندگی متمرکز شویم و شکست‌ها و نکات منفی را فراموش کنیم».

عظیم پرمجی در مورد اعتماد به نفس می‌گوید: « رهبری، اعتماد به نفس همکاری با افرادی است که از شما باهوش‌تر می‌باشند».
نتیجه‌‌گیری

یکی از مهم‌‌ترین عواملی که باعث خواهد شد شما بتوانید به موفقیت برسید داشتن اعتماد به نفس بالا است. با وجود اعتماد به نفس شما میتوانید به اهداف بزرگ خود برسید. پس همواره باید به دنبال افزایش اعتماد به نفس در خود باشید. یکی از راه‌های افزایش اعتماد به نفس توجه به سخنان بزرگان و افراد موفق در مورد اعتماد به نفس است. این جملات کوتاه می‌توانند برای شما الهام‌بخش باشند و به شما کمک کنند که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.
کسب درآمد درخانه
برای کسب درآمد در منزل راه های زیادی وجود دارد که در این مقاله به معرفی آنها به شما می پردازیم. شما در خانه هم می توانید از طریق اینترنت و رسانه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستا کسب درآمد کنید هم می توانید با گرفتن کار از کارفرمایان و انجام آنها در خانه به کسب درآمد بپردازید.

در این مقاله به شما می گوییم چگونه به راحتی در منزل کسب درآمد کنید، پس خواندن این متن را ازدست ندهید تا بتوانید با انجام همین کارهایی که به شما میگوییم به راحتی کارکنید و درآمدتان را افزایش دهید.
راه های کسب درآمد در منزل


۱-ایجاد کانال تلگرام
۱-۱-کانال تلگرام چگونه درآمد بدست می آورد؟

شاید تابحال در ذهنتان این سوال پیش آمده باشد که چرا در تلگرام این همه کانال وجود دارد و این همه متن و داستان و جوک و پیام و تصویر برای مخاطبانشان قرار می دهند؟اکنون وقت این رسیده که بدانید این کانال ها تنها برای سرگرمی شما بوجود نیامده اند، آنها با تبلیغات کانالهای دیگر و افراد و شرکت ها کسب درآمد می کنند. این تبلیغات عموماً به این صورت است که در هر ۵ پیامی که کانالها قرار می دهندتا مخاطب جذب کنند، یک تبلیغ را نیز به مدت چند دقیقه نگه می دارند و سپس دوباره کانال مسیر قبلی را طی می کند.
۱-۲-کانال تلگرام چه مقدار درآمد کسب می کند؟

درآمد کانالهای تلگرام به تعداد اعضای آنها بستگی دارد و اینکه شما اعتماد به نفس انجام این کار را داشته باشید. اگر دقیقتر می خواهید بدانید چند تا از کانالهای معروف را ذکر می کنم تا با نرخ درآمد این کانالها آشنا شوید. کانالی مثل گیزمیز برای هر تبلیغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می کند.

این کانالها حتی از طریق افزایش عضو برای کانالهای دیگر نیز درآمد کسب می کنند. این افزایش عضو با ارائه کردن محتوای جدید در کانال و فرستادن پیام های کانال به گروه ها برای جذب مخاطبین یا از طریق نوتیفیکشن یا اجباری عضو کردن صورت می گیرد. افزایش عضو نیز از طریق نوتیفیکشن بهای ویژه و متفاوت با افزایش عضو از طریق اد کردن اجباری دارد. برای اینکه قیمت ها را متوجه شوید دوباره سراغ کانال گیز میز می روم. در این کانال افزایش عضو از طریق اد کردن اجباری به ازای هر ۱۰ هزار عضو ۵۰۰ هزار تومن و به ازای هر ۱۰۰ هزار عضو ۵ میلیون تومان است. قیمت هر هزار عضو از طریق افزایش عضو بوسیله ی نوتیفیکشن، ۱۴۰ هزار تومان است.
۱-۳-چگونه بدون سرمایه شروع به ایجادکانال کنیم و اعضا را افزایش دهیم؟





اولین کاری که باید کنید راه اندازی کانال تلگرام و بعد شروع به تولید محتوا کردن در کانال است.محتوای بامزه و خنده دار بسیار ایرانی پسند است و مردم از آنها لذت می برند.پس از اینکه محتوا تولید کردید، برای نمایش هر کدام از آنها زمانی خاص قرار دهید و بعد پیام جدیدی را قرار دهید. پس از افزایش اعضا در کانال خود، از کانال های دیگر و افراد و شرکت ها هزینه دریافت کنید تا کانال آنها را تبلیغ کنید.

شما می دانید که افزایش عضو شاید بدون سرمایه زمان ببرد اما آینده بسیار خوبی در انتظار شما است. زیرا به ازای هر هزار عضو، دو هزار و پانصد تومن تعرفه آگهی های شماست. حالا اگر شما کانالی با ده هزار عضو داشته باشید، هر آگهی در کانال شما ۲۵ هزار تومان است و شما به راحتی می توانید درماه حدود ۲ الی ۳ میلیون کسب در آمد اینترنتی کنید.

کسب درآمد کسب درآمد از تماس تلفنی کفش سازی یدیو های آموزشی
۲-سایتهای کارمند و کارفرمایی

سایتهایی که کارمند و کارفرما به هم معرفی می کنند از جمله سایتهایی هستند که در ایران در حال زیاد شدن و پیشرفت هستند. ایران پیشرفت هم تعدادی از این سایتها را در قالب فایل زیپ شده ای معرفی می کند. اصطلاحاً به این سایت ها که کارفرما و کارمند را به صورت آنلاین به هم معرفی میکنند، فری لنسینگ می گویند.البته لازم نیست حتماً در این سایت ها عضو شوید تا کاری انجام دهید. شما می توانید با ایجاد سایت و یا وبلاگ، خودتان برای خودتان کار کنید. شما می توانید بدون واسطه کار کنید و حرفه ای شوید.

سایتهای کارمند و کارفرمایی فروشگاه اینترنتی کار هنری و یا خیاطی و کفش سازی
۳-کار هنری و یا خیاطی و کفش سازی

اگر به کار های هنری علاقه دارید و از انجام دادن کارهای هنری لذت می برید. اکنون فرصت این رسیده است که همراه لذت از هنرتان، درآمدی را نیز کسب کنید.شما می توانید کارهای هنری تان را در سایتهایی نظیر دیوار و شیپور و یا صفحه اینستاگرام یا ف/ی/س/ب/و/کتان قرار بدهید تا دیده شوند.کافی است روی آثار هنریتان کاری کنید که مردم آن ها را دوست بدارند و از محصولات هنری شما خرید کنند.

اگر خیاطی می کنید نیازی نیست مغازه اجاره کنید یا مزون بزنید. شما می توانید نمونه هایی از کارهایی که انجام دادید و لباس هایی که دوخته اید بر تن مانکن یا مدلی کنید و عکس هایی حرفه ای از آنها را در سایت یا تلگرام یا اینستاگرام خود بزارید. اینگونه مشتریان به سراغ شما می آیند و سفارش دوخت می دهند.

دنیای تکنولوژی دنیای تکنولوژی و شناساندن آنها به مردم
۴-فروشگاه اینترنتی




فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. امروزه خیلی از مردم حوصله و وقت برای خرید کردن ندارند. مردم از خرید اینترنتی استقبال می کنند زیرا لازم نیست کل شهر را بگردند تا به محصول مورد نظرشان برسند بلکه با یک کلیک از تمام محصولات موجود در بازار آشنا می شوند و قیمت ها را به راحتی با هم مقایسه کرده و آنلاین هزینه را پرداخت می کنند.با این کار شما می توانید به راحتی بدون اینکه به مغازه ای در کوچه یا بازار نیاز داشته باشید، با پرداخت هزینه ای به مراتب کم تر برای اجاره یا رهن مغازه تمام اجناس خود را به نمایش در آورید و به فروش برسانید.

آموزش آنلاین و فروش ویدیو های آموزشی امنیت فروشگاه اینترنتی
۵-آموزش آنلاین و فروش ویدیو های آموزشی

شما می توانید از دانسته های خود و آنچه می دانید و می توانید به دیگران آموزش دهید ویدیو تهیه کنید. ویدیو های خود را در سایتهای مختلف یا سایت خودتان به فروش بگذارید و به راحتی کسب درآمد کنید.برای آموزش آنلاین و ارتباط تصویری، شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مختلف مثل اسکایپ و ایمو برای آموزش زبان انگلیسی یا ورزش و بدنسازی بامخاطبانتان ارتباط برقرار کرده و صحبت کنید.مربیان ورزشی و بدنسازی می توانند کانال تلگرامی راه اندازی کنند و با اضافه کردن دوستان و اشنایان خود و دیگران رژیم ها، مواد مغذی، برنامه غذایی و ورزش های لازم برای لاغری و چاقی را معرفی کنند.
چگونه؟

به این صورت مردم به آنها و رژیم و تمریناتشان اعتماد کرده و بابت راهنمایی هایشان هزینه پرداخت می کنند.این ایده برای مربیان و مدرسانی که نمی خواهند زمان خود را بیهوده در کلاس هاس طولانی و پرجمعیت و در ترافیک و شلوغی شهر تلف کنند، بهترین راه است.معلمان و موسیقی دانان می توانند به راحتی علم خود را بفروشند. یک سایت برای خود راه اندازی کنید و بعد از جذب مشتری به صورت آنلاین به تدریس بپردازید.خیلی ها فکر می کنند این روش ها هنوز در ایران جا پیدا نکرده است و مردم از این اقدامات استقبال نمی کنند در صورتی که اینطور نیست بیشتر از ۲۵۰۰ نفر در ایران با موفقیت درحال تدریس آنلاین هستند.
۶-آیا ویلا یا منزل یا آپارتمانی بدون استفاده دارید؟



اگر ویلا یا منزل یا آپارتمانی دارید که در آن سکونت ندارید، حالا نوبت آن رسیده است که از این مکان استفاده کنید. عکس هایی زیبا از مکانی که دارید تهیه کنید و در دیوار یا شیپور با عنوان اجاره چندروزه تا چندماهه قرار بدید. منطقه ای که ملک شما در آن قرار گرفته است، تبلیغ کنید تا مردم برای به آمدن به محله شما مصمم شوند و هزینه را با جان و دل بپردازند.
۷-کسب درآمد از تماس تلفنی

احتمالاً خیلی از اوقات سراغ روز نامه رفته اید تا ببینید در دنیا چه اتفاقاتی افتاده و روزنامه ها چه می گویند؟ قسمتی از همین روزنامه ها به مشاغل و کاریابی اختصاص دارد که بخش زیادی از مشاغل در آگهی ها به بازاریابی اختصاص دارد.بازاریابی تلفنی یکی از مشاغلی است که در منزل صورت می‌گیرد و درآمد خاصی نیز نیاز ندارد. شرکت‌ها مشخصات اجناس و کالاهایشان را به شما می‌دهند و شما با تبلیغ آن‌ها به‌صورت تلفنی به شماره هایی که آن‌ها به شما می‌دهند تا با این شماره‌ها تماس بگیرید و اجناستان را به آن‌ها معرفی کرده و به فروش برسانید.
۸- دنیای تکنولوژی و شناساندن آنها به مردم



شاید برنامه هایی نظیر تازه های دنیای تکنولوژی را دیده باشید یا اسمشان به گوشتان رسیده باشد. این برنامه ها به بررسی تکنولوژی های جدید بوجود آمده در وسایل برقی و گوشی ها و لپ تاپها و کامپیوتر ها…می پردازند و آنها را تست کرده و نقاط قوت و ضعفشان را به مردم یاد آوری می کنند.درصورتی که وبلاگ یا سایت شما موفق باشد پیشنهاد های زیادی به شما از طرف شرکت ها و فروشگاه ها و برند های برتر داده می شود.
نتیجه گیری

شما مثل یک رسانه خواهید شد که مردم از آن دیدن می کنند و به آن گوش می دهند. نقدها و توضیحات شما به انتخابات آنها جهت دهی خواهد کرد و آن ها مطابق صحبت های شما عمل خواهند کرد. سایت هایی که در ایران این کار را انجام می دهند، کمتر هستند پس شما راحتتر می توانید در این رقابت پیروز شوید و سفارش بگیرید. برای اینکه بیشتر ایده بگیرید در این زمینه به سایت های خارجی مثل houseparty.com و ایرانی مثل زومیت که در این زمینه کار می کنند، نگاه بیندازید.
شش گام تا شروع کسب و کار
اکثر مردم فکر می‌کنند که راه‌اندازی یک کسب و کار به راحتی انجام می‌گیرد در حالی که واقعیت این است که برای این کار باید به جزئیات زیادی توجه کرد. دلیل توجه نکردن به این جزئیات بسیاری از افرادی را که قصد دارند به یک کار‌آفرین تبدیل شوند، در همان ابتدای کار نا امید کرده و فکر می‌کنند که توانایی لازم را برای ایجاد یک کسب و کار موفق ندارند.
راه‌اندازی یک کسب و کارموفق



تقریباً می‌توان گفت به طورکلی شما برای راه‌اندازی یک کسب و کارموفق به یک ایده‌ عالی، سرمایه کافی و خلاقیت نیاز دارید. البته به جز این موارد شما باید به جزئیات مهم دیگری نیز توجه کنید. نکته اینجاست که اکثر مردم فاقد صبر، توانایی، عزم و اراده برای یک برنامه‌‌ریزی و ارتباط موثر هستند. این موضوع به راحتی می‌تواند آن‌ها را در مراحل اولیه کار با ناکامی مواجه کند. واقعیت این است که شما به یک طرح کامل نیاز دارید تا در طول مسیر یاریتان دهد.

صفحات اجتماعی خوب صفحات اجتماعی مفید کمپین بازاریابی هدف
گام‌های لازم برای راه‌اندازی یک کسب و کار

قبل از اینکه بخواهید یک کسب و کار را راه‌اندازی کنید باید در مورد موارد مهمی فکر کنید که در ادامه مطلب این موارد به صورت ۶ گام و مرحله ارائه شده‌اند.
تفکر کافی در مورد همه چیز


داشتن یک ایده خوب لازم است، اما علاوه بر آن شما باید به عنوان مالک یک کسب و کار به جنبه‌های مختلف آن کسب و کار فکر کنید. باید از این موضوع مطمئن شوید که می‌توانید برای همه سوالات احتمالی پاسخی مناسب ارائه دهید. به عنوان نمونه شما باید به بازار هدف محصولات خود، مسائل بالقوه‌‌ای که ممکن است به وجود بیایند، محصولات دیگری که می‌توانید ارائه دهید، طرز فکر دیگران نسبت به کسب و کار شما و مسائل اینچنینی به خوبی فکر کنید.

چگونگی تامین منابع مالی مورد نیاز راه‌اندازی کمپین بازاریابی صفحات اجتماعی
ایجاد بیزینس پلن



گام بعدی شما این است که یک بیزینس پلن ایجاد کنید. بیزینس پلنی که شما ایجاد می‌کنید باید شامل مواردی مانند خلاصه اجرایی، شرح در مورد سهام اصلی، تجزیه و تحلیل بازار، رقابت، بازار هدف، ساختار شرکت، توضیحات کامل در مورد محصولات یا خدمات، پیش‌بینی‌های مالی و هر نوع اطلاعات مفید دیگری باشد که به کسب و کار شما مربوط می‌شود.

ایجاد بیزینس پلن بیزینس پلن تنظیم اهداف آینده
جمع‌آوری لیست موارد لازم

شما در این گام باید اقدام به تهیه لیستی از مواردی که لازم دارید به همراه هزینه‌های مرتبط با آن بکنید. این لیست باید شامل تمام مواردی باشد که شما به آن نیاز خواهید داشت، مواردی مانند، فضای اداری، انبار، وسایل و … .

در ابتدا زمانی که شما یک کسب و کار را راه می‌اندازید ممکن است احتیاجی به استخدام کارمند نداشته باشید اما باید هوشمند بوده و به موضوع استخدام کارمندان هم فکر کنید چرا که در آینده و در زمانی که بخواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، نیاز خواهید داشت که کارمنداری را استخدام کنید.
گسترش کسب و کار



زمانی که شما بخواهید کارمندانی را برای گسترش کسب و کار خود استخدام کنید باید به مسئله آموزش آن‌ها نیز دقت کنید چرا که آموزش کارکنان یک نیاز مستمر است و اگر شما قبل از از شروع کار به آموزش کارکنان خود فکر نکنید، این کار باعث ایجاد مشکلاتی در کسب و کارتان خواهد شد.
چگونگی تامین منابع مالی مورد نیاز

این موضوع خیلی مهم است که شما منابع مالی کسب و کار خود را چگونه تامین کنید. برای مثال آیا قرار است با استفاده از یک وام این کار را انجام دهید یا اینکه فکر دیگری برای تأمین منابع مالی مورد نیاز خود دارید. در هر صورت بدون پول شما قادر نیستید کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

اصول هدف گذاری اصول هدفگذاری؛ اهداف آینده


اگر شما بتوانید یک حسابدار برای کسب و کار خود استخدام کنید، او میتواند در زمینه پرداخت و محاسبه مالیات به شما کمک زیادی کند در غیر این صورت به این نکته دقت کنید که قوانین مالیات در حالت‌های مختلف شکلی متفاوت پیدا می‌کنند.
راه‌اندازی کمپین بازاریابی



قبل از اینکه شما کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید باید برای ایده‌های فروش و شناساندن برند خود برنامه‌ریزی داشته باشید. به عنوان مثال امروزه رسانه‌های اجتماعی در بین عموم مردم گسترش زیادی پیدا کرده‌اند وحضور قوی در این فضا می‌تواند کمک بسیار خوبی به صاحبان کسب و کار‌ها بکند.
صفحات اجتماعی

شما می‌توانید در شبکه های اجتماعی مختلف برای کسب و کار خود صفحاتی را ایجاد کنید و از همان ابتدا به این نکته دقت کنید که وقت کافی را برای اینکار در نظر گرفته و صفحات اجتماعی مربوط به کسب و کار خود را به صورت منظم به روز رسانی نمایید.

برای موفقیت کسب و کار خود باید از تکنولوژیی‌های موجود استفاده کنید تا بتوانید کسب و کار خود را به خوبی به دیگران معرفی کرده و گام مهمی را در جهت رسیدن به اهداف خود بردارید.
تنظیم اهداف آینده

برای حرکت و ادامه کسب و کار خود باید اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی را تعیین کنید. تعیین اهداف واقع‌بینانه و قابل اندازه‌گیری در کسب و کار جدید به شما کمک می‌کند که به درستی در مسیر باقی بمانید. با توجه به اهدافی که انتخاب کرده‌اید وضعیت کارکنان، سرمایه‌گذاران و وضعیت خود نسبت به رقبا را مورد بررسی قرار بدهید.

بررسی این موضوع می‌تواند به شما در جهت تعیین اهداف جدید کمک کند. همچنین می‌تواند شما را برای انجام اقدامات لازم راهنمایی نمایید؛ اقداماتی که شما در رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باید به آن‌ها بپردازید.
نتیجه گیری

شروع یک کسب و کار با نگرانی‌ها و مشکلاتی همراه است اما در دراز مدت پاداش بزرگی را برای شما به همراه خواهد داشت. توجه به این مراحل می‌تواند در روند راه‌اندازی یک کسب و کار کمک کننده باشد.
کسب و کارهایی با سرمایه اندک
امروزه جوانان ایرانی بیشتر از هر وقت دنبال کسب و کار مناسب با حقوق مکفی هستند اما این شغل ها یا پیدا نمی شود یا شغل هایی هم که پیدا می کنند شیفتی است یا ساعات کاری شان زیاد است و حقوق مناسب با آن ساعت کاری را ندارد. هیچ کس هم در این زمینه مسئول و پاسخ گو نیست. اکنون جوانان چه کاری انجام بدهند؟ اکثر این جوانان سرمایه ای نیز برای کسب و کار ندارند.

در این متن به معرفی کسب و کارهایی می پردازیم که سرمایه نمی خواهد یا سرمایه اندکی می خواهد و به راحتی بدون دردسر انجام می شود.
۱-تولید محتوا

یکی از جاهایی که برای ایجاد محتوا جدید بسیار مشتاقانه عمل می کند و از آن استقبال می کنند، شبکه های اجتماعی هستند. برای این شبکه ها مهم نیست که شما آگهی بنویسید یا مقاله یا کتاب تنها مهم ترین مساله این است که محتوا تولید کنید.

تولید محتوا سرمایه­ی اندک میخواهد و تنها به کامپیوتر واینترنت نیاز دارد. تنها چیزی که نیاز است زمان است. چقدر زمان در این کار می گذارید را خودتان تعیین می کنیدو شما صاحب کار خودتان هستید.
۲-سازنده طلا و جواهر

خانم ها عاشق زیور آلات و جواهرات هستند اما به تازگی آقایان هم جلب این محصولات شدندو گردنبند و دستبند و چشم نظر از خود آویزان می کنند. جواهرات دست ساز از جمله وسایلی است که شما با ساخت آنها می توانید کسب درآمد کنید و حرفه خود را با تبلیغ این جواهرات دست ساز در سایتها و شبکه های اجتماعی رونق ببخشید.
۳-مدیریت شبکه های اجتماعی



چه مقدار ارتباطتان و ارتباط برقرار کردنتان با مردم خوب است؟ اگر می توانید به راحتی با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید و ارتباط خود را وسعت ببخشید، بهترین راه کسب درآمد برای شما همین کار است.

شما می توانید با معرفی خود به شرکت ها و سایتها وکانالهای تلگرام به عنوان مدیر شبکه شروع به کار کنید. بسیاری از شرکت ها برای مدیریت کارهای خود به افراد توانمند نیاز دارند چون خودشان وقت برای برقراری ارتباط با مشتری ندارند و اگر کسی بتواند این کار را برای آنها انجام دهد، آنها حقوق او را می پردازند.
۴- مشاوره تلفنی

شما حتماً در زمینه­ای اطلاعات دارید و می توانید اطلاعات خود را با بیان ساده و راحت در اختیار دیگران قرار دهید. اکنون وقت آن رسیده است که کار مشاوره خود را شروع کنید. در سایت هایی مثل clarity ثبت نام کنید و کاری که در آن زمینه می توانید مشاوره دهید را معرفی کنید. مشتریان شما به شما زنگ زده و از طریق تلفن از شما مشاوره می خواهند، شما نیز می توانید نرخ مشاوره تلفنی خود را تعیین کنید.
۵-مترجم


امروزه به دلیل توسعه ارتباطات و حضور در دنیای انتقالات و ارتباطات، بسیاری از شرکت ها و افراد نیاز به مترجم دارند تا کار خود را توسعه ببخشند. شما می توانید به راحتی به عنوان مترجم برای آنها کارکنید. اگر در چند زبان مهارت دارید حتماً به سراغ این کار برویدو مطمئن باشید به راحتی موفق خواهید شد؛ اما اگر اطلاعاتتان در زبان کم است و چندان مسلط نیستید، به هیچ وجه سراغ این کار نروید.
۶-معروف شدن در یوتیوب



اگر دوست دارید معروف شوید و پس از معروفیت خود به کسب درآمد بپردازید، کافی است با یک گوشی هوشمند و فرستادن ویدیو های تمیز و بی نقص از خود به مخاطبانتان، معروف شوید و معروف بمانید. حتی اگر یوتیوب دوست ندارید اینستا و تلگرام هم می توانند در کسب معروفیتتان شما را کمک کنند. شما می توانید مبلغ خوبی از این طریق و بهه واسطه ی ارتباط با مخاطبانتان بدست آورید.

معروف شدن در یوتیوب چطور؟ نگهداری از خردسالان و سالمندان
۷-نگهداری از خردسالان و سالمندان

نگهداری از کودکان کاری است که نیاز به سرمایه زیادی ندارد و به راحتی با کمی لطافت و ملایمت با کودکان قابل انجام است. در جوامع کنونی که مرد و زن هردو کار می کنند نیاز به یک نفر برای انجام امور خانه یا مراقبت از کودکانشان دارند. شما می توانید به راحتی با ارتباط با والدین و گرفتن سو پیشینه و نشان دادن آن به آنها اثبات کنید که بدون سابقه کیفری هستید تا آنها با خیال راحت مراقبت از فرزاندانشان را به شما بسپارند.

نگهداری از سالمندان نیاز به کمی حوصله و صبر همراه با اندکی دانش پزشکی دارد. اگر فردی هستید که این ویژگی ها را دارد به سراغ سالمندان تنها بروید و این پیشنهاد را به آنها بدهید یا به آگهی های روزنامه در این خصوص نگاه کنید. سالمندان بیش تر از هرکسی به مهربانی و هم صحبتی شما نیاز دارند و شاید از شما بخواهند که همراه آن­ها زندگی کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی مشاوره تلفنی معروف شدن در یوتیوب
۸- تعمیرات کامپیوتری




تعمیرات کامپیوتری از جمله کارهایی است که در هر جایی که زندگی می کنید به شما نیاز پیدا خواهد شد و برای آمدن شما به محلی که کامپیوتر خراب در آن واقع شده است، هزینه می پردازند و و این یکی از راه های کسب درآمد خواهید داشت.

گاهی نا خواسته قسمت هایی را حذف می کنند و نیاز به بازگردان آن ها پیدا می کنند و گاهی نیاز به فردی پیدا می کنند که امنیت داده های آنها را تضمین کند.

کسب و کار کسب و کارها کسب و کارهایی با سرمایه اندک مترجم
۹-نگهداری از حیوانات خانگی

امروزه رفتار مردم نسبت به حیوانات عوض شده و آن­ها دیگر نسبت به حیوانات رفتار خشونت بار نشان نمی دهند. بعضی از اشخاص نیز حیوانات را عضوی از خانواده شان می دانند وبه آن­ها از بهترین غذا ها و داروها می دهند. برخی از این افراد سرکار می روند و نمی توانند از حیوانات خانگی ­شان به خوبی مراقبت کنند در نتیجه فردی را برای نگه داری حیواناتشان نیاز دارند.

تولید محتوا آسان تولید محتوا پولساز سازنده طلا و جواهر شغل پولساز
۱۰- فروختن اجناس دست دوم



شما می توانید اجناس خوبی را در جمعه بازار ها، سمساری ها و حراجی های کنار پاساژها و خیابان ها ببینید. شما در این بین ارزش واقعی اجناس را تخمین زده و کالاهایی که ارزش خرید دارند را خریداری کرده و در فهرست اقلام خود قرار می دهید. سپس آنها را در سایتهایی مانند ebay به فروش می رسانید.

بهترین حرفهب هترین شغل تعمیرات کامپیوتری تولید محتوا
۱۱-تعمیرات سیار

تعمیرگاه سیار در منطقه ای به همراه تعدادی تعمیرکار و نیروی انسانی به راه بیاندازید. در ضمن لازم نیست تعمیرگاه­تان در داخل شهر باشد، اطراف شهر هم از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. با این کار به راحتی می­توانید کسب درآمد کنید زیرا ماشین ها اصولاً در جاهایی خراب می شوند که تعمیرکاری در دسترس نیست. برای این کار به یک وسیله ی نقلیه مثل موتور یا نیسان و یک مکانیک کار حرفه­ای نیاز دارید.


۱۲- حمل و نقل



اگر از کارهای جابجایی و حمل و نقلی خوشتان می آید و دوست دارید کارهای سخت انجام دهید، این کار برای شما بسیار مناسب است. شما برای انجام این کار می­توانید سرمایه کمتری را به کار گیرید، می­توانید یک کامیون یا کامیونت اجاره کنید و با آن کار خود را شروع کنید. این ایده را برای راه مدیریت کسب و کار خود با سرمایه کم عملی کنید و از درآمد خود در کنار کارتان لذت ببرید.
۱۳-آشپز ویژه

اگر علاقه به آشپزی دارید و می خواهید در این زمینه کسب درآمد کنید. کافی است به عنوان آشپز برای شخص خاصی آشپزی کنید و برنامه غذایی سالمی سرشار از مواد مغذی و متناسب با فرد مورد نظر، سلامتی و سن او در برنامه غذایی آن فرد بگنجانید. هزینه شروع کار بسیار کم است و به راحتی میتوانید دراین زمینه کسب درآمد کنید.
۱۴-راننده

اگر رانندگی تان خوب است و در حد خوبی به مناطق زندگی تان آشنایی دارید، کافی است در اسنپ یا تپ سی یا نرم افزارهای مشابه عضو شوید و با آرامش در مناطق زندگی تان به رانندگی و رساندن مشتریانتان به مقصد بپردازید و درآمد خوبی روزانه کسب کنید.
۱۵-عکاس



اگر به دنبال عکاسی و کسب درآمد از این راه هستید، خیلی حرفه مناسبی را انتخاب کرده اید. با پیشرفت دنیای تکنولوژی و بوجود آمدن گوشی های هوشمند با بهترین کیفیت برای عکاسی اما دوربین این گوشی ها هنوز نتوانسته جای دوربین های خوب را بگیرد. مردم از این موضوع آگاه هستند و برای کسی که لحظات زندگیشان را به زیبایی ثبت می کند، ارزش قائل اند و هزینه ای خوب می پردازند.
۱۶-تمیز کردن و نگه داری از آکواریوم و ماهی هایش

تمیز کردن آکواریوم فرایندی بسیار زمان­بر است و اگر حرفه ای نباشید باعث خرابی یا مرگ ماهی هایتان می شوید. پس اگر شما آکواریوم داشته باشید و بلد نباشید چگونه به آن رسیدگی کنید باید فردی را استخدام کنید که آکواریوم شما را تمیز کند و به ماهی هایتان غذای مناسب بدهند و از آنها به خوبی نگه داری کند. اگر شما این حرفه را بلدید پس اقدام به کسب درآمد از این حرفه کنید.
۱۷-دستیار شخصی شدن



کسانی که مشغله های زیادی دارند و به تنهایی نمی توانند تمام کارها را انجام دهند و دوست دارند که کارهایشان را به فردی بسپارند تا خیال و فکرشان راحت شود، استخدام دستیار یک نیاز اساسی است.
۱۸-خدمات اتومبیل

امروزه در کلان شهرها حتی شهرستان ها و روستاها، ماشین های خارجی بسیاری دیده می شود. مردم ایران در این دوره هزینه خرید و تامین نیازهای ماشین های خارجی را دارند و برای اینکه ماشینشان متفاوت و بهتر دیده شود، حاضرند در سیستم و ظاهر ماشینشان تغییراتی بوجود آورند تا خاص دیده شود.
نتیجه گیری

شما می توانید از این احساسات مردم به نفع خودتان استفاده کنید و به راحتی با شغل زیبا آرایی اتومبیل و تبلیغ و شناساندن آن به دیگران مشتری کسب کرده و درآمد کسب کنید.
چیزهایی که انسان های موفق هر روز به خود می گویند
انسان‌های موفق هر روز چیزهایی را به خود می‌گویند که تمام ابعاد ذهنشان را فرامی‌گیرد و با تکیه بر آن‌ها می­توانند مسیر درستی را انتخاب و طی کنند. این افکار ما هستند که ما را جهت‌دهی می‌کنند و بر ما تأثیر می‌گذارند. اگر افکار ما مثبت باشد و این افکار را مرتب به خود بگوییم و تکرار کنیم، مطمئناً در مسیر رسیدن به موفقیت ما را کمک خواهند کرد و راه را برایمان هموار می­کنند.
انسان های موفق



عمل انسان از افکار او نشاءت می‌گیرد و دستاورد و نتیجه نهایی افکار ما نیست بلکه عمل ماست. موفقیت از ایده‌هایمان آغاز می‌شود اما اینکه چطور از ایده‌هایمان برای رسیدن به هدف استفاده کنیم به خودمان بستگی دارد. برای اینکه متوجه شویم انسان‌های موفق با چه افکاری توانسته‌اند به این حد و مرز از موفقیت برسند، در ادامه به شرح افکار و اندیشه‌هایی که انسان‌های موفق در خود پرورانده و تقویت کرده‌اند، می‌پردازیم.

۱۰ راه خلاقانه برای کسب درامد؛ امروز بهتر از دیروز انسان های موفق
۱-«من شاید نتوانم همه کارهایم را یک روزه انجام دهم اما اکنون هرآنچه بتوانم انجام می‌دهم گرچه اندک»

هر انسانی برای موفقیت خود در زندگی ایده‌هایی دارد. شما برای موفقیت خود ایده، افکار و اندیشه‌هایی دارید اما تا زمانی که نتوانید آن‌ها را عملی کنید افکار شما دیده نمی‌شوند و به چشم نمی‌آیند. شما هر از گاهی از عواقب عملی کردن ایده‌هایتان و سود و زیان‌های همراه آن می‌ترسید و از عملی کردن آن دست برمی‌دارید و عقب می­کشید.

در این هراسی که وجودتان را فرا می‌گیرد، کنترل را در دست‌گیرید و نگذارید این ترس بر شما چیره شود. شما باید از ایده‌های کوچکتان شروع کنید و آن‌ها را عملی کنید. ایده هر چقدر کوچک‌تر باشد انجام دادن آن راحت‌تر است. شما نباید در ابتدا خود را خسته و اذیت کنید. کم‌کم شروع کنید و پیشرفت کنید. شروع کار به شما انگیزه ادامه تا به پایان رساندن آن کار را می‌دهد.

پول ثروت چیزهایی که انسان های موفق هر روز به خود می گویند شروع کار
۲-«من کارهای متفاوتی انجام می­دهم ایده‌ای است که آن را باید در خود بپرورانید و عملی کنید»



کارهایی در جامعه وجود دارد که دیگران برای انجام آن حاضر نیستند وقت بگذارند و انجام دهند. شما اکنون باید این کارها را برای خود در برگه ای لیست کنید و شروع به انجام دادن آن ها کنید. هر روز به این مساله فکر کنید و این کار ها را بیشتر و بیشتر انجام دهید. پس از چند هفته برای دیگران ناشناخته و غیر عادی خواهید بود و پس از یکسال متفاوت و خاص شناخته می شوید.

شنونده باشید تا گوینده قدر دانی و تشکر قدرت کارهای انسان های موفق
۳-پروراندن قدرت مقابله با ترس در خود

چیزهایی که در نظر ما سخت و ترسناک به نظر می رسند و ما از انجام آنها هراس داریم، آن اندازه سخت و ترسناک نیستند، فقط چون بار اول است که می خواهید با آن روبرو شوید اضطراب و استرس وجودتان را فرا می گیرد.یکی از بدترین نوع ترس، ترس از چیزهایی است که ما تابحال آن را انجام نداده ایم و شناختی از آن نداریم. وقتی کاری را انجام می دهیم که تابحال آن را انجام نداده ایم، شور و هیجانی وجودمان را فرا می گیرد زیرا دیگر قادر به انجام آن کار و کارهای مشابه با اعتماد به نفس بیشتری هستیم.

هراز گاهی به سراغ کارهایی بروید که قبلاً آنها را انجام نداده اید و برایتان انجام دادن آنها ترسناک است. مطمئناً راهی برای کنترل ترس و هیجاناتتان و غلبه بر آنها پیدا خواهید کرد. جمله من می توانم را با خود بارها تکرار کنید و اعتماد به نفستان و قدرت مقابله با مشکلات را در خود افزایش دهید.

کارهای متفاوت کسب و کار انسان های موفق


۴-قدر دانی و تشکر از انسانها به خصوص آنهایی که دیگران قدرشان را نمی دانند، هرگز فراموش نکنید.



همه شغل ها به مهارت خاصی نیاز ندارند و تنها زحمت انجام دادن کار در این امور وجود دارد. کارهایی نظیر بسته بندی کردن یا فروشندگی یا ظرف شستن کارهایی نیستند که فن یا مهارت خاصی بخواهند بلکه از جمله کارهایی هستند که باید برای انجام آنها زحمت کشید. اغلب به افرادی که اینکار ها را انجام می دهند توجهی نمی شود و کارشان مهم به نظر نمی رسد گرچه آنها نیز بسیار زحمت می کشند.

افراد موفق از انسانهایی که برای انجام دادن کار آنها تلاش می کنند و زحمت می کشند، همواره قدر دانی و تشکر گرمی می کنند. شما نیز باید از اطرافیانتان که برای شما زحمت می کشند تشکر کنید و با مهربانی به آنها لبخند بزنید. با این کار هم شما احترام گزاشته اید و هم احترام دریافت خواهید کرد.
۵- افکار دیگران نباید برای شما مهم باشد.

شما هر شخصی که باشید مردم و اطرافیانتان شما را مورد قضاوت قرار می ­دهند و در مورد شما فکرهایی می کنند. این افکار هر چند برای شما خوشایند یا نا خوشایند باشد، نباید بر شما تاثیر بگذارد و شما را از راهی که با شناخت کافی بر توانایی هایتان شروعش کرده­اید، باز دارد. نگران نباشید که افکار آنها در مورد شما چگونه است. مهم این است که آنطوری زندگی کنید که دوست دارید و به کامتان است.
۶- شنونده باشید تا گوینده



اگر شما فردی هستید که به اندازه ای اعتماد به نفس دارید که کم حرف بزنید و بیش تر گوش بدید بسیار بهتون تبریک میگم. این یک ویژگی مثبت است که در هر فردی وجود ندارد. افراد موفق هر از گاهی صحبت می کنند زیرا دوست دارند در آن لحظات صحبت کنند اما برای اینکه این صحبت ها حس رضایتمندی در انها بوجود آورد یا به خاطر علاقمندی دیگران به صحبت هایشان هیچ گاه صحبت نمی کنند.
۷- امروز بهتر از دیروز

هر فردی قابلیت های متفاوتی با دیگری دارد و همین قابلیت ها ناشی از تفاوتهای ماست. همینطور هر فردی نقاط قوت و ضعفی دارد که شاید این نقاط قوت و ضعف در دیگری پر رنگ تر یا کم رنگ تر باشد. هیچ انسانی کامل نیست و همه ما اشتباه می کنیم. تنها چیز مهم این است که از اشتباهات زندگیمون درس بگیریم و آن ها را اصلاح کنیم. یکی از افکاری که انسان های موفق دارند این است که امروز را بهتر از دیروز می سازم. آنها هر روز اتفاقات دیروز را تحلیل کرده، نقاط قوت و ضعفشان را درمی یابند و برای بهتر شدن تلاش می کنند و دست به کسب و کار موفق میزنند .مسئولیت تمام کارهایشان را به عهده می گیرند و با تکیه بر خود با اعتماد بنفس سعی در بهبود امور دارند.
۸-سوال اصلی هر فردی پشت تعداد زیادی از سوالات اوست.



شخصیت افراد با یکدیگر متفاوت است. اغلب افراد به جای سوال اصلیشون از شما سوالات حاشیه ای می پرسند تا بتوانند راحت تر سوال نهایی شان را بپرسند. هر فردی پشت سوالات خود مخفی می شود تا راحت تر از شما اطلاعات لازم برای رسیدن به جواب سوال نهایی اش را بگیرد و یا بتواند از جواب های شما حدس بزند که جواب سوال اصلی اش چه خواهد بود. بعضی اوقات از شما به عنوان استاد پرسیده می شود آیا لازم است برای دوره آموزشی این درس خارج از دانشگاه کلاسی را ثبت نام کنم. این دانشجو می خواهد بداند آیا در درس شما به اندازه­ کافی قوی است تا کلاسی نرود و وضعیت تحصیلی خود را در این درس می خواهد از شما بپرسد.

در واقع پشت سوال افراد، سوالی دیگر است که شما می توانید آن را از درون سوالات فهمیده و جواب دهید، چرا که آن فرد سوال کننده به پاسخ این سوال نیاز دارد.
۹-کار خود را بادیگران تقسیم کنید

شما در تمام کارها دانش، تجربه، مهارت و تخصص ندارید یا اگر هم این چند ویژگی را داشته باشید وقت برای انجام دادن بعضی از کارهایتان نداشته باشید. تنها موردی که باید رعایت کنید این است که کارتان را با فرد کاردانی تقسیم کنید. افراد موفق هم مانند شما هستند و در بعضی کارها، انجام امور را با دیگران شریک شده یا کاری را به دیگری محول می کنند. آنها بر انجام گرفتن کارهایشان اصرار می ورزند و عقب نمی کشند. پافشاری و تلاش باعث تمایز شما با دیگران شده و باعث می شود کارهایتان زودتر سرو سامان بگیرد.
۱۰-هیچ کس کامل نیست اما من خیلی خوبم



هیچ فردی کامل نیست و هیچ کاری تمام و کمال نیست. کارهای ما انسانها مانند خودمان پر از عیب و نقص است و نیاز به اصلاحات دارد. برخورد اولیه شما باعث می­شود تا رابطه شما با دیگران ادامه پیدا کند یا نکند. برای اینکه کارتان ادامه دار باشد باید کارتان را به بهترین صورت تحویل دهید. اگرچه هیچ کاری بی عیب نیست اما عیب کار شما از طریق ارتباطتان با دیگران آشکار خواهد شد و از آن آگاه خواهید شد. بگذارید کار پیش برود و آنگاه که از عیوب کار آگاه شدید آن را اصلاح کنید.
۱۱-آخرین نفری هستم که

در بسیاری از زمینه ها لازم است تا آخرین نفر باشیم. همیشه و همه جا خوب نیست نفر اول باشیم مثل وقتی که معلم می خواهد سوالات شفاهی از ما بپرسد یا در امتحان رانندگی وقتیکه در صندلی راننده به عنوان نفر اول آزمون می شنید، افسر شما را به دلیل عدم کنترل بر اعصاب رد می کند. در بعضی موقعیت ها نفر آخر باشید مثل آخرین نفری که از تلاش دست بر می دارد و یا آخرین نفری که امیدش را از دست می دهد.
نتیجه گیری

بهتر از ما همیشه است اما این افراد همیشه موفق نمی شوند. همیشه خودتان را باور داشته باشید و امید را در دلتان زنده نگه دارید. همیشه کارتان را به بهترین صورت تحویل دهید، کارتان را با دیگران تقسیم کنید، کم صحبت کنید، به افکار دیگران در مورد خودتان اهمیت ندهیدو هر روزتان را بهتر از دیروزتان بسازید.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
لینک مرجع