ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


تبلیغات
زمان کنونی: 05-18-2024, 05:55 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: کامیار کاظمی
آخرین ارسال: کامیار کاظمی
پاسخ: 3
بازدید: 1289

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 19 رأی - میانگین امیتازات : 3.26
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبلیغات
01-23-2011, 03:39 PM
ارسال: #1
تبلیغات
آیا از سه راهکار روانی در پیامها و تبلیغات خود برای فروش استفاده می کنید؟

●راهکارشماره۱:الگوهای ذهنی مخاطب را به هم بریزید
سوالات، بحث های متفرقه و واقعیت های اجتماعی را پیش بکشید. به این ترتیب ذهن مخاطب تحریک می شود و سلول های خاکستری مغز به فعالیت وادار می شوند. الگوهایی که در ذهن قرار دارد، از بین می رود و حواس مخاطب متمرکز می شود. پرسیدن سوال بسیار مفید است زیرا ذهن را در حالت پاسخگویی و آمادگی در می آورد.
تأثیر روانی راهکار شماره ۱ همین است که ذهن مخاطب را تحریک می کند تا برای شنیدن حرف های شما آماده شود.
● راهکار شماره ۲: روی مشکل مشتریان تمرکز کنید
آیا موضوع اصلی صحبت های شما "ارائه راه حل" است؟ به این ترتیب به فروش خود صدمه خواهید زد. به تبلیغات اطراف خود بنگرید. همه آنها به سهولت استفاده، فراگیری و برتری محصول خود اشاره می کنند. به این عبارات بسیار پرداخته شده است. در صورتیکه این مفاهیم باید در پس زمینه قرار بگیرند. در ملاقات ها و مکالمات حضوری نیز باید به این موضوع توجه شود. مردم تا زمانی که مشکل خود را درک نکنند اهمیتی به راه حل شما و ویژگی های آن نمی دهند. قبل از اینکه راه حل خود را مطرح و روی آن پافشاری کنید، مطمئن شوید که مخاطب شما مسئله و مشکل خود را کاملاً حس کرده و درگیر آن شده است. با دوباره طرح کردن مسئله، مشتری را متوجه اهمیت موضوع نمایید. هنگامی که شنونده با حرکات سر خود شروع به تأیید مسائل و مشکلات مطرح شده نمود، زمان ارائه و فروش راه حل فرا رسیده است.
● راهکار شماره ۳: یک تصویر ذهنی برای مشتری ایجاد کنید
فرض کنید که یک طراح کلاه می خواهد برای محصولات خود تبلیغ نماید. جملۀ "من یک طراح هستم و طرحهای من توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه شده است" خیلی تکراری و بی تأثیر خواهد بود. بهترین راه ارائه تصویر ذهنی به مخاطب است. در این مثال او می تواند از کلاهی که هنرپیشه معروف سینما در یکی از فیلمها به سر گذاشته بود، آغاز کند و وقتی این تصویر در ذهن شنونده تشکیل شد، بگوید که طراحی آن کلاه توسط او انجام شده است. این روش را می توان در صحبت کردن با یک فرد یا یک گروه به کار گرفت.
مردم افکار خود را با تصاویر به خاطر می سپارند. به همین علت امروزه آرم ها و تصاویر تبلیغاتی بسیار کارا شده اند. نفوذ به بخش تصویری مغز ،قوی ترین راه برای ایجاد ارتباط با افراد است.
راهکار شماره ۲ و ۳ را ادغام کنید تا مخاطب تصویر روشنی از مشکل خود را در ذهن داشته باشد. در این صورت نیازی به هیچ کار دیگری نیست. خو آنها به سراغ شما خواهند آمد.
● آیا استفاده از هر ۳ راهکار ضروری است؟
جواب این سوال منفی است. شما می توانید از یک یا دو راهکار در جهت هدف خود استفاده کنید. در واقع، ممکن است یکی از این روشها در مورد بخصوص شما و نتیجه ای که می خواهید بگیرید، به کار نیاید.ویژگی این ۳ مورد این است که در عین سادگی حداکثر تأثیر را دارند.
به ساختار این مقاله نگاه کنید. فرض کنید که این مقاله مقدمه ای برای شروع یک سخنرانی در مورد فروش در یک شرکت بزرگ صنعتی بود. من از مسائل مربوط به آن صنعت خاص سخن نگفتم، بلکه صحبت خود را از این سوال شروع کردم که آیا شما از این ۳ راهکار برای فروش استفاده می کنید؟ و به این ترتیب توجه شما را به خود جلب کردم.شما نیز در صحبت کردن با افراد مختلف می توانید از همین روش استفاده کنید. ضمناً این کارها نه فقط برای پیامهای شفاهی بلکه در هر خبرنامه، تبلیغات، وب سایت و هر مکانی که شانس جذب مشتریان جدید وجود دارد، قابل استفاده هستند.

آیا از سه راهکار روانی در پیامها و تبلیغات خود برای فروش استفاده می کنید؟

نویسنده: Michel Neray مترجم:eMarketingway.ir ناشر: eMarketingway.ir

[تصویر: Mrkamiar2.gif]


مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: mehdipoor_mon , aaftaab24 , مسعود کوچولو
01-26-2011, 09:30 AM
ارسال: #2
شيوه هاي افزايش ارتباط خود با ديگران
امروزه ما در دنيايي زندگي مي كنيم كه ناگزيرازارتباط وبرخورد با ديگران
هستيم آنچه مسلم است كه هيچ كس قادر نيست بدون كمك ومساعدت وارتباط با
ديگران ، نيازهاي معمولي خود را برطرف سازد .حال سئوالي كه اينجا مطرح مي
شود اين است كه چگونه بايد با ديگران ارتباط برقرار كنيم وجهت افزايش اين
ارتباط چه كارهايي بايد انجام دهيم يا اينكه چه كارهايي نبايد انجام
دهيم.
در معاشرت بايد با روي گشاده ونرمي ومهرباني با همه رفتار نمود وتند خويي
با هركس كه باشد بد است .اگر خود را در سطح ديگران قرار دهيم واز زبان
آنها براي انتقال نقطه نظرهاي خود استفاده كنيم ،اغلب به نتيجه دلخواه مي
رسيم وبا ديگران در سطح خود آنها ظاهر شدن همان برقراري ارتباط موثرمي
باشد .بعضي ها گمان مي كند كه ارتباط فقط شامل حرف زدن ،نوشتن ويا بحث
كردن است ، اينها از عناصر مهم ارتباطي هستند ولي در واقع ارتباط را
رفتاري مي گوييم كه پيامي در خود دارد كه توسط طرف مقابل ما درك مي شود،
خواه شفاهي باشد يا غير شفاهي ،آگاهانه يا ناآگاهانه ، عمدي و…. ولي اگر
ادراك شود ،جنبه پيام ارتباطي پيدامي كندوهمين عدم درك پيام رابطه
رامختل،معشوق ونارسامي سازد. ارتباطات عامل ومنشا بسياري از شاديها وغصه
ها و رنجها زندگي است ، زندگي شاد ، زندگي سرشار از دوستي است . روشن است
كه با افراد متفاوت ، رفتارهاي متفاوتي خواهيم داشت تاكيد بر خصوصيات
مشترك ارتباط را موثر مي كند ، ما انسانها با يكديگر مشتركات فراوان
داريم ،با كمي تمرين مي توان خود را همراه ديگران بيابيم و با آنها دوست
وهم راي شويم.

شيوه هاي افزايش ارتباط خود با ديگران

1)صريح وصادق بودن:
سعي كنيم در روابط خود با ديگران صريح وصادق باشيم ، در گفته هاي خود
صريح وصميمي باشيم واز هر نوع ابهامي اجتناب كنيم ، چون اگر منظور خود را
با صراحت بيان نكنيم طرف مقابل ما به اشتباه مي افتد وبه حدس وگمان متوسل
مي شود واز واقعيت دور مي گردد.

2- احساسات خود را بيان كردن:
بااحساس خود روراست باشيم ، سعي كنيم مشكلات زندگي واحساساتي كه
داريم،باهمسر وشريك وباطرف مقابل خوددر ميان بگذاريم .حتي اگر گمان كنيم
كه باعث ناراحتي آنها ميشود اگر مي خواهيم با طرف مقابل خود ارتباطي
معقول ومنطقي بر پايه تفاهم داشته باشيم ، بهترين روش روراست بودن است
واحساس خود را باوي در ميان گذاشتن است .اگر مشكلي را حل نشده باقي
بگذاريم ويا موضوعي را كه مداقه وگفتگو در باره آن الزامي است به ميان
نكشيم ، مثل اين است كه دمل چركين ودردناكي را سرجايش گذاشته وبه حال خود
رها كرده باشيم .

3- زمينه مشترك ونكات مشابه را يافتن :
درجست وجوي زمينه هاي مشترك باشيم، سعي كنيم در ارتباطمان بيشتر ا نكات
مشترك ومشابه را بيابيم . اهداف ونيازها ونگرانيها را از نظر او نگاه
كنيم وبراي اينكه شرايط طرف مقابل را درك كنيم بايد اموراو را از ديد
ونظر او ببينيم وبا پرس وجو ، از اموري كه نگراني او باعث شده ، متوجه
گرديم ،همين نكات مشترك زمينه هاي مساعدي هستند كه شالوده همدلي ووحدت
وتفاهم را برروي آن مي توان بنا كرد ، عبارتي مثل : ((من وتو هردو همين
را مي خواهيم ))را مي توان بيان نمود.

4- همدلي وهمدردي كردن:
سعي كنيم با شخص احساس مشترك داشته باشيم . شادي وغم خود به حساب آوريم
وموقعي كه او احساس غم مي كند ما نيز با او همدرد وهم غم شويم وبالعكس
مساعي ما اين باشد كه سيستم حسي فردارتباط برقرار كنيم .

5- شنونده خوبي بودن:
شنونده خوبي باشيم وگوش كردن را ياد بگيريم .گوش كردن به سخن وكلام ديگري
موجب مي شود تا او در نهايت آرامش خيال ، به طور واقع ، منويات قلبي
واحساسات خود را با ما در ميان بگذارد وبرايمان احترام قائل شود وآماده
شنيدن نظرات ما شود.

6- سيستم روحي افراد را شناختن وتقليد از آنها:
براي اين كار بايد به دقت به افراد چشم بدوزيم وبه سخنان آنها به دقت گوش
فرا دهيم وببينيم غالبا" از چه نوع كلماتي استفاده مي كنند آنگاه با
استفاده از همان نوع كلمات ، تقليد از لحن صدا،حالات وحركات چشم ها به
گونه اي با آنها نحوه فكر وعملكرد ذهني شان مطابق باشد.

7- شخصيت افراد در نظر گرفتن:
بايد ببينيم طرف مقابل ما چه شخصيتي دارد ، برون گراست يا درون گرا ،
براي صميميت با درون گرايان بايد ببينيم چه ايده ها وارزشهاي براي آنها
اهميت دارد و آنگاه بكوشيم تا با توجه به چارچوبهاي ذهني شان با آنها
رفتار كنيم وصحبت كنيم وبالعكس ، براي همدلي با برون گرايان به آنها نشان
دهيم كه آنچه مي گويند وعمل مي كنند با انديشه ورفتار مردم هماهنگ است.

8- تقويت نمودن عزت نفس :
براي تقويت عزت نفس خودبايد با تعمق در ژرفاي وجود از دنياي پيچيده درون
خود آگاه شويم ، به كاستي هايمان پي ببريم ، جهت گيري هايمان را در قبال
رويدادهاي مردم وشرايط گوناگون بشناسيم وبه فكر اصلاحشان باشيم وبا كمك
حرمت نفس وارزشي كه براي خودمان قائل هستيم حق انتخابمان چندبرابرميشود
وارتباطمان با ديگران به نحو چشمگيري بهبود مي يابد .

9- محترم شمردن احساس طرف مقابل :
همواره رفتاري احترام آميزداشته باشيم واحساس طرف مقابلمان رامحترم
بشماريم،كوچك كردن همديگر،به خصوص درحضور ديگران درمناسبات وروابط
،اثرتخريبي دارد،رفتار توام باظرافت وملايمت نه فقط شامل رفتار مودبانه
مي شود،بلكه صفا وصداقت واقعي واعتمادكامل نيز در بردارد.

10- سكوت نمودن :
سكوت پيامي اعجاز گر در امر ارتباط است ويكي از جنبه هاي مهم ارتباط است
، مشروط بر اينكه حاوي پيامي باشد، سكوت مي تواند در مناسبات انسان عشق
ورضايت وخشنودي وتفاهم دوگانه واحساسها را منتقل سازد.

11- عدم افراط در موعظه:
منظورمان را به صورت سخنراني ونصيحت خشك تو خالي بيان نكنيم . موعظه مي
تواند جنبه افراطي ومخرب درروابط داشته باشدومابايدسعي كنيم حداعتدال
رانگاه داريم وبراي سخنانمان ارزش قائل شويم وجايي كه ازمانظرمي خواهند ،
نظر بدهيم .

12- وقت وموفقيت شناس بودن :
يادبگيريم كه چه وقت شوخي وچه وقت جدي باشي،هيچگاه طرف مقابلمان رادست
نيدازيم ،ازگفتن جملات وكلماتي كه باراخلاقي وفرهنگي مناسبي ندارنددربيان
منظورمان ، خوداري نماييم ،شوخي كردن بايدباتوجه به موقعيت وزمان خاصي
باشد .

13- مخالفت نمودن به شيوه مناسب :
ياد بگيريم كه چگونه بدون بحث وجدلهاي مخرب ، مخالفت خود را نشان دهيم ،
جرو بحثها غالبا" بابلند كردن صدا ، دادوفرياد ، خشم وغضب ، همراه است .
بحث وجدلها تا حدود زيادي تحت تاثير گرايشات وخلق وخوي افراد درگير
مباحثه قرار مي گيرد .اكثريت مردم فاقد روحيه خود پسندانه افراطي هستند ،
به اين علت با تسلطي كه بر نفس خود دارند مي توانند از درگيري واهانت خود
داري كنند .كسي كه مي خواهد شمارا خشمگين كندتاازكوره در برويدبهترين راه
مقابله باآن برگزيدن روشن سازنده به جاي عكس العمل وروش مخرب ومنفي است
كه اوبه آن توسل جسته است .

14)يكي بودن قول وعمل :
سعي كنيم قول وعملمان يكي باشد .هنگامي كه خودمان براي گفته هاي خود ارزش
قايل نيستيم ، چه انتظاري مي توان داشت كه ديگران قولها وسخنان ما را
محترم بشمارند .هنگامي كه ما قول مي دهيم كاري را انجام دهيم سعي كنيم آن
را به مرحله عمل برسانيم واگر ناتوان در انجام آن هستيم هرگز خود مكلف به
وعده اي كه از عهده آن بر نمي آييم ، نكنيم روراست وصادقانه بگوييم نمي
توانيم .پس براي اينكه ديگران را به خوبي درك كنيم بايد بتوانيم اطلاعات
را به خوبي از آنها كسب كنيم واين امر منوط به توانايي ما در دقيق گوش
كردن ، دقت نظر ، همدلي ، طرح سئوالات مفيد وسودمند واحترام متقابل است .
احترام با سيستم حسي فرد ديگر ، مشاهده همه چيز از نگاه او وسر در آوردن
از نيازها وعلايقش به ما كمك مي كند كه اطلاعات را به نحوي دريافت كنيم
كه به سهولت قايل فهم وهضم باشد . دو عامل اساسي ارتباط ، همان درك شدن
ودرك كردن است . زندگي يك مسابقه صرف نيست،مي توانيدبا اشخاص به گونه اي
رفتار كنيد كه هركس خودرا يك برنده در نظر بگيرد واحساس پيروزي كند.
شرايط پيروز شدن يكي وباختن ديگري هرگز به نفع كل نيست. همگام شدن نه
تنها روي ديگران ، بلكه روي ما نيز تاثير قابل ملاحظه اي بر جاي مي گذارد
.وقتي با ديگران همگام مي شويم در واقع به دورن آنها مي رويم ودر ذهن
آنهاجا مي گيريم ودر ارتباطمان بايد سعي مان در افزايش وارتفاء بيش ازبيش
اين رفتارهاباشدودرنتيجه تجربه اي از آنها پيدا كنيم.همگام شدن موثربه
ماامكان مي دهد با ديگران برخورد همدلانه وبه ياد ماندني داشته باش

[تصویر: Mrkamiar2.gif]


مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مصطفي , مسعود کوچولو
02-08-2011, 12:40 PM
ارسال: #3
فضایی بی نهایت برای تبلیغات شما
گسترش فناوری اطلاعات تبلیغات اینترنتی را رونق می دهد. بسیاری از کارشناسان براین باورند که تبلیغات اینترنتی هنوز در سبد شرکت های تبلیغاتی که در بسیاری از موارد به عنوان مشاور تبلیغ دهندگان، خدماتی را به آنها عرضه می کنند جایگاه مناسبی پیدا نکرده است، زیرا به دلیل هزینه های کم تبلیغ در اینترنت ، کارمزد شرکت های تبلیغاتی نیز در صورت دادن تبلیغی در اینترنت بسیار کم خواهد بود. از طرف دیگر عدم آشنایی این شرکت ها با سازوکار های تبلیغات اینترنتی جهت سنجش و اندازه گیری اثربخشی تبلیغات اینترنتی، باعث شده است تا این شرکت ها تمایل کمتری به دادن تبلیغ در اینترنت داشته باشند. از جمله مهم ترین تاثیراتی که تبلیغات اینترنتی برجای می گذارد، تعامل دوطرفه ای است که بین شرکت ها و فضای مجازی ایجاد می شود تا با فعالیت در کنار یکدیگر بهتر بتوانند محصولات خود را به مردم معرفی کنند.
در حالی که رسانه های سنتی با اخذ هزینه های فراوان محصولات شرکت های مختلف را معرفی می کنند، هزینه کم تبلیغات اینترنتی می تواند خود عاملی برای افزایش تمایل شرکت ها به حضور در این عرصه محسوب شود.
براساس استانداردهای تعریف شده، امروزه شبکه های تلویزیونی اجازه دارند که حداکثر یک آگهی بازرگانی را در ۱۵ ثانیه پخش کنند، در این میان ممکن است که شخص حین پخش آگهی در این زمان محدود به تماشای تلویزیون نپردازد و یا اینکه از تماشای آن صرف نظر کند.
در مقابل شبکه جهانی اینترنت این امکان را برای همه شرکت ها فراهم می آورد که بتوانند محصولات خود را به صورت ۲۴ ساعته برای همه کاربران به نمایش بگذارند و گستره تبلیغات بازرگانی خود را از مرزهای یک کشور فراتر برند، زیرا سایت های اینترنتی بدون وابستگی به یک مرکز خاص اطلاعات خود را در هر زمانی در اختیار همه مردم جهان قرار می دهند.
در مقایسه رسانه های سنتی با اینترنت باید توجه داشته باشیم که فضاهای اینترنتی هیچ گونه محدودیت مکانی ندارند و به همین خاطر اگر اطلاعاتی روی آن ها قرار گیرد، به سادگی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.
● پله ترقی به نام اینترنت
نگاهی گذرا به تحولاتی که در چند ساله گذشته صورت گرفته به سادگی نشان خواهد داد که اینترنت ابزاری توانمند برای برقراری ارتباطات بین المللی است و می تواند با اتصال همه مردم به یکدیگر، دستاوردهای آن ها را در اختیار یکدیگر قرار دهد. اگرچه این روزها کشور آمریکا ادعا می کند که حاکمیت اینترنت را برعهده دارد و در این میان زبان انگلیسی به عنوان زبان واحد اینترنت برگزیده شده است، ارتباطات مردم نه تنها در مناطق انگلیسی زبان، بلکه در همه جای دنیا در حال گسترش است و حتی دورافتاده ترین جزایر آفریقایی نیز از آن بهره مند می شوند. حتی در شوروی سابق و کشورهای جهان سومی که در آن عصر حضور داشتند، استفاده از اینترنت به عنوان یک مزیت و پله ترقی به حساب می آمد و راه های ارتباط آن ها را با دنیای بیرون فراهم می کرد.
هم اکنون در بریتانیا، آلمان و کشورهای شمال اروپا اینترنت با سرعتی فزایند در حال نفوذ بین مردم است و به عنوان مهم ترین ابزار رسانه ای موجود توانسته جای تلویزیون را بگیرد.
این ویژگی به خصوص اینترنت که هرگونه محدودیت زمانی و مکانی را از آن سلب می کند، اصلی ترین عامل در پیروزی فضای مجازی در مقابل رسانه های سنتی به حساب می آید و هم اکنون عنوان پرکاربردترین ابزار در زندگی روزمره مردم را به خود اختصاص داده است.
یکی دیگر از ویژگی های مهم اینترنت قابلیت تاثیرپذیری و تاثیرگذاری آن به صورت همزمان است.
تبلیغات اینترنتی در اصل با اجرای دو هدف اصلی فعالیت خود را دنبال می کند و از طریق همین دو هدف است که تاکنون توانسته به صورت دقیق و منظم اداره شود. اول اینکه هر تبلیغی با هدف ایجاد ارتباط و رساندن پیامی انجام شود و دوم اینکه هدف از انجام تبلیغ فروش محصول باشد.
امروزه شرکت های تجاری و بازرگانی به خوبی می دانند قبل از آن که محصولی را تولید و عرضه کنند، باید احساس نیاز به آن محصول را بین مردم به وجود آورند و با راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ، به تمام نیازهای مخاطبان خود جواب دهند.
یکی از مزایای اصلی انتشار اطلاعات روی وب سایت ها و دیگر ابزارهای موجود در اینترنت هزینه بسیار کمی است که این کار به دنبال دارد. یک سایت اینترنتی در حقیقت همانند پایگاه اطلاعاتی سنجیده می شود که به خصوص تلفن متصل شده است. افراد با اتصال به اینترنت و استفاده از این ابزارها، بدون مداخله دیگران اطلاعات خود را به صورت خالص از منابع موجود تهیه می کنند و برای این اطلاعات هزینه بسیار کمی را پرداخت می کنند که در مقابل هزینه استفاده از مطبوعات و یا تلویزیون بسیار ناچیز است. شما به عنوان یک کاربر عادی به همراه صدها شخص دیگری که می خواهند یک سری اطلاعات به خصوص را به دست بیاورند هزینه بسیار اندکی را پرداخت می کنید که البته در برخی مواقع ممکن است این هزینه ها اندکی افزایش یابد.
برای مثال زمانی که هزاران کاربر به صورت همزمان سراغ یک سایت به خصوص می روند و امکان ورود به این پایگاه اینترنتی را غیرممکن می کنند، مسوولان این مراکز با گرفتن پول بیشتر راه هایی را در مقابل شما قرار می دهند که بتوانید بدون داشتن هرگونه مشکلی وارد این سایت شوید.
راه اندازی خدمات اینترنتی و عرضه آن به مردم می تواند هزینه های فراوانی را به دنبال داشته باشد، اما در مقابل پول های اندکی که از جانب کاربران پرداخت می شود به سادگی خواهد توانست این هزینه ها را جبران کند. به دنبال رقابتی شدن بازار جهانی اینترنت و حضور شرکت های فراوان در این بازار گسترده، بسیار از مراکز اینترنتی می کوشند با عرضه خدمات خود به صورت رایگان مشتری های بیشتری را نسبت به خود جذب کنند که این امر به شما امکان می دهد حتی تبلیغات اینترنتی خود را در برخی مواقع به صورت رایگان روی اینترنتی قرار دهید.
عدم محدودیت زمانی اینترنت برای عرضه تبلیغات به صورت ۲۴ ساعته چه منافعی را برای هریک از کاربران به دنبال خواهد داشت؟
اگر شما می خواهید در آن واحد به صورت بین المللی تبلیغ کنید و بدون درنظر گرفتن شرایط زمانی کشورهای مختلف، اطلاعات لازم در مورد محصولات خود را به مردم در نقاط مختلف جهان ارایه دهید فقط اینترنت است که می تواند به شما کمک کند، زیرا این ابزار بدون آنکه اطلاعات خود را تنها به یک شهر یا کشور خاص اختصاص دهد، آن را در اختیار همه کاربران قرار می دهد. در کنار این مساله، اینترنت قادر است که برخلاف رسانه های سنتی تبلیغات را به صورت ۲۴ ساعته به نمایش بگذارد.
این به آن معنی خواهد بود که اختلاف زمانی در کشورهای مختلف جهان از تبلیغ محصول شما در کشورهای گوناگون جلوگیری نخواهد کرد و افراد در هر زمانی که وارد سایت های اینترنتی شوند با شما آشنا خواهند شد.
آنچه که برای سایت های اینترنتی تعریف شده آن است که هر یک از آن ها در طول شبانه روز به فعالیت خود ادامه دهند و این کار در تمام سال ادامه پیدا کند. بر این اساس کاربران در هر مکان و زمانی می توانند به این سایت ها مراجعه کنند و با توجه به نیازهای خود، از مزایای آن ها بهره مند شوند. علاوه بر این سامانه هایی نظیر پست الکترونیکی نیز این روزها توانسته بر وابسته نبودن اینترنت به زمان تاکید بیشتری کند.
شرکت های تبلیغاتی با ارسال پست الکترونیکی به کاربران این امکان را برای آن ها ایجاد می کنند تا هر موقع که تمایل داشتند اطلاعات تبلیغاتی در مورد یک کالای به خصوص را کسب کنند.
در عین اینکه تبلیغات اینترنتی و محدود نبودن آن به مرزهای جغرافیایی محاسن فراوانی را شامل می شود، به عقیده بسیاری از کارشناسان می تواند به عنوان یکی از نقص های این عرصه محسوب شود.
برای مثال ممکن است یک شرکت تولیدکننده هواپیماهای نظامی تصمیم بگیرد که تصویر آخرین محصولات خود را روی اینترنت تبلیغ کند، اما برخلاف اهدافی که برای این شرکت تعیین شده، بسیاری از کسانی که این تصاویر را می بینند اشخاص عادی هستند و این هواپیماها به درد آن ها نمی خورد.
این کار از دید کارشناسان امری بیهوده است و اصلا نتیجه ای در پی نخواهد داشت. راه حلی که برای این شرکت ها وجود دارد آن است که سراغ سایت هایی بروند که برای کاربران تخصصی طراحی شده و تنها افراد متخصص به آن ها رجوع می کنند.
در این میان ممکن است که برخی از این مراکز تصمیم بگیرند که در اینترنت تبلیغ نکنند و ابزارهای دیگری را برای معرفی محصولات خود به کار برند.
برخی کاربران ممکن است با مشاهده تبلیغ فروش یک هواپیمای نظامی روی اینترنت به این فکر بیافتند که سایت جدیدی را برای فروش محصولات نظامی و هوایی راه اندازی کنند.
اگر تبلیغ این پایگاه اینترنتی روی وب سایت های پربیننده گذاشته شود در این حالت امکان اینکه کاربران تخصصی تبلیغ این هواپیما را در اینترنت پیدا کنند بسیار بیش تر خواهد شد

میثم لطفی
منبع:www.InformationWeek.com
روزنامه سرمایه

[تصویر: Mrkamiar2.gif]


مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مسعود کوچولو , amin2002hs
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تبلیغات اثربخش و اثربخشی تبلیغات REZA HAJISALIMI 0 629 02-24-2012 02:34 AM
آخرین ارسال: REZA HAJISALIMI

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS