ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها زمان کنونی: 05-07-2024, 01:54 PM |
|||||||
|
ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
|
01-09-2012, 10:31 AM
ارسال: #71
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
من عاشق این عروسکم ! همیشه تو تجسم خلاقم ، کابین لندکروز 200 رو با امکانات پرادو 2010 قاطی میکردم و ماشین مورد علاقم رو میساختم و حالا این ماشین ساخته شده است البته امکانات جدیدتری هم اضافه شده ، مثل چراغ ال ای دی جلو که تا الان فقط تو بنز اس کلاس ، لگسوز LS600h و کادیلاک اسکالید استفاده شده بود ! فقط منتظرم مدل لگسوز GX رو ببینم .
|
|||
01-09-2012, 10:34 AM
ارسال: #72
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
|
|||
01-09-2012, 10:58 PM
(آخرین ویرایش در این ارسال: 01-09-2012 11:23 PM، توسط MARYAR.)
ارسال: #73
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
به گزارش قاصد ؛ لامبورگینی یکی از معتبر ترین شرکت های اتوموبیل سازی در دنیا است. این شرکت اتوموبیل سازی در سال 1963 تاسیس شد و از همان ابتدا کار را روی هیجان و سرعت اتوموبیل رانی متمرکز کرد. اما این شرکت علیرغم به دست آوردن طرفداران زیاد؛ در طی سال ها کم کم افت کرد و نتوانست به عنوان یک شرکت منسجم و مطمئن، اطمینان خریداران را جلب کند. اما وقتی آلمان وارد صحنه شد، اوضاع تغییر کرد.
شرکت آلمانی آئودی؛ لامبورگینی را خرید و شروع به توسعه و ساخت ماشین های با کیفیتی کرد که توانستند نام لامبورگینی را بالا برده و آن را به یک برند فوق العاده در ساخت سوپرماشین ها تبدیل کنند. البته آلمانی ها دوست نداشتند هویت ایتالیایی لامبورگینی را تغییر دهند. پس لامبورگینی در ایتالیا باقی ماند. مهندسی آلمانی نه تنها روی پلتفرم ماشین ها تاثیر گذاشت، بلکه نحوه پژوهش، ساخت و به کارگیری فناوری های جدید در سوپر ماشین ها را هم به کلی تغییر داد. در این مطلب می خواهیم سری به لامبورگینی بزنیم تا ببینیم این کارخانه چه مراحلی را تا نهایی کردن یک محصول می پیماید. همراه باشید... بگذارید اول سری به ساختمان کارخانه بزنیم. ساختمان بزرگتر شیشه ای، مدرن تر است. اما ساختمان سفیدی که در سمت راست می بینید، توسط فررنچو لامبورگینی، موسس این شرکت گشایش یافته است. در مرحله زیر، بخش های از پیش ساخته شده محصول به طور دستی متصل شده و یک نمونه واقعی از محصول را ایجاد می کنند. این نمونه مورد تست و آزمایش قرار میگیرد تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شده و برای ورود به بازار آماده شود. هر موتوری قبل از قرار داده شدن روی وسیله نقلیه، مورد آزمایش قرار می گیرد. سیستم های ترمز، خود ترمز ها و همچنین سیستم کنترل پایداری هم مورد آزمایش قرار میگیرد. جالب این که در فرایند طراحی ارگونومی کارگران هم در نظر گرفته می شود و در مواقع لزوم، بدنه جابه جا شده و دوران داده می شود تا به کارگران بخش مونتاژ فشار وارد نشود. آنها مجبور نیستند خم شده و به زیر ماشین بروند. به مراحل پایانی مونتاژ نزدیک می شویم. می بینیم که پنجره های مشبک در عقب ماشین در حال نصب شدن هستند. این پنجره ها به تخلیه گرمای موتور کمک می کنند. هر خودروی ساخته شده توسط یک راننده حرفه ای به دقت مورد آزمایش قرار می گیرد تا هنگام تحویل به مشتری مشکلی نداشته باشد. دقت کنید که هنگام آزمایش داخل اتومبیل به طور کامل با یک کاغذ مخصوص پوشانده می شود تا هیچ آلودگی سبب کثیف شدن داخل خودرو نشود. و این هم از محصول نهایی. زیباست و برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده. برای خریدنش هم باید زحمت بسیار کشید. نگهداری اش هم کار زحمت بری است. پس بهتر است فقط به آن بگوییم که از آشناییت خوشحالیم و بس... من ازدرون تو حرف میزنم
اگربخواهی تابستان هم برف می آید اگربخواهی دست دراز میکنی ابری در آسمان میگیری اگربخواهی به درخت خشکیده ای خیره میشوی و انجیر بر شاخه اش میروید اگرتو بخواهی غیرممکن ها ممکن میشود پس بخواه دوره توانگری و جذب |
|||
01-09-2012, 11:43 PM
ارسال: #74
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
به امید روزی که در ایران هم چنین ماشین هایی طراحی و تولید شود البته با قیمت واقعی
|
|||
01-10-2012, 10:02 AM
ارسال: #75
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
در اوج خستگی کمی حال کردیم ، مریم جان ممنون !
اما توضیحات تکمیلی به قلم استاد دکتر سبحان یادش بخیر ، فورچیو لامبورگینی یه کارخونه ی قدیمی داشت که توش تراختور میساخت ! در ایتالیا ! در سال 1949 لامبورگيني كمپاني خودش را تاسيس كرد.اين كمپاني كار خود را با توليد سيستمهاي هوائي گرمازا و سرمازا آغاز نمود. و بعد تراکتور و سپس ماشین مدرن از سال 1964 . این اقا وضع مالیش خوب بود و از خونواده های با اصل و نصب ایتالیا بودند ! یارو میره روم یه فراری میخره ! فراری بعد مدتی نقص فنی پیدا میکنه ! فورچیو ماشین رو برمیداره میبره نمایندگی ! اونموقع نمایندگی های فراری مثل نمایندگی های ایران خودرو خودمان بودند ! میگن نمیتونیم ماشین رو تعمیر کنیم ! یعنی چی نمیتونیم تعمیر کنیم ؟ یعنی نداره ! نمیتونیم ! این اقا ناراحت میشه میره پیش انزو فراری خدا بیامرز مالک شرکت فراری ! اونم همین حرف رو میزنه بهش و به غرور فورچیو بر میخوره دیگه ! میگن خودم میسازم مگه چیم کمه ! ماشین میزاره و میاد شهرشون . شروع میکنه به ساخت 350GTV . اولین ماشین لامبو ! این ماشین در سال 1964 تولیدش شروع میشه ! در نوامبر 1965 مدل Miura P-400 در شهر تورين ساخته شد و اين اتومبيل با يك مدل به نام 400-Gt با حجم موتور 4000cc پشتيباني شد . در اين زمان لامبورگيني به عنوان يك رقيب بسيار جدي براي كمپاني Ferrari مطرح بود میگذره ! در ضمن گیرباکس ZF هم اینها تولید کردند @ تا سال 93 که فورچیو میمیره ! جانشیناش نمیتونن شرکت رو اداره کنند و برای تولید لامبورگینی دیابلو 2 سال زمان میخواستن و غیره ! تا اینکه دادگاه ورشکست اعلام کردشون و ائودی خریدشون و ... یک نکته مبهم اینه که ائودی پول داشت و توان نداشت ولی لامبو توان داشت و پول نداشت ! شاید اگه ائودی لامبو رو نمیخرید و لامبو برای همیشه نابود میشد ولی باز هم یه میورا تو حراجی 30 میلیون دلار فروخته میشد ولی اگه ائودی از تکنولوژی لامبو استفاده نمیکرد ! هرگز ائودی نمشد ! |
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
ساعت هاي ميليوني در دستان ميلياردرها | MARYAR | 7 | 1,718 |
10-18-2016 04:49 PM آخرین ارسال: minomani |
|
اگر میلیاردر شوم برای انجمن چه خواهم کرد؟ | سعید یوسفی | 20 | 3,455 |
09-30-2013 12:36 PM آخرین ارسال: mehdikan |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان