(مدیران سایت هیچ گونه مسئولیتی در مقابل صحت ادعاهای مطرح شده در تبلیغات ندارند لطفا قبل از هر اقدامی بررسی های لازم را داشته باشید.)

..

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


ماگستان, اولین و تنهاترین

fekreabi


هفت عادتی که می تواند زندگی شغلی را نابود کند
زمان کنونی: 11-20-2017, 10:29 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: صدفی
آخرین ارسال: صدفی
پاسخ: 1
بازدید: 440

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امیتازات : 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هفت عادتی که می تواند زندگی شغلی را نابود کند
10-16-2012, 09:10 PM
ارسال: #1
هفت عادتی که می تواند زندگی شغلی را نابود کند
هفت عادتی که می تواند زندگی شغلی را نابود کند

اگر می خواهید بدانید کدام هفت عادت می تواند زندگی شغلی شما را نابود کند خواندن این مطلب را از دست ندهید.
دکتر عبدالوهاب خندان، روانپزشک در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بسیاری از افراد علاقمندند در زندگی شغلی خود پیشرفت کنند و همین افراد ممکن است کاملاً در کاری که انجام می دهند ماهر و توانا باشند.

وی در ادامه مطلب خود افزود: برخی معتقدند حتی توانا ترین افراد هم می توانند احساس نامطلوبی در ذهن همکاران و اشخاص مافوق خود به جا بگذارند که باعث می شود ترفیع نگیرند.

خندان تاکید کرد: به خودشناسی و خود آگاهی بپردازید و اطمینان حاصل کنید که مرتکب اشتباهات زیر نمی شوید.

** عدم توانایی در مدیریت و کنترل زمان

این روانپزشکی تصریح کرد: مدیریت ضعیف زمان نه تنها شما را با فردی ناآشنا با موازین شغلی نشان می دهد بلکه اغلب به معنی عدم توانایی کامل شما در سر وقت انجام دادن کارها و وظایفی است که برایتان تعیین شده است.

** نامنظم بودن

خندان تصریح کرد: یک میز کار کثیف و شلوغ می تواند شرکت و یا محل کارتان را در نظر هر بازدید کننده ای نامناسب جلوه دهد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این احتمال گم شدن اسناد و مدارک مهم بر روی میز کار زیاد است.

** آراسته نبودن

این روانپزشک تصریح کرد: یک ظاهر و قیافه نامرتب و ژولیده ، بازتاب ناخوشایندی بر توانایی ها و شایستگی شما در محل کارتان دارد به پاکیزگی خود توجه کنید.

** لباس نامناسب پوشیدن

خندان تصریح کرد: پوشیدن لباس های خیلی گشاد یا خیلی تنگ باعث می شود دیگران فکر کنند که شغلتان اصلاً برای شما اهمیتی ندارد.

وی در ادامه مطلب خود افزود: بعضی از فضاها و محیط های کاری قوانین و مقررات سخت تری در خصوص پوشیدن لباس دارند.

خندان اظهار داشت: اما یک لباس خوب و مناسب بهترین انتخاب است.

** بی احترامی نسبت به محیط و همکاران

این روانپزشک تصریح کرد: هرگز بی ادبی و گستاخی مورد تحسین و تقدیر قرار نمی گیرد.

وی در ادامه افزود: به خصوص در یک فضای کاری همیشه خوش رفتار و مودب باشید حتی اگر دیگران نسبت به شما با بی ادبی رفتار کنند.

** غیبت و بدگویی

خندان تصریح کرد: برای بسیاری از افراد غیبت و بدگویی در مورد دیگران یک امر طبیعی است.

وی ادامه داد: اما افراط و زیاده روی در بدگویی می تواند برای شما مشکل آفرین شود به ویژه اگر شما در مورد فردی بدگویی کنید که می تواند به پیشرفت شما در محل کارتان کمک کند.

** آوردن زندگی شخصی به محل کار

این روانپزشک تصریح کرد: بسیاری از اداره ها، کارمندان را به برقراری ارتباط با یکدیگر در خارج از محیط اداره ترغیب می کنند.

وی خاطر نشان کرد: هنگامی که در محل کار خود هستید اطمینان پیدا کنید که حضوری کامل و صد درصد دارید و فعالانه مشغول کاری هستید که در دست شماست.

کلام تو عصای معجزه گر توست سرشار از سحر و اقتدار هرچه به زبان جاری کنی متجلی میشه خواه مثبت خواه منفی
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  4 نکته برای داشتن شغلی موفق صدفی 1 589 10-03-2017 04:43 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  7 نکته برای اینکه به اهداف شغلی خود برسید successman 0 539 03-22-2013 06:51 PM
آخرین ارسال: successman

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS