ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


.رمضانی که خلاقانه آمد
زمان کنونی: 05-18-2024, 02:04 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: News
آخرین ارسال: News
پاسخ: 1
بازدید: 462

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 12 رأی - میانگین امیتازات : 2.92
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.رمضانی که خلاقانه آمد
08-01-2012, 12:27 AM
ارسال: #1
.رمضانی که خلاقانه آمد
رمضانی که خلاقانه آمد

مجتبی محمدیان / 5 مردادماه 91 /// عکس العمل شرکتها به مناسبتها و جشنهای مهم از دیرباز مورد توجه بوده است که همواره این عکس العمل در تبلیغات نمودی بیشتری دارد. شدت این قبیل تبلیغات یعنی تبلیغات مناسبتی را می توان در ایام کریسمس در سطح جهانی و گاهی در ایام نوروز در داخل کشور دید. همچنین برندهای جهانی مواد غذایی در ایام ماه رمضان فعالیتهای خلاقانه و ویژه ای را هم در طراحی محصول و هم در تبلیغات انجام می دهند. مجموعه ای شامل 21 تبلیغ را می توانید از اینجا دانلود کنید. اما این موضوع کمتر در کشور ما مدنظر قرار می گیرد و معمولا با المانهای تصویری نخ نما شده و جمله های تکراری با یک رویداد همراه می شویم.
 
وقتی سال گذشته برای اولین بار پیامهای اجتماعی [با موضوع تربیت کودکان و رفتار در خانواده] بر روی تابلوهای تبلیغاتی شهری از سوی بخش فرهنگی شهرداری نصب شد می شد رگه های نگرش خلاقانه و متفاوت را در ان نوشتارها دید و مهمتر از آن می شد انتظار داشت که تغییر رویه ای در تبلیغِ موضوعات فرهنگی و غیرتجاری به وجود آمده است که شاید ادامه آن مسیر، تبلیغات خلاقانه ماه رمضان در سال جاری و در سطح شهر تهران است. این روزها در سطح شهر تهران تبلیغاتی با موضوع ماه رمضانی می بینم که احساس می کنم نگرش تبلیغاتیمان کمی بهبود پیدا کرده و دیگر دست از آن پیام ها و تصاویر نخ نمای قبلی برداشته ایم. شاید همه ما امسال نیز انتظار داشتیم تا دوباره شرکتها و واحدهای اجتماعی حلول ماه رمضان را، باز هم با نمایش پیاله آب، تسبیح، زولبیا، گنبد، مناره مسجد و از همه مهم تر دستهای رو به آسمان رفته نشان دهند.
 
اما از حق نگذریم امسال تبلیغات مناسبتی ویژه ماه رمضان یک تکان قابل توجه قبول خورده و در این مسیر سامسونگ، مهرام و از همه مهمتر بخش فرهنگی [احتمالا] شهرداری، پیامهایی خلاقانه ای چه در بخش تصویرسازی و چه در بخش پیام سازی داده اند که فضای تبلیغاتی شهر را نیز بسیار جذاب کرده است. سامسونگ با تصویر سازی زیبا توانسته با این ایام همراه شود و مهرام نیز با یکی از تکنیک های رایج (ترسیم سایه ماه در محصول) به شکلی خلاقانه با این ایام همراه شده است. هرچند این تکنیک پیش از این بارها استفاده شده است. در این بین بخش فرهنگی [احتمالا] شهرداری به شیوه تبلیغات مینیمالیستی و با تصویرسازی زیبا و تامل برانگیز، پیامی تکراری را به شکل خلاقانه به مخاطب ارسال می کند. این قبیل حرکتها خبر از تحول در نگرش ما به مناسبتهای مختلف دارد. احتمالا در ایام نوروز امسال نیز باید منتظر باشیم تا شرکتها دست از سبزه و ماهی و تسبیح و ناقاره و ... بردارند و کمی خلاق تر باشند.
 پاورقی: در تبلیغات ماه رمضان امسال "کره ماه" یکه تازی می کند.


http://sigmagroup.mihanblog.com/post/526
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: sherafati
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  فرصتی که فعلا از دست رفت! صدفی 1 764 10-17-2012 02:24 AM
آخرین ارسال: Delta.H
  بانک هایی که خاک بازی می کنند mehrdad062 4 954 03-15-2012 11:07 PM
آخرین ارسال: mjdehghani
  .سه گانه ای که با کمی تاخیر محقق شد News 0 667 11-03-2011 06:29 PM
آخرین ارسال: News

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS