ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق زمان کنونی: 05-18-2024, 04:20 AM |
|||||||
|
رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق
|
04-19-2011, 09:48 AM
(آخرین ویرایش در این ارسال: 04-19-2011 10:07 AM، توسط sara.)
ارسال: #1
|
|||
|
|||
رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق
رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق
علی یزدی مقدم - yadbegir.com اشاره: افزایش كارایی یك بنر تبلیغاتی برای بهبود وضعیت كسب و كار امری حیاتی است. با خواندن این نكات ساده می توانید كارایی و اثر بخشی بنر های خود را افزایش دهید تا مشتریان بیشتری را جذب كنید. افزایش كارایی یك بنر تبلیغاتی برای بهبود وضعیت كسب و كار امری حیاتی است. با خواندن این نكات ساده می توانید كارایی و اثر بخشی بنر های خود را افزایش دهید تا مشتریان بیشتری را جذب كنید. 1- هر بنر را مطابق با وب سایت میزبان طراحی كنید. در یك فعالیت تبلیغاتی موثر ابتدا باید یك وب سایت مناسب و مرتبط پیدا كنید كه مورد علاقه مشتریان شما باشد آنگاه بنری طراحی كنید كه با سلیقه بازدیدكنندگان آن وب سایت سازگار باشد. در عین حال سعی كنید بنری كه طراحی می كنید با طراحی آن وب سایت متناسب باشد. تا كاملاً حرفه ای به نظر بیاید. گاه بعضی طراحان حرفه ای به گونه ای بنر را می سازند كه گویی قسمتی از آن وب سایت است كه این كار باعث می شود مقاومت بازدید كنندگان آن وب سایت برای كلیك روی آن بنر ها كاهش یابد یا به عبارت دیگر افراد بیشتری از طریق این بنر به سمت شما هدایت می شوند. 2- بنر یا تصاویر متحرك یك بنر كه به صورت انیمیشن چشمك زن طراحی می شود شانس بیشتری برای دیده شدن دارد ولی در عین حال انیمیشن شما نباید به گونه ای باشد كه بازدید كنندگان را عصبانی كند و در ناخود آگاه آنها ذهنیت بدی به جا بگذارد. تصاویر انیمیشنی كه خیلی سریع و مداوم عوض می شوند بیننده را خسته می كنند و در این صورت نه تنها روی بنر شما كلیك نمی شود بلكه احتمالاً تعدادی از بازدیدكنندگان از خیر آن صفحه خواهند گذشت. حتی می توانید قسمت كوچكی از بنر خود را به صورت متحرك در آورید. به خاطر داشته باشید وقار بنر شما نشاندهنده اعتبار و اعتماد به نفس شماست. 3- مختصر و وسوسه انگیز چندین نسخه بنر تبلیغاتی بسازید و آماده داشته باشید. بنر های تبلیغاتی كه ریزه كاری های گرافیكی با ظرافت در آنها لحاظ شده است، بیشترین درصد بازدهی را دارند. تجربه نشان داده است روی چنین بنر هایی تا 7 درصد كلیك می شود كه برای یك بنر تبلیغاتی آمار بسیار خوبی است. حال كه بنر های مختلفی طراحی كرده اید سعی كنید آنها را در فواصل زمانی 72 ساعته با یكدیگر تعویض نمایید و آمار بازدید هر كدام را با دیگری مقایسه كنید. با این كار تجربه ارزشمندی نسبت به عكس العمل بازدید كنندگان بدست خواهید آورد كه در طراحی های بعدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. 4- از یك گرافیست حرفه ای كمك بگیرید. امروز طراحی بنر از سه سال پیش به مراتب پیچیده تر شده است بنابراین برای طراحی تعدادی بنر تبلیغاتی موثر و متنوع به یك گرافیست حرفه ای نیاز دارید. اینترنت نه تنها منبع با ارزشی برای پیدا كردن اطلاعات است بلكه كار شما را برای انتخاب یك گرافیست حرفه ای بسیار ساده كرده است شما به راحتی با یك جستجوی ساده می توانید گرافیست مورد علاقه خود را پیدا كنید و نمونه كار های او را بررسی كنید. مطمئن باشید از یك بنر حرفه ای درآمدی خواهید داشت كه هزینه پرداختی شما برای یك بنر تبلیغاتی در برابر آن به چشم نخواهد آمد. 5- حجم گرافیك را كاهش دهید. اگر بنر شما خیلی سنگین باشد زمان لود شدنش در یك صفحه وب طولانی خواهد شد و طبیعی است كه شانس كمتری برای دیده شدن دارد. و واضح است كه كمتر روی آن كلیك خواهد شد. بنابراین باید سعی كنید حجم بنر خود را كمتر از 15 كیلوبایت طراحی نمایید. البته این سایز برای یك بنر تبلیغاتی انیمیشن كمی غیر واقعی به نظر می رسد. 6- كارایی بنر تبلیغاتی خود را ارزیابی كنید. یك بنر تبلیغاتی معمولی به طور متوسط نیم درصد از بازدید كنندگان یك وب سایت را به خود جذب می كنند بنابراین اگر روی بنری 2 درصد از بازدید كنندگان كلیك كنند آمار مناسبی است. اما بعضی مواقع به سختی می توان به چنین آماری دست یافت. اگر بعد از سه روز بنر شما بازدهی مناسبی نداشت آنگاه باید بنر تبلیغاتی خود را عوض كنید. همینطور سعی كنید وب سایت های مختلف را امتحان كنید به یاد داشته باشید هیچگاه همه بودجه خود را برای تبلیغات در یك وب سایت خرج نكنید بلكه بهتر است تبلیغات خود را در چندین وب سایت پخش كنید سپس باید بازدهی و درآمد خود را در هر مورد مقایسه كنید تا بتوانید وب سایت های مناسب خود را پیدا كنید. با بكار بستن نكات فوق تبلیغات شما بیشترین سود را خواهد داشت. منبع: مدیر سبز اهمیت برندسازی در کسب درآمد اینترنتی هادی صارمی - blog.teczip.com اشاره: در شرایطی که در همه دنیای کسبوکار اینترنتی ، برندها در حال راهاندازی امپراطوریهای عظیمی هستند هیچ برند حرفهائی ایرانی در بازار کسب درآمد اینترنتی بچشم نمیخورد. آن شرکتها یا صنایعی هم که قابلیت برند شدن را دارا هستند یا برنامه کسب درآمد اینترنتی ندارند و یا به نظر میرسد برای آن اهمیتی قائل نیستند. در شرایطی که در همه دنیای کسبوکار اینترنتی ، برندها در حال راهاندازی امپراطوریهای عظیمی هستند هیچ برند حرفهائی ایرانی در بازار کسب درآمد اینترنتی بچشم نمیخورد. آن شرکتها یا صنایعی هم که قابلیت برند شدن را دارا هستند یا برنامه کسب درآمد اینترنتی ندارند و یا به نظر میرسد برای آن اهمیتی قائل نیستند. در این بحث به بررسی جایگاه برندسازی در کسب درآمد اینترنتی و تجارت الکترونیک میپردازیم. نکته غیر قابل کتمانی است که بسیاری از طراحان پایگاههای کسب درآمد اینترنتی در ایران تقاوت بین لوگو و آرم یا نشان تجاری را نمیدانند و اگر هم لوگو یا آرمی را برای پایگاه کسب درآمد اینترنتی شان طراحی میکنند ، کارکرد آن به قرار گرفتن در سمت چپ و بالای همه صفحات پایگاه کسب درآمد اینترنتی شان محدود میشود و دیگر هیچ برنامه خاصی برای آن ندارند. میخواهم تلاش کنم با پرهیز از مباحث تئوری به ارزش عملی این طرح کوچک برای پایگاههای کسب درآمد اینترنتی که باید برای آن وقت زیادی گذارد بپردازم. همه دوستانی که به کسب درآمد اینترنتی مشغولند آنقدر با نشان های تجاری پایگاه کسب درآمد اینترنتی مانند گوگل یا یاهو یا ای.بی یا آمازون بطور روزمره برخورد میکنند و دیدن آنها برایشان بدیهی است که کمتر به این نکته متمرکز میشوند که چه پروسهائی این لوگو ها را تبدیل به برند نموده و چه برنامهریزی در پشت این کار نهفته است. غالب ما میدانیم که این سایتها تیم های طراحی و بازاریابی خاصی برای انتشار و برجستهسازی برندهایشان دارند اما کمتر به اهمیت این کار در کسب درآمد خودمان از اینترنت می اندیشیم. در مباحث راهاندازی پایگاههای کسب درآمد اینترنتی گفتیم که انتخاب آدرس مناسبی که به یاد مخاطب بماند اهمیت دارد. در آن مقاله توضیح دادیم که یک لوگوی مناسب تجارت الکترونیکی که با استانداردهای بازاریابی چریکی طراحی شده باشد ، میتواند بازگشت مخاطبین را تضمین نماید اما براستی چرا؟ این از ادات روانشناسی است که مخاطبین نسبت به رنگها و طرحها واکنش نشان میدهند و برخی آنها را گریزان و برخی جذب میکنند. بنابراین از یک برند انتظار میرود که این کارها را برای یک پایگاه کسب درآمد اینترنتی انجام دهد: * آدرس پایگاه کسب درآمد اینترنتی را در خود داشته باشد و بهخاطر مخاطب ثبت کند. * رنگ مناسبی با سلیقه عام مخاطبین پایگاه کسب درآمد اینترنتی داشته باشد تا ذهن ایشان گریزان نشود ( مثلاً به نظر شما برند یک فروشگاه کسب درآمد از فروش لوازم ماهیگیری باید رنگ زمینه قهوهائی داشته باشد یا آبی؟ ). * طرحی قالب شکن داشته باشد تا بتواند تمرکز اولیه مخاطب پایگاه کسب درآمد اینترنتی را به خود جلب نماید. این کار را معمولاً با قرار دادن یک علامت پنهان در برند انجام میدهند. * به تنهائی و کاملاً به اتکا به شمایه گرافیک بتواند به مخاطب پایگاه کسب درآمد اینترنتی بگوید که در زیر این برند چه تجارتی صورت می گیرد. * شعار پایگاه کسب درآمد اینترنتی را در خود نهفته داشته باشد. * و ادات بسیار زیاد دیگری که منظور نظر بحث ما نیست و میتوانید درباره آنها در اینترنت جستجو نمایید. بسیاری از پایگاههای کسب درآمد اینترنتی برای خلق چنین طرح زیرکانهای هزینههای زیادی را به طراحان پرداخت میکنند. اما بعد از آفرینش این طرح چه؟ آیا فقط روی کارتهای ویزیت ، بنرها و گوشه صفحات پایگاه کسب درآمد اینترنتی تبعید خواهد شد یا میتواند از این کار نقش مهمتری به عهده بگیرد؟ واقعیت این است که تا محدوده خاصی در کسب درآمد اینترنتی برندها تحت حمایت بازاریابان قرار میگیرند اما از محدوده خاصی به بعد این کسبوکارها هستند که تحت حمایت برندها قرار خواهند گرفت. این آن رازی است که برندسازی را با اهمیت مینماید و صاحبان کسبوکارها و پایگاههای کسب درآمد اینترنتی بزرگ را قانع میکند که برای برند خود بیشتر از کسب درآمدشان هزینه بازاریابی صرف نمایند. برای مثال غالب جوانهای ما در کشور خودمان میدانند که پوشاکی که مارک آدیداس داشته باشد از همتای خودش بدون این برند بسیار گرانتر است! برند آدیداس در حال حمایت از کسب درآمد از کالاهای این شرکت است و یا هیچکس در خرید کتاب از برند پایگاه اینترنتی آمازون تردید رسیدن یا نرسیدن کتابش را ندارد. خوب اکنون برسیم به یک سئوال مهم: شما برای برندسازی در کسب درآمد اینترنتیتان چه برنامهای دارید؟ اینترنت محیط تقریباً نامنتهی است که هر پایگاه کسب درآمدی میتواند برای همیشه در آن از چشم کاربرانش پنهان بماند. برندها به تنهائی جلوی این اتفاق را میگیرند پس باید برای آن برنامه داشته باشید. اگر مطالب قبلی را به دقت خوانده باشید نکات زیادی درباره آنچه میتوانید با یک برند انجام دهید را خواهید یافت. پس برای اندیشیدن به این طرح کوچک سرنوشت ساز برنامهای بریزید! |
|||
|
07-09-2011, 05:10 PM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق
ویژگی های بنر تبلیغاتی موثر
تبلیغات خود را اصولی طراحی کنید و در جای مناسب قرار دهید موثر هستند. این به آن معنی است که نمی توان به اولین شرکت تبلیغاتی اعتماد کرد و تصور کرد که با پرداخت مبلغی ناچیز، توجه میلیونها نفر به شما جلب خواهد شد. بنابراین باید بررسی هایی در این مورد انجام دهید تا متوجه شوید که بنرهای تبلیغاتی شما در چه زمان و مکانی حداکثر تاثیر را خواهند داشت. نکته مهم دیگر این است که به محض پرداخت ۱ دلار برای تبلیغات نباید انتظار داشته باشید که ۱ دلار به درآمد شما افزوده شود. این مسئله یکی از تصورات غلط تاجران دنیای الکترونیکی است. هزینه تبلیغات الکترونیکی نسبتاً بالا است و سرعت نتیجه گرفتن از آن کند است. اما نباید تنها به بخش تاریک مسئله توجه کرد، زیرا تبلیغات الکترونیکی مزایای فراوانی نیز دارند. این نوع تبلیغات قابلیت انعطاف و هماهنگی بسیاری با تجارت خاص شما را دارا هستند و باعث افزایش فروش کالا از طریق وب سایت می شوند.بدون هیچ بحث اضافه دیگر به ذکر چند نکته در مورد طراحی بنر های تبلیغاتی می پردازم: ● درس اول : «در طراحی خود دقت کنید» و به ۳ سوال مهم زیر پاسخ دهید : ۱) آیا در طراحی بنر تبلیغاتی شما، (بیش از حد) از انیمیشن استفاده شده است؟ اگر این طور است حتماً در فروش شکست می خورید. ۲) آیا آرم شرکت در آن وجود دارد؟ هیچ کس به آرم شما توجه نخواهد کرد، مگر آنکه مطلب خاصی را به بیننده برساند. ۳) آیا تاکید کرده اید که روی این قسمت کلیک کنید؟ مسلماً مایلید که بیننده عملی را انجام دهد، نه اینکه تا بی نهایت به تبلیغ شما خیره شود. حالا که مطالب اصلی مطرح شد، کمی بیشتر توضیح می دهم. طراحی بنر تبلیغاتی یک اصل کلی و ساده دارد:محتوای تبلیغات باید فقط متن ساده یا لینک به سایت شما باشد. اکثر مردم به این نوع تبلیغات توجه خواهند کرد زیرا هنگامی که فردی در اینترنت سیر می کند به دنبال مجموعه ای از اطلاعات خاص است و به فکر مشاهده انیمیشن های جذاب یا آرم های هنری نیست. مردم به دنبال اطلاعات مرتبط با موضوع موردنظر خود هستند، پس وظیفه شما همین است:ارائه اطلاعات صحیح به جستجوگران در زمان و مکان مناسب. به شما اطمینان می دهم که این کار به حدی ساده است که احتیاج به هیچ طراحی حرفه ای ندارید و خودتان می توانید یک بنر ساده را طراحی کنید، زیرا هیچ شخصی بهتر از خود شما محصولات و خدماتتان را نمی شناسد. با جملات ساده و گویا آنها را توصیف کنید و شاهد جذب شدن ترافیک و مشتریان مستعد به سایت خود باشید. ● درس دوم : ۱) ایجاد آرم( نشان تجاری)یاایجاد ترافیک بنرهای تبلیغاتی می توانند با توجه به اهداف مورد نظرتان شما را یاری کنند. آیا شما به دنبال ایجاد آرم تجاری و معروفیت آن هستید یا تنها مایلید حجم ترافیک سایت خود را در مدت زمان معینی بالا ببرید؟ معروف ساختن نام تجاری در اذهان عمومی، مسلماً مشکل تر است خصوصاً برای شرکتهای کوچک یا متوسط. اما اگر بوجه کافی برای این کار در نظر گرفته اید، مشغول شوید. برای ایجاد ترافیک استفاده از تبلیغات شاید منطقی ترین راه باشد اما اگر بخواهید تعداد زیادی بنرتبلیغاتی در سایتهای مختلف قرار دهید متحمل هزینه زیادی خواهید شد، خصوصاً هنگامی که شما برای کلیک بازدیدکننده روی بنر پول پرداخت می کنید، اما این ورود منجر به فروش نمی شود. راه عملی تر برای این کار آن است که ۲ یا ۳ بنر تبلیغاتی در سایتهای مرتبط قرار دهید تا فشار زیادی را از نظر مالی متحمل نشوید. ۲) مکان قرار گرفتن بنر راز موفقیت « بنرهای تبلیغاتی » در مکان قرار گرفتن آن نهفته است. باید زمان لازم را صرف کنید و محل مناسب را بیابید. سایتهائی را پیدا کنید که در زمینه مرتبط با شما کار می کنند اما محصولات و خدمات شما را ارائه نمی دهند. بازدیدکنندگان این سایتها مسلماً در همان لحظه به سمت شما جذب خواهند شد. صفحه ورود مشتریان به سایت خود را جذاب طراحی کنید تا بازدید کننده را به ماندن در سایت شما ترغیب نماید. ● درس سوم : « درست و کامل عمل کنید. » معنای این جمله آنست که نباید به یک بنر اکتفا کنید. شما باید حداقل ۴ تا ۶ بنر تبلیغاتی با متن ها و اندازه های متفاوت داشته باشید. به این ترتیب این امکان وجود دارد که همزمان آنها را امتحان کنید و کارآئی هر کدام را بسنجید. هر بنر در مدت زمان خاصی حداکثر تاثیر را روی مخاطبین خود دارد و باید بعد از مدتی تعویض شود. در این صورت شما با توجه به اطلاعات جمع آوری شده، می دانید که چه نوع تبلیغاتی تاثیرگذارترند و در ساخت بنرهای بعدی فاکتورهای موفقیت را منظور خواهید کرد. همچنین شما می توانید مکان این تبلیغات را به صورت چرخشی تغییر دهید و تاثیر هر کدام از بنرهای تبیلغاتی خود را در سایتهای مختلف بسنجید. ● درس چهارم : « همه چیز را با دقت زیر نظر داشته باشید. » ممکن است بعضی از بنرهای تبلیغاتی در سایتهای معینی بهتر از بقیه عمل کنند. نکته زیر را در نظر داشته باشید، نوع بازدید کنندگان سایت عاملی است که تاثیر مستقیم بر موفقیت بنرتبلیغاتی شما دارد. اگر بنری در ایجاد ترافیک موثر نبوده ممکن است به یکی از دو دلیل زیر باشد: ▪ ایراد از طراحی بنر است. ▪ ممکن است در آن مکان، افراد به موضوع مورد نظر ما علاقه ای نداشته باشند. اگر بنرتبلیغاتی در کار خود موفق بود، نشاندهنده آن است که در آن محیط افراد بسیاری به دنبال پیشنهادات ما بوده اند. (پیشنهاداتی که توسط بنر تبلیغاتی ما واضح و صحیح به بازدید کننده انتقال یافته است). اگر تبلیغات شما موفق هستند لازم نیست تغییری در آنها ایجاد کنید.می توانید برای تاثیر بیشتر در فواصل زمانی مختلف بخشهائی را به آن اضافه یا کم کنید و در سایتهای مختلف آنها را امتحان کنید . استفاده مناسب از بنرهای تبلیغاتی، روشی موثر در بازاریابی محصولات و خدمات شما خواهد بود.اما همانطور که قبلاً نیز گفته شد”برای انتخاب هر روش یا راه کاری ابتدا احتیاج به بررسی و تحقیق می باشد.در ضمن این بررسی شما در این زمینه حرفه ای و با تجربه خواهید شد. اکنون وقت آن است که برای استفاده یا عدم استفاده از این روش تصمیم بگیرید. ● و توصیه آخر: هرگز تصور نکنید که چون این روش دارای مقبولیت عام است پس شما هم باید از آن استفاده کنید بلکه همواره به دنبال روشهای بازاریابی متناسب با تجارت خود باشید نویسنده: Joelene Wickens-Orlando seemorgh.com |
|||
|
07-09-2011, 06:00 PM
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق
قوانین طلایی تبلیغات در اینترنت
امروز با توجه به کارکردهای وسیع اینترنت، اهمیت تبلیغات اینترنتی بیش از گذشته نمود یافته است، به گونهای که بسیاری از شرکتهای بزرگ و برتر، با وجود تبلیغات در سایر رسانهها از جمله رادیو، تلویزیون و مطبوعات، جایگاه ویژهای را برای تبلیغات اینترنتی قائلند. به طور کلی پنج قانون کلی برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی حایز اهمیت است که گرچه هنوز در حال تغییرند، ولی ستون فقرات داستان تبلیغات در شبکهء جهانی اینترنت امروزی را تشکیل دادهاند. این پنج قانون عبارتند از: ۱) قانون خیابان بنبست ۲) قانون دادوستد ۳) قانون اعتماد ۴) قانون کشش و ارسال ۵) قانون بازار خالی. در ادامه مختصرا به تشریح هر یک از این قوانین میپردازیم. ▪ قانون خیابان بنبست بر اساس این قانون، ساختن یک سایت در شبکهء جهانی اینترنت، مانند ساختن ویترین مغازه در یک خیابان بنبست است زیرا کسی از نشانی سایتها به خودی خود خبر ندارد و باید بنا به علتی با نشانی سایت شما آشنا شود و به آن مراجعه کند، پس اگر میخواهید مشتری به سراغ شما بیاید، باید به دنبال دلیلی برای آمدن وی باشید. این موضوع در مورد اینترنت اهمیتی دو چندان مییابد چرا که امروزه شبکهء جهانی اینترنت مملو از سایتها و وبلاگهایی است که از سر تفنن و به صورت انباشتهای از سیاهی لشگر از سوی افراد حرفهای و غیرحرفهای پدید آمدهاند و در این میان احتمال دیده شدن سایت خاصی، بدون ایجاد تمهیدات مناسب در این راستا تقریبا ناممکن است. از این رو اولین سوالی که قبل از ساختن سایت باید از خود بپرسید این است که چگونه مردم را علاقهمند به بازدید از این سایت کنید؟ ▪ قانون دادوستد یکی از واژههای مهم فرهنگ اینترنت، کالاهای رایگان است. قانون دادوستد میگوید: «بازدیدکنندگان را با اهدای کالاهای رایگان جذب سایت خود کنید و سپس سعی کنید کالای دیگری را به آنها بفروشید. این همان روشی است که در بسیاری از فروشگاهها از آن استفاده میشود، مثلا میگویند: «شال گردن پشمی رایگان برای ۵۰ نفر اولی که برای حراج یک روزه، در شب یلدا از مغازهء ما دیدن کنند. آنها اول مشتری را با کالاهای رایگان جذب میکنند و بعد سعی میکنند چیزی به آنها بفروشند. استراتژی ساده این است: اول مردم را با دادن مقدار زیادی اطلاعات رایگان به سایت خود جذب کنید، بعد آنها را از کالاها و خدمات خود آگاه کنید. این ریتم (دادوستد) را به خاطر بسپارید چرا که بسیار موثر است ولی برای فروش، شما باید به قانون سوم مسلط شوید. ▪ قانون اعتماد فرض کنیم کالاها یا خدمات شما به طور رقابتی قیمتگذاری شدهاند و از کیفیت خوبی برخوردارند. بزرگترین سد راه شما برای فروش، عدم اعتماد مردم است. جلب اعتماد، روانکنندهء چرخهای کسب و کار اینترنتی است. بدون جلب اعتماد، گردش چرخهای کسب و کار شما با مشکل مواجه میشود. شهرت نشان تجاری (برند) یک فروشگاه، ناشی از صدها برداشت ذهنی مثبت است که توسط امواج تبلیغات پرهزینه، ساخته شدهاند. این تبلیغات، اعتماد مردم به نشان تجاری را بالا میبرند ولی اگر شما مالک یک کسب و کار کوچک هستید، مسلما هزینهء چنین تبلیغاتی را به سادگی نمیتوانید تامین کنید. برای این منظور شما میتوانید از سایت اینترنتیتان برای جلب اعتماد مشتریان خود کمک بگیرید. همان طور که میدانید، سایتهای اینترنتی خیلی مورد اعتماد مردم قرار نمیگیرند، زیرا در مورد شخصیت حقیقی یا حقوقیشان ابهام وجود دارد. پس اولین کاری که باید بکنید این است که این ابهام را با دادن یک نشانی کامل و شماره تلفن موثق، برطرف کنید. اگر دفتر و یا فروشگاهی دارید، عکسی از آن را در سایت خود بگذارید و بهتر آن است که عکسهایی از خودتان یا کارکنانتان را نیز در سایت قرار دهید. در این صورت مشتریان، شما را به جای موجودی ناشناخته که کسی نمیداند کجاست، به دید فردی واقعی میبینند. شما میتوانید اعتماد مشتریانتان را از طرق مختلف به دست آورید; با فروش محصولات با مارکهای شناخته شده، با نشان دادن سیاستهای تحویل و پس گرفتن محصولاتتان، با پیوستن به سازمانهای شناخته شدهء ملی و یا با دادن برگهء پشتیبانی برای محصول خود. شما اعتماد مشتریانتان را با نصب یک سیستم راهنمای مشتریپسند و بیواسطه و یک سرور امن برای معاملات توسط کارتهای اعتباری به دست میآورید، همچنین میتوانید اعتماد را با برقراری تماسهای مجدد به دست آورید.هر گاه این اعتماد حاصل شد، فروش نتیجهمیدهد. ▪ قانون کشش و ارسال چهارمین قانون تبلیغات وب این است که افراد را به وسیلهء محتوای جذاب به سایت خود بکشانید و سپس اطلاعات با کیفیت را به طور مداوم به نشانی پستالکترونیکیشان ارسال دارید.با انجام این کار، شما نام و نشانی اینترنتی خود را مکررا در گوش مخاطبان زمزمه میکنید و آنها را مستعد به خاطر آوردن خود، در هنگام نیاز میکنید. از آنجا که هزینهء جذب مشتری بسیار زیاد است، کسب و کارها نمیتوانند بر پایه یکبار فروش دوام بیاورند; آنها نیازمند بازگشت دوبارهء مشتریان راضی خود هستند و قانون کشش و ارسال، این ماموریت حیاتی را انجام میدهد. در این استراتژی شما نیاز به فردی دارید که نامههای الکترونیکی را برای بازدیدکنندگان سایت ارسال کند. ▪ قانون بازار خالی کسب و کارهای بزرگ، سرمایه و نفوذ لازم برای به دست آوردن تمام بخشهای بازار را دارند، اما کسبوکارهای کوچک برای موفق شدن باید به سراغ بازارهای خالی و یا بخشهای خالی بازار بروند و آنها را به بهترین نحو پر کنند.برای مثال، شرکت جاستبالز (http://www.justballs.com) یک بازار خالی در فروش لوازم ورزشی دید و به جای این که لقمهء بزرگتر از دهانش بردارد و انواع و اقسام لوازم ورزشی را بفروشد، به دنبال لقمهء کوچکتر (توپ) رفت و بزرگترین فروشگاه توپ را در اینترنت ایجاد کرد که در آن انواع و اقسام توپهای ورزشی رشتههای مختلف را ارایه میدهد. هدف آنها از انجام این کار این بود که وقتی شما دربارهء توپ (از هر نوع آن) فکر میکنید به یاد این شرکت بیفتید. شما نیز برای سایت خود هدف فروش منحصر به فرد تعیین کنید. کلید این نوع از بازاریابی هوشمندانه طبق قانون بازار خالی، تهیه یک برنامهء کسب و کار دقیق است که هدف فروش منحصر به فرد شما را تعریف کند. این هدف را باید بتوان به خوبی در یکی، دو جمله بیان کرد: وجه تمایز کسب و کار شما از دیگر رقبا چیست؟ قسمتهای خالی بازار که شما به دنبال پر کردن آنها هستید کجا بوده و شما چگونه قصد پر کردن آنها را دارید؟ برای موفقیت در هر کسب و کاری شما باید هدف فروش منحصر به فردتان را دقیقا مشخص کنید. با یک هدف فروش منحصر به فرد است که میتوانید موفق شوید و بدون یک هدف فروش خاص و ویژه، احتمال این که با اقبال روبهرو نشوید زیاد است. شایان ذکر است که قوانین مذکور همگی از اهمیت یکسان برخوردارند. هر یک از این قوانین به تنهایی کارساز نیست بلکه، مجموعهء آنهاست که میتواند موفقیت شما را در ایجاد یک کسب و کار اینترنتی تضمین کند. در عصر اینترنت تلاش کنید تا قوانین بازی را بشناسید و آگاهانه وارد میدان رقابت شوید. منبع خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری اینستاگرام من : hoshangghorbanian |
|||
|
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
مجله تبلیغاتی اینترنتی | karaj | 7 | 1,345 |
11-10-2013 04:36 PM آخرین ارسال: karaj |
|
ویژگیهای یک فروشنده موفق | کامیار کاظمی | 23 | 5,641 |
12-04-2011 10:40 AM آخرین ارسال: shahram......32 |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان