ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
زمان کنونی: 04-26-2024, 09:51 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: tondar12
آخرین ارسال: feri_banamak
پاسخ: 79
بازدید: 8630

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امیتازات : 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
04-03-2016, 05:55 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 04-03-2016 06:30 PM، توسط سعید یوسفی.)
ارسال: #71
RE: تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
(04-03-2016 05:06 PM)tondar12 نوشته شده توسط:  راهکار جالبی هست و من خودم هم برای شرکت خودم به این فکر هم افتادم اما مسایل زیاد و نقاط چالش برانگیزی داره!

1-اول از همه اینه که فروش در شرکت های پخش به صورت مسیر بندی هست یعنی براساس مسیر ها بار پخش میشه ولی تو این روش مغازه دار هر وقت دوست داره سفارش میزاره!
2-با این روش همه مغازه ها نمی تونن کار کنن وقتشو ندارن سوادشو ندارن و غیره
ساپورت همه جنسها واقعا کار سخت و نشدنیه بهتره به چند قلم جنس خاص محدود بشه
3-باید یه راههای انگیزشی برای مغازه دارها گذاشت تا ترغیب بشن از این سیستم خرید کنن
این روش باعث کاهش فروش میشه چون ویزیتور تو مغازه فک می زنه چندقلم جنس بیشتر میفروشه!!
و.....................................
امثال اینا زیاده
تشکر از اینکه مهمترین ریسکهای اجرای این ایده رو مطرح کردید. و اما پاسخ هایی که میشه به این ریسکها داد.

1-اول از همه اینه که فروش در شرکت های پخش به صورت مسیر بندی هست یعنی براساس مسیر ها بار پخش میشه ولی تو این روش مغازه دار هر وقت دوست داره سفارش میزاره!
مسیر بندی کار ساده ای در سفارش تلفنی -اینترنتی هست کافیه برای هر مغازه دار روزهای سفارشش رو مشخص کنی و اگر در خارج از این روزها سفارش دارد هزینه حمل را خودش بپردازه. البته وقتی سبد کامل باشه طبیعتا سفارشات هر مسیر هم انقدر بالا خواهد بود که تحویل هر روزه در مسیر به صرفه باشه.
2-با این روش همه مغازه ها نمی تونن کار کنن وقتشو ندارن سوادشو ندارن و غیره
سفارش تلفنی برای همین افراد گذاشته شده و البته بازاریابی هم تلفیقی از حضوری وغیر حضوری هست که با اموزش تدریجی به سوپریها بازاریابی حضوری کم کم حذف می شه. البته یک دفترچه چاپی بزرگ که شامل همه کالاها به تفکیک شرکتهای تولیدی هست نیز به سوپرمارکتها داده می شه اگر به هر دلیل به اینترنت دسترسی نداشتند با کمک این کاتالوگ سفارشاتشون رو به صورت تلفنی اعلام کنن
3-ساپورت همه جنسها واقعا کار سخت و نشدنیه بهتره به چند قلم جنس خاص محدود بشه
اگر به چند قلم محدود بشه چه فرقی با بقیه شرکتها داریم. وقتی خود ما به سوپرمارکت می ریم اجناسی که نیاز داریم از سوپرمارکت برمیداریم، اینجا هم فرقی نمی کنه مغازه دار با سرچ در سایت یا اپلیکیشن اقلام مورد نیاز مغازه رو به راحتی سفارش میده.چون هیچ محدودیتی در انتخاب نداره. ضمن اینکه سود هر کالا برای مغازه دار در سایت مشخص شده
4-باید یه راههای انگیزشی برای مغازه دارها گذاشت تا ترغیب بشن از این سیستم خرید کنن
مهمترین نکته در همین موضوع هست ، راه حلی که من تو ذهنم هست بیمه کردن مغازه دار یا یکی از افراد خانوادش هست که بیمه تامین اجتماعی نداره، البته با رعایت سقف خرید. و در صورت عدم رعایت سقف خرید مابه التفاوت رو خودش باید بپردازه. تقریبا 3 درصد از سود فروش باید صرف این خدمت بشه.بیمه باعث وابستگی خریدار به فروشنده در طی زمان میشه ، البته شاید شما راه حلی بهتر از بیمه داشته باشید.
5-این روش باعث کاهش فروش میشه چون ویزیتور تو مغازه فک می زنه چندقلم جنس بیشتر میفروشه!!
در این روش چون تعداد کالاها بسیار زیاد هست بازاریابها انرژی خودشون رو فقط بر روی اجناس غیر برند میزارند و برای اونها پورسانت می گیرند، ضمن اینکه در این روش بازاریابی بیشتر از طریق قرار دادن مقالات و مقایسه ها در سایت و یا با کمک دفترچه های اطلاع رسانی انجام می شه و سعی می کنیم فقط به بازایاب متکی نباشیم. هدف نهایی ایجاد یک سوپرمارکت تلفنی اینترنتی هست که البته مشتریانش خود سوپرمارکت دارا هستند.
خودم هم دو تا ریسک دیگه اضافه می کنم
1- خطر چک و نسیه بازی: اگرسبد کامل باشد میزان خرید ریالی مغازه دارها که معمولا هم فاکتوری هست بالا میره و احتمال مشکل در تصفیه بیشتر هست.: برای حل این ریسک می توان از سوپرمارکتی که عضو باشگاه مشتریان می شه درخواست سفته دو میلیونی کرد به نحوی که فقط تا این سقف به صورت فاکتوری خرید کنه. هر چند هر مغازه داری حاضر به اینکار نیست و حس بدبینی بهش دست میده.
2-هزینه های حمل: با توجه به اینکه ما جنس رو از واسطه ها مجبوریم تهیه کنیم سود ما کم خواهد بود، مقدار زیادی از این سود هم باید صرف تشویق مغازه دار برای خرید بیشتر بشه مثل هزینه بیمه. در این میان باید ببینیم اگر هزینه حمل و حقوق راننده ها هم اضافه بشه ایا چیزی تهش می مونه یا نه؟ طبق براوردی که من کردم به طور متوسط 3 درصد از فروش صرف بیمه مغازه دار و 1.5 درصد صرف بازاریاب و حمل می شه بنابراین برای رسیدن به سود مقدار سود ما از فروش باید بالای 5 درصد برای هر کالا باشه.
ای کاش دوستانی که تجربه سوپرمارکت دارند اینجا بودند تا کمک می کردند که نیازهای واقعی شناسایی بشن. و همینطور کسانی که تجربه پخش و بازاریابی دارند در تکمیل این راه حل کمک می کردند تا ببینیم اصلا این کار شدنی هست یا نه. چرا که سود این ایده در صورت موفقیت در اجزا میلیاردی خواهد بود.
به نظر خود من که چند ماه وقت روی این ایده گذاشتم، مهمترین چالش این پروژه تامین و دسترسی به سبد کامل کالا با قیمت مناسب و رقابتی هست، برای اینکار یا باید سرمایه و تضمین چندین و چند میلیاردی داشته باشی یا اینکه به سود کم قانع بشی و با شرکتهای پخش و عمده فروشا کار کنی. شرکتهای پخش که به خاطر مسائلی زیاد همکاری نمی کنن. بقیه ریسکها رو می شه یه جورایی حل کرد. تو این مورد هم از عمده فروشای شهرمون سوال کردم گفتند که اگر شما بازار فروش رو داشته باشی برای تامین کالا خیلی از سرمایه دارا باهات همکاری می کنند، به این شرط که گردش مالی بالا ایجاد کنی.

همین که سلامتی، یعنی ثروتمندترین انسان روی زمینی. پس خدا را با همه وجودت شکر کن.
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: tondar12 , business_nuts
04-04-2016, 12:55 PM
ارسال: #72
RE: تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
نظرات متین و خوبی بود جناب یوسفی بزرگوار!

بنده خودم شرکت پخش دارم و مواد غذایی و بهداشتی رو پخش میکنم و اون ایراداتی هم که گرفتم از روی تجربه ام بود!

به نظرم این روش برای سفارش کالاهای آرایشی بهداشتی راحتتر و قابل انجام تر باشه!

ارتباط با من
HeartHeart
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: business_nuts
04-24-2016, 08:55 PM
ارسال: #73
RE: تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
دوستان یه سوالی چند روزه ذهنم رو مشغول کرده!

تو پخش مواد غذایی وقتی بحث تبلیغات به میان میاد گیج میشم! از طرفی می گم اگه بخایم برندی رو که داریم پخش می کنیم تبلیغ کنیم شاید چند وقت دیگه برند رو ازمون بگیرن و سرمایه گذاریمون بر باد بره و از طرف دیگه شاید رقبایی که جنس ما رو هم دارن بهره ببرن!

از طرف دیگه اگه بخایم اسم شرکت رو تبلیغ کنیم اونوقت باید چیکار کنیم؟!مردم بیان در دفتر مثلا کیک و پفک و نوشابه بخرن؟!


توش موندم شما راهنمایی کنید! اصلا پخش نیازی به تبلیغات مرسوم داره؟!

ارتباط با من
HeartHeart
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
04-25-2016, 11:51 AM
ارسال: #74
RE: تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
با سلام حضور تمامی دوستان
من سو پر مارکت دارم اگه بخوام برای تاسیس شرکت پخش اقدام کنم باید چطور عمل کنم
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
04-25-2016, 01:53 PM
ارسال: #75
RE: تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
(04-24-2016 08:55 PM)tondar12 نوشته شده توسط:  دوستان یه سوالی چند روزه ذهنم رو مشغول کرده!

تو پخش مواد غذایی وقتی بحث تبلیغات به میان میاد گیج میشم! از طرفی می گم اگه بخایم برندی رو که داریم پخش می کنیم تبلیغ کنیم شاید چند وقت دیگه برند رو ازمون بگیرن و سرمایه گذاریمون بر باد بره و از طرف دیگه شاید رقبایی که جنس ما رو هم دارن بهره ببرن!

از طرف دیگه اگه بخایم اسم شرکت رو تبلیغ کنیم اونوقت باید چیکار کنیم؟!مردم بیان در دفتر مثلا کیک و پفک و نوشابه بخرن؟!


توش موندم شما راهنمایی کنید! اصلا پخش نیازی به تبلیغات مرسوم داره؟!

سلام دوست عزیز
در پخش مواد غذایی نباید محصولی رو تبلیغ کنید ، بلکه خود شرکت پخش موادغذاییتون رو باید تبلیغ کنید و برند شرکت خودتون! این جور تبلیغات رو در پیک ها و روزنامه های محلی تبلیغ میکنند.
گفتین کیک ، خب ممکنه کیک شما برای کارگاه تولیدی کوچک باشه و میتونید اسم کیک و برندش رو تبلیغ کنید و بصورت توافقی درصدی از تبلیغاتش رو از خود تولیدکننده بگیرین یا حمایتتون کنند از لحاظ جنس . مثل خیلی از شرکت های بزرگ که برای هر سوپرمارکتی تابلوی تبلیغاتی میزنن و یه قسمتی رو هم اختصاص میدن به شماره تماس و نام همون سوپرمارکت.
شاد باشین

$$$$$$$$$$$$$$$%%%%%%%%%%%%%%%$$$$$$$$$$$$$$$$


شکست بیش از موفقیت آموزنده است؛ کسی که هیچ گاه اشتباه نمی کند، هرگز به جایی نمی رسد. راکفلر
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: tondar12
05-20-2016, 07:07 PM
ارسال: #76
RE: تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
با سلام و عرض خسته نباشيد و ارزوي موققيت براي همه دوستان

من كارم توليد همبرگر هستش و با حدود ٥٦ فست فود بطور مستقيم كار مي كنم ولي بصورت پراكنده در سطح تهران مي خواستم بازارياب استخدام كنم كه بتونه بصورت مويرگي فعاليت كنه مي خوام بدونم نحوه قرار داد بستن با بازارياب چجوري هست الان عرف بازار چجوري هست براي حقوق ثابت بايد كف فروش در نظر بگيرم ؟ چند درصد از فروش كل براي بازارياب حرفه اي بايد در نظر گرفت ممنون ميشم اگه كسي راهنماييم كنه اينكه خانم ها بهتر هستن يا اقايون
باتشكر از همه دوستان
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
05-25-2016, 11:42 PM
ارسال: #77
RE: تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
(04-24-2016 08:55 PM)tondar12 نوشته شده توسط:  دوستان یه سوالی چند روزه ذهنم رو مشغول کرده!

تو پخش مواد غذایی وقتی بحث تبلیغات به میان میاد گیج میشم! از طرفی می گم اگه بخایم برندی رو که داریم پخش می کنیم تبلیغ کنیم شاید چند وقت دیگه برند رو ازمون بگیرن و سرمایه گذاریمون بر باد بره و از طرف دیگه شاید رقبایی که جنس ما رو هم دارن بهره ببرن!

از طرف دیگه اگه بخایم اسم شرکت رو تبلیغ کنیم اونوقت باید چیکار کنیم؟!مردم بیان در دفتر مثلا کیک و پفک و نوشابه بخرن؟!


توش موندم شما راهنمایی کنید! اصلا پخش نیازی به تبلیغات مرسوم داره؟!
به نظرم شما باید کاری کنید که شرکتتون در نظر مغازه دار بزرگ جلوه کنه، مثلا بازاریابهاتون همشون لباس خاص بپوشن که آرم شرکت شما رو لباسشون باشه، یا یکسری هدایا مانند قفسه های مقوایی بیاید به مغازه دارا هدیه بدید و از این قفسه ها برای گذاشتن جنسای خودتون در دید مشتری استفاده کنید.
یه راه تبلیغاتی خوب هم به نظرم می تونه این باشه که برای سوپرمارکتهای بزرگ و شلوغ بیاید یه تلویویزیون بزرگ بگیرید و کلیپ تبلیغاتی محصولاتتون رو برای مشتریان پخش کنید. بابت پخش این کلیپها از تولید کننده هزینشو بگیرید و مقداری از اون رو به سوپرمارکتدار بدید.

همین که سلامتی، یعنی ثروتمندترین انسان روی زمینی. پس خدا را با همه وجودت شکر کن.
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
06-04-2016, 05:10 PM
ارسال: #78
اعطای نمایندگی انحصاری نوشابه انرژی زا برند oyu
با سلام
آقای موحدی هستم از شرکت golden success
تولید کننده نوشابه انرژی زا برند oyu در چند طعم متفاوت در کشور اتریش.
از شخص و شرکتی که توان مالی و توان پخش مواد غذایی در کشور را دارد .نمایندگی رسمی برای کشور ایران اعطا میگردد.
از دوستان که تقاضای همکاری را دارند لطفا به شماره های زیر تماس بگیرند
با سپاس
09178409382
واتساپ و تلگرام 09395642559
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: tondar12
06-06-2016, 10:25 AM
ارسال: #79
RE: تاپیک گفتگوی پخش کنندگان مواد غذایی و بهداشتی
سلام به همه دوستان
ميخواستم نظرتون رو درباره بسته بندي خشكبار مثل تخمه پسته اجيل مغز گردو
و فروش اون به سوپرماركتها بدونم
سرمايه موجود من ١٥٠ ميليون هست -
و واسه شروع تصميم دارم فقط دستگاه بسته بندي بخرم و كاركنم بعد اگه جواب داد و خوب بود خط كامل شور كردن هم بگيرم
حالا ميخوام دوستان و با تجربه ها مشكلات كه تو اين زمينه هست و نظرشون درباره اين كار رو بيان كنند
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  [split] بازاریابی محصولات تولید کنندگان وارد کنندگان koruosh 1 1,054 11-02-2016 12:43 PM
آخرین ارسال: کژال
  اونایی که توی کار تولید یا پخش عمده هستن بیان تو amir_sky 6 1,542 09-02-2016 02:44 PM
آخرین ارسال: davoddinani
  مواد غذایی خارجی... ty1371 7 3,494 11-24-2015 01:32 AM
آخرین ارسال: hatef.hashemi
  اتاق گفتگوی انجمن راه اندازی شد. کامیار کاظمی 30 6,911 01-03-2014 09:52 PM
آخرین ارسال: delkhaste
  پخش کاغذa4خوبه؟ mosafere55 6 1,031 08-21-2013 02:29 PM
آخرین ارسال: شوییچی
  قابل توجه توليد كنندگان و واردكنندگان مواد غذايي daryush1980 0 690 07-01-2012 04:14 PM
آخرین ارسال: daryush1980

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS