ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
رموز موفقیت ایمیلهای بازاریابی زمان کنونی: 05-03-2024, 07:54 PM |
|||||||
|
رموز موفقیت ایمیلهای بازاریابی
|
11-21-2011, 02:31 PM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
رموز موفقیت ایمیلهای بازاریابی
یكی از كارآمدترین و كمخرجترین ابزارهای بازاریابی، فرستادن ایمیل برای مشتریان بالقوه و مشتریان كنونی است. تعداد كمی از ابزارها و مجاری بازاریابی، اینچنین ارزان و پاسخگو هستند. یك نكته ساده، اهمیت این روش جلب و حفظ مشتری را به شما نشان میدهد و آن تعداد ایمیلهای دریافتی در میل باكس شماست كه از طرف مشتریان بالقوه و آنهایی كه از خریدشان راضیاند برایتان فرستاده شده است. اگر ایمیلهای ارسالی این كسب و كار مفید نبود كه صاحب و بازاریاب آن، اینقدر ایمیل دریافت نمیكرد!
دلایلی هست كه نشان از مزایا و منافع گوناگون ارسال ایمیلهای فروش دارند. تعدادی از آنها را در زیر میخوانیم: چه برف ببارد، چه باران و تگرگ بیاید، ایمیل در هر حال میرسد! چه خواب باشید، در تعطیلات به سر ببرید و چه مشغول كار باشید، پیامهای فروشتان، در غیاب خودتان، ارسال خواهند شد و مخاطبان بازار هدف آنها را دریافت خواهند داشت. و ایمیلها مانند نمایندگان كسب و كارتان، برای شما كار میكنند و بهترین نمایش فروش را برای مخاطبان اجرا مینمایند. ایمیلهای بازاریابی یكی از راههای اتلاف وقت در پروسه بازاریابی اینست كه در یك زمان، فقط یك مشتری بالقوه را مخاطب قرار داده تنها كالاها و خدماتتان را به او عرضه كنید. در این حالت فقط یك شانس فروش هست ولی ایمیلها میتوانند یك كسب و كار را به هزاران نفر معرفی كنند و این كار تعداد فروش و درآمدتان را بالا برده روند رشد كارتان را هموار و تسریع خواهد نمود. ایمیلهای فروش مخاطبان حقیقی كسب و كارتان را به شما میشناسانند. در ابتدای كار گیرندههای ایمیلها، همگی اعضای بازار هدف نیستند. شما با دریافت پاسخها میتوانید دریابید كه چه كسانی به كالاها و خدمات شما علاقه دارند و امكان دارد به مشتری تبدیل شوند و چه افرادی را باید از لیست گیرندگان ایمیلها، حذف نمایید. دلیل چهارم مناسب بودن و كارایی این روش بازاریابی، دریافت سریع پاسخهاست. در عرض یك تا دو هفته، 80 تا 90 درصد كسانی كه میتوانند مشتری باشند، به ایمیل كسب و كارتان جواب خواهند داد. اگر تیم بازاریابی سریع و دقیق واكنش نشان دهد، قادر خواهد بود درصد زیادی از این پاسخ دهندگان علاقهمند را به جرگه خریداران وارد كند. با توجه به تعداد پاسخهای دریافتی از هر بسته بازاریابی ایمیلی، میتوانید میزان كارایی آن را دریابید. دلیل پنجم تا اندازهای به علت پیشین مربوط است. اگر شما یك كاسب تازه كار باشید كه صاحب كسب و كاری كوچك است، نمیتوانید حتی ذرهای از پولتان را هدر دهید و روی كاری وقت و هزینه صرف كنید كه بازدهی نداشته باشد. بازاریابی ایمیلی این امكان را برایتان فراهم میكند تا بستههای ایمیلهایتان را كدگذاری كنید تا مشخص شود كه تعداد پاسخهای دریافتی از كدامیك بیشتر است. چون این بازخوردها سریع حاصل میشوند، اصلاح و تقویت پروسه بازاریابی ایمیلی دشوار نخواهد بود. مخارج و هزینهها مبحثی است كه همه كاسبان به آن توجه دارند. تدوین و به كار انداختن پروسههای بازاریابی نیز هزینههایی در بردارد و در این میان بازاریابی ایمیلی از دیگر روشها ارزانتر است. پاكت پستی الكترونیكی گنجایش زیادی دارد و هزینه پست آن هم بسیار ناچیز است. عكسها، مقالاتی كه در روزنامهها درباره خودتان و كسب و كارتان نوشتهاید، اخبار موفقیتها و عرضه محصولات جدید، ارائه تخفیفها و امتیازات ویژهای كه به منظور تشكر از خرید مستمر به مشتریان میدهید، كارت پستالهای تبریك سال جدید یا مناسبتهای دیگر و تصاویری زیبا كه نام شركت شما در پس زمینه یا گوشه آنها دیده میشود؛ از مطالبی هستند كه میتوانید در این پاكت جای دهید. در نظر هم داشته باشید كه این بستههای ایمیلی میتوانند به صندوق پستی الكترونیكی چند صد نفر داخل شوند. ایمیلهای بازاریابی زمانی كه شخصی این ایمیل فروش را باز میكند، در آن واحد، فقط این ایمیل است كه پیش چشمانش قرار میگیرد و مدتی را برای مطالعه آن صرف میكند. وقتی كه ما آگهیهای تلویزیونی یا تبلیغات رادیویی را میبینیم و میشنویم، هر آگهی تنها مدت كوتاهی پیش چشمانمان قرار میگیرد یا به گوشمان میخورد و چند ثانیه دیگر، تبلیغاتی دیگر جایگزین میشوند و دوام اثر هر یك كوتاه است. ایمیلهای تبلیغاتی و فروش این طور نیستند و هر كدام جداگانه توجه یك مشتری احتمالی را به خود معطوف میدارند. دلیل آخر این كه ایمیلها، بسیار بیشتر از تصاویر تلویزیونی و آگهیهای صوتی رادیو، ملموس بوده خواننده و مشتری احتمالی حس میكند كه روی آن بیشتر كنترل و تسلط دارد. تبلیغات تلویزیونی و رادیویی با فشار یك دكمه محو میشوند ولی صاحب یك ایمیل، آن را متعلق به خود میداند و مدتی به آن خواهد پرداخت. دلایل فوق همگی كارایی و توانمندی و مقرون به صرفه بودن بازاریابی ایمیلی را رقم میزنند. اگر به این ابزار دقت فراوان شده با مهارت و هوشیاری به كار گرفته شود، در افزایش درآمد یك كسب و كار بسیار موثر خواهد بود. منبع: tafahomnews.com آنچه ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است!
مغز ما یک دینام هزار ولتی است که شوربختانه اکثر ما به اندازه یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم
|
|||
|
11-27-2011, 12:07 AM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: رموز موفقیت ایمیلهای بازاریابی
آره ارسال ایمیل هم ارزان قیمت هست و هم تاثیر گذار هست
البته برای کالای ها و خدمات اختصاصی کمی مشتری هاش کمه خانه خوشی را باید ساخت نه آنکه خرید
|
|||
08-18-2013, 12:38 PM
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: رموز موفقیت ایمیلهای بازاریابی
یه سوال
ایمیل هارو از کجا بیاریم آیا؟ |
|||
08-18-2013, 05:32 PM
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: رموز موفقیت ایمیلهای بازاریابی
بعضی از شرکت ها هستن که این ایمیل ها رو می فروشن و میشه ازشون خرید ایمیل ها رو که البته در بیشتر مواقع ایمیل های جعلی از آب در میان و اگه 80 درصد به بالا این ایمیل ها جعلی نباشن می شه روشون حساب کرد و ارزش خرید داره
همچنین یک سری نرم افزارهایی وجود داره که تو اونا می تونید آدرس سایت مورد نظرتون رو بدید و براتون ایمیل های اون سایت رو در میاره موفق باشید بزرگترین کشف نسل ما این است که انسان با تغییر شیوه نگرش خود می تواند زندگیش را تغییر دهد!! تلفن من : 09393569499 آیدی من : aliramzantabar@gmail.com آیدی یاهو من : roze_nilirang67@yahoo.com |
|||
08-18-2013, 08:12 PM
ارسال: #5
|
|||
|
|||
RE: رموز موفقیت ایمیلهای بازاریابی
جالبه
نمیدونستم بعد یک سوال دیگه توی سایتایی که برای بازاریابی هست بنظرتون لینکی ک برای جذب زیرمجموعه میدن رو بیشتر در کجا میشه استفاده کرد؟ توی سایت و وبلاگ میشه اما نه همشو |
|||
|
02-19-2014, 05:57 PM
ارسال: #6
|
|||
|
|||
RE: رموز موفقیت ایمیلهای بازاریابی
ممنونـــــــــــــ
نباید ببینی تا باور کنی... باید باور کنی تا ببینی... |
|||
|
03-16-2015, 08:31 PM
ارسال: #7
|
|||
|
|||
RE: رموز موفقیت ایمیلهای بازاریابی
چطور ایمیل ارسال کنیم تا اسپم حساب نشه؟
|
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
انجام بازاریابی برای شما | asomrn | 4 | 869 |
07-22-2016 10:16 AM آخرین ارسال: soheyl_ir89 |
|
تجارت در شبکه های اجتماعی، چرا و چگونه؟ | odise2004 | 1 | 754 |
07-28-2015 10:38 PM آخرین ارسال: reza.rs |
|
غلط های مصطلح در تجارت اینترنتی ..... | mallarme | 0 | 614 |
05-20-2013 10:47 PM آخرین ارسال: mallarme |
|
علم سئو یا بازاریابی برای موتورهای جستجو؟ | seosem.ir | 1 | 966 |
04-12-2013 11:48 PM آخرین ارسال: M3HDI |
|
5 اشتباه بزرگ در بازاریابی با ایمیل | Alireza_Kh | 2 | 1,437 |
11-27-2012 12:15 PM آخرین ارسال: رضا فضلعلی |
|
بازاریابی اینترنتی فروشگاه آنلاین | Nuruzzaad | 7 | 2,361 |
11-27-2012 12:08 PM آخرین ارسال: رضا فضلعلی |
|
بازاریابی اینترنی برای فروش پسته و لوازم آرایشی | mahdi77 | 12 | 3,128 |
11-12-2012 07:29 PM آخرین ارسال: vahid61 |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان