ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


جلسات آنلاین تلکرام و وایبر telegram
زمان کنونی: 05-05-2024, 12:48 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان
نویسنده: MARYAR
آخرین ارسال: markaz
پاسخ:
بازدید: 16726

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 42 رأی - میانگین امیتازات : 3.12
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جلسات آنلاین تلکرام و وایبر telegram
05-23-2015, 12:17 AM
ارسال: #24
RE: جلسات آنلاین وایبر
. رقیب شما کیست؟؟!!

وقتي روبرتو گويزوتا (Roberto Goizueta) در دهه 1980 مديرعامل كوكاكولا شد، با رقابت شديد پپسي مواجه شدكه باعث كاهش رشد سهم كوكا شده بود. مديرانش بر رقابت با پپسي متمركز شده بودند و قصد داشتند در هر دوره زماني برنامه رقابتي، سهم بازار كوكا را 0/1 درصد افزايش دهند.
روبرتو تصميم گرفت رقابت عليه پپسي را متوقف كند و به جاي آن عليه شرايط افزايش 0/1 درصد رشد رقابت كند.
او از مديرانش پرسيد: «ميانگين مايعاتي كه هر آمريكايي در روز مي نوشد چقدر است؟» جواب 14 اونس بود.
«سهم كوكا از اين مقدار چقدر است؟» دو انس.
روبرتو گفت: «كوكا به سهم بيشتري از اين بازار نياز دارد.»
رقيب، پپسي نبود بلكه آب، چاي، قهوه، شير و آبميوه ها بودند كه 12 اونس باقيمانده را تشكيل مي دادند.
روبرتو گفت: «مردم هر وقت احساس كردند كه دوست دارند چيزي بنوشند بايد به كوكا دسترسي داشته باشند.»
براي اجراي اين استراتژي، شركت كوكاكولا در گوشه و كنار هر خيابان دستگاه هاي فروش كوكا قرار داد. با اين كار، كوكا به سهم قابل ملاحظه اي از بازار دست يافت و پپسي هرگز به چنين سهمي دست نيافته است.
چه کسانی از اینستاگرام استفاده می کنند ؟ بازاریابان ؟ دانشجویان ؟ یا فعالان حوزه فناوری اطلاعات ؟ طبق تحقیقاتی که در یک ماه گذشته توسط مجموعه GlobalWebIndex انجام شده است ، فعالان بازاریابی و تبلیغات بیشترین استفاده کنندگان از اینستاگرام هستند .

در این تحقیقات ، کاربران اینترنتی سراسر دنیا مورد ارزیابی قرار گرفته اند . سپس این نتیجه تحقیقات با توجه به تخصص ، جنسیت ، سن و درآمد شکسته شد .
این تحقیقات نتایج جالبی داشته است :
پس از فعالان بازاریابی و تبلیغات ، گروه سنی ۱۶ تا ۲۴ سال بیشترین استفاده کنندگان بودند . در واقع ۹٫۶% از این آمار را به خود اختصاص داده اند .
۸٫۶ درصد از دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی داشته اند ، در این یک ماه حداقل یکبار به اینستاگرام سر زده اند .
کسانی که در حوزه فناوری اطلاعات ، نرم افزار و اینترنت نیز مشغول هستند ۹٫۶% از مراجعین را تشکیل داده اند .
در لابلای این تحقیقات نتایج جالب دیگری نیز بدست آمد ، آنهایی که بچه دار هستند کمتر از اینستاگرام استفاده می کنند نسبت به کسانی که بچه ای ندارند ، و در نهایت اینکه افرادی که وضع مالی بهتری دارند ، نیز بیشتر از این ابزار ارتباطی استفاده می کنند .
یده‌های کسب‌وکار، حتی ایده‌های خوب، دیگر پیش پا افتاده شده‌اند. دنیای کسب‌وکار مملو از محصولات و خدماتی است که مشکلات را حل می‌کنند و گزینه‌های باارزش پیشنهاد می‌دهند. شناخت بازار برای اعتباربخشی به مشروعیت آن ایده نیازمند تلاش فراوان و تجزیه و تحلیل داده است؛ اما بیش از حد پیچیده نخواهد بود.

چالش واقعی یک کسب‌وکار زمانی آغاز می‌شود که می‌خواهد بداند چگونه مشتری جذب کند. برای اندرو رازقی، مشاور و مدرس بازاریابی در مدرسه مدیریت کلاگ، جمع‌آوری مشتری کاری است که بسیاری از کارآفرینان انجام آن را دشوار و گیج‌کننده می‌دانند. «همه این کارها برای مطرح شدن یک ایده انجام می‌شود؛ اما آنها نمی‌دانند مرحله بعد چیست.» تلاش‌‌هایی که در این مرحله ابتدایی صورت می‌گیرد – یعنی زمانی که شرکت هنوز با عرضه و تقاضا مواجه نشده – می‌تواند ترسناک باشد. یک شرکت برای شروع کار به برنامه‌ای برای نحوه جمع‌آوری مشتریان نیاز دارد. رازقی می‌گوید: «قبل از اینکه کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید، به خود این موضوع به عنوان یک کسب‌وکار فکر کنید.»
داشتن نقش‌های درست
به محض اینکه کسب‌وکاری آماده راه‌اندازی شد، موسسان آن باید بر تعیین نقش‌های درون سازمان متمرکز شوند. این موضوع برای کارآفرینانی که عادت دارند برای همه جنبه‌های یک شرکت کاتالیزور باشند، می‌تواند یک چالش باشد. به‌طور کلی، اینها افرادی هستند که ایده را مطرح‌ کرده‌اند، طرح کسب‌وکار را نوشته‌اند و سرمایه لازم برای راه‌اندازی بنگاه را تامین کرده‌اند.
رازقی می‌گوید: «موسسان استارت‌آپ‌ها بسیاری از اوقات برای آوردن یک مدیر فروش خیلی صبر می‌کنند. شما ساعت‌های زیادی در طول یک روز دارید. اگر تلاش می‌کنید شرکتی بسازید و محصولی تولید کنید و سرمایه را افزایش دهید و افراد را برای پیوستن به تیم‌تان جذب کنید، چه کسی باید 365 روز سال بر مشتری متمرکز باشد؟» موسسان موفق شرکت‌ها خیلی سریع به تشکیل تیم‌هایی که وظایف افراد هم به‌زودی در آن مشخص است، اقدام می‌کنند؛ مثلا به یکسری افراد خاص وظیفه تمرکز بر بازار و تمرکز بر مشتری را واگذار می‌کنند و از دیگران می‌خواهند نقش‌های داخلی مثل مدیریت سرمایه‌گذاران یا تیم را بر عهده بگیرند. این موضوع برای موسسانی که ذاتا دوست دارند کنترل همه جنبه‌های کسب‌وکارشان را در دست داشته باشند، سخت است. رازقی می‌گوید: «من فکر می‌کنم چیزی که افراد در استارت‌آپ‌ها به آن جذب می‌شوند این است که این شانس را دارید که همه کارها را خودتان انجام دهید؛ اما این موضوع در بلندمدت عملی نیست. یک فرد می‌تواند خیلی کارها را انجام دهد و گاهی باید این فرصت را به اشخاص دیگر بدهید. اگر یک فرد به‌طور کامل بر جذب مشتری متمرکز شود، می‌تواند موفقیت کسب‌وکار را تضمین کند.»
الان میدونید که تقریبا اینستا جای ف/ی/س/ب/و/ک را برای فروش گرفته
خب دوستان بگید ببینم شما چی در آوردید

من ازدرون تو حرف میزنم
اگربخواهی تابستان هم برف می آید
اگربخواهی دست دراز میکنی ابری در آسمان میگیری
اگربخواهی به درخت خشکیده ای خیره میشوی و انجیر بر شاخه اش میروید
اگرتو بخواهی غیرممکن ها ممکن میشود
پس بخواه


دوره توانگری و جذب
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: جلسات آنلاین وایبر - MARYAR - 05-23-2015 12:17 AM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  جلسات حضوری Amiraliamirali 0 533 09-15-2015 09:13 AM
آخرین ارسال: Amiraliamirali
  برگزاری همایش کسب و کار آنلاین - کارگاه شهروندی کامیار کاظمی 0 791 05-20-2015 01:31 PM
آخرین ارسال: کامیار کاظمی
  اعلامیه جلسات آنلاین سال 93 MARYAR 85 10,344 12-06-2014 10:49 AM
آخرین ارسال: MohammadHashemi
  جلسه آنلاین انجمن میلیاردرها 19اردیبهشت 93 MARYAR 90 9,469 05-12-2014 10:47 PM
آخرین ارسال: MARYAR
  جلسه آنلاین انجمن میلیاردرها 5 اردیبهشت MARYAR 89 12,206 04-26-2014 07:40 PM
آخرین ارسال: Mohsen1988
  سومین جلسه آنلاین انجمن میلیاردرها 29 فروردین 93 MARYAR 92 10,225 04-19-2014 01:23 PM
آخرین ارسال: saeed2412
  جلسه آنلاین شماره 93-1: جمعه 22فروردین MARYAR 64 8,015 04-13-2014 02:04 PM
آخرین ارسال: HadiMahmoodi
Rainbow آموزه هائی برای برنامه ها و جلسات گردهمائی در سفر گیلان MARYAR 2 1,300 06-02-2013 01:20 PM
آخرین ارسال: MARYAR
  برنامه ریزی تشکیل جلسات گروهی کسب و کار در سفر اصفهان ahmad rezaee 3 1,578 03-30-2013 02:18 PM
آخرین ارسال: صدفی
  برگزاری جلسه آنلاین kiarash64 2 1,372 08-25-2012 12:41 PM
آخرین ارسال: Roshanfekr
  فضای مناسبی برای برگزاری جلسات علی محمدی 16 4,132 07-26-2012 06:30 AM
آخرین ارسال: miliyarderno1
  راهكار هاي براي بهتر شدن جلسات انلاين اقاي ايـــده 4 1,584 03-12-2012 02:07 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  جلسه سیزدهم آنلاین-جمعه 6 آبان - ساعت 10 شب کامیار کاظمی 10 3,442 10-29-2011 12:00 AM
آخرین ارسال: jahanagahi
  جلسه دوازدهم آنلاین-جمعه 29 مهر- ساعت 10 شب کامیار کاظمی 97 12,553 10-22-2011 02:38 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  جلسه یازدهم آنلاین-جمعه 22 مهر- ساعت 10 شب کامیار کاظمی 55 8,937 10-15-2011 10:16 PM
آخرین ارسال: کامیار کاظمی
  جلسه دهم آنلاین-جمعه 15 مهر- ساعت 10 شب مهدی گل محمدی 131 24,160 10-08-2011 12:31 PM
آخرین ارسال: کامیار کاظمی
  جلسه نهم آنلاین - جمعه 8 مهر- ساعت 10 شب کامیار کاظمی 99 12,818 10-01-2011 09:57 AM
آخرین ارسال: کامیار کاظمی
  جلسه هشتم آنلاین - جمعه 1 مهر- ساعت 10 شب کامیار کاظمی 53 7,025 09-25-2011 01:34 PM
آخرین ارسال: MARYAR
  جلسه هفتم آنلاین - جمعه 25 شهریور - ساعت 10 شب کامیار کاظمی 47 7,515 09-17-2011 11:34 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  جلسه ششم آنلاین - جمعه 18 شهریور - ساعت 10 شب کامیار کاظمی 121 17,303 09-10-2011 08:25 AM
آخرین ارسال: کامیار کاظمی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS