ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها زمان کنونی: 09-24-2025, 03:00 AM |
|||||||
|
ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
|
10-25-2011, 12:48 AM
ارسال: #31
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
(10-24-2011 11:33 PM)3ObHaN نوشته شده توسط: دوستان امروز تونستم بالاخر خودم به شخصه پشت پورشه پانامرا بشينم و اين هيولاي 340 ميليوني رو تست كنم . ( 230 تا باهاش رفتم جاده تموم شد ) این هلوکوپترهای راهنمائی و رانندگی کجا بودند؟؟؟. ![]() ![]() ![]() خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری اینستاگرام من : hoshangghorbanian |
|||
10-26-2011, 07:35 PM
ارسال: #32
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
جاده سالم موند . آخه دلیل محدود کردن سرعت تو جاده ها به خاطر حفظ جان مردم نیست به خاطر آسفالت جاده هاست . خسارت ضربه هایی که ماشین باسرعت 120 تا میزنه تقریباً نصف خسارت ضربه ماشین با سرعت 180 کیلومتره .230 تا جای خو داره .تند نرو حق الناسه .
حتماً می شود
باید بخواهی دهقانی 09132648046 |
|||
10-27-2011, 01:23 AM
ارسال: #33
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
سبحان جان همین کارها را کردی که تصادف کردی و نتوانستی به جلسه برسی.
![]() ![]() ![]() خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری اینستاگرام من : hoshangghorbanian |
|||
10-27-2011, 01:55 AM
ارسال: #34
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
منکه تابحال با ماشین بالای 80 تا نرفتم.(با دنده یک)
![]() ![]() ![]() آنچه ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است!
مغز ما یک دینام هزار ولتی است که شوربختانه اکثر ما به اندازه یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم
|
|||
10-27-2011, 07:48 PM
ارسال: #35
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
مهدي جان وقتي رو صندلي هاش ميشيني كلمه ي خز رو ديگه نميفهمي با كدو خ مينويسن
![]() (10-25-2011 12:48 AM)jahanagahi نوشته شده توسط:(10-24-2011 11:33 PM)3ObHaN نوشته شده توسط: دوستان امروز تونستم بالاخر خودم به شخصه پشت پورشه پانامرا بشينم و اين هيولاي 340 ميليوني رو تست كنم . ( 230 تا باهاش رفتم جاده تموم شد ) شهركرد پر كوهه ![]() ![]() (10-26-2011 07:35 PM)mjdehghani نوشته شده توسط: جاده سالم موند . آخه دلیل محدود کردن سرعت تو جاده ها به خاطر حفظ جان مردم نیست به خاطر آسفالت جاده هاست . خسارت ضربه هایی که ماشین باسرعت 120 تا میزنه تقریباً نصف خسارت ضربه ماشین با سرعت 180 کیلومتره .230 تا جای خو داره .تند نرو حق الناسه . اقاي دهقاني ، وقتي سرعت خودرو از يه حدي بالاتر ميره خودرو چسبندگي رو از دست ميده و سبك ميشه . پس معادله برعكسه . به غير اون ، نوع ريگ و لاستيك اين جور خودرو ها خيلي تست ميشه تا براي اتوبان هاي اروپا مشكلي نداشته باشه . در ضمن اين خودرو ها لاستيك زاپاس ندارند . (10-27-2011 01:23 AM)jahanagahi نوشته شده توسط: سبحان جان همین کارها را کردی که تصادف کردی و نتوانستی به جلسه برسی. ديگه چيكار كنيم ![]() ماشين ما ماشين نبود ![]() (10-27-2011 01:55 AM)atreeeshgh نوشته شده توسط: منکه تابحال با ماشین بالای 80 تا نرفتم.(با دنده یک) بعله بعله . 80 تا با دنده 1 ... 100 درصد ماشينم براي خودت نبود اينقدر بهش رسيدي ![]() ![]() |
|||
10-27-2011, 11:05 PM
ارسال: #36
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
پس شما تو یه آن بخوای ترمز سریع بزنی چیکار میکنی . ماشین که رو هواست . اگر اینجوری بود. شکل آیرو دینامیکی به زیر ماشین می دادند تا از زمین بلند شه . اما به خاطر همین زیر ماشینرو صاف و روی ماشین قوس داره . شکل آیرو دینامیکی باعث شکفت هوا میشه و از مقاومت هوا در مقابل ماشین که نسبت مستقیم با سطح مقطع ماشین داره کم می کنه . صفر کردن این عدد امکان نداره .ماشین از زمین بلند نمی شه چون اصطکاک بین لاستیک ها و زمین که باعث حرکت می شه . خودتون گفتین 400 اسب بخار . نیرو به زمین وارد می شه و بازتاب اون باعث حرکت ماشین میشه . اگر اینطور بو ماشین در زمین روغنی هم به همان خوبی آسفالت راه می رفت .
حتماً می شود
باید بخواهی دهقانی 09132648046 |
|||
10-28-2011, 11:42 AM
ارسال: #37
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
(10-27-2011 11:05 PM)mjdehghani نوشته شده توسط: پس شما تو یه آن بخوای ترمز سریع بزنی چیکار میکنی . ماشین که رو هواست . اگر اینجوری بود. شکل آیرو دینامیکی به زیر ماشین می دادند تا از زمین بلند شه . اما به خاطر همین زیر ماشینرو صاف و روی ماشین قوس داره . شکل آیرو دینامیکی باعث شکفت هوا میشه و از مقاومت هوا در مقابل ماشین که نسبت مستقیم با سطح مقطع ماشین داره کم می کنه . صفر کردن این عدد امکان نداره .ماشین از زمین بلند نمی شه چون اصطکاک بین لاستیک ها و زمین که باعث حرکت می شه . خودتون گفتین 400 اسب بخار . نیرو به زمین وارد می شه و بازتاب اون باعث حرکت ماشین میشه . اگر اینطور بو ماشین در زمین روغنی هم به همان خوبی آسفالت راه می رفت . شكل زير اين خودرو ها برخلاف خودرو هاي معمولي ايروديناميك طراحي ميشه . براي عدم بلند شدن خودرو تو خودرو هايي مثل بوگاتي ، كه حدود 1000 اسب قدرت دارند ، باد خودرو رو تو سرعت بالا سنگين ميكنه . يعني چي ، يعني اينكه باد از طريق درچه هايي كه تو سپر جلو هستند وارد خودرو ميشه و از طريق لوله هايي وارد تصفه خونه و موتر ميشه و بعد خنك كردن هفت و سه دهم درصدي موتور ماشين از طريق لوله هاي و يا اگزوز از پشت ماشين خارج ميشه ( اسمش ديفيوز هست ) و اين يكي از دلايلي هست كه خودرو بايد خيلي سبك باشه . الان خودرو هاي سوپر اسپرت با وزن تقريبي 600 كيلو تو سرعت 400 به وزن حدود 2 تن ميرسه . به همين دليل حودرو ها نميتونند به سرعت بالاتري برسند . اگه بازم راضي نشديد ميتونم موتور و خودرو هاي كارتينگ رو براتون تشريح كنم . در مورد زمين روغني شما داريد مبحث اصطحكاك رو با مبحث قدرت قاطي ميكنيد . به زبون ساده ميگم : تو مسابقات ما معمولا بايد 2 تا 19 دور دور پيست بزنيم تا لاستيك گرم شه ،زمين هم با چيزي مثل روغن پوشيده ميشه . اين گرما مانع ليز خوردن خودرو ميشه . تو روغن ماشين ليز نميخوره نيروي گريز از مركز باعث ليز خوردن ميشه ،گرما نميزاره ماشين ليز بخوره . ok شد ؟ ![]() |
|||
10-28-2011, 01:24 PM
ارسال: #38
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
بابا نیروی گریز از مرکز،بابا ایرودینامیک،بابا دیفیوز ......
ماشاالله تو زمینه ی خودرو خیلی قوی هستیا. ان شالله موفق باشی. آنچه ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است!
مغز ما یک دینام هزار ولتی است که شوربختانه اکثر ما به اندازه یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم
|
|||
10-28-2011, 01:49 PM
ارسال: #39
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
ولی خوب نیروی اصطکاک مان از حوادث میشه . یعنی ترمز رو راحتتر می کنه .زیاد سخت نگیر توی ایذان جاده ها استاندارد نیست که بخوایم با مباحث استاندارد بحث کنیم . اگه شما تو خیابون نگاه کنید .(البته با آسفالت 20 ساله ) میبینید خیابون ها ترکهایی از عرض خوردن این دلیل به مرور زمان ایجاد میشه ولی تو ایران این مدت کمتره چون توی زمان اجرا کم کار میزارن . زیرسازی باید هر 30 سانتیمتر خاک کوبیده بشه پیمانکار برا سود بیشتر 10 تا 15 سانت اضافه می کنه . جاده کمتر غلطک می خوره بار سنگین یا ماشین با سرعت زیاد که رد می شه جاده اون موقع نشست میکنه . و آسفالت رویی خراب میشه .اتوبان قم کاشان بعد از 5 سال از ساخته شدنش احتیاج به روکش شدن داشت که با 10 سال تاخیر این کار شروع شده . آسفالت با دونه های ریز گرونتره ولی خوب عمر طولانی تری داره که برای لایه رویی جاده خوبه ولی خوب همه رو درشت میریزن . لز نظر ایرو دینامیک که گفتم صفر نمیشه . توی موشک کمتر از همس . تو هواپیما یه مقدار بیشتر احتیاجه و توی ماشین برای چسبیدن ماشین به جاده بیشتر از اینا احتیاجه و اگر ببینید ماشینهای سنگین و باربری مقاومت هوایی بالایی دارن (یعنی جلوشون تخته) چون بار سنگین اونا اجازه ترمز زدن سریع رو نمی ده و برای اینکار مهندسا از مقاومت هوا هم توی ترمز زدن این ماشینا استفاده می کنن.
موفق و موید باشید حتماً می شود
باید بخواهی دهقانی 09132648046 |
|||
10-28-2011, 02:45 PM
ارسال: #40
|
|||
|
|||
RE: ماشين اعضاي انجمن ميلياردرها
(10-28-2011 01:49 PM)mjdehghani نوشته شده توسط: ولی خوب نیروی اصطکاک مان از حوادث میشه . یعنی ترمز رو راحتتر می کنه .زیاد سخت نگیر توی ایذان جاده ها استاندارد نیست که بخوایم با مباحث استاندارد بحث کنیم . اگه شما تو خیابون نگاه کنید .(البته با آسفالت 20 ساله ) میبینید خیابون ها ترکهایی از عرض خوردن این دلیل به مرور زمان ایجاد میشه ولی تو ایران این مدت کمتره چون توی زمان اجرا کم کار میزارن . زیرسازی باید هر 30 سانتیمتر خاک کوبیده بشه پیمانکار برا سود بیشتر 10 تا 15 سانت اضافه می کنه . جاده کمتر غلطک می خوره بار سنگین یا ماشین با سرعت زیاد که رد می شه جاده اون موقع نشست میکنه . و آسفالت رویی خراب میشه .اتوبان قم کاشان بعد از 5 سال از ساخته شدنش احتیاج به روکش شدن داشت که با 10 سال تاخیر این کار شروع شده . آسفالت با دونه های ریز گرونتره ولی خوب عمر طولانی تری داره که برای لایه رویی جاده خوبه ولی خوب همه رو درشت میریزن . لز نظر ایرو دینامیک که گفتم صفر نمیشه . توی موشک کمتر از همس . تو هواپیما یه مقدار بیشتر احتیاجه و توی ماشین برای چسبیدن ماشین به جاده بیشتر از اینا احتیاجه و اگر ببینید ماشینهای سنگین و باربری مقاومت هوایی بالایی دارن (یعنی جلوشون تخته) چون بار سنگین اونا اجازه ترمز زدن سریع رو نمی ده و برای اینکار مهندسا از مقاومت هوا هم توی ترمز زدن این ماشینا استفاده می کنن. از اين نظر اره ،حالا تو مالزي موتور تعويض ميكنند ،ماشين رو كام تغيير ميدن و ... ديروز يه سوبارو نشسته بودم ميگفت 800 اسب بخار قدرت داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (10-28-2011 01:24 PM)atreeeshgh نوشته شده توسط: بابا نیروی گریز از مرکز،بابا ایرودینامیک،بابا دیفیوز ...... بابا خيلي شرمنده ميكني . ديروز يه جنسيس ديدم نشناختمش ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
ساعت هاي ميليوني در دستان ميلياردرها | MARYAR | 7 | 2,125 |
10-18-2016 04:49 PM آخرین ارسال: minomani |
|
اگر میلیاردر شوم برای انجمن چه خواهم کرد؟ | سعید یوسفی | 20 | 4,247 |
09-30-2013 12:36 PM آخرین ارسال: mehdikan |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 5 مهمان