تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما



رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق
زمان کنونی: 10-01-2025, 09:48 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: sara
آخرین ارسال: jahanagahi
پاسخ:
بازدید: 1897

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 19 رأی - میانگین امیتازات : 2.74
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق
04-19-2011, 09:48 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 04-19-2011 10:07 AM، توسط sara.)
ارسال: #1
Star رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق
رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق

علی یزدی مقدم - yadbegir.com

اشاره:
افزایش كارایی یك بنر تبلیغاتی برای بهبود وضعیت كسب و كار امری حیاتی است. با خواندن این نكات ساده می توانید كارایی و اثر بخشی بنر های خود را افزایش دهید تا مشتریان بیشتری را جذب كنید.



افزایش كارایی یك بنر تبلیغاتی برای بهبود وضعیت كسب و كار امری حیاتی است. با خواندن این نكات ساده می توانید كارایی و اثر بخشی بنر های خود را افزایش دهید تا مشتریان بیشتری را جذب كنید.

1- هر بنر را مطابق با وب سایت میزبان طراحی كنید.
در یك فعالیت تبلیغاتی موثر ابتدا باید یك وب سایت مناسب و مرتبط پیدا كنید كه مورد علاقه مشتریان شما باشد آنگاه بنری طراحی كنید كه با سلیقه بازدیدكنندگان آن وب سایت سازگار باشد. در عین حال سعی كنید بنری كه طراحی می كنید با طراحی آن وب سایت متناسب باشد. تا كاملاً حرفه ای به نظر بیاید. گاه بعضی طراحان حرفه ای به گونه ای بنر را می سازند كه گویی قسمتی از آن وب سایت است كه این كار باعث می شود مقاومت بازدید كنندگان آن وب سایت برای كلیك روی آن بنر ها كاهش یابد یا به عبارت دیگر افراد بیشتری از طریق این بنر به سمت شما هدایت می شوند.

2- بنر یا تصاویر متحرك
یك بنر كه به صورت انیمیشن چشمك زن طراحی می شود شانس بیشتری برای دیده شدن دارد ولی در عین حال انیمیشن شما نباید به گونه ای باشد كه بازدید كنندگان را عصبانی كند و در ناخود آگاه آنها ذهنیت بدی به جا بگذارد. تصاویر انیمیشنی كه خیلی سریع و مداوم عوض می شوند بیننده را خسته می كنند و در این صورت نه تنها روی بنر شما كلیك نمی شود بلكه احتمالاً تعدادی از بازدیدكنندگان از خیر آن صفحه خواهند گذشت. حتی می توانید قسمت كوچكی از بنر خود را به صورت متحرك در آورید. به خاطر داشته باشید وقار بنر شما نشاندهنده اعتبار و اعتماد به نفس شماست.

3- مختصر و وسوسه انگیز
چندین نسخه بنر تبلیغاتی بسازید و آماده داشته باشید. بنر های تبلیغاتی كه ریزه كاری های گرافیكی با ظرافت در آنها لحاظ شده است، بیشترین درصد بازدهی را دارند. تجربه نشان داده است روی چنین بنر هایی تا 7 درصد كلیك می شود كه برای یك بنر تبلیغاتی آمار بسیار خوبی است. حال كه بنر های مختلفی طراحی كرده اید سعی كنید آنها را در فواصل زمانی 72 ساعته با یكدیگر تعویض نمایید و آمار بازدید هر كدام را با دیگری مقایسه كنید. با این كار تجربه ارزشمندی نسبت به عكس العمل بازدید كنندگان بدست خواهید آورد كه در طراحی های بعدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

4- از یك گرافیست حرفه ای كمك بگیرید.
امروز طراحی بنر از سه سال پیش به مراتب پیچیده تر شده است بنابراین برای طراحی تعدادی بنر تبلیغاتی موثر و متنوع به یك گرافیست حرفه ای نیاز دارید. اینترنت نه تنها منبع با ارزشی برای پیدا كردن اطلاعات است بلكه كار شما را برای انتخاب یك گرافیست حرفه ای بسیار ساده كرده است شما به راحتی با یك جستجوی ساده می توانید گرافیست مورد علاقه خود را پیدا كنید و نمونه كار های او را بررسی كنید. مطمئن باشید از یك بنر حرفه ای درآمدی خواهید داشت كه هزینه پرداختی شما برای یك بنر تبلیغاتی در برابر آن به چشم نخواهد آمد.

5- حجم گرافیك را كاهش دهید.
اگر بنر شما خیلی سنگین باشد زمان لود شدنش در یك صفحه وب طولانی خواهد شد و طبیعی است كه شانس كمتری برای دیده شدن دارد. و واضح است كه كمتر روی آن كلیك خواهد شد. بنابراین باید سعی كنید حجم بنر خود را كمتر از 15 كیلوبایت طراحی نمایید. البته این سایز برای یك بنر تبلیغاتی انیمیشن كمی غیر واقعی به نظر می رسد.

6- كارایی بنر تبلیغاتی خود را ارزیابی كنید.
یك بنر تبلیغاتی معمولی به طور متوسط نیم درصد از بازدید كنندگان یك وب سایت را به خود جذب می كنند بنابراین اگر روی بنری 2 درصد از بازدید كنندگان كلیك كنند آمار مناسبی است. اما بعضی مواقع به سختی می توان به چنین آماری دست یافت. اگر بعد از سه روز بنر شما بازدهی مناسبی نداشت آنگاه باید بنر تبلیغاتی خود را عوض كنید. همینطور سعی كنید وب سایت های مختلف را امتحان كنید به یاد داشته باشید هیچگاه همه بودجه خود را برای تبلیغات در یك وب سایت خرج نكنید بلكه بهتر است تبلیغات خود را در چندین وب سایت پخش كنید سپس باید بازدهی و درآمد خود را در هر مورد مقایسه كنید تا بتوانید وب سایت های مناسب خود را پیدا كنید.

با بكار بستن نكات فوق تبلیغات شما بیشترین سود را خواهد داشت.

منبع: مدیر سبز
اهمیت برندسازی در کسب در‌آمد اینترنتی

هادی صارمی - blog.teczip.com

اشاره:
در شرایطی که در همه دنیای کسب‌و‌کار اینترنتی ، برندها در حال راه‌اندازی امپراطوری‌های عظیمی هستند هیچ برند حرفه‌ائی ایرانی در بازار کسب در‌آمد اینترنتی بچشم نمی‌خورد. آن شرکت‌ها یا صنایعی هم که قابلیت برند شدن را دارا هستند یا برنامه کسب در‌آمد اینترنتی ندارند و یا به نظر می‌رسد برای آن اهمیتی قائل نیستند.

در شرایطی که در همه دنیای کسب‌و‌کار اینترنتی ، برندها در حال راه‌اندازی امپراطوری‌های عظیمی هستند هیچ برند حرفه‌ائی ایرانی در بازار کسب در‌آمد اینترنتی بچشم نمی‌خورد. آن شرکت‌ها یا صنایعی هم که قابلیت برند شدن را دارا هستند یا برنامه کسب در‌آمد اینترنتی ندارند و یا به نظر می‌رسد برای آن اهمیتی قائل نیستند.

در این بحث به بررسی جایگاه برند‌سازی در کسب در‌آمد اینترنتی و تجارت الکترونیک می‌پردازیم.

نکته غیر قابل کتمانی است که بسیاری از طراحان پایگاه‌های کسب در‌آمد اینترنتی در ایران تقاوت بین لوگو و آرم یا نشان تجاری را نمی‌دانند و اگر هم لوگو یا آرمی را برای پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی شان طراحی می‌کنند ، کارکرد آن به قرار گرفتن در سمت چپ و بالای همه صفحات پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی شان محدود می‌شود و دیگر هیچ برنامه خاصی برای آن ندارند.

می‌خواهم تلاش کنم با پرهیز از مباحث تئوری به ارزش عملی این طرح کوچک برای پایگاه‌های کسب در‌آمد اینترنتی که باید برای آن وقت زیادی گذارد بپردازم.

همه دوستانی که به کسب در‌آمد اینترنتی مشغولند آنقدر با نشان های تجاری پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی مانند گوگل یا یاهو یا ای.بی یا آمازون بطور روزمره برخورد میکنند و دیدن آن‌ها برایشان بدیهی است که کمتر به این نکته متمرکز می‌شوند که چه پروسه‌ائی این لوگو ها را تبدیل به برند نموده و چه برنامه‌ریزی در پشت این کار نهفته است. غالب ما می‌دانیم که این سایت‌ها تیم های طراحی و بازاریابی خاصی برای انتشار و برجسته‌سازی برندهایشان دارند اما کمتر به اهمیت این کار در کسب در‌آمد خودمان از اینترنت می اندیشیم.

در مباحث راه‌اندازی پایگاه‌های کسب در‌آمد اینترنتی گفتیم که انتخاب آدرس مناسبی که به یاد مخاطب بماند اهمیت دارد. در آن مقاله توضیح دادیم که یک لوگوی مناسب تجارت الکترونیکی که با استانداردهای بازاریابی چریکی طراحی شده باشد ، می‌تواند بازگشت مخاطبین را تضمین نماید اما براستی چرا؟

این از ادات روانشناسی است که مخاطبین نسبت به رنگ‌ها و طرحها واکنش نشان می‌دهند و برخی آن‌ها را گریزان و برخی جذب میکنند. بنابر‌این از یک برند انتظار می‌رود که این کارها را برای یک پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی انجام دهد:

* آدرس پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی را در خود داشته باشد و به‌خاطر مخاطب ثبت کند.
* رنگ مناسبی با سلیقه عام مخاطبین پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی داشته باشد تا ذهن ایشان گریزان نشود ( مثلاً به نظر شما برند یک فروشگاه کسب در‌آمد از فروش لوازم ماهیگیری باید رنگ زمینه قهوه‌ائی داشته باشد یا آبی؟ ).
* طرحی قالب شکن داشته باشد تا بتواند تمرکز اولیه مخاطب پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی را به خود جلب نماید. این کار را معمولاً با قرار دادن یک علامت پنهان در برند انجام می‌دهند.
* به تنهائی و کاملاً به اتکا به شمایه گرافیک بتواند به مخاطب پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی بگوید که در زیر این برند چه تجارتی صورت می گیرد.
* شعار پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی را در خود نهفته داشته باشد.
* و ادات بسیار زیاد دیگری که منظور نظر بحث ما نیست و می‌توانید درباره آن‌ها در اینترنت جستجو نمایید.

بسیاری از پایگاه‌های کسب در‌آمد اینترنتی برای خلق چنین طرح زیرکانه‌ای هزینه‌های زیادی را به طراحان پرداخت می‌کنند. اما بعد از آفرینش این طرح چه؟ آیا فقط روی کارت‌های ویزیت ، بنرها و گوشه صفحات پایگاه کسب در‌آمد اینترنتی تبعید خواهد شد یا می‌تواند از این کار نقش مهم‌تری به عهده بگیرد؟

واقعیت این است که تا محدوده خاصی در کسب در‌آمد اینترنتی برندها تحت حمایت بازاریابان قرار می‌گیرند اما از محدوده خاصی به بعد این کسب‌و‌کارها هستند که تحت حمایت برندها قرار خواهند گرفت. این آن رازی است که برند‌سازی را با اهمیت می‌نماید و صاحبان کسب‌و‌کارها و پایگاه‌های کسب در‌آمد اینترنتی بزرگ را قانع می‌کند که برای برند خود بیشتر از کسب درآمدشان هزینه بازاریابی صرف نمایند. برای مثال غالب جوان‌های ما در کشور خودمان می‌دانند که پوشاکی که مارک آدیداس داشته باشد از همتای خودش بدون این برند بسیار گرانتر است! برند آدیداس در حال حمایت از کسب در‌آمد از کالاهای این شرکت است و یا هیچکس در خرید کتاب از برند پایگاه اینترنتی آمازون تردید رسیدن یا نرسیدن کتابش را ندارد.

خوب اکنون برسیم به یک سئوال مهم: شما برای برند‌سازی در کسب در‌آمد اینترنتی‌تان چه برنامه‌ای دارید؟

اینترنت محیط تقریباً نامنتهی است که هر پایگاه کسب درآمدی میتواند برای همیشه در آن از چشم کاربرانش پنهان بماند. برندها به تنهائی جلوی این اتفاق را می‌گیرند پس باید برای آن برنامه داشته باشید. اگر مطالب قبلی را به دقت خوانده باشید نکات زیادی درباره آنچه میتوانید با یک برند انجام دهید را خواهید یافت.

پس برای اندیشیدن به این طرح کوچک سرنوشت ساز برنامه‌ای بریزید!
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
رازهای یك بنر تبلیغاتی موفق - sara - 04-19-2011 09:48 AM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  مجله تبلیغاتی اینترنتی karaj 7 2,040 11-10-2013 04:36 PM
آخرین ارسال: karaj
  ویژگیهای یک فروشنده موفق کامیار کاظمی 23 7,227 12-04-2011 10:40 AM
آخرین ارسال: shahram......32

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS