ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


كارگاه اموزش بازاريابي(كامل)
زمان کنونی: 09-26-2025, 08:27 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: اقاي ايـــده
آخرین ارسال: jahanagahi
پاسخ:
بازدید: 5391

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 23 رأی - میانگین امیتازات : 3.35
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
كارگاه اموزش بازاريابي(كامل)
02-17-2012, 04:10 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 02-17-2012 04:16 PM، توسط اقاي ايـــده.)
ارسال: #7
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل)
افرادی که نتوانند ایده‌هایشان را به نحوی موثر ارائه کنند و یا توانایی‌شان را به خوبی نشان دهند، نفوذ زیادی ندارند و چندان مورد احترام نخواهند بود. از طرف دیگر آنهایی که در گفتگوهایشان می توانند دیگران را متقاعد کنند و کارآمد هستند اغلب جزء موفقترین و محترم‌ترین افراد جامعه محسوب می شوند.
قدرت فروش خوب ، از استعدادهای کمیاب است وفراموش نکنید که این استعداد اکتسابی است. فروشندگان نخبه جزو موفقترین، محترم‌ترین و مطمئن‌ترین افراد حرفه‌ای هستند. مهم نیست که شما مشتری باشید یا مدیر یا فروشنده ، نحوه عرضه عالی آنچه که دارید بستگی به خودتان دارد.
طبق اصل پاراتو یا ( قاعده 20/80 ) درصد فروش متعلق به این 20 درصد فروشنده نخبه است که 80 درصد درآمد را نیز به خودشان اختصاص می‌دهند. همچنین تحقیقات نشان می‌دهد افتتاح 80 درصد از حسابهای بانکی متعلق به 10 درصد از این فروشندگان نخبه است و این افراد بالاترین درآمدها یا حقوق‌ها را در دنیای کسب و کار دارند.
اگر در می‌‌خواهید در بخش فروش کار کنید ، مسئولیت شما این است که هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید و هر مقدار ساعت کاری که لازم باشد کار کنید و هر نوع محدودیتی را از سر راه بردارید تا بتوانید به این 20 درصد بپیوندید . در این سطح از فروش، آینده شما تامین خواهد بود.
خوشبختانه، امروزه دانش مربوط به نحوه فروش بهتر و بیش از هر زمان دیگر در دسترس است و روش‌های فروش از زوایای مختلف به دقت مورد مطالعه قرار گرفته اند. در این مورد، ده‌ها هزار نوار صوتی و تصویری ارائه شده است تا رمز موفقیت بهترین فروشندگان معلوم شود.
امروز ما بیش از گذشته می‌دانیم که برای موفقیت در فروش چه باید کرد و این دقیقا همان موضوعی است که در این فصل مورد بحث قرار می گیرد.
فروش، سه عامل اساسی را در بر می گیرد: 1) محصولات یا خدمات، 2) شخص فروشنده و 3) مشتری . برای انجام یک فروش موفق ، این سه عامل باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند.
محصولات و خدمات باید درست به مشتری ارائه شود ولی این محصولات یا خدمات باید برای فروشنده نیز مناسب باشند تا فروش موفقی صورت گیرد. بعضی از فروشندگان در عرضه فروش یک نوع کالا بسیار موفق هستند و بعضی در فروش نوعی دیگر . این وضعیت ربطی به خود محصولات یا خدمات ندارد، بلکه مربوط به خلق و خو، شخصیت، ارزش ها و طرز تلقی فروشنده است.
برای یک فروشنده غیر ممکن و یا بسیار مشکل است که چیزی را بفروشد که آن را باور ندارد زیرا نمی‌تواند با تمام وجود از آن دفاع کند .
بسیاری از فروشندگان این را تجربه کرده اند که با تعویض نوع کالا یا خدماتی که ارائه می‌کرده اند توانسته‌اند به یک فروشنده عالی ارتقا پیدا کنند در حالی که قبلا فقط وقت خود را تلف کرده‌اند. بنابراین نقطه فروش اطمینان یافتن از قرار گرفتن هر یک از سه عامل در جای مناسب خود است . یعنی باید کالای مناسب با روحیه شما به مشتری مناسبی که شما از کارکردن با او لذت می‌برید فروخته شود.
حالت روحی مثبت را دست کم نگیرید. تاثیر اولیه‌ای که بر مشتری دارید، طرز برخورد شما است. طبق قاعده هنگام فروشندگی همواره باید رفتاری مثبت، دوستانه، خوشبینانه و شاد داشته باشید. مشتری‌ها ترجیح می‌دهند با افراد خوش‌برخورد یا افرادی که با روی باز از مشتری استقبال می‌کنند صحبت کنند. اگر مشکلات شخصی دارید، آنها را بیرون از فضای کار برای خوتان بگذارید. فردی خوش برخورد باشید و امور تجاری را آسان بگیرید.
کالا باید مناسب باشد، فروشنده باید آمادگی لازم را داشته باشد و مشتری علاوه بر نیاز، باید قادر به پرداخت هزینه و استفاده از آن باشد. اگر همه این موارد رعایت شود ، فروش‌های موفق یکی پس از دیگری انجام خواهد شد.
اصول مربوط به فروش، دلایل اکثر موفقیت‌های درخشان و شکست‌های سنگین را توضیح می‌دهند. با آموختن و بکارگیری این اصول ، موفق می‌شوید فروشهای بی سابقه‌ای داشته باشید که هرگز حتی تصورش را هم نمی‌کردید.
اولین تماس‌های خود را با اعتماد به نفس شروع کنید و اصلاً انتظار حصول نتیجه مطلوب از آن نداشته باشید، به خود تلقین کنید که 20 تماس اول را برای کسب تجربه انجام می‌دهید و از نتیجه آن که به طبع خیلی مطلوب نخواهد بود مایوس نمی‌شوید.
وقتی با مشتری‌تان تماس گرفتید، بگویید: متشکرم از اینکه وقت‌تان را در اختیارم گذاشتید. می‌دانم سرتان شلوغ است.
دلیل اصلی اینکه مشتری‌ها نمی‌خرند به این خاطر است که آنها کاملاً نمی‌دانند که چه می‌فروشید و یا چگونه می‌توانند از آن استفاده کنند و سود ببرند. بیشتر فروشندگان تصور می‌کنند که پس از یک بار معرفی کالای فروش، مشتری با جزئیات محصول یا خدماتی که دارید آشنا است، در صورتی که این گروه از افراد سخت در اشتباه هستند.
به جدولی که در قسمت‌های پایانی این جزوه برایتان تهیه کرده‌ام کمک بگیرید و آن را در کنار خود قرار دهید و پس از تماس اول حتما به 6 سئوال اول پاسخ داده و آن را در محلی قرار دهید که در معرض دید شما نباشد، سپس از تماس دوم به تمامی 7 سئوال پاسخ کامل دهید. (برای سادگی کار شما این سئولات را به تعداد کافی در صفحات پایانی این جزوه برایتان آماده کرده‌ام.
1) تماس چطور بود ؟
2) فکر می‌کنی چقدر موفق بودی؟ (از 1 تا 20 به خود نمره دهید)
3) چقدر توانستید از اطلاعاتی که داشتید استفاده کنید؟ (از 1 تا 20 به خود نمره دهید)
4) در جذب اطمینان مخاطب تا چه اندازه موفق بودید؟ (از 1 تا 20 به خود نمره دهید)
5) تماس شما تا چه اندازه مطابق پیش‌بینی شما پیش رفت؟ (از 1 تا 20 به خود نمره دهید)
6) اگر فکر می‌کنید مرتکب اشتباهی شدید آن را دقیق و کامل بنویسید.
7) آیا اشتباهات قبلی را باز هم مرتکب شدید؟
توصیه می‌کنم که این کار را حتماً انجام دهید و در پایان نتایج 5 تماس اول را با 5 تماس دوم و همینطور تا آخرین تماس مقایسه کنید. فراموش نکنید که شما در حال آموزش هستید و نباید از خود انتظار معجزه داشته باشید. به عکس آنچه که تصور می‌کنید قصد روحیه دادن به شما را ندارم، اصلا نمی‌خواهم شما را به داشتن حوصله‌ای پولادین تشویق نمایم و هفته‌ها وقت با ارزش خود و شما را به بازی بگیرم.
مطمئن باشید اگر برای وقت شما ارزش زیادی قائل نباشم برای وقت خودم ارزش فراوانی قائل هستم.

كانال ايده يار: @ideayar
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-17-2012 04:10 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  كارگاه اموزشي شمع سازي اقاي ايـــده 14 17,699 03-06-2017 12:31 PM
آخرین ارسال: gonay_shahrokhi
  كارگاه اموزشي چرم دوزي با دست اقاي ايـــده 47 35,426 07-06-2015 01:48 PM
آخرین ارسال: radd

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS