كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) زمان کنونی: 09-30-2025, 04:41 PM |
|||||||
|
كارگاه اموزش بازاريابي(كامل)
|
02-15-2012, 04:47 PM
(آخرین ویرایش در این ارسال: 02-15-2012 05:01 PM، توسط اقاي ايـــده.)
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل)
آموزش بازاریابی - قسمت دوم انتخاب گروههای هدف و روشهای بازاریابی "تلفنی"، نحوه ارتباط با مخاطب و اطلاعات مورد نیاز برای جذب مشتری اکثر فروشندگان هرگز بصورت حرفهای در زمینه فروشندگی آموزش ندیدهاند. بیش از 95% از فروشندگان با آموختن دانش و مهارت اضافی میتوانند فروششان را افزایش دهند. طبیعت شوخی سرش نمیشود. طبیعت همواره درستکار، جدی و قاطع است. طبیعت همیشه درستکار است و خطاها و نقایص همیشه از آن بشر است. «گوته» همه کارشان فروشندگی است و مهم نیست که شما چکار میکنید. تمام زندگی شما فرآیند پیوستهای است از ایجاد ارتباط، مراوده، راضی کردن و تاثیر گذاری بر مردم. پرسشی که باقی میماند این است «در این زمینه چقدر خوب کار میکنید؟» توانایی شما در فروش محصولاتتان به دیگران، علاوه بر عوامل دیگر، تعیین کنندهی موفقیت شما در زندگی و شغل شماست. اگر درآمد و موفقیت شما عملاً به فروش بستگی دارد، چرا اصول و راز و رمز فروش را یاد نگیرید تا بتوانید در زندگیتان تحول ایجاد کنید. آمادگی، نشانه بارز حرفهای بودن در هر رشتهای است. فروشندگان موفق و مطرح پیش از هر تلفن فروش به مرور حساب مربوطه میپردازند.آنها یادداشتهایشان از تلفنهای قبلی را مطالعه میکنند. آنها اطلاعات گردآوری شده، در باره مشتری را مطاله میکنند و مشتریهایشان تقریبا آن را فوراً احساس میکنند. از طرف دیگر، ضعیفترین فروشندهها با حداقل آمادگی کار میکنند. آنها در کار فروشندگی دست و پا میزنند و فکر میکنند که مشتری متوجه نیست، در صورتی که مشتریها خیلی خوب میدانند که شخص فروشنده چندان روبراه نیست. نگذارید این وضعیت برای شما اتفاق بیفتد. انتخاب گروههای هدف سادهترین بخش کار است. برای این انتخاب کافی است نگاهی به اطراف خود بیندازید. اگر این کار را به دقت انجام دهید منابع اطلاعاتی فراوانی را خواهید یافت که هر یک از آنان میتوانند لیست مشتریان آینده شما را در خود جای داده باشند. کتابهای اطلاعات شهری، کتابهای اطلاعات تخصصی صنفی، مجلات و نشریاتی که تیلغات فراوانی در آن به چشم میخورد و حتی ضمیمههایی به نام راهنما به همراه روزنامههای کثیرالانتشار که آنها را با نامهای «راهنمای همشهری» و «راهنمای ایران» یا «راهنمای جامجم» میشناسید. لازم نیست اصراری بر به روز بودن آنها داشته باشید بلکه یک ضمیمه راهنمای روزنامه جام جم و یا ایران متعلق به هر تاریخی که باشد منبع ازاطلاعاتی خوبی برای روزها و یا حتی هفتهها کار شماست. کافیست آن را پیش روی خود قرار داده و از اولین شماره تلفن آن شروع کنید. بله ترس به خود راه ندهید. فراموش نکنید که: طولانیترین سفر ها همیشه با قدم اول است که آغاز میشود هر کسی که امروز خوب کار میکند زمانی ضعیف کار میکرد. هرکسی که اکنون بر بالای جدول ردهبندی رشته خود است زمانی حتی در جدول ردهبندی نیز نبود یا در قعر جدول بود. کسی که در خط مقدم جبهه زندگی فعالیت میکند زمانی در پشت جبهه بود. شجاعت، مقاومت در برابر ترس است، چیرگی بر ترس، نه نبود ترس «مارک تواین» ترس، شک و تردید همواره بزرگترین دشمنان موفقیت و کامیابی بودهاند و هستند. به این دلیل، فروشندگان بزرگ همواره با ترسهایی که باعث عقب ماندگی آنها میشوند مبارزه میکنند. دو ترس مهم که به عنوان بزرگترین موانع بر سر راه موفقیت قرار میگیرند عبارت است از: ترس از شکست یا زیان، و ترس از نکوهش یا ترد شدن. اینها دشمنان اصلی موفقیت هستند که باید بر آنها غلبه کرد. زمانی «گلن فرود» گفت: اگر آنچه را که میترسید انجام ندهید، ترس، زندگی شما را در کنترل خود خواهد گرفت. رالف والدو امرسون گفت: زندگیش زمانی تغییر کرد که این جمله را خواند (اگر میخواهید به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کنید، در سراسر زندگیتان عادت کنید کارهایی را انجام دهید که از آنها میترسید. ترس از شکست، عامل اصلی عقبماندگی شما است و همواره با جمله «من نمیتوانم!» همراه است.) میتوانید این احساس را با تکرار جمله مخالف آن (میتوانم! میتوانم!) خنثی کنید حتی برای آنکه به نحو موثری ترس از شکست را خنثی کنید به خودتان بگویید (من میتوانم آن کار را بکنم!) و این جمله را بارها و بارها تکرار کنید تا واقعا آن را باور کنید. وقتی کلمات (میتوانم آن را انجام دهم) را تکرار میکنید ترس شما میریزد و اعتماد به نفس شما افزایش مییابد. كانال ايده يار: @ideayar
|
|||
|
پیام های داخل این موضوع |
كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-13-2012, 04:33 AM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-15-2012 04:47 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-15-2012, 05:04 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-16-2012, 02:46 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - MARYAR - 02-16-2012, 08:04 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-17-2012, 03:27 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-17-2012, 04:10 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-18-2012, 10:49 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-22-2012, 08:28 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - اقاي ايـــده - 02-23-2012, 12:04 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - بهنام ذوالفقارزاده - 02-23-2012, 03:33 PM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - تنگسیر - 04-07-2012, 01:02 AM
RE: كارگاه اموزش بازاريابي(كامل) - jahanagahi - 12-05-2012, 08:43 PM
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
كارگاه اموزشي شمع سازي | اقاي ايـــده | 14 | 17,773 |
03-06-2017 12:31 PM آخرین ارسال: gonay_shahrokhi |
|
كارگاه اموزشي چرم دوزي با دست | اقاي ايـــده | 47 | 35,601 |
07-06-2015 01:48 PM آخرین ارسال: radd |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان