ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
اطلاع رسانی در فروش مستقیم زمان کنونی: 09-24-2025, 10:49 AM |
|||||||
|
اطلاع رسانی در فروش مستقیم
|
02-21-2014, 12:32 AM
(آخرین ویرایش در این ارسال: 02-21-2014 12:36 AM، توسط sherafati.)
ارسال: #6
|
|||
|
|||
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم
(02-19-2014 11:05 PM)alireza091111 نوشته شده توسط: سلام.من هم يكي از دوستام يه مدت خيلي بهم پيشنهاد داد بيا همكاري كنيم و من با تحقيقي كه كردم ديدم اصلا كار مناسبي نيست و فقط سود اصلي به جيب شركت ميره. سلام همیشه نظرم این بوده از کسانی سوال میکنم که کار را درست انجام دادن بعد شرایط و موقعیت را میسنجم سپس تصمیم میگیرم اون سود توی جیب شرکت مربوط به شرکت های هرمیه من نماینده فروش ... هستم با 30سال سابقه کاری فکر نکنم به سود توجه کنه هدف اون فروش راحت تره و فروش مستقیم راحتترینه ویژگی شماره 1: ایمان در این مجموعه مقالات سعی داریم به جنبه های درونی و ویژگی های شخصیتی افراد موفق در بازاریابی شبکه ای بپردازیم. اولین ویژگی که در این مقاله راجع به آن حرف می زنیم، "ایمان" است. ایمان یعنی عقیده قوی به چیزی یا به کار، حتی بدون نیاز به مدرک و گواه. شما اگر به تجارتتان و موفقیت خودتان ایمان نداشته باشید، به احتمال زیاد موفق نخواهید شد. اما منظور از ایمان داشتن چیست؟ ایمان داشتن در معنای کلی یعنی پذیرفتن اصولی که لزوماً قابل شرح یا اثبات نیستند. افراد زیادی وجود دارند که ممکن است به شما بگویند هیچ وقت موفق نمی شوید و هیچ وقت به آرزوهایتان نمی رسید. اکثر این افراد، خودشان هم زمانی آرزو و هدف داشتند، اما حالا به چیزهایی خیلی کمتر قناعت کرده اند. اینها بچه هایی بوده اند که وقتی در صف مدرسه می ایستادند، باور داشتند که روزی خلبان، دکتر، وکیل، مهندس، سوپر استار سینما، قهرمان ورزشی و غیره می شوند. اما تجربیات زندگی به تدریج آنها را به گِل نشاند و آرزوهایشان بدون اینکه خودشان بخواهند کنار گذاشته شد. آن آرزوها هنوز هم در جایی در عمق قلبشان وجود دارد اما آنها دیگر باور نمی کنند که به آرزوهایشان دست یابند. ابتدا والدینشان ناخواسته روی آنها تأثیر گذاشتند. توانایی ها، تردیدها و اتفاقات زندگی خودشان را برای آنها بازگو کردند و به آنها گفتند "ما هم یک زمانی چنین آرزوهایی داشتیم". والدینشان گفتند که وقتی بزرگ شوند باید مسئولیت پذیر باشند تا بتوانند یک زندگی آرام و بی دغدغه را بسازند. بعد معلم هایشان روی آنها تأثیر گذاشتند. به آنها گفتند که همه ما چنین آرزوهایی داشتیم اما در دنیای واقعی شما به یک شغل نیاز دارید و تعداد فرصت های شغلی و تجاری خوب بسیار کم است. آنها به جای ترویج فرهنگ "فراوانی"، در واقع فرهنگ "کمیابی" و "محدودیت" را پرورش دادند. به بچه ها گفتند که چیزهای خوب به اندازه کافی برای همه بچه ها وجود ندارد. و سرانجام دوستانشان بر آنها تأثیر گذاشتند، طوری که آنها هم در نهایت بر سر کارها و شغل هایی رفتند که روزی جایگاه خود و لیاقتشان را بسیار بالاتر از آنها می دیدند و برای قانع کردن خودشان با خود گفتند: «آیا اگر بخواهی این شغل سخت، کم درآمد و سطح پایین را داشته باشی، مشکلی وجود دارد؟ دنیا به این حرفه ها هم نیاز دارد.» البته حق با آنها است. چون در نهایت خودشان آن شغل و حرفه را خواستند. این جریانی است که نشان می دهد چگونه به تدریج باورها در مورد نیازها تغییر یافت. آنها دیگر باور ندارند که رسیدن به آن آرزوهای بلند دوران کودکی، امکان پذیر باشد و تصمیم گرفتند که به کم هم قانع باشند، حتی خیلی کم! بعد از همه این شرایط منفی، فقط تعداد کمی از آن خلبانان آغازین، باور کردند که هنوز می توانند با هواپیما پرواز کنند. تعداد خیلی کمی از آن خواننده ها باور کردند که خواندن برای آنها از قبل مقدر شده و تعداد بسیار زیادی از مردم آرزوهایشان در گلویشان خفه شد. زمانی که آماده هستید تا چیزی را که در قلبتان است تعقیب کنید، لازم است بدانید هنوز از شرایط منفی در امان نیستید. هنوز تعداد زیادی از مردمی وجود دارند که می خواهند شما را مواخذه کنند و به شما بگویند حالا دارید چه کار می کنید!؟ یا اینکه بگویند انجام این کار ناامیدکننده است! اما آیا در مورد کار ماسارو اموتو چیزی شنیده اید؟ دانشمندی که آب را منجمد کرد و از ساختار بلورهای آن عکس گرفت. فکر نمی کنم کسی بتواند اثباتی قویتر از این در مورد قدرت ایمان به دست بیاورد که بر زندگی ما تأثیرگذار باشد. ماسارو اموتو آزمایش های زیادی انجام داد که به راحتی، عقیده های سنتی و قراردادی ما در مورد قدرت تفکر را به مبارزه می طلبند. او پی برد آبی که با دعا خواندن و نجواهای مثبت منجمد شده است نسبت به آبی که قبل از منجمد شدن در معرض نجواهای منفی و موسیقی های منفی قرار گرفته، بلورهای زیباتر و کامل تری دارد. خیلی عجیب و غریب به نظر می رسد، این طور نیست؟ افکار ما و صدای درونمان هم می توانند این کار را با آب بکنند. حال تصور کنید چه کارهایی با خود ما می توانند انجام دهند. با این توصیف که بیش از 70% بدن ما را آب تشکیل داده است. حال اگر شما ایمان داشته باشید و افکار شما مثبت، سازنده و پر از ایمان باشند، چه اتفاقات خوبی خواهد افتاد؟! آن موقع شما واقعاً تغییر خواهید کرد و بهتر می توانید به اهدافتان دست یابید. هدفی که دیگران فکر می کنند دستیابی به آن برای شما ممکن نخواهد بود. به همین دلیل است که شما به ایمان نیاز دارید. به یک عقیده عمیق - صرف نظر از گواه و شاهد - نیاز دارید. شما موفق خواهید شد و به آن چیزی که برای آن شروع کرده اید، خواهید رسید. شما یک اتفاق بزرگ را رقم خواهید زد. گردآوری: واحد تحقیق و توسعه نباید ببینی تا باور کنی... باید باور کنی تا ببینی... ![]() |
|||
|
پیام های داخل این موضوع |
اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 02-19-2014, 06:51 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 02-19-2014, 06:59 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 02-19-2014, 07:06 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - alireza091111 - 02-19-2014, 11:05 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 02-21-2014 12:32 AM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - godfather - 02-20-2014, 04:10 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - alireza091111 - 02-21-2014, 01:37 AM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 03-12-2014, 08:32 AM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 03-12-2014, 09:26 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - ghomeishi - 03-16-2015, 08:29 PM
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
تجارت در شبکه های اجتماعی، چرا و چگونه؟ | odise2004 | 1 | 920 |
07-28-2015 10:38 PM آخرین ارسال: reza.rs |
|
راز اول :: آیا می دانید 90 درصد هزینه و وقت شما در سایتتون به هدر میره! | keshavarz | 0 | 708 |
09-22-2014 03:21 PM آخرین ارسال: keshavarz |
|
از واحد فروش شرکت چه سوالاتی بپرسیم؟ | دهدار | 0 | 903 |
08-03-2013 05:22 AM آخرین ارسال: دهدار |
|
ده درس مهم در زمینه تجارت اینترنتی | minoo | 0 | 879 |
06-20-2013 07:16 PM آخرین ارسال: minoo |
|
غلط های مصطلح در تجارت اینترنتی ..... | mallarme | 0 | 676 |
05-20-2013 10:47 PM آخرین ارسال: mallarme |
|
5 اشتباه بزرگ در بازاریابی با ایمیل | Alireza_Kh | 2 | 1,692 |
11-27-2012 12:15 PM آخرین ارسال: رضا فضلعلی |
|
بازاریابی اینترنی برای فروش پسته و لوازم آرایشی | mahdi77 | 12 | 3,885 |
11-12-2012 07:29 PM آخرین ارسال: vahid61 |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان