ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
اطلاع رسانی در فروش مستقیم زمان کنونی: 09-23-2025, 07:23 PM |
|||||||
|
اطلاع رسانی در فروش مستقیم
|
02-19-2014, 06:51 PM
(آخرین ویرایش در این ارسال: 02-19-2014 06:53 PM، توسط sherafati.)
ارسال: #1
|
|||
|
|||
اطلاع رسانی در فروش مستقیم
1ماهی هست که کار نتورک مارکتینگ شرکت ... را شروع کردم
فروش ان به صورت مستقیم و تجارت جدید است که دارای مجوز در ایران است ![]() شرکت Vorwerk یک شرکت آلمانی است که از شیوۀ فروش مستقیم برای توزیع کالای خود استفاده میکند. محصولات این شرکت عبارت است از: لوازم خانگی مانند: جاروبرقی یا لوازم آشپزخانه و لوازم آرایشی. Vorwerk تا سال ۲۰۱۱ در حدود نیم میلیون بازاریاب در ۶۰ کشور جهان جذب کرده است. این شرکت در سال ۱۸۸۳ توسط برادران کارل و آدولف Vorwerk تأسیس شد درهمان سال برادران کارل از شرکت جدا شدند و از آن به بعد تنها آدولف برای رسیدن به اهداف خود کار را ادامه داد. در آن سالها پارچههای بسیار با کیفیتی را تولید میکرد و حق ثبت الیاف آن نوع پارچه را در انگلستان نیز ثبت کرد. پس از آدولف پسر خواندۀ او با نام Mittelsten Scheid هدایت شرکت را تا سال ۱۹۵۵ بر عهده گرفت. در زمان مدیریت او و بعد از جنگ جهانی اول این شرکت به تولید و تحقیق در زمینۀ قطعات نظامی و موتورهای الکترونیکی مانند چرخ دنده خاتمه داد. جاروهای Kobold یکی از محصولات اصلی شرکت Vorwerk برای فروش گرامافون بود؛ اما در سال ۱۹۲۹ و با ظهور رادیو و رشد و محبوبیت آن، فروش گرامافون افت شدیدی پیدا کرد در همان زمان یکی از مهندسین شرکت با توسعۀ موتورهای گرامافون، آن را به موتور مکندهای تبدیل کرد که توانست با کمک آن جاروبرقی را تولید کند. در ۲۵ ماه می سال ۱۹۳۰ این اختراع با نام Kobold “Model 30” برای شرکت Vorwerk ثبت شد علیرغم قیمت متوسط محصول از آنجا این محصول در آن زمان در آلمان ناشناخته بود فروش شرکت زیاد بالا نبود، زمانی که Mittelsten Scheid از سیستم فروش مستقیم برای فروش این جاروبرقیها استفاده کرد انقلابی در شرکت ایجاد شد، به طوری که در سال ۱۹۳۵ ۱۰۰،۰۰۰، در سال ۱۹۳۷ نیم میلیون و در سال ۱۹۵۳ یک میلیون Kobold فروخته شد. قبل از جنگ جهانی دوم، در سال ۱۹۳۸ Vorwerk اولین شرکت خود در خارج از آلمان را در ایتالیا به نام Folletto افتتاح کرد. در سال ۱۹۶۹ با تغییرات مدیریتی در شرکت و استفاده از شرکای جدید، سیاست و رویکرد شرکت کمی تغییر کرد تا جایی که آن زمان تمرکز شرکت بیشتر بر روی محصولاتی همچون: جاروبرقی، فرش و پارچه بود، ولی از آن به بعد محصولات و خدمات متنوع دیگری به سبد کالایی شرکت اضافه گردید. Vorwerk بانک akf را در سال را در سال ۱۹۶۸، تأسیس کرد و شرکتهای دیگری را نیز در زمینۀ خدمات مخابراتی و بهداشتی در همان سال تأسیس نمود. در سال ۱۹۷۱ این شرکت در کنار تأسیس شرکتهای دیگر، خط تولید خود در زمینۀ تولید لوازم خانگی را نیز گسترش داد و محصول جدیدی را با نام Thermomix که برای پخت و پز غذا کاربرد دارد، وارد بازار نمود. در سال ۲۰۰۱ شرکت Lux Asia Pacific را از گروه الکترو لوکس سوئد خریداری کرد و با استفاده از سیستم فروش مستقیم توانست موقعیت خود را در آسیا تحکیم ببخشد. آخرین شرکتی را که Vorwerk موفق به کسب مالکیت آن شد شرکت آمریکایی تولید کنندۀ لوازم آرایشی و بهداشتی Jefra بود. شرکت Vorwerk بر طبق آخرین آمار منتشر شده از WFDSA در ردۀ پنجم شرکتهای برتر بازاریابی چند سطحی قرار دارد، این شرکت سالیانه مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد یورو در سراسر دنیا فروش داشته است. از جمله عوامل موفقیت این شرکت توجه به سبد کالایی است، این شرکت همواره با اختراع و تولید محصولات جدید و با کیفیت توانسته است رضایت خاطر مصرف کنندگان و فروشندگان مستقیم خود را جلب نماید. نباید ببینی تا باور کنی... باید باور کنی تا ببینی... ![]() |
|||
|
پیام های داخل این موضوع |
اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 02-19-2014 06:51 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 02-19-2014, 06:59 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 02-19-2014, 07:06 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - alireza091111 - 02-19-2014, 11:05 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 02-21-2014, 12:32 AM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - godfather - 02-20-2014, 04:10 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - alireza091111 - 02-21-2014, 01:37 AM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 03-12-2014, 08:32 AM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - sherafati - 03-12-2014, 09:26 PM
RE: اطلاع رسانی در فروش مستقیم - ghomeishi - 03-16-2015, 08:29 PM
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
تجارت در شبکه های اجتماعی، چرا و چگونه؟ | odise2004 | 1 | 917 |
07-28-2015 10:38 PM آخرین ارسال: reza.rs |
|
راز اول :: آیا می دانید 90 درصد هزینه و وقت شما در سایتتون به هدر میره! | keshavarz | 0 | 703 |
09-22-2014 03:21 PM آخرین ارسال: keshavarz |
|
از واحد فروش شرکت چه سوالاتی بپرسیم؟ | دهدار | 0 | 900 |
08-03-2013 05:22 AM آخرین ارسال: دهدار |
|
ده درس مهم در زمینه تجارت اینترنتی | minoo | 0 | 879 |
06-20-2013 07:16 PM آخرین ارسال: minoo |
|
غلط های مصطلح در تجارت اینترنتی ..... | mallarme | 0 | 674 |
05-20-2013 10:47 PM آخرین ارسال: mallarme |
|
5 اشتباه بزرگ در بازاریابی با ایمیل | Alireza_Kh | 2 | 1,689 |
11-27-2012 12:15 PM آخرین ارسال: رضا فضلعلی |
|
بازاریابی اینترنی برای فروش پسته و لوازم آرایشی | mahdi77 | 12 | 3,865 |
11-12-2012 07:29 PM آخرین ارسال: vahid61 |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان