ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


مشتريان باارزش
زمان کنونی: 09-25-2025, 04:05 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
نویسنده: MARYAR
آخرین ارسال: shahram......32
پاسخ: 8
بازدید: 1528

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 13 رأی - میانگین امیتازات : 3.46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشتريان باارزش
01-08-2012, 01:36 AM
ارسال: #1
مشتريان باارزش
در اوزاكا، شيريني‌سراي بسيار مشهوري بود. شهرت او به خاطر شيريني‌هاي خوشمزه‌اي بود كه مي‌پخت. مشتري‌هاي بسيار ثروتمندي به اين مغازه مي‌آمدند، چون قيمت شيريني‌ها بسيار گران بود. صاحب فروشگاه هميشه در همان عقب مغازه بود و هيچ وقت براي خوش‌آمد مشتري‌ها به اين طرف نمي‌آمد. مهم نبود كه مشتري چقدر ثروتمند است.

يك روز مرد فقيري با لباس‌هاي مندرس و موهاي ژوليده وارد فروشگاه شد و عمداً نزديك پيش‌خوان آمد. قبل از آن كه مرد فقير به پيشخوان برسد، صاحب فروشگاه از پشت مغازه بيرون پريد و فروشندگان را به كناري كشيد و با تواضع فراوان به آن مرد فقير خوشامد گفت و با صبوري تمام منتظر شد تا آن مرد جيب‌هايش را بگردد تا پولي براي يك تكه شيريني بيابد.

صاحب فروشگاه خيلي مؤدبانه شيريني را در دست‌هاي مرد فقير قرار داد و هنگامي كه او فروشگاه را ترك مي‌كرد، صاحب فروشگاه همچنان تعظيم مي‌كرد.

وقتي مشتري فقير رفت، فروشندگان نتوانستند مقاومت كنند و پرسيدند كه در حالي كه براي مشتري‌هاي ثروتمند از جاي خود بلند نمي‌شويد، چرا براي مردي فقير شخصاً به خدمت حاضر شديد.

صاحب مغازه در پاسخ گفت: «مرد فقير همه‌ي پولي را كه داشت براي يك تكه شيريني داد و واقعاً به ما افتخار داد. اين شيريني براي او واقعاً لذيذ بود. شيريني ما به نظر ثروتمندان خوب است، اما نه آنقدر كه براي مرد فقير، خوب و باارزش است.

منبع : باترا، پرومودا. 1387. رمز و راز زندگي بهتر.

من ازدرون تو حرف میزنم
اگربخواهی تابستان هم برف می آید
اگربخواهی دست دراز میکنی ابری در آسمان میگیری
اگربخواهی به درخت خشکیده ای خیره میشوی و انجیر بر شاخه اش میروید
اگرتو بخواهی غیرممکن ها ممکن میشود
پس بخواه


دوره توانگری و جذب
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
01-08-2012, 01:39 PM
ارسال: #2
RE: مشتريان باارزش
صاحب مغازه در پاسخ گفت: «مرد فقير همه‌ي پولي را كه داشت براي يك تكه شيريني داد و واقعاً به ما افتخار داد. اين شيريني براي او واقعاً لذيذ بود. شيريني ما به نظر ثروتمندان خوب است، اما نه آنقدر كه براي مرد فقير، خوب و باارزش است.

عالی بود. ممنون. لطفا دوباره متن بالا را مطاله فرمائید.

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
01-08-2012, 02:39 PM
ارسال: #3
RE: مشتريان باارزش
اگر ما به عنوان رييس و صاحب بنگاه اقتصادي تمام مشتريانمان را به ديده احترام بنگريم قطعا در شغلمان اولين خواهيم شد و يك برند محبوب را تشكسل خواهيم دادو به همين علت است كه امروزه علم مديريت ارتباط با مشتري به عنوان بحث روز جوامع اقتصادي ست

من ازدرون تو حرف میزنم
اگربخواهی تابستان هم برف می آید
اگربخواهی دست دراز میکنی ابری در آسمان میگیری
اگربخواهی به درخت خشکیده ای خیره میشوی و انجیر بر شاخه اش میروید
اگرتو بخواهی غیرممکن ها ممکن میشود
پس بخواه


دوره توانگری و جذب
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
01-08-2012, 02:42 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 01-08-2012 02:44 PM، توسط jahanagahi.)
ارسال: #4
RE: مشتريان باارزش
مهمترین مسئله در تجارت داشتن روابط عمومی بالا است.لبخند ردن و با اشتیاق جواب مشتری را دادن. حتی اگر خریدی نکند.
این لبخند زدن و با شوق صحبت کردن پس اندازی است که نتیجه اش را سریع متوجه می شود.

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
01-08-2012, 03:15 PM
ارسال: #5
RE: مشتريان باارزش
ما اینجا در مواقع بیکاری میریم بیرون تا از بیت المال استفاده کنیم Big Grin میریم سوار ماشین ها میشیم بال لب تاپ ها و گوشی ها بازی میکنیم و ... اخرم نمیخریم ! نکته ی جالب لبخند و با اشتیاق جواب دادن به مشتریست ! تا اخرش باهامونن بدون ذره ای ناراحتی !

[تصویر: start.gif]

یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
01-08-2012, 03:47 PM
ارسال: #6
RE: مشتريان باارزش
دوستم کنتاکی فروشی باز کرد . خیلی هزینه کرد. از من پرسید راهنما چگونه می توانم مشتریانم را همیشه داشته باشم؟
یک جمله کوتاه گفتم:
اسامی مشتریان را یاد بگیر.
آیا خوب راهنمائیش کردم؟

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
01-08-2012, 04:34 PM
ارسال: #7
RE: مشتريان باارزش
(01-08-2012 03:47 PM)jahanagahi نوشته شده توسط:  دوستم کنتاکی فروشی باز کرد . خیلی هزینه کرد. از من پرسید راهنما چگونه می توانم مشتریانم را همیشه داشته باشم؟
یک جمله کوتاه گفتم:
اسامی مشتریان را یاد بگیر.
آیا خوب راهنمائیش کردم؟

رفیقم رستوران داره ! مشتریان همه اون رو مشناسند ! همه وقت معینی به رستوران می ایند ( فقط شام ، از ساعت 7 تا 3 صبح ) ! میز ها رو به هم میچسبانند و شام میخورند و قلیون میکشند ! همه مث یک خانواده ! اخر شب خودش همه رو مخصوصا خانوم ها رو بدرقه میکند ! در تعجبم از این نوع ترفند بازاریابی !

[تصویر: start.gif]

یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
01-09-2012, 01:17 AM
ارسال: #8
RE: مشتريان باارزش
لبخند بارزترين و ماندگارترين تصوير از شما در ذهن مشتري است....

همیشه اولین گام ها مهم هستند.....
تماس با من 09394099750_ _ 09125937764
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS