سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: گروه استانی آذربایجان غربی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
سلام دوست من ماهم هستیم.ازتشکیل کارگروه وجلسات باخبرمان کنید.با تشکر-از اشنویه
سلام منم از مهاباد در خدمت دوستان هستم کارم خدمات الکترونیکی است تعمیر اکثر وسایل برقی
ارومیه یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین شهرهای شمال غرب ایران است و به عنوان یکی از۱۹ شهر تاریخی ایران در یونسکو ثبت شده. در اوایل سال ۹۴ هتل پنج ستاره و بین‌المللی آنا در قلب شهر تاریخی ارومیه به بهره‌برداری رسید. هتل آنا ارومیه از جدیدترین و لوکس‌ترین هتل‌های ارومیه است.امکانات جانبی بسیار خوبی دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. سالن ماساژ و حمام ترک هتل جان می‌دهد برای در کردن خستگی.

هتل آنا ارومیه برای افراد کم سن و سال هم خیلی برنامه‌های مفرح دارد. سالن ورزشی و باشگاه بیلیارد و پلی‌استیشن می‌تواند اوقات فراغت شما را بسیار لذت بخش کند. از فروشگاه سوغاتی‌ هتل هم می‌توانید مرغوب‌ترین سوغاتی‌ها را بخرید. نقل سوغات اصلی ارومیه است و ما پیشنهاد می‌کنیم حتماً نقل ارومیه را از بازار ارومیه خریده امتحان کنید چون مرغوب‌تر و لذیذتر از این نقل در هیچ جای دیگر ایران نیست. ۲۱ طبقه دارد و اگر اتاق شما در طبقات بالا باشید می‌توانید منظره‌ی بسیار زیبایی از شهر ارومیه را تماشا کنید.
سلام‌ به همه بفرمایین ایدها و نظراتتون رو
با سلام به بچه های با معرفت استان خودمون (کردها و ترکها) مدتیه ک بیکار هستم و ب فکر این هستم ک یک کار تولیدی یا پرورشی رو برم دنبالش و یاد بگیرم و اگر شد خودم ی کاری راه بندازم ولی متاسفانه هیچ گلخانه یا گاوداری یا کلا از اینجور جاها رو نمیشناسم تا بهشون مراجعه کنم اگر کسی هست ک میشناسه خیلی خوشحال میشم ک بهم زنگ بزنه و بگه و کمکم کنه 09388027531 ضمنا اهل ارومیه هستم و مطمئن باشد که کار برای دیگران هیچ ارزشی نداره چون جاهای مختلفی کار کردم از کارگاه تا کارخانه کلا تو استان ما بی فایدست به خاطر همین مسئله هست ک دنبال چیزی میگردم ک خودم راش بندازم
(04-25-2013 10:36 AM)seraj نوشته شده توسط: [ -> ]امیدوارم گروه موفقی داشته باشید.....
گروهی مملو از انرژیهای مثبت.....
ممکنه در ابتدا استقبال کمی از گروه بشه ولی نتیجش حتما جالب توجه خواهد بود....
یاشاسین آذربایجان

سلام من تازه وارد هستم چطوری میشه وارد گروه استانی بشم
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
لینک مرجع