(01-14-2013 09:35 AM)mahyar_delsuz نوشته شده توسط: [ -> ] (01-14-2013 12:11 AM)sir-mahyar نوشته شده توسط: [ -> ]من یه طرحی واسه جلو مدرسه ها داشتم که می خواستم عملیش کنم ولی سرمایشو نداشتم و رفتم سراغ یه جا دیگه
شما می تونی یه بساط صبحونه بزاری تو مغازه ت
یه سماور یا کتری برقی بسه
چند بسته کافی میکس و کاپوچینو و شکلات داغ و چای اماده و این چیزا که بچه ها به عنوان صبحونه بتونن بخورن...
کیک هایی که نون باگت فروشی ها درست می کنن... چند نوع شیرینی
من با اینکه جایی که این کارو کردم مدرسه نبود تو ماه اول پول همه خرجامو در اوردم
بهداشت و اینام بهم گیر ندادن
در ضمن بچه ها عاشق هله هوله خوشمزه و ارزونن
ممنون دوست من، ایده قشنگیه بهش فکر کرده بودم اما به نظرت کسی اونقدر وقت داره تو سوپری بخواد چای و چیزی صرف کنه
اره وقت داره... منم این طرح رو دقیقا تو سوپر مارکت بابام پیاده کردم و جواب داد و الان یه در امد متفرقه خیلی خوب از این راه دارم
کاری نداره... لیوان که یه بار مصرفه... ابم که جوشه... چای و نسکافه و هات چاکلتم یه بار مصرف... نه وقت میگیره نه دردسر داره
(01-14-2013 12:24 PM)mahyar_delsuz نوشته شده توسط: [ -> ] (01-14-2013 10:28 AM)فرهاد قربانی نوشته شده توسط: [ -> ]انواع لواشک.(البته جدیدا یه سری لواشک هست تو بازار با بسته بندی خوشکل و دونه ای.)اگه خواستی اسم مارک لواشک رو بدونی،میگرم بهت بدم.
دستت طلا.منتظرتم فرهاد جان
عشقمییییییییییییییی
فکر کنم آقا فرهاد عزیز لواشکهایی مثل «شاخسار» رو میگن. مدلهای مختلفیه. شاخسار مزش خوبه.
قبل از اینکه محصول خاصی رو بهت معرفی کنم یه سری نکات کلی که خودت حتما توش استادی (با توجه به اینکه اینکاره ای) رومیگم.
1- مردم بیشتر دوست دارن از یه مغازه ثابت خرید کنن تا با مغازه دار آشنا شن و جنس خوب بهشون بده و تو خرید جنس راهنماییشون کنه و اگه یه وقت همون لحظه پول باهاشون نبود باهاش راحت باشن و جنسشون رو ببرن و بعدش یا فرداش پول رو ببرن و اگه جنسی خوب نبود بهشون نده و ...
2- یه ضرب المثله که میگه کاسب باید پاشکسته باشه! یعنی اینکه مغازت هرچه مدت زمان بیشتری باز باشه واست امتیاز بالاتریه. نه اینکه فقط واسه اینکه تو اون ساعات هم فروش داشته باشی! بلکه بیشتر واسه جذب مشتری ثابت بیشتر. مردم دوست ندارن حالا که مغازه ثابته رو انتخاب کردن اول صبح یا آخر شب برن ببینن بسته است! و مجبور شن برن مغازه بغلیش!
3- جنست باید جور باشه. مردم دوست ندارن برن مغازه ثابتشون جنس نداشته باشه مجبور شن برن از بغل دستیش بگیرن! هر چی میتونی انواع جنس بیار تا مشتری دست خالی از مغازت بیرون نره. حتی واقا حتی اگه اون جنس بخصوص سودی ناچیزی واست داشته باشه واسه رواج کار بیار.
4- جنسایی که قیمت نخورده خودت روشون برچسب قیمت بزن واسه اعتمادسازی
5- ان شاءالله در آینده مغازت بشه یه سوپری بزرگ که صندوقدار داره و رو اجناس بارکد قیمته و بعد از خرید مشتری بهش فاکتور فروش شامل لیست اجناس خریداری شده و قیمتاشون رو میدی.
میدونم الان نمیتونی ولی هر وقت بتونی عالبه. مشتری دوست داره اگه خرید زیادی کرد بعدا قیمتهاش رو بدونه.
6- مغازت اول تمیز و دوم شیک و خوش بو باشه. خودت هم معلومه که تر و تمیز و شیک پوشی
7- اخلاق خوب و مشتری مداری خیلی مهمه. اگه یه مورد واسه رعایت مشتری مداری به ظاهر ضرر کردی مطمئن با اون ضرر نیست بلکه تبلیغه و حفظ یا بدست آوردن پتانسیل جذب یه مشتری ثابته
8- اگه سه روز مغازت رو تعطیل کنی و با گروه مشهد همراه شی مطمئن باش با ایده های فراوانی که بهت داده خواهد شد هزاران برابر سود میکنی
موفقتر باشی
(01-14-2013 06:05 PM)dragon_irani نوشته شده توسط: [ -> ]قبل از اینکه محصول خاصی رو بهت معرفی کنم یه سری نکات کلی که خودت حتما توش استادی (با توجه به اینکه اینکاره ای) رومیگم.
1- مردم بیشتر دوست دارن از یه مغازه ثابت خرید کنن تا با مغازه دار آشنا شن و جنس خوب بهشون بده و تو خرید جنس راهنماییشون کنه و اگه یه وقت همون لحظه پول باهاشون نبود باهاش راحت باشن و جنسشون رو ببرن و بعدش یا فرداش پول رو ببرن و اگه جنسی خوب نبود بهشون نده و ...
2- یه ضرب المثله که میگه کاسب باید پاشکسته باشه! یعنی اینکه مغازت هرچه مدت زمان بیشتری باز باشه واست امتیاز بالاتریه. نه اینکه فقط واسه اینکه تو اون ساعات هم فروش داشته باشی! بلکه بیشتر واسه جذب مشتری ثابت بیشتر. مردم دوست ندارن حالا که مغازه ثابته رو انتخاب کردن اول صبح یا آخر شب برن ببینن بسته است! و مجبور شن برن مغازه بغلیش!
3- جنست باید جور باشه. مردم دوست ندارن برن مغازه ثابتشون جنس نداشته باشه مجبور شن برن از بغل دستیش بگیرن! هر چی میتونی انواع جنس بیار تا مشتری دست خالی از مغازت بیرون نره. حتی واقا حتی اگه اون جنس بخصوص سودی ناچیزی واست داشته باشه واسه رواج کار بیار.
4- جنسایی که قیمت نخورده خودت روشون برچسب قیمت بزن واسه اعتمادسازی
5- ان شاءالله در آینده مغازت بشه یه سوپری بزرگ که صندوقدار داره و رو اجناس بارکد قیمته و بعد از خرید مشتری بهش فاکتور فروش شامل لیست اجناس خریداری شده و قیمتاشون رو میدی.
میدونم الان نمیتونی ولی هر وقت بتونی عالبه. مشتری دوست داره اگه خرید زیادی کرد بعدا قیمتهاش رو بدونه.
6- مغازت اول تمیز و دوم شیک و خوش بو باشه. خودت هم معلومه که تر و تمیز و شیک پوشی
7- اخلاق خوب و مشتری مداری خیلی مهمه. اگه یه مورد واسه رعایت مشتری مداری به ظاهر ضرر کردی مطمئن با اون ضرر نیست بلکه تبلیغه و حفظ یا بدست آوردن پتانسیل جذب یه مشتری ثابته
8- اگه سه روز مغازت رو تعطیل کنی و با گروه مشهد همراه شی مطمئن باش با ایده های فراوانی که بهت داده خواهد شد هزاران برابر سود میکنی
موفقتر باشی
سلام.تعطیل کردن که نه؛اما وسوسه شدم بیام.احتمالا داداشو چند روزی جام بکارمش
خیلی توضیحات قشنگی بود.حالا نمیخوای مصول پیشنهاد بدی استاد خوبم
عشقمییییییییییییییییییییییییییییی
میتونی در طول هفته قیمت اجناس رند و پر مصرف رو بوسیله یک تابلو (وایت برد) در جلوی دید همه وحتی عابران پیاده قرار بدی.حواست باشه اگه بتونی اون جنسها رو به قیمت خرید هم بدی،اشکالی نداره.مثال:
1- روغن نباتی:2000 تومان
2-شکر:1500 تومان
3-لوبیا:4000تومان
4-رب:2200تومان
این قیمتها مثال بود.من چون قیمتها رو نداشتم،همینجوری گفتم.با این حرکت پا خور مغازه ات زیاد میشه.
خوبی های این کار
1-اگه به قیمت خرید هم بفروشی: فروش روزانه ات زیاد میشه
2-قدرت خریدت بالا میره .و میتونی اجناس با قیمت پایینتری بخری
3-خریدار وقتی ببینه شما این اجناس رو نسبت به بقیه جاها ارزانتر میدی خرید بیشتری و کالاهای دیگری هم از تو میخره
4- یادت باشه گردش مالی از سود زیاد خیلی خیلی بهتره
اگر مغازت محل گذر خانواده ها هست برنج هندی که بیشتر اونجا مصرف میکنند یا قند و یا روغن رو به قیمت خرید بده و یک بنر گنده واسه تبلیغ بزن قول میدم مغازت قلقله بشه بعد کسی که برنج میخره مطمئنا جنسای دیگه هم میخره اینجوری فروشت میره بالا و سودت هم به طبع اون زیاد میشه .
(01-14-2013 08:50 PM)mir abas نوشته شده توسط: [ -> ]اگر مغازت محل گذر خانواده ها هست برنج هندی که بیشتر اونجا مصرف میکنند یا قند و یا روغن رو به قیمت خرید بده و یک بنر گنده واسه تبلیغ بزن قول میدم مغازت قلقله بشه بعد کسی که برنج میخره مطمئنا جنسای دیگه هم میخره اینجوری فروشت میره بالا و سودت هم به طبع اون زیاد میشه .
ممنون میر عباس جان.من فعلا کاری که کردم هر روز یه جنسمو خرید به خرید میدم حال شاید یه 50 تومنی هم سود بگیرم که مشتری قیمت اصلی خرید دستش نیاد و اول از جنسایی شروع کردم که تاریخ نزدیکه.نظرتون چیه؟البته حرف شما رو هم تو فکرشم و بعد از امتحانات انجام میدم
(01-14-2013 08:40 PM)فرهاد قربانی نوشته شده توسط: [ -> ]میتونی در طول هفته قیمت اجناس رند و پر مصرف رو بوسیله یک تابلو (وایت برد) در جلوی دید همه وحتی عابران پیاده قرار بدی.حواست باشه اگه بتونی اون جنسها رو به قیمت خرید هم بدی،اشکالی نداره.مثال:
1- روغن نباتی:2000 تومان
2-شکر:1500 تومان
3-لوبیا:4000تومان
4-رب:2200تومان
این قیمتها مثال بود.من چون قیمتها رو نداشتم،همینجوری گفتم.با این حرکت پا خور مغازه ات زیاد میشه.
خوبی های این کار
1-اگه به قیمت خرید هم بفروشی: فروش روزانه ات زیاد میشه
2-قدرت خریدت بالا میره .و میتونی اجناس با قیمت پایینتری بخری
3-خریدار وقتی ببینه شما این اجناس رو نسبت به بقیه جاها ارزانتر میدی خرید بیشتری و کالاهای دیگری هم از تو میخره
4- یادت باشه گردش مالی از سود زیاد خیلی خیلی بهتره
اینکارو شروع کردم اما هنوز جلوی مغازه نچسبوندم . و وایت بردی که گفتید فکر خوبیه.ماجیک درشت هست ؟که بشه خوانا
و بزرگ نوشت؟
(01-14-2013 08:40 PM)فرهاد قربانی نوشته شده توسط: [ -> ]میتونی در طول هفته قیمت اجناس رند و پر مصرف رو بوسیله یک تابلو (وایت برد) در جلوی دید همه وحتی عابران پیاده قرار بدی.حواست باشه اگه بتونی اون جنسها رو به قیمت خرید هم بدی،اشکالی نداره.مثال:
1- روغن نباتی:2000 تومان
2-شکر:1500 تومان
3-لوبیا:4000تومان
4-رب:2200تومان
این قیمتها مثال بود.من چون قیمتها رو نداشتم،همینجوری گفتم.با این حرکت پا خور مغازه ات زیاد میشه.
خوبی های این کار
1-اگه به قیمت خرید هم بفروشی: فروش روزانه ات زیاد میشه
2-قدرت خریدت بالا میره .و میتونی اجناس با قیمت پایینتری بخری
3-خریدار وقتی ببینه شما این اجناس رو نسبت به بقیه جاها ارزانتر میدی خرید بیشتری و کالاهای دیگری هم از تو میخره
4- یادت باشه گردش مالی از سود زیاد خیلی خیلی بهتره
پیشنهادت عاااااااالی بود آقا فرهاد
(01-14-2013 07:38 PM)mahyar_delsuz نوشته شده توسط: [ -> ] (01-14-2013 06:05 PM)dragon_irani نوشته شده توسط: [ -> ]قبل از اینکه محصول خاصی رو بهت معرفی کنم یه سری نکات کلی که خودت حتما توش استادی (با توجه به اینکه اینکاره ای) رومیگم.
1- مردم بیشتر دوست دارن از یه مغازه ثابت خرید کنن تا با مغازه دار آشنا شن و جنس خوب بهشون بده و تو خرید جنس راهنماییشون کنه و اگه یه وقت همون لحظه پول باهاشون نبود باهاش راحت باشن و جنسشون رو ببرن و بعدش یا فرداش پول رو ببرن و اگه جنسی خوب نبود بهشون نده و ...
2- یه ضرب المثله که میگه کاسب باید پاشکسته باشه! یعنی اینکه مغازت هرچه مدت زمان بیشتری باز باشه واست امتیاز بالاتریه. نه اینکه فقط واسه اینکه تو اون ساعات هم فروش داشته باشی! بلکه بیشتر واسه جذب مشتری ثابت بیشتر. مردم دوست ندارن حالا که مغازه ثابته رو انتخاب کردن اول صبح یا آخر شب برن ببینن بسته است! و مجبور شن برن مغازه بغلیش!
3- جنست باید جور باشه. مردم دوست ندارن برن مغازه ثابتشون جنس نداشته باشه مجبور شن برن از بغل دستیش بگیرن! هر چی میتونی انواع جنس بیار تا مشتری دست خالی از مغازت بیرون نره. حتی واقا حتی اگه اون جنس بخصوص سودی ناچیزی واست داشته باشه واسه رواج کار بیار.
4- جنسایی که قیمت نخورده خودت روشون برچسب قیمت بزن واسه اعتمادسازی
5- ان شاءالله در آینده مغازت بشه یه سوپری بزرگ که صندوقدار داره و رو اجناس بارکد قیمته و بعد از خرید مشتری بهش فاکتور فروش شامل لیست اجناس خریداری شده و قیمتاشون رو میدی.
میدونم الان نمیتونی ولی هر وقت بتونی عالبه. مشتری دوست داره اگه خرید زیادی کرد بعدا قیمتهاش رو بدونه.
6- مغازت اول تمیز و دوم شیک و خوش بو باشه. خودت هم معلومه که تر و تمیز و شیک پوشی
7- اخلاق خوب و مشتری مداری خیلی مهمه. اگه یه مورد واسه رعایت مشتری مداری به ظاهر ضرر کردی مطمئن با اون ضرر نیست بلکه تبلیغه و حفظ یا بدست آوردن پتانسیل جذب یه مشتری ثابته
8- اگه سه روز مغازت رو تعطیل کنی و با گروه مشهد همراه شی مطمئن باش با ایده های فراوانی که بهت داده خواهد شد هزاران برابر سود میکنی
موفقتر باشی
سلام.تعطیل کردن که نه؛اما وسوسه شدم بیام.احتمالا داداشو چند روزی جام بکارمش
خیلی توضیحات قشنگی بود.حالا نمیخوای مصول پیشنهاد بدی استاد خوبم
عشقمییییییییییییییییییییییییییییی
فکر کردم کسیو نداری که جا خودت بگذاری که تا حالا واسه مشهد اعلام آمادگی نکردی!
شک نکن پسر
حتماً بیا
مطمئن باش ضرر نمیکنی
کلی ایده میگیری
ببینم خدا چی میخواد.اخه داداش هم دانشجوی ارشد.انشالله قسمت بشه میبینم تون.