(01-14-2013 08:40 PM)فرهاد قربانی نوشته شده توسط: [ -> ]میتونی در طول هفته قیمت اجناس رند و پر مصرف رو بوسیله یک تابلو (وایت برد) در جلوی دید همه وحتی عابران پیاده قرار بدی.حواست باشه اگه بتونی اون جنسها رو به قیمت خرید هم بدی،اشکالی نداره.مثال:
1- روغن نباتی:2000 تومان
2-شکر:1500 تومان
3-لوبیا:4000تومان
4-رب:2200تومان
این قیمتها مثال بود.من چون قیمتها رو نداشتم،همینجوری گفتم.با این حرکت پا خور مغازه ات زیاد میشه.
خوبی های این کار
1-اگه به قیمت خرید هم بفروشی: فروش روزانه ات زیاد میشه
2-قدرت خریدت بالا میره .و میتونی اجناس با قیمت پایینتری بخری
3-خریدار وقتی ببینه شما این اجناس رو نسبت به بقیه جاها ارزانتر میدی خرید بیشتری و کالاهای دیگری هم از تو میخره
4- یادت باشه گردش مالی از سود زیاد خیلی خیلی بهتره
سلام.اینکار انجام گردید دوست خوبم.هر روز یه جنسمو خرید به خرید میفروشم و وایت برد کوچیک تو مغازه زدم.یه برگه هم به تابلوی جلوی مغازه چسبوندم و شکر رو تقریبا خرید به خرید 1430 هستش من میدم 1500
دوستان بادکنک هم اضافه گردید،فکر کنم بچه ها بادکنکو دوست داشته باشند بخصوص این خرگوشی ها رو
هم خواب رفتید؟ایده بدید اجرا میکنم و نتیجه شو مینویسم دوستای خوبم
موفق باشی مهیار
خوشم میاد در تلاش هستی. آفرین.
عقیده شخصی من اینه که هیچ کاری لازم نیست بکنی. فقط خودتو بزار جای بچه ها... بچه ها معمولا سر و صدای زیادتری دارند و کم تر خرید می کنند و ممکنه انرژی فروشنده رو بگیرن ولی به هر حال هر چه قدر مغازه شلوغ تر باشه اعتبارش هم بیشتره. می تونم بگم بچه ها دوست دارن آزادانه در مغازه بچرخند. حتی بزرگ تر ها هم همین طور... یعنی این که وقتی مستقیما وارد مغازه می شی فروشنده نگه بفرمائید یا چی می خوای ... بهش اجازه داده شه اجناس رو نگاه کنه و قیمت ها رو بسنجه . آخر سر خودش جنس مورد نظر رو انتخاب کنه. نه این که بر فرض من بستنی می خوام و به فروشنده از مارک تا مدل و تعداد رو بگم و آخر سر انرژی فروشنده رو بگیرم و خودم هم از خریدم راضی نباشم. این جوری خود به خود در عرض یکی دو ماه محصولات پرفروش و کم فروش از هم دیگه متمایز خواهند شد.
البته جسارت نباشه. این ها فقط از دید من به عنوان یه خریدار بود. مطمئنا شما در این کار تجربه دارید و بهترین عمل را انجام خواهی داد.
موفق باشید.
باید بنویسی ارزانتر از همه جا.
(01-22-2013 05:16 AM)yasin نوشته شده توسط: [ -> ]عقیده شخصی من اینه که هیچ کاری لازم نیست بکنی. فقط خودتو بزار جای بچه ها... بچه ها معمولا سر و صدای زیادتری دارند و کم تر خرید می کنند و ممکنه انرژی فروشنده رو بگیرن ولی به هر حال هر چه قدر مغازه شلوغ تر باشه اعتبارش هم بیشتره. می تونم بگم بچه ها دوست دارن آزادانه در مغازه بچرخند. حتی بزرگ تر ها هم همین طور... یعنی این که وقتی مستقیما وارد مغازه می شی فروشنده نگه بفرمائید یا چی می خوای ... بهش اجازه داده شه اجناس رو نگاه کنه و قیمت ها رو بسنجه . آخر سر خودش جنس مورد نظر رو انتخاب کنه. نه این که بر فرض من بستنی می خوام و به فروشنده از مارک تا مدل و تعداد رو بگم و آخر سر انرژی فروشنده رو بگیرم و خودم هم از خریدم راضی نباشم. این جوری خود به خود در عرض یکی دو ماه محصولات پرفروش و کم فروش از هم دیگه متمایز خواهند شد.
البته جسارت نباشه. این ها فقط از دید من به عنوان یه خریدار بود. مطمئنا شما در این کار تجربه دارید و بهترین عمل را انجام خواهی داد.
موفق باشید.
سلام دوست من.من از تموم نقطه نظرات شما استفاده میکنم و بهترین استفاده رو میبرم
همونطور که با کاری که آقای قربانی گفتند باور کنید مشتری هام خیلی زیاد شدن یا حتی ایده هایی که دوستانی نظیر مهیار دادن.اما متاسفانه ما فقط شعار میدیم کاری رو شروع کنید.من که شروع کردم پس چرا کسی کمک نمیکنه؟شاید به نظر خودشون ایده شون برا فروش جالب نباشه اما اشکال نداره همونو به من پیشنهاد بدن
ذوست عزیز از شما باز هم سپاسگذاری میکنم و حتما سرلوحه کارم قرار میدم
(01-22-2013 08:29 AM)soltan_sal نوشته شده توسط: [ -> ]باید بنویسی ارزانتر از همه جا.
برا قیمتی که برچسب زدم؟مثلا شکر 1500 ؟
ادامه اون بنویسم ارزانتر از همه جا؟
دوست دارم سلطان؛عشقمیییییییییییی


