سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: پرسش درباره کارگاه تولید سنگ مصنوعی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4
سلام دوستاي عزيز
من تازه به جمع شما عزيزان پيوستم ، براي راه اندازي كارگاه توليد سنگ مصنوعي چقدر پول لازم دارم الان حدود 20 ميلويون خودم دارم و اينكه چم و خم كارهاي ثبت و ماليات و ... رو نميدونم ميتونيد كمكم كنيد؟
(09-11-2012 03:16 PM)نوروزي نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستاي عزيز
من تازه به جمع شما عزيزان پيوستم ، براي راه اندازي كارگاه توليد سنگ مصنوعي چقدر پول لازم دارم الان حدود 20 ميلويون خودم دارم و اينكه چم و خم كارهاي ثبت و ماليات و ... رو نميدونم ميتونيد كمكم كنيد؟
پیشنهاد میکنم در راه اندازی این کارگاه قدری تفکر و تحقیق بیشتر کنید. من میتونم خط تولید را برای شما راه اندازی کنم. خودم یک کارگاه تولید آن را دارم.
اگه خواستید کمکتون کنم ایمیل بزنید.
sajadbs@gmail.com
اینجانب مدتی است که اقدام به راه اندازی یک کارگاه تولیدی سنگ مصنوعی کرده ام. و با تمام چم و خم های این کار آشنا هستم. اگر کسی تمایل به راه اندازی همچین کارگاهی دارد خوشحال میشم که بتونم کمکش کنم. هم آموزش کامل انواع سنگ ها و هم کمک در راه اندازی کامل خط تولید با حضور در محل و هم تولید آزمایشی را در محل شما در هر کجای ایران که باشی میتونم انجام بدم. اگر کسی تمایل داره ایمیل بزنه.
sajadbs@gmail.com
با سلام...میشه اطلاعاتی در مورد سرمایه لازم برای احداث+کشش بازار بفرمایید
(01-07-2013 02:35 PM)hadi1987 نوشته شده توسط: [ -> ]با سلام...میشه اطلاعاتی در مورد سرمایه لازم برای احداث+کشش بازار بفرمایید

بسته به میزان تولید شما در روز این مبلغ متفاوت است. ولی برای تولید 50 متر در روز حدود 25 میلیون تومان سرمایه برای تولید یکماه بدون فروش بسیار خوب و کافی است. اما برای میزان تولید بیشتر قطعا سرمایه بیشتری مورد نیاز است. در مورد کشش بازار باید عرض کنم که حتما در شهرهای بزرگ این کار انجام گیرد بهتر است. اما در مورد شهرستانهای کوچک اگر در آن شهر کارگاه تولید موزاییک دیگری وجود ندارد می تواند جوابگو باشد.
با سلام
اگر ممکن است در مورد انواع سنگهایی که تولید میکنید و مواد اولیه که استفاده میکنید همچنین وسعت کارگاه مورد نیاز توضیح دهید.
متشکرم
لطفا از میزان سود، هزینه ها و دستگاههای این کار هم بگین.
اگر لطف کنید در همین تایپیک یا تایپیک دیگری آموزش و نحوه حرکت را بفرمائید عالی می شود. ممنون.


=======================

فرمول موفقیت استاد بهداد عزیز :
خواسته یا هدف یا آرزو >>> تفکر کردن >>> توجه و تمرکز کردن روی آن >>> مراقبه ی تجسمی ( داشتن خواسته به زمان حال ) >>> تکرار عبارات تاکیدی مثبت ویژه ی هدف با ارتعاش احساسات بالا >>> شکرگذاری عمیق >>> اقدام کردن >>> رها کردن ( نداشتن وابستگی به هدف ) و تسلیم حکم خالق بودن >>> دریافت کردن ( به عینیت تبدیل شدن آرزو ) >>> تصدیق قانون جذب و شکرگذاری بعد از رخ دادن خواسته
بله
امکانش باشه توضیح بفرمایید همه اعضا استفاده کنند
این سنگ ها محصولات تازه ای هستند که تولید میشن یا خیلی وقت پیش روی تولید و بازارش کار شده اسم این سنگ ها چه میباشد و اینکه الان بازار کارش چطوره و برای شروع چکار باید کرد.
صفحه ها: 1 2 3 4
لینک مرجع