با خرید منظم و پشتکار در فروش و خواستن مکرر از طرف خارجی که به غیر از شما به شخص دیگری جنس ندهد . و به او مکررا" یاد آوری کنید که شما دارید روی جنس او در ایران زحمت میکشید و منصفانه نیست که به شخص دیگری هم در ایران جنس بدهد . با توکل به خدا این روش جواب میدهد . البته باید توجه کنید که اکنون در دنیا و به خصوص چین سعی دارند که خودشان را محدود نکنند و محصولات خود را با چندین برند و با چندین نماینده در یک کشور عرضه کنند . ( این روش OEM نام دارد )
و وارد کننده باید بسیار هوشیار باشد تا رکب نخورد و جاده صاف کن نشود . ا
این که خیلی بده شما کلی زحمت بکشید و هزینه کنید یه محصولی رو وارد کشور کنید بعدش متوجه بشد که اون محصولو قبل از شما فرد دیگه ای وارد کشور کرده.
بهترین روش در حال حاضر قبل از اینکه فردی بخواد نسبت به واردات یه محصول بکنه اینه که قبلش یه تحقیقات کامل از اون محصول به عمل بیاره تا مطمئن بشه کسی وارد کشور نکرده.
دوستان یه سوال وقتی شما یه محصولی رو اقدام به وارداتش میکنی در کشور تولید کننده محصول امکانش وجود داره تا یه بررسی صورت بدیم ببینیم که بغیر از ما به چه افرادی در ایران نمایندگی اعطاء شده.
منظورم سازمانی چیزیه.
بهترین سازمان google.com هستش تا می توانی سرچ کن اطلاعات زیادی به دست میاد.موفق باشی
این تایپکی عالی است که نصفه و نیمه مانده است ، البته مطالب جمع بندی شده آقای قربانیان خیلی کارساز هستند .
دوستانی که تازه به انجمن وارد می شوند در مقابل ارائه ساده ایده ها معمولاً از کلمات نمی شود - سخت است - به این راحتی نیست و دیگر کلمات منفی استفاده می کنند که فکر می کنم دوستانی که بیشتر در انجمن بوده اند می دانند که تفکرات افرادی که از کلمات منفی و مثبت استفاده می کنند ، چقدر در کسب ثروت نقش دارد .
من به شخصه بعد از این همه سال زندگی و کسب تجربه ، می دانم که برداشتن این حرف ( ن ) از جلوی تمامی افعال تا چه حد زندگی یک شخص را دچار تغییر مثبت می کند .واقعاً من به این کلمه ( نمی شود ) حساسیت دارم و فکر میکنم هر کسی که این کلمه را بکار می برد انگار دارد با قوانین خدا مقابله می کند . خدا وقتی خواست آفرینش را ایجاد کند گفت

ایجاد شو و ایجاد شد ) حالا ما که قدرت اعطا شده بینهایت خداوندی را داریم می گوییم ( ایجاد نشو و ایجاد نمی شود ).
هزاران مثال و نمونه موفق در امر واردات و تجارت هست که نمونه های موفقی هستند فقط راه و روش مخصوص به خود دارد اما قاعده کلی اینست که هر اندیشه ای را به جد دنبال کنید موفق می شوید . ( دوستان ببخشند خیلی روانشناسانه صحبت کردم آخه گفتم که به این کلمه لعنتی * نمی شود *حساسیت دارم ، دست خودم نیست ).
در ادامه داستان دوستی را می گویم که دارد همین کار را انجام می دهد آنهم از کم شروع کرده و الان موفق است .
سلام
در یک تاپیک خواندم که باید کار عملی کرد. الان هم برای اینکه کمی راه باز بشه و به کار عملی نزدیکتر بشیم عرض میکنم فرض کنید نمایندگی رو از کشور خارجی دارین حالا چه جوری وارد میکنید؟ چه جوری پول رو میفرستین اونور؟ چه جوری میفروشین؟
من همین الان نمایندگی فروش یک کالا رو در ایران دارم ولی برای وارداتش نیازمند سرمایه و یک کارگوی معتبر دارم. اگه کسی این چیزارو ندونه وارد فاز عملیاتی نمیشه.
این گوی و این میدان من حاضرم شریک بپذیرم. قراردادم 5 ساله است.
سرمایه اولیه الان حدود 100 میلیون تومان برای سفارش اول است. برگشت کار از همون ماه اول شروع میشه و هر سه ماه یک بار سفارش گذاری در سال اول باید بشه که به صورت پلکانی باید 100 میلیون دو برابر بشه (به دلیل شدت تقاضا) ارسال سفارش ظرف دو هفته پس از پرداخت آغاز میشه.
(06-10-2011 01:37 PM)کامیار کاظمی نوشته شده توسط: [ -> ]کاش می شد در کشور خودمان این محصولات را به قیمت مناسب تولید کنیم تا نان به خانه هم وطنان خودمان برود!کاش!
میشود ارزان تولید کرد.
الان وقت تولید و صادرات است.
تا حالا فکر کردید چطوری جنس چینی انقدر ارزان به دست ما می رسید ؟ علت اصلی اون نرخ ارز چین بود که خود را در مقایسه با دیگران پایین نگه میداشت. حتی دولتهای غربی نیز از این بابت از چین خیلی ناراحتند.
حالا قیمت ارز در ایران فرصت طلایی برای تولید و صادرات ایجاد کرده است. هر چه مواد اولیه یک محصول ایرانی تر باشد جذابتر خواهد بود.
حتما شنیده اید که دوباره قاچاق گازوییل زیاد شده است. این فقط یک نمونه اش است.
آقای جهانگیری در تلویزیون گفت بایستی کارخانه ایجاد کرد نه دلالی
(01-16-2013 07:47 PM)رضا فضلعلی نوشته شده توسط: [ -> ]آقای جهانگیری در تلویزیون گفت بایستی کارخانه ایجاد کرد نه دلالی
دوست عزیز: منظور استاد رو اینطور بیان میکنم:
تولید فقط بخشی از فرایند کسب و کار است. بزرگترین کارخانه ها بدون فروش و سیستم بازاریابی و پخش و تبلیغات سر سوزنی نمی ارزد.
آقای فیلیپ کاتلر از مربیان بزرگ مدیریت می گوید:
بازاریابی همه چیز است و همه چیز بدون بازاریابی هیچ است.