04-07-2012, 02:47 AM
(01-28-2012 12:15 PM)سجاد دانشفر نوشته شده توسط: [ -> ]مهدي جان كامل هست .من چيزي كم نميبينم.فقط در امر فروش بازاريابي كنارش نوع تبليغات هم اضافه كنيم خوب هست بطور مثال تبليغات يك مغازه با استفاده از ارسال پيامك به مردم.برن مخابرات يا شركت هايي اگهي رو بدن پيامك ها ارسال ميشه.يا چاپ پوستر.كاغذ.هر شغل متناسب با خودش يكي يا همه اين نوع تبليغات رو در بر ميگيره.
و يك چيز ديگر در اسم و ارم يا نشان مخصوص اون شركت يا كارگاه هست اگر بتونيم چندتا نام و ارم پيشنهادي هم قرار بديم فقط براي اماده كردن ذهن مخاطب.(چون وقتي يك نام شركت يا كارگاه ثبت شد .فكر نميكنم اجازه بدن شركتي ديگه از همون نام استفاده كنه)به نظرم كار خوبي هست.
بطور مثل در مورد اشپزخانه
نام پيشنهادي:اشپزخانه شهر.....
ارم پيشنهادي:عكس قاشق چنگال روي يك بشقاب-عكس يك سراشپز ووو
من ديشب يك سر به سايت مشاغل خانگي زدم.و يك تايپي داشت براي ارتباط باهاشون.ولي نه شماره اي و نه نوشته بود كه پيام رو كي ميخونه.ولي با اين وجود باز من اين طرح رو نوشتم كه ببينمم ايا پشيباني ميكنن و سرمايه گذاري در اين كار يا نه؟(البته شغل هاي مشاغل خانگي رو بايد انجام بديم براشون به احتمال زياد)
مشاغل خانگی رو معمولا اداره تعاون و موسسه مهر امام رضا پیگیری می کنن . اه طرحی دارین بهتره ببرین به یکی از از ان دو موسسه ( من مهر امام رضا رو پیشنهاد می دم ) و به طور حضوری سوال کنین .
چون سایتهای اداری ایران هنوز جا نیفتادن بین رئسا و کارمندانشون و معمولا سالها بعد طرز استفاده ازش رو یاد می گیرن که ماها دیگه نیازی به جواب نداریم