سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کی میاد بریم قشم
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
این آب و هوای دو روز آینده شیراز که بنظر سرده ولی خدا را شکر بارونی نیست.پ لباس گرم برای شیراز بیارید
[تصویر: rdna3fb9xfrgfu0ng486.png]
اینم آب و هوای قشم که معلومه هواش گرمه حسابی
[تصویر: xv0ikftqg8qjb18et5cn.png]
لوازم ضروری برای سفر

کارت ملی
كفـش مناسـب پیاده روی
دمپايی يا صندل ورزشی
پوشـاک مـنـاسـب (بـرای هـوای گـرم و سـرد)
کیـسـه خـواب یا پــتـو مسـافـرتـی
كوله‌پشتی يک روزه
،دارو و لوازم بهداشتی شخصی
دفترچه بیمه
مسواک
حوله
شارژر
دوربین
لپ تاپ
ملافه یا کوسن یا بالش کوچک
جاذبه های قشم
ماهیگیری در دل جنگل های حرا و خلیج فارس: که یکی از جذاب ترین بخش های این تور است. برای این که ماهیگیری را تجربه کنیم، باید هنگام غروب به دل جنگل های حرا بریم و ضمن تماشای غروب رویایی خلیج فارس تورهای ماهیگیری را به آب می اندازیم. بعد به گشت شبانه روی آب های خلیج در دل جنگل های حرا می پردازیم. هنگام صبح، با بیدار شدن پرندگان و همزمان با طلوع تماشایی خورشید تورهای ماهیگیری را جمع می کنیم.



تنگه اعجاب انگیز چاهکوه: این تنگه یکی از شگفت انگیزترین آثار ژئو پارک قشم است. به گونه ای که دیدن چندین باره آن نیز شما را ارضاء نخواهد کرد.



جزیره بی نظیر هرمز: اگر هرمز را ندیده اید، باید بدانید که لذت دیدن بهشت زمین شناسان را از دست داده اید. این جا زمینش با شما حرف می زند!



دلفین های حد فاصل جزیره قشم و هنگام: دلفین ها یکی از دوست داشتنی ترین موجودات آبی هستند. در یک برنامه قایق سواری، به تماشای دلفین های زیبا و مهمان دوست می نشینیم.



جزایر ناز: یکی از جاذبه های جزایر ناز، لذت قدم زدن روی زمینی است که می دانید کف خلیج فارس بوده و تا ساعاتی دیگر بر اساس پدیده جزر و مد، همه این منطقه که شما روی آن ایستاده اید زیر آب می رود. تماشای صخره های بلندقامت و زیبای این منطقه، صدف ها و مرجان های متنوع که میزبان شما هستند، آرامش و سکوت کم نظیر جزایر ناز و ... جاذبه های دیگر جزایر (واقعا) ناز هستند.



دره ستاره ها: شاهکار طبیعت که حاصل فرسایشی حدود ۲ میلیون سال است. افسانه ای وجود دارد که محلی ها به آن استاره کفته یا استار افتاده می گویند. بنابراین افسانه این دره بر اثر سقوط ستاره ای پدید آمده است. در واقع شکل عجیب و غریب و صداهایی که به دلیل وزش باد در بین صخره ها به وجود می آید سرچشمه پیدایش این افسانه است.



غواصی در سواحل مرجانی لارک: جزیره لارک یکی از زیباترین و بکرترین جزیره های مرجانی خلیج فارس است. تنوع زیستی بسیار خوب و مرجان های شاخ گوزنی کم نظیر اطراف جزیره لارک، این جزیره را به یکی از بهترین سایت های غواصی ایران تبدیل کرده است. غواصی در اطراف این جزیره تجربه ای تکرار نشدنی خواهد بود.
ضمن تشکر از معاونت محترم یک توصیه هم من به دوستان دارم ،
دوستانی که قصد خرید اجناس از قشم برای مصرف شخصی یا برای فروش را دارند ، از آوردن لوازم مازاد خودداری کنند ، حتی پیشنهاد می کنم مواردی که بعد از شیراز مورد نیازتون نیست ، در ترمینال شیراز بارنامه کنید و پس بفرستید برای تهران تا موقع برگشت به تهران از ترمینال دریافت کنید و بیخودی نیارید قشم ..
هنگامی که از قشم می خواهید بیرون بیاییم باید از گیت های گمرک رد بشیم ، به لباس تن آدم و لوازم شخصی توی جیب نظیر یکی دو تا گوشی و .. کاری ندارند ولی اگر یک ساک دستی شد چمدان بزرگ و یکی شد دوتا و ... گیر می دن و بعضا باید گمرکی براش پرداخت بشه . فارق از این قضیه ها ، حمل کردن تا اسکله و بارگیری توی اتوبوس دریایی و بعد تخلیه و بردن به ایستگاه های راه آهن هم کار راحتی نیست ، پس تا می تونید از آوردن موارد مازاد خودداری کنید.

همچنین پیشنهاد می کنم برای یکی دو وعده کنسرو همراه داشته باشید و یا در صورت صلاحدید با هماهنگی از همون شیراز برای همگی خریداری بشه . وضعیت غذا در قشم و علی الخصوص بین راه و احتمالا طبیعت گردی قشم زیاد جالب نیست ، ولی داخل خود قشم ماهی و میگوی فوق العاده دارن که هیچ جای ایران من نظیرش را نخوردم

سفر خوشی را برای دوستان آرزومندم
(12-24-2014 12:07 AM)MARYAR نوشته شده توسط: [ -> ]جاذبه های قشم
ماهیگیری در دل جنگل های حرا و خلیج فارس: که یکی از جذاب ترین بخش های این تور است. برای این که ماهیگیری را تجربه کنیم، باید هنگام غروب به دل جنگل های حرا بریم و ضمن تماشای غروب رویایی خلیج فارس تورهای ماهیگیری را به آب می اندازیم. بعد به گشت شبانه روی آب های خلیج در دل جنگل های حرا می پردازیم. هنگام صبح، با بیدار شدن پرندگان و همزمان با طلوع تماشایی خورشید تورهای ماهیگیری را جمع می کنیم.



این جنگل های حرا واقعا داستانی بود
دو مرتبه ما رفتیم که از این جنگل ها بازدید کنیم ، جنگل ها به صورت جزابری در دل آب هست و بازدید با قابق انجام می شه ، یکبار جمعه رسیدیم ، از شانس ما تمامی مردم اون شهر رفته بودن نماز جمعه !!! یک نفر اونجا نبود که قایق کرایه بده تا 3 هم برنگشتند !!
یک بار دیگه از قشم کوبیدیم رفتیم اونجا " چند ده کیلومتر هست " گفتند دریا طوفانی هست و نمی شه رفت دریا ، حالا طوفانی ما فکر می کنیم بارون و موج و ... هست ولی طوفانی از نظر اونها موج هایی به ارتفاع 60 70 سانتیمتر بود که از نظر ما مردم شهر عادی عادی به نظر می رسه

ولی همه می گویند بازدیدش را از دست ندید

10_004
آقا برای خودتون لیوان قاشوق بشقابم بیارید
ما چی کار کنیم الان دقیقا Yosef.gif
مهدی میگه وسایل کم برادرید
معاونت میگه بشقابم بردارید Yosef.gif

من یه پیشنهاد دارم.
سبحان که میخواد دوباره برگرده بره شهرشون همه وسایلارو از جمله بالش و بشقاب و قاشق و .... بعد همونارو بزاریم شیراز پیش سهیل برگشتنی سبحان بره برداره ببره خونشون ....اینطوری خیلی بهتره
سلام اين لينكو بخونيد دوستان
ميزان بار در قطار

http://hamshahrionline.ir/details/251280/Travel/trains
دوستان همسفر وعده دیدار ما ساعت 7ونیم عصر داخل سالن راه آهن زیر ساعت اصلی سالن
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
لینک مرجع