سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: من هم شروع کردم- کارم حمل و نقل باره از دوبی جنس میارم برا مردم با لنج باری
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
[color=#0000CD]من یک لنج باری خریدم و کارم اینه که هر کسی جنس داشته باشه براش میارم ایران - در واقع حمل و نقل باره به صورت ته لنجی ( عوارض و گمرکی نداره ) از پتو گرفته تا کفش برنج مواد خوراکی پارچه و غیره.
خیلی ها هستند میرن دوبی برا مغازشون خرید میکنن یا عمده خرید میکنن میدن به ما میاریم براشون تا ایران تحویلشون میدیم.یا بعضی ها هستند میرن چین جنس میخرن میارن دوبی و ما میاریم براشون.
به هرحال کار جالبیه یه خورده دردسر داره/color]
ضمن خوش آمد ، متاسفانه بزرگترین کلاهبرداری ها هم توسط همین افراد لنج دار و به قولی بارهای ته لنجی ها انجام می شه
و دست صاحب بار بدبخت هم به هیچ چیز بند نیست

لطف کنید ، کلیه مدارک و مستندات خودتون را برای اثبات این ادعا و همچنین ضمانت هایی که می تونید در اختیار خریدار بزارید را قرار بدید

با تشکر
سلام
دوست عزیز
نمیدونم چطور شما اینچنین بی پروا و بدون فکر بنده و امثال بنده را کلاهبردار خطاب میکنید.
در صورتیکه در کل استان بوشهر بیش از 1000 فروند لنج باری دارن فعالیت میکنن که همشون هم زیر مجموعه اداره بنادر و کشتیرانی هستند و هر کدوم از لنج ها دارای شماره ثبت از اداره ثبت شناورها هستند. و همگی یک تعاونی دارند که به نام تعاونی لنج دارن که مخصوص هر اسکله هست و کوچکترین شکایتی مبنی بر اینکه این لنج با شماره فلان و با ناخدایی فلان یک کارتن بار من را تحویل نداده بدون استثنا صاحب لنج و ناخدا را به دفتر تعاونی احضار میکنند و در صورت اثبات لنج را از ادامه فعالیت منع میکنند.
تا حالا کدام سایت از بزرگترین کلاهبرداری توسط لنج داران یک پاره خطی نوشته . تا حالا چند بار بارشما این وسط و توسط این قشر زحمتکش که در آفتاب و شرجی بوشهر و جنوب جان میکنند خورده شده.
ای کاش کمی آرامتر و با تعقل صحبت میکردید.
اگر یکبار به دوبی تشریف برده باشید و در کنار اسکله ی دوبی قدم زده باشید بیش از یک کیلومتر انواع کارتن از انواع اجناس خارجی به ارزش چندین میلیارد در کنار اسکله تخلیه شده است که منتظر بارگیری به وسیله لنج های باری هستند این اسکله مخصوص لنج هست و اصلا یک کشتی فلزی اینجا بارگیری نداره.آیا صاحبان این بارها همه دیوانه هستند که پولشان را و بارشان را به کلاهبرداران تعارف میکنند برای خورده شدن ؟ یا اینکه همه این لنج ها وسیله کلاهبرداری هستند و تنها شما خبردارید و ما بقی این تجار هیچ نفهمند.یا شاید همه اینها بار اوله دارند تجارت میکنند.
نه دوست عزیز هر گونه بارگیری بر روی لنج دارای قانون و ظابطه ای هست
اگر شما از باربری و حمل و نقل کوچکترین چیزی حالیت باشه که نیست میدانستید هر کارتن جنس که از سوی شخصی به یک لنج تخویل داده میشود ابتدا کارت ناخدا را مشاهده و نامبرکارت و نامبر کارگو(شماره لنج) را روی فاکتور یا رسید نوشته و یک ناخدا موظف به امضا کردن این رسید و فاکتور است. این امضا بدین منظور هست که باید این کارتن تحویل داده شده به لنج در مقصد پیاده شده و به نماینده خریدار تحویل داده شود.
من هنوز برام قابل هضم نیست که به چه راحتی منو کلاهبردار میدونی
من اصلا نیاز به گرفتن سفارش از اینجا نیستم چرا که هر وقت لنج من خروج میزنه از اسکله بوشهر میدونه بارش تو دوبی چی هست و در کدام قسمت اسکله دوبی گذاشته شده
من اومدم اینجا چون محیط این گونه سایتها رو دوست دارم چون خیلی افراد هستند تشنه موفقیتند و میان اینجا اطلاعات رو رد و بدل میکنند .
و نکته آخر من و شریکم این لنج فایبرگلاس رو به قیمت 850 میلیون تومان خریداری کردیم که البته جفتمون 450 میلیون دادیم و مابقیش وامه که باید تا 4 سال آینده پرداخت کنیم. به نظرت با عقل جور درمیاد بخوام با این میزان سرمایه گذاری بیام کلاهبرداری کنم ؟ که چی بشه . من همین حالا ساگه بخوام جون0 بکنم سالی 100میلیون تومان درامد دارم که از سرم هم زیاده .
نمیدونم چی بگم والا
سلام دوست گرامی
شاید برای شما ناراحت کننده باشه اما برای ما که جنسی داریم و می خواهیم اونو به سلامت به مقصد برسونیم خیلی واجبه که تحقیق کنیم که چگونه ضمانت بگیریم. قصد توهین به شغل و صنف و کسی نیست شما بزرگواری کن با توجه به فضای ناباوری که بر تمام بازارها و اکثر روابط حاکمه دلایل محکم و قابل قبول را ارایه نمایید.
شما میتونید اجناس الکتریکی آرایشی تصویری و عروسک را هم با ضمانت تا بوشهر واز اونجا هم تا هر کجای ایران ببرید؟
اگه کار شما قاچاق باشه که پس گرفتن بار مشکل خواهد بود. لطفا" بیشتر توضیح بدید.
خب حالا چرا اینقدر جبهه گرفتین اقا حسین .
مگه مهدی 1 چی گفت .
شما چرا به خودت میگیری ، هیچکس توی این انجمن قصد توهین به کسی رو نداره و هیچکس هم منکر زحمتی که شما عزیزان زحمتکش متحمل میشین نیست .
فکر میکنم منظور اقا مهدی رو بد متوجه شدین .
فقط قصد داشتن که روال کاری شما رو بدونن تا برای همه واضح بشه .
حسین جان شما بیشتر که توی انجمن بگردین میبینی که چه محیط صمیمی و دوست داشتنی هست که تونسته حتی یه ادم بد اخلاقی مثل من رو چندین سال پا بند سایت بکنه .
بازم میگم شما و همکارانتان بسیار شریف هستید و برای ما محترم ولی شما هم خودتون میروید یک شهر دیگر تجارت کنید ، چشم بسته و بدون دانستن روال کاری و قواعد کاری مسلما هیچ اقدامی نمیکنید .
پس لطف کنید و روند کار رو برای اشنایی یکی مثل من (که درجریان نیست) روشن تر کنید .
با تشکر
حذف شد
بچه ها راست میگید
من یه خورده تند رفتم
واجبه که توضیح بدم درمورد شغلم قبول ولی آقا مهدی گل خییلی قشنگ گفتن لنج دارا کلاهبردارن
بعد بازی روسیه و برزیل میام توضیح کامل میدم
امیدوارم این اول قدم باشه برا دوستی با بچه های میلیاردر
دوست عزیز امیدوارم از نظر بنده ناراحت نشی ولی من 2سال پیش از کویت یه سری جنس دادم به لنج داره بیاره برام البته بار اولم نبود و چند سالی بود این کارو میکردم اما دفه آخر گفت لنجم آتیش گرفت و بار هم بیمه نبوده خلاصه با کلی دوندگی هر روز برو یه جا آخرش هم هیچی گیرم نیومد هرچی هم سرمایه داشتم دود شد رفت هوا....
صفحه ها: 1 2 3 4 5
لینک مرجع