ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


آشنایی با تابلوهای دیجیتال تبلیغات
زمان کنونی: 06-02-2024, 02:32 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: ناصر صادقی
آخرین ارسال: ناصر صادقی
پاسخ: 1
بازدید: 926

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 11 رأی - میانگین امیتازات : 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با تابلوهای دیجیتال تبلیغات
03-16-2012, 10:53 PM
ارسال: #1
آشنایی با تابلوهای دیجیتال تبلیغات
با سلام :
دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه و دنیا همیشه به کامتون باشه همان طور که مستحضرید چند مدتی میشه که یک ایده ای با عنوان ساخت تقویم دیجیتالی برای تبلیغات مطرح کردم و تمام نواقص و کمبود های این طرح با لطف دوستان مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات خوبی هم در این باره ارائه شد امروز داشتم تو وب دنبال مطلب میگشتم که به یک ایده جدید مشابه ایده خودم بر خوردم و گفتم بد نیست در انجمن قرار بدم تا دوستان هم ازش استفاده ببرن .
من شرح کاملی از این این طرحو در زیر برای شما بزرگواران قرار دادم.


كاربرد اصلی تابلوهای تبلیغاتی شبكه دیجیتال (DSNS) در عرصه تبلیغات در نقطه خرید است. در چنین نقاطی تبلیغات كنندگان نیاز به این دارند كه كالاها و خدماتشان به طرزی پیوسته معرفی شود.

چقدر درباره تابلوهای دیجیتال كه در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند؛ اطلاعات دارید؟



اصلی ترین نقطه قوت تابلوهای دیجیتال كه در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند،این است كه می توانند پیام ها را به سرعت برحسب شرایط تغییر دهند و به عبارت بهتر، پیام ها را با شرایط فوری، انطباق دهند.



▪ مزایای تابلوهای دیجیتالی را می توان به شرح زیر فهرست كرد:



تبلیغات و پیام ها می توانند به سرعت تغییر كنند و مشتریان به این ترتیب می توانند در معرض تبلیغات جدید، مرتبط و منعطف قرار گیرند.



تبلیغات مختلف می توانند به سرعت به روز شوند، بی آن كه نیازی به هزینه فیزیكی در قبال تغییر تبلیغ باشد.



كاربرد اصلی تابلوهای تبلیغاتی شبكه دیجیتال (DSNS) در عرصه تبلیغات در نقطه خرید است. در چنین نقاطی تبلیغات كنندگان نیاز به این دارند كه كالاها و خدماتشان به طرزی پیوسته معرفی شود.



انعطاف شبكه های تابلوهای دیجیتال باعث می شود تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف از حساسیت لازم برخوردار باشد. به عنوان مثال با اتكا به این شبكه می توان زمان مورد نظر مشتری را برای خرید در نظر گرفت. تابلوهای تبلیغاتی پلاسما یا LED در مراكز كوچك و بزرگ خرید كه شلوغ هم هستند، نصب می شود و در فضاهای اداری فروشگاه ها به گونه ای قرار می گیرند تا زنان مسن در طول روز، مدیران جوان هنگام ناهار و ۱۳ تا ۱۹ ساله ها هم از ساعت چهار بعدازظهر به بعد با آن ها مواجه شوند.



منافع تابلوهای تبلیغاتی شبكه ای دیجیتال فراتر از تبلیغات بوده و می تواند به عنوان یك ابزار آموزش در محل كار هم عمل كند، به گونه ای كه هم كاركنان و هم مشتریان بتوانند از رویدادهای در حال وقوع در فروشگاه خبردار شوند و هم فرضاً بدانند خرید خود را از چه مكانی دنبال كنند و یا كدامیك از راه های خروج از مراكز خرید خلوت تر است.



● تجارب كشورهای گوناگون



در آمریكا در مسیر استفاده از تابلوهای تبلیغاتی شبكه ای دیجیتال مشكلاتی بروز كرده است. هنوز مدل های مالی استفاده از این شبكه ها در آمریكا نامشخص مانده و كسی نمی داند سرمایه گذاری در حوزه كاركنان و تجهیزات در این زمینه، چه وقت به بار می نشیند. شركت هایی كه در این عرصه وارد عمل شده اند، دست به سرمایه گذاری های سنگینی زده اند. بهتر است ابتدا در این زمینه تحقیق كرد و آنگاه به محل رقابت فكر كرد. به آمیزه ای از تكنولوژی ها توجه كنید، چرا كه كارشناسان پیش بینی می كنند تركیبی از تابلوهای تبلیغاتی با پیام های متحرك و ثابت می تواند جواب بدهد.



در اروپا نیز چندین پژوهش برای ارزیابی میزان تأثیر تابلوهای دیجیتال انجام شده است. این پژوهش ها عمدتاً بر این موضوع تمركز داشته است كه چه میزان از افزایش فروش ها در نتیجه استفاده از تبلیغات برای محصولات و خدمات بر روی چنین تابلوهایی بوده است.



نتیجه یك تحقیق كه بر روی یك شبكه تبلیغات تلویزیونی در فروشگاه ASDA صورت گرفت (شعبه سوپرماركت وال مارت انگلیس) حاكی از این بود كه دو فروشگاه كه از این شبكه تبلیغی استفاده می كردند، یازده درصد افزایش فروش داشتند.



آزمون های دیگری هم در این باره به عمل آمده است. در سال ۲۰۰۴ نتیجه یك تحقیق در یك فروشگاه انگلیس نشان داد كه محصولات خاصی حتی تا ۴۵ درصد افزایش فروش داشته اند.



تحقیق دیگری هم كه در سال ۲۰۰۵ ۲۰۰۴ در ۱۸۲ فروشگاه COMPUSA به عمل آمد، نشان داد میانگین فروش كالاهای مورد تبلیغ ۲۹ درصد افزایش داشته است.



كارشناسان این صنعت معتقدند اگرچه افزایش فروش ها در موقعیت های متفاوت، با یكدیگر فرق داشته است، اما حداقل میانگین بین ۱۰ تا ۲۰ درصد بوده است و این امر در مكان هایی رخ داده است كه از تابلوهای تبلیغاتی شبكه ای دیجیتال استفاده می كرده اند.



● تجهیزات تابلوهای تبلیغاتی شبكه ای دیجیتال



برای راه اندازی تابلوهای تبلیغاتی شبكه ای دیجیتال به چه چیزهایی نیاز وجود دارد؟



پاسخ این است: به سیستم های نمایش چند رسانه ای الكترونیك قابل كار با شبكه و نیز به نرم افزارهای مدیریت محتوا كه قابلیت به روزسازی محتوا از راه دور را داشته باشند. محتوای دیجیتال در این شبكه ها از یك سرور مركزی هدایت می شود و در طول اینترنت حركت می كند.



در حال حاضر صفحات نمایش LCD و پلاسما برای تبلیغات داخلی و صفحات نمایش LED هم برای تبلیغات بیرون از خانه، از محبوبیت برخوردارند. برای تابلوهای تبلیغات شبكه ای دیجیتال از نرم افزارهای همساز با سایر راه حل ها استفاده می شود و به این ترتیب تبلیغات دهندگان می توانند محتوای مورد نظر خود را از طریق شبكه هدایت كنند.
منبع : پایگاه خبری هنر ایران

به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن!تعظیم آنان همانند خم شدن دو سر کمان است که هر چه به هم نزدیکتر شوند تیرش کشنده تر است.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: کامیار کاظمی , اقاي ايـــده , P@RSA , مهدی گل محمدی , miliyarderno1
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  راه اندازي كارگاه تعميرات ترانسفورماتور با سود واقعا بالا reza.direct 30 5,548 08-14-2016 03:42 PM
آخرین ارسال: hrt1371
  تولیدی در زمینه الکترونیک و کامپیوتر با 50 میلیون؟!! rezaeee 6 1,636 11-21-2015 05:11 PM
آخرین ارسال: Shahramnon
  دادوستد با کشور پاکستان bagheria 1 471 06-20-2015 11:24 AM
آخرین ارسال: sadeghy
Bug صنعت کفش-ایده با 5 میلیون! hesam12345 12 9,035 06-05-2015 09:49 PM
آخرین ارسال: sorin
  متالورژیست بی کار با 100 میلیون سرمایه چه کار کنه؟ fireworks_47 7 1,835 12-12-2013 11:33 PM
آخرین ارسال: reza7174
  روش های كاهش هزینه تبلیغات ناصر صادقی 0 1,117 03-16-2012 10:34 PM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  مهمترین نکات برای تبلیغات ایده هایتان ناصر صادقی 0 1,277 03-16-2012 10:29 PM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  نكات كلیدی تبلیغات موفق ناصر صادقی 0 782 03-16-2012 10:23 PM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  تبلیغات اثربخش و اثربخشی تبلیغات ناصر صادقی 0 1,116 03-02-2012 07:56 PM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  درآمد1.86 میلیارد دلاری ف/ی/س/ب/و/ک از تبلیغات در سال 2010 ناصر صادقی 0 980 02-20-2012 01:24 AM
آخرین ارسال: ناصر صادقی
  معرفی ایده ها در زمینه تبلیغات ناصر صادقی 0 1,297 02-12-2012 07:12 AM
آخرین ارسال: ناصر صادقی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS