10-12-2013, 07:00 PM
دوستان خوبم سلام
همونطور که تو یه تایپیک دیگه نوشته بودم قرار بود من با شرکتی که قبلا باهاش همکاری میکردم (و حقوق ثابت میگرفتم) وارد شراکت بشیم و حالا به امید خدا این اتفاق داره میوفته.
قرار بر این شده که ما با همکاری هم، کار بازسازی و نوسازی ساختمان رو انجام بدیم با این شرح وظیفه:
1- دفتر کار با تمام امکانات از طرف اونها در اختیار من گذاشته بشه (یک اتاق از یه دفتر 90 متری تو قلهک)
2- از طرف من هم تمام کارهای اجرایی از قبیل:
- طراحی و چاپ تبلیغات
- انجام تبلیغات
- تشکیل جلسه و عقد قرارداد با مشتری
- خرید
- اجرای تمام مراحل کار
- حسابداری
اولین کاری که باید انجام میشد تعیین درصد شراکت طرفین بود که طی جلسه ای که پنجشنبه در دفتر شرکت داشتیم در مورد اون به توافق رسیدیم و من از امروز کارمو شروع کردم و به امید خدا از فردا در دفتر مستقر میشم.
اینم بگم که ما در قدم اول میخوایم یه سری تراکت A5 چاپ کنیم و در کنار اون تبلیغات اینترنتی هم انجام بدیم.
فقط چند تا سوال داشتم:
1- بهترین و موثرترین روشی که باهاش میشه از تبلیغات تراکتی بیشترین بهره رو گرفت چه روشیه؟ (اینم بگم که شدیدا به روش تشویق و دادن پورسانت بالا به کسایی که پروژه جور کنن علاقه دارم، مثلا هرکی یه واحد برا بازسازی معرفی کنه بستگی به بزرگی کار از 200 تا 500 هزارتومن به ازای هر واحد پورسانت بدم)
2- کسی نمونه قرارداد بازسازی (چه بصورت پیمان مدیریتی و چه بصورت چکی) سراغ داره؟ تو اینترنتم هست اما یه قرارداد کامل و دقیق میخوام.
3- با فروشندگان مصالح و اکیپ های اجرایی چجوری باید کار کنم که بتونم به سود مناسب و خوبی برسم؟ (چجوری باید ازشون قیمت بگیرم؟)
ممنونم![10_004 10_004](http://forum.unc-co.ir/images/smilies/Yahoo/10_004.gif)
برای شروع اولین پروژه لحظه شماری می کنم![Angel Angel](http://forum.unc-co.ir/images/smilies/angel.gif)
همونطور که تو یه تایپیک دیگه نوشته بودم قرار بود من با شرکتی که قبلا باهاش همکاری میکردم (و حقوق ثابت میگرفتم) وارد شراکت بشیم و حالا به امید خدا این اتفاق داره میوفته.
قرار بر این شده که ما با همکاری هم، کار بازسازی و نوسازی ساختمان رو انجام بدیم با این شرح وظیفه:
1- دفتر کار با تمام امکانات از طرف اونها در اختیار من گذاشته بشه (یک اتاق از یه دفتر 90 متری تو قلهک)
2- از طرف من هم تمام کارهای اجرایی از قبیل:
- طراحی و چاپ تبلیغات
- انجام تبلیغات
- تشکیل جلسه و عقد قرارداد با مشتری
- خرید
- اجرای تمام مراحل کار
- حسابداری
اولین کاری که باید انجام میشد تعیین درصد شراکت طرفین بود که طی جلسه ای که پنجشنبه در دفتر شرکت داشتیم در مورد اون به توافق رسیدیم و من از امروز کارمو شروع کردم و به امید خدا از فردا در دفتر مستقر میشم.
اینم بگم که ما در قدم اول میخوایم یه سری تراکت A5 چاپ کنیم و در کنار اون تبلیغات اینترنتی هم انجام بدیم.
فقط چند تا سوال داشتم:
1- بهترین و موثرترین روشی که باهاش میشه از تبلیغات تراکتی بیشترین بهره رو گرفت چه روشیه؟ (اینم بگم که شدیدا به روش تشویق و دادن پورسانت بالا به کسایی که پروژه جور کنن علاقه دارم، مثلا هرکی یه واحد برا بازسازی معرفی کنه بستگی به بزرگی کار از 200 تا 500 هزارتومن به ازای هر واحد پورسانت بدم)
2- کسی نمونه قرارداد بازسازی (چه بصورت پیمان مدیریتی و چه بصورت چکی) سراغ داره؟ تو اینترنتم هست اما یه قرارداد کامل و دقیق میخوام.
3- با فروشندگان مصالح و اکیپ های اجرایی چجوری باید کار کنم که بتونم به سود مناسب و خوبی برسم؟ (چجوری باید ازشون قیمت بگیرم؟)
ممنونم
![10_004 10_004](http://forum.unc-co.ir/images/smilies/Yahoo/10_004.gif)
برای شروع اولین پروژه لحظه شماری می کنم
![Angel Angel](http://forum.unc-co.ir/images/smilies/angel.gif)