سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: یاد داشت های یک دوست!!
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4
من این مطالب را به این سبب به شما نمیگویم که شما را تحت تاثیر قرار دهم،بلکه میخواهم به شما نشان دهم که امور زندگانی با چه سرعتی قابل تغییر است.پس از آنکه دانستیم چه عواملی،افکار ،احساسات و رفتار ما را شکل میدهند،کافی است که دست به تلاشی عظیم،هوشمندانه و پی گیر بزنیم.

مثبت اندیشی کافی نیست...
(08-23-2013 11:08 AM)minoo نوشته شده توسط: [ -> ]من این مطالب را به این سبب به شما نمیگویم که شما را تحت تاثیر قرار دهم،بلکه میخواهم به شما نشان دهم که امور زندگانی با چه سرعتی قابل تغییر است.پس از آنکه دانستیم چه عواملی،افکار ،احساسات و رفتار ما را شکل میدهند،کافی است که دست به تلاشی عظیم،هوشمندانه و پی گیر بزنیم.

مثبت اندیشی کافی نیست...

مثبت اندیشی پیش نیاز موفقیت است.
مثبت اندیشی جزئی از موفقیت است.
مثبت اندیشی کلید رسیدن به موفقیت است.
مثبت اندیشی قدم اول برای شاد بودن است.
مثبت اندیشی مقدمه رسیدن به آرامش است.
مثبت اندیشی موفقیت است. خود موفقیت است.
عزیزانم هر جمله ای را دربست قبول نکنید حتی از افراد بسیار معروف. این افراد در شرایط و موقعیتهای خاصی بعضی از جملات را بکار می برند و ممکن است در جائی دیگر کاربرد نداشته باشد.
موفقتر باشید.
استاد دقیقا من این جمله رو نوشتم که توضیح شما رو ببینم چون واقعا برام جای سوال بود.به نظرم مثبت اندیشی باعث میشه که آدم حرکت های بزرگش رو شروع کنه.ممنون از توضیحتون استاد.
(08-20-2013 11:22 AM)minoo نوشته شده توسط: [ -> ]
به زودی دانستم که اگر نتوانم در خود تغییری به وجود آورم،مسلما نخواهم توانست در زندگی دیگران نیز تغییری ایجاد کنم[/color]..

انسان از " خود شناسی " به " خدا شناسی " میرسه.
شخصی تصمیم گرفت جهان را تغییر بدهد بعد مدتی نتوانست و نا امید شد ، تصمیم گرفت کشور خود را تغییر بدهد باز هم ناکام ماند، با خود گفت افکار مردم شهر خود را تغییر می دهم باز هم نتوانست !
تصمیمش را عوض کرد باید از خودش شروع می کرد !
خود را تغییر دارد ، مدتی بعد شهرش را تغییر داد ، چند وقت بعد کشورش را توانست تغییر بدهد و مدتی بعد کل جهان تحت تاثیر وی تغییر کرد
هميشه تغيير چاره كار نيست وقتيكه ما دربهترين وضعيت ممكن قرار داريم تغيير ،حركت درمسير پيشرفت معنا ميشود نه تغيير جهت حركت كه مارا از مسير درستي كه درپيش گرفته ايم منحرف كند.
همه ما رویاهایی در سر داریم .همه میخواهیم باور کنیم که موجودات خاصی هستیم ،میتوانیم تفاوتی را در زندگی خود پدید آوریم و میتوانیم به خانواده ،دوستان و سایر مردم به گونه خاصی کمک کنیم.در زندگی ما زمانی فرامیرسد که میدانیم واقعا چه میخواهیم و شایستگی چه چیزی را داریم.بسیاری از مردم ،هنگامی که با مشکلات روبرو میشوند،رویاهای خود را فراموش می کنند.آرزوهای خود را کنار میگذارند و یادشان میرود که چه قدرتی دارند و چگونه میتوانند آینده خود را شکل دهند.آنگاه ،اعتماد به نفس و امیدشان را از دست میدهند.
بیایید به هم یادآور شویم "قدرتی برای ایجاد تغییر،در درونمان نهفته است."
هر وقت به مرحله ای رسیدید که دیگر حتی علاقه ای به تلاش نداشتید،بدانید که خود را در شرایطی قرار داده اید که آن را "درماندگی آموخته " می نامیم.یعنی در واقع چنین آموخته اید "یا خیال میکنید"که به کلی درمانده هستید.خبر خوشی که برایتان دارم این است که شما در اشتباهید.شما قادر به انجام کارهایی هستید!میتوانید از همین امروز ،با تغییر افکار و اعمال خود ،همه چیز زندگیتان را دگرگون کنید.


من دلسرد نمیشوم.زیرا هر اشتباهی که میکنم مرا یک قدم به جلو میراند.
رمز موفقیت این است که ببینید چه چیزی برایتان از همه مهمتر است و آنگاه دست به تلاشی عظیم بزنید تا زندگی را هر روز بهتر سازید،حتی اگر کوششهاتان در آغاز،بی ثمر به نظر برسد.
نیروی فردی این است که در هرکاری پشتکار داشته باشید.هر بار که عملی را انجام دهید نکته تازه ای را یاد می گیرید و راهی را پیدا میکنید که همان کار را دفعه بعد بهتر انجام دهید.
هیچ مشکلی برای همیشه باقی نمی ماند.هیچ مشکلی تمام زندگی مرا تحت تاثیر قرار نمیدهد.اگر دست به کارهای سازنده،مثبت و پرتلاش بزنم،سرانجام هر مشکلی را از سر خواهم گذراند.
صفحه ها: 1 2 3 4
لینک مرجع