سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: زندگينامه خانم فرحناز مظفري كارآفرين زن موفق
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
زندگينامه خانم فرحناز مظفري كارآفرين زن موفق

خانم فرحناز مظفری در سال ۱۳۵۳ در روستای گميشان از استان گلستان متولد شد. در رشته جامعه شناسي فارغ التحصيل شده است. وی اکنون مديرعامل شرکت نخ و طناب مظفری و نيز مؤسس و عضو هيأت مديره اتحاديه غير دولتی زنان توانمند استان گلستان می‌باشد. وی در سال ۱۳۸۰ در جشنواره سراسری عذرا به‌عنوان زن نخبه کشور و در سال ۱۳۸۱ به عنوان زن توانمند استان و همچنين دبير نمونه انتخاب گرديد.

خانم مظفری از شرکت‌کنندگان در طرح ملی ترویج کارآفرینی و توان‌افزائی زنان کارآفرین بوده‌اند که در سال ۱۳۸۲ توسط خانه پژوهش نوانديش و با حمايت دفتر امور بانوان وزارت کشور اجرا شد.

بفرماييد چه شد که وارد صنعت توليد طناب شديد؟ در خانواده ما، جد بزرگ من عقيده داشت فرزندانش از طريق صنعت پيشرفت‌ خواهند کرد نه کشاورزی و دامپروری، ‌عموی من نيز به فعاليت در زمينه نخ و طناب مشغول بوده‌است. من نيز با توجه به سابقه خانوادگی به پدرم پيشنهاد نمودم که سرمايه‌ای برای تاسيس کارخانه توليد طناب‌ هاي صنعتی در اختيارم قراردهد و اين ايده با استقبال پدرم روبه‌رو شد.

برای تأسيس کارخانه سرمايه‌ای که پدرتان در اختيار شما گذاشته‌بود کافی بود؟ نه، علاوه بر آن سرمايه، با استفاده از تبصره ۳ توانستم مبلغ ۴۳ ميليون تومان هم وام بگيرم و کار را آغازکنم.

از چه زمانی مشغول به کار شديد؟ همزمان با تحصيل، تدريس نيز می‌کردم تا سرانجام در ۱۲ تيرماه ۱۳۷۷ با خاتمه يافتن امتحانات دانشکده، موفق به اخذ جواز تاسيس کارگاه خود در شهرک صنعتی شدم. در خرداد سال ۱۳۷۸ با رسيدن ماشين آلات مورد نياز کارگاه راه‌اندازی شد و محصولات از همان زمان وارد بازار شدند.

محصولات اصلی شما چيست؟ انواع نخ‌های صنعتی، کاه‌بندی، طناب و نخ‌های صيادی.

برای فروش محصولات مشکلی نداريد؟ من بازاريابی را ابتدا از مزارع شروع کردم به‌طوری‌که مستقيما با مشتری‌ها ارتباط برقرار کردم، و از آن‌ها خواستم در صورت تمايل به جنس به کارخانه مراجعه نکنند بلکه از بازار پيگيری کنند، اين‌ کار سبب شد که عمده فروش‌ها به سراغ ما بيايند. در حال حاضر بازار کار ما داخلی و شامل استان‌های خراسان، سمنان، گلستان، گيلان، مازندران، قزوين و تهران می‌باشد ولی سعی ما همواره اين است که به بازار تهران وابسته نباشيم. هدف اصلی تجارت من ، حضور در بازارهای جهانی است.
با تشکر
لطفا اصلاح بفرمائید
شهرستان گمیشان در استان گلستان صحیح است.ممنون
چه بسیار بانوانی در این مرز و بوم هستند که اگر مثل خانم فرحناز مظفری از طرف خانواده حمایت شوند
کارآفرینانی قابل و شایسته خواهند شد.
ممنون از پست زیبایتان
دمش گرم
لینک مرجع