سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کمک در مورد مجوز چایخونه
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
سلام
قابل توجه دوستان عزيز
سود جايخونه 80% هست
بهترين راه اجاره مجوزه
براي شما چون مغازه مال خودته يه دكور روستيك بزن
طوري كه طرف بره تو حال و هواي دهات
ولي سرويسات به روز باشه
برات ارزوي موفقيت ميكنم
(09-01-2013 12:35 PM)mahdi1360 نوشته شده توسط: [ -> ]دوستان من تهران هستم خیلی علاقه مند هستم بتونم کار سفره خانه سنتی را راه اندازی کنم می خواستم بدونم کار شما به کجا رسید ؟موفق شدید؟
ابی جان
شما کدوم شهر هستید ؟
می تونی برای تهران اقدام کنی؟

دوستان من برای این کار مطالعه کردم و برای گرفتن مجوز ایثارگری قهوه خانه هم اقدام کردم اگر کسی مکان خوبی برای این کار داره من آمادگی کامل همکاری باهاش (گرفتن مجوزهای مربوطه یا شراکت)را دارم.
سلام دوستان
ضمن عذرخواهی بخاطر این همه تاخیر در جواب ، باید عرض کنم که والا من تقریبا همه چیز رو برای این کار جور کردم یعنی سرمایه گذار خوب داشتم ، مغازه ردیف (2طبقه 90 متری با سقف های 6 متری) هم پیدا کردم و برای گرفتن مجوز هم رو ایثارگری پدرم حساب کردم اما وقتی رفتم اماکن خندیدند و گفتند با توجه به اینکه قانون فاصله با مشاغل مختص بانوان و کودکان و ... رو رعایت کردی اما چون مغازه تو خیابان اصلی هست (خیابان ستارخان) مجوز نمیدیم . با کمی صحبت با افراد دیگه متوجه شدم یا باید یه پول تپل بدی به یه آشنای اماکن که برات مجوز رو جور کنه (یعنی پیچش قوانین نزدیکی به مشاغل بانوان و عبور و مرور و ...) یا یه آشنای خوب پیدا کنی و از سود سفره خانه دائم بهش بدی که متاسفانه آشنای اماکنی تا این لحظه پیدا نکردم .
اون سرمایه گذار هم الان زده تو کار خرید ماشین از چین و فروش تو تهران و مثل بنز داره سود می کنه Big Grin
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع