سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: شروع کاری بزرگ با کمک و راهنمایی دوستان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4
امروز با خواندن مقاله ای در ماهنامه پنجره خلاقیت(میلیونرهای کلیکی) ایده ای به ذهنم خطور کرد که بزرگ در بالای صفحه مجله یادداشت کردم .ایده ای که در توان خودم میبینم که تبدیل به برند برتر در حوزه فروش و کسب و کار اینترنتی باشد .به همین خاطر انرا مطرح میکنم و خواهشمندم نظرات مفید خودتان را جهت انجام موفق شدن این طرح بیان کنند.قبلا از تمامی دوستان و اساتید بزرگ تشکر میکنم.
طرح من فروش زعفران بسته بندی با تمام برندهای معروف و متوسط و همچنین زعفرانی با برند خود من و دیگر زعفرانهای مطرح در این حوزه است .بدین صورت که در یک سایت جامع که از قبل با طراحی کارشناسانه و کار شده بتواند به لحاظ جستجو در رتبه های بالا قرار بگیرد و نیاز هر خانواده و شخصی که در جستجوی خرید زعفران با هر بسته بندی ای باشد را براورده کند از سحر خیز گرفته تا یک زعفران بی نام و نشان (البته با کیفیت)و .......
یکی از مواردی که احساس میکنم اینچنین طرحی موفقیت امیز باشد اینست که فروش زعفران با برندهای موجود در بازار برای خریدار اینترنتی دیگر نیاز به لمس جنس نیست و اکثرا برندهایی که مصرف میکنند را میشناسند و دیگر نیاز به تعریف و تمجید از یک برند خاص نیست و برای ما هم فرق نمیکند مشتری چه برندی رو خریداری بکند .
لطفا در اینمرد اگر راهنمایی و انتقادی دارید تشکر میکنم بیان کنید.
به نظر من فروش همه چیز در اینترنت امکان پذیر است.
تنها مشکل اصلی همیشه هزینه پست است و بس
سلام
ایده بسیار خوبی است و شما میتوانید با راه اندازی یک دار و دسته از اعضای انجمن در شهرهای دیگر شعباتی داشته باشید تا هزینه های ارسال کمتر و مدت زمان تحویل کوتاه تر شود.
ايده خوبيه،انشالله موفق باشيد
ما که چشمهامون به در دکه های مطبوعاتی خشک شد و شماره ی بهمن ماه مجله رو ندیدیم. آقای خالدی بنظرم طرح بسیار خوبی هست و شما میتونید از پیشنهاد آقای سلمان پور هم استفاده کنید قطعا کارساز خواهد بود.
متشکرم از نظرات دوستان. جهت پیاده کردن هر چه بهتر انجام دادن اینچنین کاری اگر نظری دارید ممنون میشم بیان کنید.
(01-28-2013 05:26 PM)Delta.H نوشته شده توسط: [ -> ]سلام
ایده بسیار خوبی است و شما میتوانید با راه اندازی یک دار و دسته از اعضای انجمن در شهرهای دیگر شعباتی داشته باشید تا هزینه های ارسال کمتر و مدت زمان تحویل کوتاه تر شود.
متشکرم اقاحمزه عزیز .ولی در وحله اول در دراز مدت مد نظرم برند سازی اینچنین سایتی هست که در صورت جا افتادن خودش مشتری رو به سمت خرید بکشونه .البته از تمام ظرفیتهای دوستان انجمنی و انجمن باید حد اکثر استفاده را کرد البته با اجازه اقای کاظمی.
بي نهايت تبريك بابت شروع فعاليتتتون
به نظرم اگه بسته هاي بزرگي هم شامل زعفران زرشك و يا هر چند محصولي رو به شكل package با بسته بندي جالب و قيمت تمام شده كمتر هم تو ليست محصولاتتون باشه استقبال ميشه يا حتي بسته هايي از زعفران ناب براي هديه با èchantillon (اشانتيون)بگذارين عاليه
بنده از موافقان سرسخت کارهای تخصصی هستم ،
بسیار عالیست ، باید با دید بلند مدت بهش نگاه کنید ( 2 3 ساله )
یک سال اول هم احتمالا سود که نداره هیچ ، ضرر هم می شه ولی مطمئن باشید در آینده جواب خوبی می گیرید.
ضرر هم که می گم صرف بابت هزینه پست هست ، چون قاعدتا باید به نرخی عرضه کنید که جمعا با هزینه پست از نرخ عرضه شده در سراسر کشور گرانتر نشه و در همون حدود باشه

آرزوی موفقیت
ضمنا اگر دو زبانه کار کنید ، می توانید با گرفتن یک مرچنت فروش جهانی هم داشته باشید و به صورت گیفت برای مشتریانتان صادر کنید.
با توجه به قیمت بالای زعفران هزینه پست قابل توجیه است. حالا چرا فقط زعفران، شما که تو کار خشکبار هستید، برندهای معروف اجیل رو هم می تونی عرضه کنی.
میرعباس عزیز شما که گروه برتر رو دارید،چه غم دارید؟ در اینتر نت من به شما قول نمیدم.ولی در بازار همه جوره در خدمتم. .شما میخواید برند خودتون جا بیندازید. من اینکار رو انجام میدم. برند شما رو با برند های دیگه تو بازار پخش میکنم. بعد از مدتی کم کم برند های تو بازار رو از لیست کالاهام حذف میکنم. و مشتری من هم تا اون موقع با برند شما اشنا شده است و چون منو میشناسه ،راحت حرف منو قبول میکنه. و به اینصورت برند شما جایگزین برندهای دیگه در سوپر مارکتها و غیره.. میشه. شاد باشید
صفحه ها: 1 2 3 4
لینک مرجع