سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: اعطای نمایندگی شرکت جدید پروفیل
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3
درود بر عزیزان بزرگ انجمن

مدتی بود که در صدد مذاکره با شرکت جدیدی از تولید پروفیل درب و پنجره ی دوجداره در تبریز بودم تا بالاخره با افتتاح این شرکت و شروع به کار کردنش توانستیم با این شرکت تعامل کنیم برای اخذ نمایندگی در شهرستانهای ایران اقدام نماییم . موارد استفاده این پروفیلها برای افراد بساز بفروش یا کارگاههای پروفیل سازی می باشد .

کیفیت پروفیل های موجود از شرکت معروف ویستا بهتر است و قیمت آنها زیر قیمت بازار است .

اگر اعضای انجمن به کار آفرینی عملی نیاز مبرم دارند و می توانند در شهرستان این نمایندگی را از آن خود کنند و شروع به کار کنید . در صورت تمایل میتوانید با ما تماس برقرار کنید .

در عرض دو روز استانهای کرمان - مازندران - تهران - تبریز اوکی شده اند .

فرصتها از دست رفتنی نیستند فقط توسط دیگران ربوده می شود .

با سپاس 12_002 10_004
با سلام خدمت آقا بهداد عزیز :

لطفاً شرایط اخذ نمایندگی را بفرمایید چگونه است ؟
موفقیت هرچه بیشتر شما آرزوی تک تک ما است.
لطفا شرایط نمایندگی را بفرمائید.
اقا بهداد ممنوم از اینکه به فکر اعضا هستین.
موفقیت دوستان موفقیت ماست.
بهداد جان انشالله که همیشه پیروز باشید.
شرایط اخذ نمایندگی را بفرماید تا دوستان راحت تر تصمیم گیری نمایند
اقا بهداد مبارك است ، انشاءالله كه موقتر باشيد ، يقين دارم كه اعضاي اين انجمن جاي ميلياردرهاي فعلي را در آينده اي نه چندان دور خواهند گرفت ،
درود مجدد

دوستانی که در بحث ساخت و ساز هستند در جریان هستند که برای بهره بردن از درب و خصوصا پنجره دوجداره باید کارگاههایی باشند تا پروفیل را برای تبدیل به این پنجره ها بخرند و این کار را در در کارگاه خودشان انجام دهند . مدتی بود تا رضایت این شرکت تازه تاسیس را میخواستم به دست بیاورم و علت این امر این بود که :

1 - در ایران یک شرکت وجود دارد به نام ویستا بست که کیفیت بسیار عالی در سطح پروفیل آلمان با قیمت حدودا متری 14000 تومان به کارگاه ها ارائه میداد .
2 - و شرکتی دیگر هم وجود دارد که با کیفیت کشور ترک و زیر قیمت بازار پروفیل ارائه می دهد . متری تومان 8800

نکته اینجاست :
که این شرکت با مهندسین مجرب و با مسائل تحریم در ایران حدود چهار سال است که در صدد تهیه محصولی فوق العاده با قیمت نازل در ایران بود تا اینکه استاندارد کشور آلمان را ارئه می دهد ( یعنی همان محصول شرکت ویستا بست ) و زیر قیمت شرکتهای درون ایران ( یعنی 8600 ) . و این فوق العاده است .

چون این کار سود بالایی دارد و در جامعه ی ما یک نوع سرمایه گذاری افزوده محسوب میشود و میتوان گفت بورس خوبس در ساخت و ساز دارد ، من با دوستان جهت کارآفرینی در ایران با سود بالا تصمیم گرفتیم در هر استان از عزیزان برای اعطای نمایندگی اقدام کنیم و با عزیزان قراردادهایی را تنظیم نماییم . این نمایندگی نیازی به سرمایه ندارد و شرایطش به شرح زیر است :

1 - داشتن مغازه ای حداقل 20 متر بعنوان دفتر در شهرستان برای دریافت تقاضا پروفیل
2 - کسانیکه علاقه مند هستند به گرفتن این نمایندگی نام خودشان را توسط ما به شرکت اعلام میکنند و در سایت در حال طراحی ثبت میگردد .
3 - برای مسئله ی حساب و کتابهای دفتری ( نقدینگی خرید کردن ) شرکت برنامه ای منطقی و حقوقی را با نمایندگانشان طرح ریزی کرده است : بدین گونه که افراد به ارزش 200 میلیون تومان سند در همان شهرستان بصورت وکالتی نزد دفترخانه بنام ان شرکت میکنند و نزد همان دفترخانه به عنوان امانی باقی خواهد ماند تا در صورت بروز مواردی مانند کلاهبرداری یا .... مورد اجرا قرار بگیرد . و شرکت در قرارداد خودش به میزان ارزش همان سند ( 200 م ) به نماینده در هر تقاضا پروفیل می دهد .

4 - سود نمایندگان :
از انجا که این حرفه در ایران با استقبال زیادی روبرو شده است در شهر تهران حدود 7000 کارگاه تولید وجود دارد و اگر بازاریابی نماینده ی تهرانی تا حد متوسط حدود 500 کارگاه را ساپورت کند ( که همه ی کارگاهها از خداشونه کیفیتی بالاتر از کشور آلمان و زیر قیمت بازار داشته باشند ) حساب و کتاب ریاضی با خودتان عزیزان بزرگ .
حال شما بعنوان یک نماینده ی فروش فقط باید این کارگاههای را با روشهای متفاوت مانند پخش تراکت و تبلیغات گسترده پیدا کنید و با انها قرار داد ببندید تا پروفیل ها برای شما ارسال شود و شما به انها برسانید .

با سپاس
با درود

پنجره پیش ساخته ندارن ؟
نه عزیز فقط پروفیل در خدمت کارگاههای ساخت این درب و پنجره ها تحویل داده می شود

امروز در نمایشگاه بودیم حداقل قیمت کیفیت هافمن آلمان پروفیلها متری 8800 بود و این شرکت با قیمت 8600 با کیفیت مطلوب پروفیل ارائه میکند

کیفیت محصولات در سطح کیفیتی هافمن آلمان هستش و مقیاس فروش آن متری است نه کیلویی

امروز شهر اراک هم نمایندگی گرفت این شهر هم تایید شد

با سپاس
در تهران هم امکان واگذاری نمایندگی وجود دارد؟
صفحه ها: 1 2 3
لینک مرجع