سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: بانک اطلاعاتی فعالیت های اقتصادی اعضا انجمن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
حرکت بسیار زیبا و مفیدی می باشد و حتما با وجود چنین اعضای پر انرژی و با تجربه ای ، آینده ای بسیار طوفانی در انتظار این جمع می باشد.

بنده هم خوشحال میشوم در حد تجربیات خودم بتوانم در خدمت دوستان باشم:

حیدرزاده نام خانوادگی ام هست
راه تماس : radoxin@yahoo.com
محل سکونت : تهران
محل ارائه محصولات و خدمات : سراسر ایران و دنیا
نوع محصولات و خدمات : در حال حاضر کار اصلی و جدی بنده در زمینه آهن آلات و در بازار آهن تهران می باشد ، بیشتر فعالیتم بر روی آهن آلات تخصصی و آلیاژی و انواع لوله و تیوب پتروشیمی و نفت می باشد و بر همین اساس در زمینه پتروشیمی و محصولات آن هم در حد عادی فعالیت دارم.
از کارهای قدیمی هنوز نتوانستم دل بکنم و بعلت ارائه کیفیت خوب هنوز هم بعد از 11 سال مشتریان بهم تماس دارند و برای آنها بیشتر در نقش مشاور عمل میکنم و سعی میکنم که دیگر بر روی کارهای قدیم وقت نگذارم (فقط آنهایی را که بتوانم بصورت مشارکتی ادامه بدهم در حال حاضر فعال نگه داشته ام ،بدین صورت که ایده و سرقفلی و مشتری از من و انجام کار و رسیدگی به مشتریان و ... از شریکم)و تمام توجه و وقتم صرف کار آهن و پتروشیمی بشود.
از جمله کارهای قدیمی که بصورت شراکتی و یا مشاوره در حال ادامه دار بودن در زندگی ام می باشد : مصالح ساختمانی و پیمانکاری - واردات و پخش هدایای خاص و کادویی - واردات و فروش و تعمیرات پرینتر و چاپگر های فانتزی - فروش دومین و هاست - برنامه نویسی و طراحی انواع سایت - واردات و فروش لوازم حیوانات و بخصوص پرندگان - مشاوره بازرگانی و مشاوره تجارت بین الملل - موسیقی و استودیو - گیم نت -دفتر تبلیغاتی و پیک تبلیغاتی(فعلا پخش برای یک منطقه در تهران) - ساخت سی دی های اموزش تخصصی - سی دی های تخصصی نرم افزار های پایه ای آهنگسازی که کاملا ساخت ایران و انحصاری می باشد و بیشتر فروش خارج از ایران داریم تا داخل و ...هرکاری که زمانی میدیدم در آن پول است .
دوستان دقت نمایید که بعد از 11 سال کار کردن و تجربه انواع کار در زمینه های مختلف ، در حال حاضر 2 سال است که کار اصلی بنده آهن می باشد و بقیه کارها را طوری تنظیم کرده ام که بیش از 15-10% وقت روزانه ام را نگیرد و با انتخاب شرکای خوب و مطمئن و اجرای سیستم حسابداری ، توانستم آنها را که روزی کار اصلی و هم اکنون تجربه های با ارزش و خاطره انگیز دوران نوجوانی ام می باشند را داشته باشم و به پیش ببرم.

در مورد کیفیت هم فکر کنم گفتن این جمله که مشتریان بسیار زیادی از 11 سال پیش هنوز به بنده تماس میگیرند و زیبا تر اینکه از مشتریانم دوستان بسیار خوب و صمیمی ای یافته ام نشانگر کیفیت کار و خدمات ارائه شده به آنها باشد.

همواره پیروز باشید ، به امید اینکه با جمع آوری این اطلاعات از اعضا ، حرکت های بسیار قوی و زیبا صورت بگیرد.

ارادتمند همگی دوستان
خوشبختانه در زمینه موارد اشاره شده در زیر هم عزیزانی را داریم:

جمع بندی کارگروه صنعت و ساختمان

1- سنگ ساختمانی
2- منم در زمینه انواع آهن آلات بخصوص آهن آلات آلیاژی - لوله - ورق و .... و در نهایت آهن الات معمولی ساختمانی مثل تیر و میلگرد و نبشی و ناو و سپری و ... دستم بازه و میتونم با قیمت کف بازار جور کنم.
3- سوله دست دوم
4- در زمينه آسانسور
5- فوق لیسانس عمرانم
6- معمارم . طراحم و پیمانکار ساختمان

http://forum.unc-co.ir/showthread.php?ti...6#pid49866
عزیزان لطف کنید با اعتماد بنفس بالا توانائیهای خود را بنویسید.

بازاریابی توانائی است.
اعتماد بنفس بالا, توانائی است
ویرایش مطالب توانائی است
ترجمه توانائی است
آشنائی به نرم افزارهای مختلف توانائی است
وقت گذاشتن برای انجام کار توانائی است.(مثال : من تجربه کاری ندارم و سرمایه هم ندارم ولی می توانم تمام وقت در اختیار حرکتهای کاری انجمن باشم.)
و....
پس شرکت فرمائید.
یک نکته ای رو عرض کنم.
زمانی ک این پست رو زدم یکی از دوستان انجمن در نظرسنجی بالای تاپیک "خیر فایده ای ندارد را انتخاب کرد". از او سوال کردم چرا این انتخاب را داشتی؟ فرمود بخاطر اینکه از این حرکت ها زیاد در انجمن بوده. یک سرچی بزنی می بینی. ب نظر من ب نتیجه نخواهد رسید.

من پاسخی ب ایشان ندادم. اما...
اما همه ی دوستان و اطرافیان من می دانند، من هیچ حرفی و هیچ کاری را بدون فکر و هدف نمیزنم و نمی کنم! حتی لطیفه ای بگویم، شوخی بکنم، لبخندی بزنم،‌ یا هرچیزی.... حتما یک دلیل دارد.
این پست را زدم چون نیاز میدیدم برای انجمن و الاالخصوص خودم!
یک پیشنهاد هم به مدیریت محترم دادم. اگر از نظرشان برای انجمن فایده ای نداشته باشد بنده می بایست خود آن را عملیاتی کنم. چون شخصا خیلی ب آن مورد نیاز دارم.
پس شما دوستان، لطفا در هر زمینه ای، همانطور ک استاد قربانیان هم فرمودند :


(11-18-2012 09:40 PM)jahanagahi نوشته شده توسط: [ -> ]عزیزان لطف کنید با اعتماد بنفس بالا توانائیهای خود را بنویسید.

بازاریابی توانائی است.
اعتماد بنفس بالا, توانائی است
ویرایش مطالب توانائی است
ترجمه توانائی است
آشنائی به نرم افزارهای مختلف توانائی است
وقت گذاشتن برای انجام کار توانائی است.(مثال : من تجربه کاری ندارم و سرمایه هم ندارم ولی می توانم تمام وقت در اختیار حرکتهای کاری انجمن باشم.)
و....

بنویسید. شما اینجا را به ۱۰ صفحه و یا ۲۰ صفحه برسانید، من شخصا قول ۱۰۰٪ می دهم همه از توانایی همه شما استفاده خواهد شد! ب شخصه با خیلی از شماها کار دارم! اساتید دیگر بماند!
لطفا توجه فرمایید. لطفا این هزینه چند دقیقه ای برای ارسال پست خودتان در اینجا را بکنید،‌این یک سرمایه گذاری باورنکردنی است!‌باور کنید! لطفا شرکت کنید!

پ.ن: این پست بعدا توسط استاد قربانیان پاک خواهد شد Yosef.gif اسمایلی حامد Yosef.gif
اتفاقا مطلب زیبائی نوشتید . ما لابلا توانائیهای اعضا را یاداشت میکنیم. اگر بحثی باشد بهتر است:
ازآن دوست بپرسید درکجا زندگی میکند؟
البته باید تهران باشد.
بفرمائید در چند جلسه هماهنگی شرکت فرموده اند؟خود آن عزیز جوابش را دریافت خواهد کرد.
وقتی خواستیم صندوق تهران را پایه ریزی کنیم عزیزان انگشت شماری شرکت داشتند.
بعضی از عزیزان فکر میکنند با نشستن پشت کامپیوتر و زدن دکمه ها موفق می شوند. بنظر شما موفق می شوند؟

برنامه ریزی برای جمع نیاز به زمان دارد.همچنانچه تغییر نیاز به زمان دارد.ضمن اینکه مدیریت محترم انجمن به فردی قول سرمایه گذاری و یا انجام حرکتهای کاری نداده اند.مهمترین مسئله مهم در این انجمن پخش ایده های عزیزان است.واگر عزیزی به آن پی برده اکنون مشغول بکار است.
من در این سن قسم میخورم اگر جوان بودم از زمان عضو شدن تا همین الان با خواندن ایده های عزیزان , دنیای حرکت انجام داده بودم و با افتخار حرکتهایم را بازگو میکردم.
حرکت میکنیم البته نه با تضمین زمان بلکه با تضمین شناخت از عزیزان و استفاده از توانائیها.
جناب يوسف هيچ وقت از شفافيت نترسيد بخصوص مواردي كه در مورد من هست
پست زير يك نمونه هست
http://forum.unc-co.ir/showthread.php?ti...9%8A%D9%8A

كه همه اين عزيزان و حتي خود شما در ان پست ارائه كرديد

بله من گفتم فايده ندارد چون اعتقاد دارم در انجمن مباحث و مطالب مختلف وجود دارد اما فرد و شخص كاري خير(مباحث زياد دارد)

شما يا ديگر عزيزان ميتوانيد همان پست هارا سرو سامان دهيد و به نتيجه برسانيد.
گرچه ايجاد يك تاپيك جديد براي من نوعي يا سايت هيچ سنگيني ندارد و بار اضافي هم نخواهد بود.

اما اين كاربران هستند كه اعتماد نخواهند كرد. چون در ذهنشان اين حركت قبلا صورت گرفته و نتيجه اي نداشته.

گرچه با بزرگ تر شدند اين تاپيك باز مشكل پيدا كردن فرد مورد نياز دردسر هاي خاص خودش را خواهد داشت(شما يك گرافيك كار ميخواهيد با وجود 100 صفحه به فرض سه روز بايد وقت بذاريد مثلا)

حركت شما حركت خوب و زيبايي هست اما بايد شاهد نتيجه و يك روش جديد باشيم تا افراد جمع شوند
كه ما هم صبر داريم تا شاهد يك نتيجه باشيم

گرچه خودتان هم در ابتداي اين تاپيك گفتيد در اين اين تاپيك مطلب ديگري جز معرفي ارائه نشود ولي خوب ديگر شما پت ميدهيد و ميگيد پاك ميشود منم همينطور

شاد باشيد
هیج پستی نیاز به پاک شدن ندارد. لطفا مطلب نوشته شده بالا را یکبار دیگر مطالعه فرمائید.
افرادی از عزیزان هم از آن تایپیک انتخاب شده اند.
عزیزانی که روزهای اول برای برنامه کاری داوطلب شده بودند به شهادت ادمین عزیز و همه افرادی که در آن زمان پیگیر موضوع بودند گفتم: کار را شروع کنیم اگر سود داشت مربوط به اعضا و اگر ضرر داشت من قبول میکنم.متاسفانه جلسه ای برای این حرکت گذاشتیم نفرات شرکت کننده متاسف شدند که پیشنهاد دهندگان هیچکدام در جلسه حضور نداشتند.
سجاد جان. من نام نبردم چون نیاز نبود نام ببرم. مگر بنده احمدی نژادم ک بخوام شفاف سازی کنم! یا شما خدای نکرده پشت پرده ای دارید! بنده نظر یک دوستی را عرض کردم و جواب خودم را اینجا دادم. چون ممکن بود این دغدغه خیلی ها باشد!‌همین!
قطعا برنامه ای ک من ب مدیر عزیز هم پیشنهاد دادم تمام دغدغه شما را هم پشتیبانی می کند. این پست قبل را هم فقط زدم برای اینکه دوستانی ک شک دارند بدانند قضیه جدی است.
تفاوت این تاپیک با بقیه تاپیک های قدیم مشخص است. اطلاعات خاص درخواست شده! پس قطعا برنامه ای پشت آن هست ک ب این تفکیک اطلاعات خواسته شده.

صبر دوای همه درد ها هست سجاد جان عزیز. بنده همان موقع ک شما پیام دادی نکته کلام شما و نگرانی شما را متوجه شدم :-)

نتیجه انشاالله خوب است. کمی صبر، سحر نزدیک است... :-)
ممنون از پاسخ دوستان
اما تا جایی که میدانم و حداقل شخصا به هر فردی با توانایی نیاز داشته باشم به همین تاپیک های سایت مراجعه می کنم و خداراشکر تاکنون که این همکاری ها اگرچه پروژه ای بوده اما نتیجه خوب بوده است.
اخر این همکاری ها را که نمیتوان بدرستی رد گیری کرد و در مورد خوب یا بد بودن آن نتیجه قطعی داد.
اما مگر می شود یک بانک از مشخصات افراد خوب نباشد و یا کسی که نمی خواهد همکاری کند چرا باید توانایی های خود را لیست کند!
برای مثال همیشه در ذهن دارم که برای موضوع امنیت باید به چه فردی رجوع کنم یا برای فروش عمده خشکبار چه کسی مناسب است یا چه کسی در زمینه دکور کار کرده است و مناسب است...
یایک مثال دیگر؛ بارها با بنده افرد تازه وارد تماس گرفته و در زمینه های مختلف نیاز به کمک وهمکار دارند و بنده از همین تاپیک های به ظاهر بی فایده!! عزیزان را معرفی میکنم.
چه بخواهیم یا نخواهیم باید بدانیم که در دنیای امروز همین روابط، ثروت واقعی هستند!

اصلا شاید بهتر باشد بگویم که یکی از اهداف این انجمن، یافتن همین ثروت پنهان است.بقول دوستان، این سفره پهن است یک کارآفرین واقعی استفاده می کند.
مجبور شدم برای روشن شدن مسئله این موارد را دوباره نقل قول کنم:

مدیریت محترم انجمن به فردی قول سرمایه گذاری و یا انجام حرکتهای کاری نداده اند.مهمترین مسئله مهم در این انجمن پخش ایده های عزیزان است.واگر عزیزی به آن پی برده اکنون مشغول بکار است.

در این سن قسم میخورم اگر جوان بودم از زمان عضو شدن تا همین الان با خواندن ایده های عزیزان , دنیای حرکت انجام داده بودم و با افتخار حرکتهایم را بازگو میکردم.

حرکت میکنیم البته نه با تضمین زمان بلکه با تضمین شناخت از عزیزان و استفاده از توانائیها.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
لینک مرجع