سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: راهکاری جهت تولید ایده های درآمدزا
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
ضمن عرض سلام خدمت دوستان بالاخص مدیران و دست اندرکاران انجمن
بنده با جناب اقای قربانیان صحبت کردم ، از طرز برخورد و روحیه ی فوق العاده و انرژیک ایشون لذت بردم ، امیدوارم هم بنده بتونم کمکی به دوستان بکنم و متقابلا از کمک و ایده های اونا استفاده کنم.
ببینید ، هر کسی در شهر خودش یک سری تولیدات و محصولات خاص داره ، من مثالی از خودم میزنم : بنده تولید کننده عرقیات گیاهی و تابلوفرش در کاشان هستم ، خوب این دوتا از محصولات خاص شهر من هستن ، بنابراین هرکسی در هر جای ایران و حتی محله های مختلف تهران میتونه یه مغازه اختیار کنه و این محصولاتو با یه تبلیغ محلی مناسب با سود عالی به فروش برسونه ، کما این که تجربه بنده ثابت کرده فروش بسیار خوبی دارن ، خوب در این صورت من به عنوان تولید کننده بازار خودم را پیدا کرده ام و همچنین خریدار محصولات به عنوان شغل اصلی یا شغل دوم و جانبی اونو دنبال میکنه. ممکنه شما 10 تا از همین فروشگاه ها رو راه اندازی کنید و تو هر کدومش یه نفرو به عنوان فروشنده استخدام کنید و شما به مدیریت اونا بپردازین و حتی به دنبال ایده های درآمدزای دیگه باشین.
یا عزیزانی که در تهران هستند ، مسلما وقتی که یه محصول یا دستگاه خاصی وارد بازار ایران میشه ، اونا میتونن سریعا دوستان علاقه مند شهرستانی رو در جریان بذارن تا هردو طرف سود خوبی ببرن ، واسه شهرای دیگه هم خودتون میتونین مثالای خوبی بزنید.
ببینید ، این بحث من شاید مستقیما مارو میلیاردر نکنه اما یقینا راهی میتونه باشه به سوی پولدار شدن و خلق ایده های خلاقانه تر، پس این جور ایده هارو هم دست کم نگیریم و اگر به دنبال ایده های نو هستیم به اینها هم توجه کنیم .
فقط به موفقیت فکر کن ،حتما به دستش میاوری.
می شود برای اینکار فروشگاه های زنجیره ای در شهرهای مختلف ایران افتتاح کرد. ادمین عزیز این ایده را لطفا یادداشت فرمائید تا در جلسه آن لاین امشب یکی از موضوعات باشد.
اره اره این خیلی جالبه ! یه ایده ی مرتبط : اگه بتونیم یه فروشگاه تو تهران بزنیم و از تمامی استان ها محصولات محلی رو بیاریم اونجا و بفروشیم هم خوبه ! 100 % عرقیات گیاهی که تو کاشانه تو تهران هم فروش میره !
اولین مسئله و مهمترین مسئله افتتاح صندوق است.
امشب در جلسه آنلاین مطرح می کنیم.
سلام دوستان من تازه به انجمن شما راه پیدا کردم به نظرم خیلی خوبه از قدیم گفتن یه دست صدا نداره.اگر قابل بدونید من هم هستم.البته من کرمانیم!
ممنون از حضور گرم و پرشورتون .

امیدوارم که جزو کاربرای فعال این انجمن باشید.
(08-15-2011 12:48 PM)kimyya نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستان من تازه به انجمن شما راه پیدا کردم به نظرم خیلی خوبه از قدیم گفتن یه دست صدا نداره.اگر قابل بدونید من هم هستم.البته من کرمانیم!

خوش اومدين
ما ميلياردرهاي آينده ايرانيم حالا كرمان و شيراز و تهران فرقي نداره
(08-15-2011 12:48 PM)kimyya نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستان من تازه به انجمن شما راه پیدا کردم به نظرم خیلی خوبه از قدیم گفتن یه دست صدا نداره.اگر قابل بدونید من هم هستم.البته من کرمانیم!

سلام. ایرانی بودن برای یکدل شدن با اعضا کافیست.موفق باشید.
سلام . منم خوشم امد از شيراز مي تونم كمك كنم
صفحه ها: 1 2 3 4 5
لینک مرجع