سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ایده ها برای تولد دو سالگی انجمن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
سلام
با توجه به نظر مثبتي كه غالب اعضا نسبت به آقاي دكتر آزمنديان دارند بنظرم با ايشان صحبت شود براي برگزاري يك همايش كاربردي با حضور اعضاي عزيز در سراسر كشور حركت جالبيه.نه؟
مثل اینکه من دیر رسیدم ولی خوب عیب نداره همه اساتید واقعا نظرات کار سازی دادن که انشاالله با وارد شدن به سال سوم انجمن تغییرات بسزای میکند با برگذاری همایش بزرگ کاملا موافقم ودعوت از مدیران شرکتهای موفق که بشه از حمایتهای آنها دراین راه استفاده کرد واز همین الان آمادگی خودم را برای خدمتگذاری اعلام میکنم -به امید موفقیتهای بیشتر -
جناب کاظمی عزیز
به نظر بنده سیستم مجازی با توجه به اینکه همگی بطور میانگین چندین ساعت در روز در محیط وب بسر می بریم برای تنوع بیشتر بهتر است که جشن امثال هم مانند سال قبل در محیطی صمیمی برگزار شود البته با توجه به افزایش روزافزون اعضا که به لطف خدا و به یاری شما این مهم صورت گرفته بهتر است درصورت امکان با سالنهایی که شهرداری ها می توانند در اختیار انجمن قرار دهند استفاده نمود ضمنا بنده هم دکتر حلت را برای سخنرانی پیشنهاد می کنم.در خصوص هزینه هم بنده موافق هستم که از یک هفته قبل به حساب جنابعالی یا یکی از دوستان واریز گردد تا تدارکات صورت گیرد و اگر هم کسی نیامد شما متضرر نشوید .
در خصوص سالنامه ای هم که استاد خوبمان جناب قربانیان پیشنهاد کردند بسیار موافق هستم و مطمئنم تاثیر بسیارخوبی در امور روزانه ما می تواند داشته باشد.
پایدار باشید.
AngelAngelHeartAngelAngel
به نظر من هم یه جلسه حضوری خیلی عالیه
دوستان پیشنهاد های خیلی خوبی ارائه کردند که درخور تحسین و تامل است من هم با حضور یکی از اساتید به صورت افتخاری برای روحیه دادن و انرژی بخشی بسیار موافقم به خصوص اگر آقای دکتر آزمندیان باشند بسیار عالی خواهد بود .
در ضمن اگر بشود یک اسپانسر هم برای این برنامه پیدا کرد بسیار خوب است .
دکتر آزمندیان فکر نکنم بتواند شرکت کند.هزینه زیادی نیاز است.دکتر به گل علاقه زیادی دارد. معمولا در جلسات و دفتر کار وی همیشه به حدی گل هست که خریدش برای انجمن بالا خواهد بود.مضافا بر اینکه بخواهد بابت شرکت پولی بگیرد. رقم بالا است.

پیشنهاد آقای دهنوی عزیز بسیار خوب است. گرفتن اسپانسر.
فکر نمی کنم بالا باشه
ایشون بیشتر طوری برنامه ریزی می کنن که فقط هزینه همایش تامین بشه و پول بیشتری از همایش بدست نمی یارن
حالا بد نیست اگر صحبت بشه و شرایط رو بگیم دقیقا ایشون هم می تونند رو مسائل انرژِ صحبت کنن هم کسب و کار یعنی"مسائل قانون جاذبه با تاکید بیشتر روی بکارگیری انرژی مثبت در کسب و کار" Smile
آقا کامیار نظرتون رو راجع به همایشی با حضور آقای دکتر اعلام بفرمایید
ممنون
بنده هم با یک جلسه حضوری موافق هستم در جلسه هم می توانیم در مورد مسایل مختلف تبادل نظر داشته باشیم
میتونیم همگی به دکتر آزمندیان ایمیل بزنیم و از ایشان دعوت کنیم به سایتمون سری بزنند و فعالیت ها و بحث ها رو ببینند!
فکر میکنم در اینصورت بهتر میشه با ایشان وارد معامله شد برای حضور در جشن!
عالیه، این می تونه بهانه ای باشه برای گردهمایی بزرگ اعضا، قسمتی از هزینه ها هم می تونه توسط شرکت کنندگان تامین بشه و موقع ثبت نام اخذ بشه، مثلا بصورت بلیط می تونه تو همین فروشگاه اینترنتی فعلی انجمن بفروش برسه، و شرکت کنندگان اونو خریداری کنن،بعد از یه هفته متناسب با تعداد خریداران سالنی اجاره بشه و همایش تشکیل بشه.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
لینک مرجع