08-12-2012, 09:27 PM
صفحه ها: 1 2
12-25-2012, 03:19 PM
یه متن تبلیغاتی را میخواندم که نوشته بوداگر به سلامتی خود علاقه دارید ما لبنیات سنتی و بدون مواد نگه دارنده را ارائه می دهیم .این خودش یه تبلیغ موثر است .
01-03-2013, 05:11 PM
(12-25-2012 03:19 PM)soltan_sal نوشته شده توسط: [ -> ]یه متن تبلیغاتی را میخواندم که نوشته بوداگر به سلامتی خود علاقه دارید ما لبنیات سنتی و بدون مواد نگه دارنده را ارائه می دهیم .این خودش یه تبلیغ موثر است .
خوبه.منم شاید این شعارو بزنم سر درب سوپر مارکنم

02-16-2013, 03:38 PM
(05-12-2012 12:44 AM)اقاي ايـــده نوشته شده توسط: [ -> ]اگر فروشگاه دارید ، با بکارگیری روشهای بازاریابی می توانید همواره بر تعداد مشتریان خود بیافزایید و سود خود را افزایش دهید. کارهای کوچک و مهم ، تاثیر قابل توجهی بر فروش خواهد گذاشت.قانون20-80 برایان تریسی را اجرا کنید.
1- تقویمی تولید کنید و بر روی آن نام و آدرس و تلغن فروشگاهتان را نوشته و آنرا به مشتریان هدیه دهید.
2- در طرف دوم کارت ویزیت فروشگاه ، محصولاتی را که می فروشید نام ببرید.
3- همیشه کارت ویزیت به همراه خود داشته باشید و آنرا به آسانی به دیگران بدهید.
4- سعی کنید آدرسهای پستی خریداران را جمع آوری نمایید.
5- بروشوری تهیه کرده و کلیه محصولات و خدمات فروشگاه را در آن توضیح دهید.
6-برای فروشگاه یک وب سایت درست کنید و به مشتریان توصیه کنید ، برای آگاهی از محصولات جدید به سایت مراجعه کنند.
7- توصیه های مشتریان را بر روی کاغذی نوشته و در داخل فروشگاه نصب نمایید.
8-در مجلات ونشریات مقاله بنویسید ، اینکار اعتبار شما را بعنوان فروشنده حرفه ای ، چندین برابر خواهد ساخت.
9- با نصب سیتم پاسخگوی خودکار تلفنی ، مشتریان بعد از ساعات کاری را از دست ندهید.
10- مشخصات فروشگاه را در کتاب اول درج کنید.
11- با آمارگیری منظم ، کم فروش ترین روز هفته را بیابید و در آن روز ، حراج یک روزه برگزار نمایید.
دوستان ميتواند اين ايده هارا تكميل تر كنند.
با تشكر
مشتریان را دسته بندی کنید. با مشتریان دائمی خو ارتباط داشته باشید.با یک تلفن یا sms.
برای مشتری از پشت میز بلند شوید.به او احترام بگذارید.حتی اگر خریدی نداشت اورا برای خروج مشایعت کنید.
خاطره ای از یکی از مشتریان ( یک روز شخصی وارد دفتر ما شد و سفارش کار خیلی کوچکی داد.با خوشروئی و فورا سفارش او انجام شد.پس از دوروز مجددا مراجعه کرد این بار یک سفارش کار خیلی بزرگ ارائه داد.مبلغ آنرا نیز پیش پرداخت کرد. و گفت آقای رضایی تنها دلیلی که مرا دوباره به دفتر شما کشاند طرز برخورد شما بود). هم اکنون ایشان یکی از مشتریان دائمی ما می باشند.
02-16-2013, 03:46 PM
یکی از مهمترین فاکتورهای یک فروشنده خوب
خوشرویی و احترام به مشتری هست
حتی در بدترین حالت
خوشرویی و احترام به مشتری هست
حتی در بدترین حالت
صفحه ها: 1 2