03-06-2012, 01:23 AM
بنا بود در قسمت دوم به این سئوالات پاسخ دهیم
آیا این حجم از اطلاعات روی کارت ویزیت دیده می شود؟
آیا کارت ویزیت رسانه تبلیغی محصولات شما است ؟
آیاکارت ویزیت کاتالوگ محصولات شماست؟
آیا کارت ویزیت گالری تصاویر پروژه های شماست؟
برخی گمان دارند که مخاطب یا مشتری کارت ویزیت را در کتابخانه منزلش در کنار مجموعه با ارزش تمبر ها یا کتابهای خطی گرانقیمتش نگه داری می کند و هر لحظه از کار و زندگی خود گذشته و با عجله و اشتیاق تمام می آید و به کارتهای ویزیت گرفته شده از دوستان نگاه می کند
و ساعتها را صرف مطالعه متن مندرج بر کارت سپری می کند !
نه به هیچ وجه این چنین نیست زیرا مخاطب کارتهای ویزیت فرصت مطالعه جزئیات مدل سبزی خرد کن مورد استفاده در مغازه شما را ندارد او می خواهد بداند اگر روزی شتاب بیشتر و زمان کمتری برای سبزی خرد کردن داشت می تواند به شماره تلفن شما اعتماد کند.
پس پاسخ اول : از درج حجم گسترده اطلاعات روی کارت ویزیت خودداری نمائید چرا که به جای ماندگاری در ذهن مشتری در اولین کیف تکانی به جوی آب سپرده خواهد شد.
آیا شما می پندارید که چون کارت ویزیت از بقیه ابزار فروش وبازاریابی ارزانتر و در دسترس تر است شما می توانید خارج از چارچوب استاندارد از آن کاتالوگ یا لیست قیمت بسازید وتمام کالا ها و یا خدمات خود را با درج قیمت روی آن عرضه کنید
نه باز هم می گویم این تبلیغ که نیست هیچ ضد تبلیغ هم نیست نامش را شما بگوئید
و بالاخره سئوال سوم :
آیا براستی فکر میکنید
که چنانچه عبارت گالری لوازم آرایش فلان در کنار تصویر بی کیفیت دانلودی یک عدد رژ لب صورتی یا یک برس ریمل نیاید آسمان به زمین می رسد و مشتریان توان استنتاج عبارت گالری لوازم آرایش را ندارند یا یک مثال دیگر حرفه خاکبرداری و راهسازی و پیمانکاری های مختلف از مشاغل بسیار تخصصی و با مشتریان و دایره مخاطبان خاص است آیا لزومی دارد حتماً در زمینه تصویر محو کمپرسی نارنجی در حال بارگیری وجود داشته باشد
به مثالهای بالا فکر کنید در اولین فرصت مشخصات کاربردی و واقعی کارت ویزیت و نحوه طراحی مدرن وامروزی آنرا پیشنهاد می کنم
با سپاس
آیا این حجم از اطلاعات روی کارت ویزیت دیده می شود؟
آیا کارت ویزیت رسانه تبلیغی محصولات شما است ؟
آیاکارت ویزیت کاتالوگ محصولات شماست؟
آیا کارت ویزیت گالری تصاویر پروژه های شماست؟
برخی گمان دارند که مخاطب یا مشتری کارت ویزیت را در کتابخانه منزلش در کنار مجموعه با ارزش تمبر ها یا کتابهای خطی گرانقیمتش نگه داری می کند و هر لحظه از کار و زندگی خود گذشته و با عجله و اشتیاق تمام می آید و به کارتهای ویزیت گرفته شده از دوستان نگاه می کند
و ساعتها را صرف مطالعه متن مندرج بر کارت سپری می کند !
نه به هیچ وجه این چنین نیست زیرا مخاطب کارتهای ویزیت فرصت مطالعه جزئیات مدل سبزی خرد کن مورد استفاده در مغازه شما را ندارد او می خواهد بداند اگر روزی شتاب بیشتر و زمان کمتری برای سبزی خرد کردن داشت می تواند به شماره تلفن شما اعتماد کند.
پس پاسخ اول : از درج حجم گسترده اطلاعات روی کارت ویزیت خودداری نمائید چرا که به جای ماندگاری در ذهن مشتری در اولین کیف تکانی به جوی آب سپرده خواهد شد.
آیا شما می پندارید که چون کارت ویزیت از بقیه ابزار فروش وبازاریابی ارزانتر و در دسترس تر است شما می توانید خارج از چارچوب استاندارد از آن کاتالوگ یا لیست قیمت بسازید وتمام کالا ها و یا خدمات خود را با درج قیمت روی آن عرضه کنید
نه باز هم می گویم این تبلیغ که نیست هیچ ضد تبلیغ هم نیست نامش را شما بگوئید
و بالاخره سئوال سوم :
آیا براستی فکر میکنید
که چنانچه عبارت گالری لوازم آرایش فلان در کنار تصویر بی کیفیت دانلودی یک عدد رژ لب صورتی یا یک برس ریمل نیاید آسمان به زمین می رسد و مشتریان توان استنتاج عبارت گالری لوازم آرایش را ندارند یا یک مثال دیگر حرفه خاکبرداری و راهسازی و پیمانکاری های مختلف از مشاغل بسیار تخصصی و با مشتریان و دایره مخاطبان خاص است آیا لزومی دارد حتماً در زمینه تصویر محو کمپرسی نارنجی در حال بارگیری وجود داشته باشد
به مثالهای بالا فکر کنید در اولین فرصت مشخصات کاربردی و واقعی کارت ویزیت و نحوه طراحی مدرن وامروزی آنرا پیشنهاد می کنم
با سپاس