09-29-2015, 11:03 PM
چیزی را بخرید که مشتری شما می فروشد(2)
توجه به این نکته ضروری است که این موضوع هیچ ارتباطی به نوع کسب و کار و صنعتی که در آن فعالیت می کنید ندارد، و مطرح کردن قضیه تبلیغات در اینجا تنها به عنوان یک مثال مطرح شد. شما در هر حوزه و صنعت که فعالیت داشته باشید، بالاخره دارای مشتریانی برای خودتان می باشید و در هر کسب و کاری داشتن روابط دو سویه قوی و بلند مدت حیاتی می باشد. خوب چه دلیلی وجود دارد که نخواهیم این رابطه دو سویه را از طریق حمایت و پشتیبانی کردن از فعالیت های اقتصادی آنها قوی تر بکنیم؟ همانطور که می دانید این کار یکی از اصول اولیه شبکه سازی است: شما همواره در پی خرید کردن از کسانی هستید که آنها را بشناسید و دوست بدارید. از طریق تبدیل شدن به مشتری آنها و همچنین فروشنده آنها، فرصت های بسیار بیشتری برای ایجاد تعامل با آنها کسب می کنید و اجازه دهید با این حقیقت روبرو شویم که اگر این مشتریان شما در کسب و کار خودشان موفق باشند کار بیشتری داشته و در نتیجه درخواست های بیشتری از شما دارند و کسب و کار و تعاملات خودشان با شما را افرایش می دهند.: یک موقعیت برنده – برنده به وجود آمد، درست است؟
بنابراین زمانی را به این موضوع اختصاص دهید و به اطلاعات باشگاه مشتریان خود به دقت توجه کنید. احتمال زیادی وجود دارد که برخی از آنها ارائه دهنده محصولات یا خدماتی هستند که شما آنها برای محل کار یا حتی منزل خود نیاز دارند. به این صحبت دقیقا فکر کنید که اگر هر نفر یا حتی نصف هر نفر از افرادی که برای این یعنی شرکت جنرال موتورز فعالیت می کنند، یک دستگاه خودرو GM خریداری می کردند، این شرکت در وضعیت وخیمی قرار نمی گرفت که پس از تلاش های فراوان آن مجموعه و حمایت های مختلف اکنون بعد از آن موقعیت در این وضعیت کنونی قرار داشته باشد. علاوه بر این، این افرادی که این ماشین ها را خریداری کرده بودند، شغل خود را در سالهای گذشته که رکود اقتصادی از دست نمی دادند.
توجه به این نکته ضروری است که این موضوع هیچ ارتباطی به نوع کسب و کار و صنعتی که در آن فعالیت می کنید ندارد، و مطرح کردن قضیه تبلیغات در اینجا تنها به عنوان یک مثال مطرح شد. شما در هر حوزه و صنعت که فعالیت داشته باشید، بالاخره دارای مشتریانی برای خودتان می باشید و در هر کسب و کاری داشتن روابط دو سویه قوی و بلند مدت حیاتی می باشد. خوب چه دلیلی وجود دارد که نخواهیم این رابطه دو سویه را از طریق حمایت و پشتیبانی کردن از فعالیت های اقتصادی آنها قوی تر بکنیم؟ همانطور که می دانید این کار یکی از اصول اولیه شبکه سازی است: شما همواره در پی خرید کردن از کسانی هستید که آنها را بشناسید و دوست بدارید. از طریق تبدیل شدن به مشتری آنها و همچنین فروشنده آنها، فرصت های بسیار بیشتری برای ایجاد تعامل با آنها کسب می کنید و اجازه دهید با این حقیقت روبرو شویم که اگر این مشتریان شما در کسب و کار خودشان موفق باشند کار بیشتری داشته و در نتیجه درخواست های بیشتری از شما دارند و کسب و کار و تعاملات خودشان با شما را افرایش می دهند.: یک موقعیت برنده – برنده به وجود آمد، درست است؟
بنابراین زمانی را به این موضوع اختصاص دهید و به اطلاعات باشگاه مشتریان خود به دقت توجه کنید. احتمال زیادی وجود دارد که برخی از آنها ارائه دهنده محصولات یا خدماتی هستند که شما آنها برای محل کار یا حتی منزل خود نیاز دارند. به این صحبت دقیقا فکر کنید که اگر هر نفر یا حتی نصف هر نفر از افرادی که برای این یعنی شرکت جنرال موتورز فعالیت می کنند، یک دستگاه خودرو GM خریداری می کردند، این شرکت در وضعیت وخیمی قرار نمی گرفت که پس از تلاش های فراوان آن مجموعه و حمایت های مختلف اکنون بعد از آن موقعیت در این وضعیت کنونی قرار داشته باشد. علاوه بر این، این افرادی که این ماشین ها را خریداری کرده بودند، شغل خود را در سالهای گذشته که رکود اقتصادی از دست نمی دادند.