سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: دام ،طیور و شیلات
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
درود بر اساتید ارجمند.
اسم کشاورزی میاد خوشحال میشمHeart
به دور از شوخی بسیار خرسندم که حرکتی زببا در این مهم صورت گرفت.
هرچند که در VIP مبحث کشاورزی وجود داشت لیکن چه عالی که کارگروهی برای فعالیت های مربوطه تشکیل شد.تقدیر و سپاس بابت حرکت پرشورتان.
در امور کشاورزی خصوصا دام ،شیلات و طیور علاقه مند به فعالیت هستم و به عنوان شاگردی حقیر در جوار بزرگواران خواهم بود.هرچند که یحتمل عزیزان فعال در این حوزه، میان ما اندک هستند.
خوش بدرخشید.
سلام . با توجه به صحبت های حضوری روز نمایشگاه با خانوم مریم. ان شاء الله از شنبه پیرامون پرورش طیور و روشن کردن تمام زوایای کاری این شغل ، شیوه های فروش ، تولید و احیانا سوالاتی که گهگاهی به ذهن دیگر عزیزان می رسه ، مطلب آماده می کنم. البته باید بگم که تو این راه از راهنمای های پدرم که حدود 35 سال تو این شغله قطعا استفاده میکنم و از تجربیات عینی این کار نیز به اتفاق بهره می بریم
موفق باشید
(12-24-2011 02:24 AM)mohamad javad نوشته شده توسط: [ -> ]سلام . با توجه به صحبت های حضوری روز نمایشگاه با خانوم مریم. ان شاء الله از شنبه پیرامون پرورش طیور و روشن کردن تمام زوایای کاری این شغل ، شیوه های فروش ، تولید و احیانا سوالاتی که گهگاهی به ذهن دیگر عزیزان می رسه ، مطلب آماده می کنم. البته باید بگم که تو این راه از راهنمای های پدرم که حدود 35 سال تو این شغله قطعا استفاده میکنم و از تجربیات عینی این کار نیز به اتفاق بهره می بریم
موفق باشید
سلام بر شما.
بسیار عالی است.چه خوب که هم علاقه و هم تجربه لازمه را داریم.
ممنونم از شما به امید خدا به بهترین نحو از اطلاعات و تجربیات شما استفاده میکنیم.
خوش بدرخشید.
بسم الله الرحمن الرحیم . خوب دوستان اگه ادمین عزیز یه فراخوان کلی به اعضا بده بد نیست تا کسانی که علاقه دارند مطلع و پیگیر بشن.
به امید خدا ما به صورت واقعی شروع کردیم و داریم مقدمات احداث یک واحد پرورش مرغ گوشتی رو ایجاد می کنیم. دوستان پا به پای ما همراهی کنن ، نظر بدن و ... تا انشاء الله در آینده ای نزدیک با حضور همه شما شروع فعالیت رو جشن بگیریم.
دوستانی که به نوعی علاقه مند به این حوزه هستند ، می توانند با دنبال کردن و اجرای مراحل و اقداماتی که ما اینجا انجام می دیم پا به پای ما مراحل رو انجام بدن. ضمنا اصلا فکر نکنین که ما خیلی پول داریم نه تو پست های بعدی می گم تا الان چه کار کردیم .... همیشه موفق باشید . محمد جواد زمانی
دوستان گرامی در زمینه پرنده گان زینتی و کم یاب البته پرنده گانی که بعد از خارج شدن از تخم خودشان نیاز به مراقبت مادر ندارند اگر اطلاعاتی باشد بفرمائید متشکرم مخصوصا جوجه گیری از آنها مثل قرقاول ، تیهو ، قوی سیاه ، قره خروس ، خروس های تزئینی ، کبد و .....
p1 : سلام به همه دوستان .
تقریبا همه کسانی که در صنعت طیور صاحب نظر هستند روی یک مطلب اتفاق نظر دارند و اون پر ریسک بودن این شغله. و یا به تعبیر دیگه قمارگونه بودن اونه. دلیل این امر هم اینه که توی این شغل 100% فرایند دست تولید کننده نیست و عوامل دخیل در اون بسیار زیاده. بنابراین گاهی مرغدار تمام پارامترها و شرایطی رو که باید توی پرورش رعایت کنه رو در نظر می گیره ولی با یه اتفاق ناخواسته تمام زحمتاش به هدر می ره . دومین عامل زنده بودن محصول شماست و مرغ که همون فاکتور اصلی ماست یه موجود زندس. مرغدار نمی تونه اونو انبار کنه یا بهش بگه امروز دون گرونه نخور و یا ... . دلایل زیاد دیگه ای هم هست که توی این بخث نمی گنجه. اما با همه این تفاسیر این ریسک فقط توی ضرر نیست بلکه سود خوبی هم داره که اگه مرغدار با برنامه ریزی و حساب شده جلو بره می تونه بسیار موفق بشه. هر کاری عشقی می خواد و این کارم مثل بقیه عشق می خواد تا موفق بشی.
معمولا افرادی که می خوان از ابتدا شروع کنن پرورش مرغ گوشتی رو انتخاب می کنن. چون فرایند تولیدش نهایتا 50 روزه و سرمایه گذاریش به نسبت پایینتره.
انواع پرورش طیور به این صورته
1- پرورش مرغ گوشتی (همین مرغی که مردم مصرف می کنن)
2- پرورش مرغ تخمگذار ( که فقط از تخم مرغ اون استفاده می کنن- تخم مرغ ها جوجه نمی شه و در نهایت گوشت مرغ می ره توی کارخونه های سوسیس و کالباس)
3- پرورش مرغ مادر گوشتی ( مرغ و خروس با هم مختلط هستن و تخم مرغ نطفه دار داره که در نهایت جوجه تولیدی می شه مرغ گوشتی و تخم نمی ذاره- در واقع پدرو مادر گزینه 1)
4- پرورش مرغ مادر تخم گذار ( مرغ و خروس با هم مختلط و تخم مرغ نطفه دار داره که در نهایت جوجه تولیدی می شه مرغ تخم گذار و در واقع پدرو مادر گزینه 2)
موارد دیگه هم هست ولی این 4 مورد تو ایران رواج بیشتری داره اگه بخوام ترتیب سرمایه گذاریشم بگم از کم به زیاد به این صورته
1 - پرورش مرغ گوشتی ( بیشترین واحد های تولیدی در ایران )
2- پرورش مرغ تخمگذار
3- پرورش مرغ مادر گوشتی و تخم گذار
موفق باشید
من كه مشتاقانه منتظر پست هاي بعديتون هستم. چون حول و حوش اين مسئله قبلا بحث هاي زيادي شده بود. و تعدادي از با تجربه ها مخالف راه اندازي واحدهاي پرورش مرغ در شرايط فعلي بودند.
من كه شخصا فكر ميكنم گاهي اوقات وقتي اكثر توليد كننده ها دارند از يك بازاري خارج مي شوند زمان ورود تازه كار ها به اون بازاره .البته اين تازه واردها بايد با دقت نظر بيشتر از قديميها وارد بشوند.
P2: همونطور که گفتم در خلال توضیح پیرامون پرورش طیور مراحل کار خودمونم توضیح می دم
بعد از توافقی که با بعضی از دوستام کردم ، تصمیم گرفتیم که یه شرکت ثبت کنیم ( البته تو انتخاب شریک دقت کنید . مهم ترین خصلت شریکتون دید باز باید باشه یا به اصطلاح ما یه قرونی نباشه چون بعدا با مشکل بر می خورید)
- ما اول 10 نفر بودیم و بعد از کلی صحبت با هم یواش یواش افراد با هم هماهنگ شدن و 4 نفر به طرق مختلف کنار رفتن و اینایی که موندن همه افکارشون با هم یکیه .
- بعد از ثبت شرکت نوبت به تامین سرمایه بود البته این کار سرمایه زیادی رو نیاز داره خوب ما اومدیم با همفکریه هم این کارارو کردیم . اول اومدیم با کمک هم مبلغ 3 میلیون جور کردیم گذاشتیم تعاونی ثامن الائمه و ظرف 1 ماه 9 میلیون وام گرفتیم و قرار کردیم که ماهیانه 50 هزارتومن پرداخت کنیم بابت اقساطش ( طرح میزان ثامن الائمه اینطوری وام میده - ما گفتیم حالا که پول زیاد نداریم ولی می تونیم ماهی 50 تومن بدیم اینطوری یه سرمایه داریم ) . ان شاء الله تو ارسال های بعدی می گم چطور داریم ادامه می دیم
موفق باشید .
سلام. برخی از دوستان پیغام دادن و خواستن شرایط این وامی رو که ما گرفتیم از موسسه ثامن بدونن.
طرحی رو موسسه ثامن الائمه داره که شما مبلغی رو سپرده می کنی و ظرف یک ماه به شما 3 برابر اونو وام میده. البته ملبغ سپرده رو مسدود و در قالب یه حساب بلند مدت بهش 2 درصد سود می ده تا تسویه وام
سود وام 14 درصد و بازپرداخت اونم می تونه از 12 تا 48 ماه باشه. ضامنم اگه وام با سودش زیر 10 میلیون بشه 1 نفر و در غیر اینصورت 2 نفر کاسب یا کارمند کسر حقوق.
به ما که خیلی راحت و بدون مشکل دادن و حتی ضامن دوم ما یکی از دوستام بود که اصلا نه کاسب بود نه کارمند خود رئیس شعبه گفت چون ضامن اولت کارمند بوده دومی رو بهت سخت نمی گیرم. هنوزم دارن اینطوری پرداخت می کنن.
موفق باشید
آقای محمد جواد عزیز از اینکه اطلاعات دقیق رو اینجا میذارین ممنونم من منتظر بقیه مطالبتون هستم
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
لینک مرجع