سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کار تبلیغاتی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
با سلام و درود
بنده آخرای فروردین خدمت سربازی ام رو تموم میکنم و بفکر یک کار خوب هستم.
من لیسانس حسابداری دارم و چون نمیخوام توی یک شرکت مشغول شم اصلا به رشته خودم فکر نمیکنم.در زمینه ی طراحی و تبلیغات(انواع کارت ویزیت، تراکت ، بنر و.... ) همچنین طراحی وب سایت تخصص دارم و قبلا هم در این زمینه کار کردم.
الان چون هیچ سرمایه ای ندارم این تنها کاریه که میتونم با تخصصم انجام بدم. لذا برای شروع خیلی سر در گمم. میخام کارهام رو از طریق بازاریاب بگیرم و با یک شرکت چاپ هم قرار داد ببندم . از یک طرفی میترسم شکست بخورم .
بنظرتون ایده خوبیه؟ میتونم موفق بشم؟ سرمایه ای هم برای رهن و اجاره یک مکان ندارم. چطوری میتونم وام بگیریم؟
حقوق بازاریابها رو چطوری پرداخت کنم؟
هر پیشنهادو راهنمایی در این زمینه دارید خوشحال میشم بگین. میخام کاملا آماده باشم تا آخر ماه.ممنون
درود دوست عزیز. شما برای شروع با سایت های فریلنسر ایرانی که محیطی مناسب برای شروع کارهایی مانند طراحی و برنامه نویسی هستند ، کارتون رو راه بندازید. به مرور بعد از اینکه مقداری نمونه کار جمع آوری کردید وارد بحث دفتر کار و ... بشید.

برای جذب بازاریاب هم لزومی نداره حقوق ثابت در نظر بگیرین، چون اساسا پایه کار بازاریابی بر اساس پورسانت هست. پس اگر حقوق ثابتی به بازاریاب داده میشه ، در مقابل همیشه ازش حداقل کاری رو هم انتظار میره (که اگه به حد نصاب نرسه حقوق ثابت پرداخت نمیشه و فقط پورسانت سفارشات جذب شده پرداخت میشه)

پیام خصوصی رو چک کنید لطفاً
ممنون از راهنماییتون. نمونه کار در زمینه کارت ویزیت و تراکت و از این قبیل موارد زیاد دارم. چون قبلا در یک شرکت تبلیغاتی مشغول به کار بودم. میخوام بخش سایت رو هم بعد از مدتی راه بندازم وقتی که دیگه تو این مسیر افتاده باشم. بیشترین مشکل من نفوس بدیه که از طرف این و اون میشنوم. بنظرتون بهتره اول کار خودم بیفتم دنبال بازاریابی و تو خونه طراحی کنم تا یه مدت که کارم راه بیفته؟ آیا عدم وجود یک دفتر باعث پایین آمدن کلاس کاری و اعتماد و مشتری نمیشه؟
شغل من مدریت فروشه و از بازاریابی شروع به کار کردم.عین شمام از برنامه نویسی و کارهای طراحی تبلیغاتی تا حدودی سر در میارم . (البته شما استاد مایی)
از نظر بنده (ممکنه درست باشه یا غلط) بهترین کار این میتونه باشه که اول برید سراغ نیاز سنجی بازار. یعنی این که بفهمید که با کدوم قسمت بازار می تونید بهترین ارتباط رو برقرار کنید و نیازشو برطرف کنید .
بعد از استخراج این موضوع یه طرح بازاریابی منسجم داشته باشید که با شرایط شما سازگار باشه . یعنی با سلیقه ی شما و مشتری هم خونی داشته باشه و قابل یاد دادن به هر بازاریابی باشه . این طرح به مرور زمان باید تکمیل بشه . اصلا نگران این نباشید که تو مرحله ایجاد طرح مشتریاتونو از دست بدید . چون همین مشتریایی که رفتن باعث میشن بفهمید ایراد کارتون کجاست . بعد از تکمیل طرح دوباره می تونید برید سراغ مشتریایی از دست رفتن.

در مورد کار تبلیغاتی برید سراغ روانشناسی اجتماعی و شخصیتی ، مقداری روش مطالعه داشته باشید و از ایده هاش تو طراحیاتون استفاده کنید.

به عنوان اخرین نکته هم باید بگم که روش کار من تو هر شرکتی به این شکل بوده و خودم ازش استفاده کردم و میکنم . در مورد نوشتن طرح هم اگه سوالی داشتید در خدمتم.
ممنون از راهنماییهای مفیدتون. (شما بزرگوارین)
پیشنهادتون در مورد نیاز سنجی رو کاملا قبول دارم و یه سری جوابی هم که در این زمینه به خودم دادم و از چند تا از دوستای بازاریابم پرسیدم اینه که تبلیغات نیاز هر شرکت و سازمان بزرگ و کوچکیه. از یه سوپر مارکت کوچک بگیر تا کارخانه های بزرگ. پس مشتریامون در واقع همه ی کساین که کار خدماتی یا تولیدی و یا تخصصی انجام میدن. البته پیوست حرفای شما بازم در این زمینه مشاوره و تحقیق میکنم.

(03-25-2015 10:38 AM)faridfarhood نوشته شده توسط: [ -> ]اصلا نگران این نباشید که تو مرحله ایجاد طرح مشتریاتونو از دست بدید . چون همین مشتریایی که رفتن باعث میشن بفهمید ایراد کارتون کجاست . بعد از تکمیل طرح دوباره می تونید برید سراغ مشتریایی از دست رفتن.

در مورد کار تبلیغاتی برید سراغ روانشناسی اجتماعی و شخصیتی ، مقداری روش مطالعه داشته باشید و از ایده هاش تو طراحیاتون استفاده کنید.
این فرمایشتون رو هم کاملا قبول دارم و نکته جالبی بودن.ممنون
خواهش میکنم.چند تا نکته ای که به ذهنم می رسه ، که خیلی کمکتون میکنه ایناست :
اول هیچ مشتری ای بهتون نیازشو مستقیم نمیگه . امکانش وجود نداره که مستقیم بپرسید نیازتون چیه و اونم بگه چیه ؟!
دوم اگه بتونید 5 تا بله از مشتری بگیرید . جواب شیشم هم حتما بله است .
سوم به مشتری یاد اوری کنید که شما عقل کل نیستید و همه چیزو نمیدونید.
چهارم سوال بپرسید و برا کشف نیازش و خوب گوش بدید .
(03-25-2015 05:50 PM)faridfarhood نوشته شده توسط: [ -> ]خواهش میکنم.چند تا نکته ای که به ذهنم می رسه ، که خیلی کمکتون میکنه ایناست :
اول هیچ مشتری ای بهتون نیازشو مستقیم نمیگه . امکانش وجود نداره که مستقیم بپرسید نیازتون چیه و اونم بگه چیه ؟!
دوم اگه بتونید 5 تا بله از مشتری بگیرید . جواب شیشم هم حتما بله است .
سوم به مشتری یاد اوری کنید که شما عقل کل نیستید و همه چیزو نمیدونید.
چهارم سوال بپرسید و برا کشف نیازش و خوب گوش بدید .
ممنون دوست عزیز. حتما راهنماییهاتونو سرلوحه کارم قرارمیدم.
من تازه میخوام شروع کنم و این توصیه ها و تجربیاتتون خیلی میتونه کمکم کنه.
(03-25-2015 09:17 AM)mortaza_max نوشته شده توسط: [ -> ]ممنون از راهنماییتون. نمونه کار در زمینه کارت ویزیت و تراکت و از این قبیل موارد زیاد دارم. چون قبلا در یک شرکت تبلیغاتی مشغول به کار بودم. میخوام بخش سایت رو هم بعد از مدتی راه بندازم وقتی که دیگه تو این مسیر افتاده باشم. بیشترین مشکل من نفوس بدیه که از طرف این و اون میشنوم. بنظرتون بهتره اول کار خودم بیفتم دنبال بازاریابی و تو خونه طراحی کنم تا یه مدت که کارم راه بیفته؟ آیا عدم وجود یک دفتر باعث پایین آمدن کلاس کاری و اعتماد و مشتری نمیشه؟

هیچ مشکلی نداره که بصورت سیار کار کنید. من خودم اوایل بدون دفتر کار میکردم. البته مشتری زیادی نداشتم ولی یه تعدادی بودن که بتونم باهاشون دست گرمی کاملی داشته باشم. گاهی وقتا یک متخصص سیار خیلی با کلاس تر از یک بی سواد دفترداره. شما میتونید با مطالعه در بخش روانشناسی شخصیت و فروش + خوندن مطالبی که در انجمن به آموزش زبان بدن می پردازه ، به نتایجی خوبی برسید و مشتریاتون رو طوری قانع کنید که حتی نبود دفتر براتون احساس نشه.
گفته هاتون کاملا درسته مهم کاره که خوب و به نحو احسن و با رضایت کامل مشتری باشه! یه سوالی که ذهنمو مشغول کرده اینه که این کار اصلا آینده کاری خوبی داره؟ دوستانی که در این زمینه کار میکنند لطفا تجربیات خودشون رو در اختیار بنده قرار بدن. قبل از این که کار رو شروع کنم میخام یه جمع بندی کلی از کار داشته باشم.
مطمئنا داره . من خودم 3 ساله که این کار رو انجام میدم . هیچ وقت تو فکرم پول نبوده ، مهم واسم کارم بوده ، اوایل کارمم درامدم به شدت کم بود . ولی وایسادم . حتی با اینکه خونواده ام مخالف بودن .
هم پدر و هم مادر من کارمندن هستن . الان به جایی رسیدم که در امد دو هفته کارم بیشتر از یک ماه حقوق هر دو نفرشون شده . خدارو هم بخاطر این قضیه روزی هزار بار شکر میکنم .
هنوز با هدفم کلی فاصله دارم . ولی هر روز یک قدم بهش بیشتر نزدیک می شم . از همین الانم بهت بگم که قراره 1000 بار نه بشنوی و هزار بار مردم تورو طرد میکنن . باید پوست کلفت بشی .اگه نشی از بازار پرتت میکنن بیرون.
یه چیزیم که یاد گرفتم کاری که انجام میشه دقیقا 10 % یه تجارته و 90% اون رابطه و اعتمادیه که بین تو ومشتری برقرار میشه . اعتماد مشتری رو بدست بیاری و همیشه تقویتش کنی از الان تا اخر عمر بهت وفادار میمونه.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
لینک مرجع