سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: 150میلیون تومان نقد دارم
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
من 150 میلیون تومان نقد دارم و بیش از 3 میلیون تومان ماهیانه سود بانکی میگیرم ، در یکی از شهرستانهای استان تهران زندگی میکنم ، خانه و ماشین معمولی هم دارم ، کارمند یک اداره خصوصی هستم ، ساعت کاریم از 8 صبح تا 4 بهد ازظهر است. دوستان کمک کنند آیا چه راه بهتری برای کار کردن با 150 میلیون باتوجه به شرایط من وجود دارد . درضمن هیچ تخصصی هم ندارم ، اما علاقمند و مستعد یادگیری چیزهای جدید هم هستم.
کاری رو بر اساس علایقتون با یک درصد از اون پول شروع کنید و گسترشش بدید!
توی زمینه نت سرمایه گذاری کنید
با کمتر از ده میلیون تومان همون پول و با کمک گرفتن از یه آدم کار درست میتونید پول خوبی دربیارید
اما در مورد زمینه کاری از من نپرسید.
برید ارزیابی کنید و امکانات و کشش رو بسنجید و اقدام کنید.
موفق باشید دوست من Smile
من بودم توی زمینه شیلات و پرورش ماهی های سرد آبی کار میکردم.
عذر میخوام از بعضیا،از کلاغ پرسیدن که قشنگ ترین بچه ای که تا به حال دیدی کی بوده؟ میره بچه ی خودشو میاره!!!
خو این سوالی که پرسیدین خیلی کلی هست،باید یه خورده تخصصی تر باشه. خو مشخصه، هر کی میاد تو هر زمینه ای که تخصص داره میگه همین کار خوبه Big Grin
شما اول برو یکم بررسی کن که به چه چیزایی علاقه مندی،بعدش برو ببین چه کارایی ریسکش مناسب شرایط شماست،مثلا کاری نباشه که همین اول بسم الله ریسکِ بالا داشته باشه و یا همش یهویی از بین بره تا اینجای کار میتونی ده بیستا کار رو بنویسی واسه انتخاب.بعدش یه نگاهی به امکانات و توانایی هات بنداز،وقت خودت رو در نظر بگیر،ببین در هفته چقدر میتونی وقت بذاری،امکانات اطرافتو خوب نگاه کن،حتی امکاناتِ دوستا و آشناهات (میتونی باهاشون شریک بشی)
بعد با یکی که فکر میکنی یه پله از خودت توی همه چیز بالاتره مشورت کن ،توی این مرحله یک یا دوتا کار رو انتخاب میکنی در واقع بقیشون حذف میشن . مرحله بعدش میری دنبال جمع آوری اطلاعات که مثلا فلان کار رو چه شکلی باید انجام بدم،با کسی که متخصص همون کاره مشورت کن.مرحله ی آخر که مهم ترین و سخت ترین مرحلس: کار رو هر جور شده ،هر چقدر کم هم که باشه شروع کن.از وایستادن و نگاه کردن خیلی بهتره،از فکر کردنِ بیهوده خیلی بهتره. اینکه هرطور شده شروعش کنی.چون بیشتره کار ها و بیشتر تصمیم ها همین مرحله تموم میشن.خیلی ها فقط قبل از انجام کار بلدن کلی طرح و ایده بریزن،بعدش موقع اجرا که میشه میمونن.
امیدوارم که بتونی بهترین کاری که در حد تواناییت هست رو انجام بدی.
تجربه نشون داده که تومملکت ما هیچ چیزی بهتر از کاسبی نیست یعنی چی؟ یعنی از این دست بخری از این دست دیگه بفروشی اگه میتونی برو سمت کاسبی و توصیه دوم من به شما کاسبی(خرید وفروش) ملک هستش و حتی ساخت و فروش آن اگر هم فکر میکنی با این پول شما درتهران کاری نمیشه کرد درمورد زمین برو از شهرهای کوچیکتر شروع کن
من هم با نظر آقای حسن قجر موافقم هیچ چیز در ایران بهتر از دلالی و ساخت و ساز نیست البته این نظر منه.من اگه این قدر پول داشتم حتما می رفتم دنبال مشارک در ساخت.البته یک شریک هم می گرفتم تا سرمایه برای شروع کار دو برابر بشه و وام هم می گرفتم.چون برای هر طبقه 25 میلیون تومان وام میدن که اگه یک ساختمان 4 طبقه بخوای بسازی 100 میلیون میتوانی وام بگیری.و اگر بازهم مشکل مالی داشتم یکی یا دو تا از واحدها رو پیش فروش میکردم که با رکود فعلی بازار مسکن کار مشکلی است ولی غیر ممکن نیست و یکم صبر میخواد.یکی از دوستان من 4 ساله توی کار ساخت و سازه خیلی پولدار شده و داره ماشین شاسی بلند سوار میشه البته تمام کاراش اصولی و حساب شده است و خودش مهندس عمرانه و کلا خیلی موفق شده.
با توجه به اینکه کارمند هستید بنظر من فعلا همین سه میلیون تومان خوب است. برای شروع هر کاری باید توانائیهای خود را در نظر بگیرید و با مبلغ جزئی شروع کنید. در صورت موفقیت کم کم بقیه پولها را وارد کار نمائید.
سلام
دوستانی که توی هر تاپیک دلالی رو به بقیه پیشنهاد میکنید لازمه بدونید اینجا یک سایت کارآفرینی هست و دلالی یکی از عوامل مهم ضربه زننده به اقتصاد هر کشور به شمار میره
هرچی گرونیه بی رویه و ناعادلانه در ایران هست از همین دلالی نشأت میگیره هیچ جای دنیا مثل ایران دلالی رواج نداره البته نه اینکه نباشه ولی اینقد بی حساب کتاب نیست و دلاری اضافه تر از حق ، مشمول عوارض مالیاتی میشه پس لطفأ اینقدر دلالی رو پیشنهاد نکنید چون با رسالت این سایت در تضاده وگرنه همه میدونن با دلالی میشه راه صد ساله رو یک شبه رفت
آقای رامین حق با شماست.اقرار می کنم کار زشت و ضربه زننده به اقتصاد کشور است ولی قبول کنید در ایران با این همه بیکاری و رابطه بازی خیلی ها از روی اجبار بسمت این گونه کارها می روند.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
لینک مرجع