سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ایده هایی برای افزایش فروش سوپرمارکتها
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
دوستان عزیز لطف کنید اگر ایده ای در زمینه افزایش فروش سوپر مارکت دارید در میان بزارید. من خودم سوپر مارکت دارم و ایده هایی دارم . به عنوان مثال در مورد افزایش فروش کارت شارژ که نیاز همه هست. من پنل ارسال و دریافت پیامک خریداری کردم با شماره ای 14 رقمی . میخام به مشتریام بگم شماره سریالی رو که در قسمت زیر رمز کارت شارژهای ایرانسل نوشته شده رو به این شماره بفرستن و در قرعه کشی شرکت کنن. یا اینکه روزانه برای یک یا دونفر شارژ رایگان ارسال کنم. هنوز در مورد جایزه تصمیم نگرفتم. به نظر شما ایده خوبی هست یا نه؟
به هر مشتری تحت هر شرایطی و با هر مقدار خریدی همراه جنس یا بقیه پولش یک دونه شکلات بده.

"خدا برکت بده ، شیرین کام باشید "
گاهی در بازار اصولی است که قابل دیدن هر فردی نیست .

مثلاً شیوه های جلب اعتماد
فروش حسی
ارائه خدمات بیشتر

در مورد جلب اعتماد صداقت بلند مدت بهترین تاثیر رو می گذارد. پس همیشه در ارائه کیفیت عالی محصول - راهنمایی- قیمت مناسب با مشتریانتان رو راست باشید

در مورد فروش حسی اینکه شما باید به مشتریانتان احساس عالی بفروشید با خوشخویی- احترام - سلام - بدرقه - sms سالگرد تولد و تمامی نکات ظریفی که مشتری احساس کند برای شما ارزشمند است به باشگاه مشتریانتان ، افراد بیشتر و وفادار اضافه می کنید .

در مورد ارائه خدمات بیشتر هم اینکه :
می توانید با هدیه حتی کوچک- پیمانه پرتر حتی 10 گرم- تخفیف قیمتی - پذیرایی - پیک رایگان و حتی توصیه های کارشناسانه و آدرس دهی و بطورکل وقت صرف مشتریانتان کردن در مدت کوتاهی مشتریان ثابت و علی الخصوص راضی داشته باشید .

موفق باشید.
گاهی در بازار اصولی است که قابل دیدن هر فردی نیست .

مثلاً شیوه های جلب اعتماد
فروش حسی
ارائه خدمات بیشتر

در مورد جلب اعتماد صداقت بلند مدت بهترین تاثیر رو می گذارد. پس همیشه در ارائه کیفیت عالی محصول - راهنمایی- قیمت مناسب با مشتریانتان رو راست باشید

در مورد فروش حسی اینکه شما باید به مشتریانتان احساس عالی بفروشید با خوشخویی- احترام - سلام - بدرقه - sms سالگرد تولد و تمامی نکات ظریفی که مشتری احساس کند برای شما ارزشمند است به باشگاه مشتریانتان ، افراد بیشتر و وفادار اضافه می کنید .

در مورد ارائه خدمات بیشتر هم اینکه :
می توانید با هدیه حتی کوچک- پیمانه پرتر حتی 10 گرم- تخفیف قیمتی - پذیرایی - پیک رایگان و حتی توصیه های کارشناسانه و آدرس دهی و بطورکل وقت صرف مشتریانتان کردن در مدت کوتاهی مشتریان ثابت و علی الخصوص راضی داشته باشید .

موفق باشید.
(02-21-2014 11:05 PM)مهدی 1 نوشته شده توسط: [ -> ]به هر مشتری تحت هر شرایطی و با هر مقدار خریدی همراه جنس یا بقیه پولش یک دونه شکلات بده.

"خدا برکت بده ، شیرین کام باشید "
ممنون دوست عزیز من برخوردم با مشتریا خوبه و شکلات هم میدم . طرح ارسال شارژ رایگان رو که بالا توضیح دادم اجرا کردم و چند نفر شماره سریال رو پیامک کردن . من شماره سریال تمام کارتهای شارژ رو در یک فایل اکسل ثبت کردم و از این طریق میتونم بفهمم کارت شارژ از مغازه من خریداری شده یا نه . برای یکی از مشتریام یک شارژ هزارتومانی ارسال کردم با این متن : شما برنده شارژ هزار تومانی ایرانسل شده اید. رمز شارژ : ..... ( سوپر مارکت رحیمی) به نظرتون چطوره ؟
(02-22-2014 12:38 PM)ahmad rezaee نوشته شده توسط: [ -> ]گاهی در بازار اصولی است که قابل دیدن هر فردی نیست .

مثلاً شیوه های جلب اعتماد
فروش حسی
ارائه خدمات بیشتر

در مورد جلب اعتماد صداقت بلند مدت بهترین تاثیر رو می گذارد. پس همیشه در ارائه کیفیت عالی محصول - راهنمایی- قیمت مناسب با مشتریانتان رو راست باشید

در مورد فروش حسی اینکه شما باید به مشتریانتان احساس عالی بفروشید با خوشخویی- احترام - سلام - بدرقه - sms سالگرد تولد و تمامی نکات ظریفی که مشتری احساس کند برای شما ارزشمند است به باشگاه مشتریانتان ، افراد بیشتر و وفادار اضافه می کنید .

در مورد ارائه خدمات بیشتر هم اینکه :
می توانید با هدیه حتی کوچک- پیمانه پرتر حتی 10 گرم- تخفیف قیمتی - پذیرایی - پیک رایگان و حتی توصیه های کارشناسانه و آدرس دهی و بطورکل وقت صرف مشتریانتان کردن در مدت کوتاهی مشتریان ثابت و علی الخصوص راضی داشته باشید .

موفق باشید.
ممنون از نظر شما . متاسفانه بعضی مشتریها تا باهاشون با خوشرویی برخورد میکنم بعد از چند بار خرید تقاضای نسیه میکنن و اگه تقاضاشون رو محترمانه هم رد کنم ناراحت میشن !!! واسه همین به نظرم نباید با هر مشتری گرم گرفت و خوشرو بود .
بحث مشتری مداری خیلی به شکل فروش شما ارتباطی ندارد .

ما هم در کسب و کارمان با چنین مشتریانی سر و کار داریم و اکیداً هم توصیه می کنم که نسیه کاری نکنید به دو دلیل اول اینکه پولتان راکد می شود و دوم اینکه معمولاً خورده می شود و مشتری دیگر به شما برای خرید مجدد رجوع نمی کند ، مگر مشتریانی که می شناسید و یا تضمین دارید .

البته این حالت در شغل خرده فروشی بسیار دیده می شود ، با اینحال چنین مشتریانی درصد کمی را شکل می دهند و با دیدن اینکه شما فقط نقد می فروشید ، در مراجعات بعدی چنین انتظاری نخواهند داشت . پس شما 90 درصد مشتریان خوبتان را ببینید و اخلاق را رعایت کنید .
بحث مشتری مداری خیلی به شکل فروش شما ارتباطی ندارد .

ما هم در کسب و کارمان با چنین مشتریانی سر و کار داریم و اکیداً هم توصیه می کنم که نسیه کاری نکنید به دو دلیل اول اینکه پولتان راکد می شود و دوم اینکه معمولاً خورده می شود و مشتری دیگر به شما برای خرید مجدد رجوع نمی کند ، مگر مشتریانی که می شناسید و یا تضمین دارید .

البته این حالت در شغل خرده فروشی بسیار دیده می شود ، با اینحال چنین مشتریانی درصد کمی را شکل می دهند و با دیدن اینکه شما فقط نقد می فروشید ، در مراجعات بعدی چنین انتظاری نخواهند داشت . پس شما 90 درصد مشتریان خوبتان را ببینید و اخلاق را رعایت کنید .
[/quote]
ممنون از نظر شما . متاسفانه بعضی مشتریها تا باهاشون با خوشرویی برخورد میکنم بعد از چند بار خرید تقاضای نسیه میکنن و اگه تقاضاشون رو محترمانه هم رد کنم ناراحت میشن !!! واسه همین به نظرم نباید با هر مشتری گرم گرفت و خوشرو بود .


[/quote]
دقیقا این مشکل رو منم دارم.و بعد از چند بار تقاضای نسیه میکنند
قصد دارم از سال جدید دیگه نسیه ندم.البته تموم مشتری هایی ک نسیه دارند هر ماه تسویه میکنند و خوشبختانه بدحساب نداشتم.اما باز چند مورد 10 یا 20 هزار تومانی هستن ک گذری بودن سرم کلاه گذاشتن
10_00310_00310_003
دقیقا این مشکل رو منم دارم.و بعد از چند بار تقاضای نسیه میکنند
قصد دارم از سال جدید دیگه نسیه ندم.البته تموم مشتری هایی ک نسیه دارند هر ماه تسویه میکنند و خوشبختانه بدحساب نداشتم.اما باز چند مورد 10 یا 20 هزار تومانی هستن ک گذری بودن سرم کلاه گذاشتن
10_00310_00310_003
[/quote
به نظرم نمیشه اصلا نسیه نداد فقط باید هر چند وقت یکبار یکم سختگیر شد. باید یه برگه بچسبونی نسیه داده نمیشود اما به اونایی که میدونی حسابشون خوبه نسیه بدی. باز خوبه این یارانه ها هست اول ماه یه پولی دست مردم میاد. !!
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
لینک مرجع