(01-30-2015 04:18 PM)مهدی ر نوشته شده توسط: [ -> ] (01-30-2015 04:05 PM)اقاي ايـــده نوشته شده توسط: [ -> ] (01-30-2015 04:00 PM)مهدی ر نوشته شده توسط: [ -> ]
درود
روش خوبي هست خودم قبلا به چندتا از دوستان پيشنهادش رو دادم
ميتونيد روش كارت تخفيف روهم اجرا كنيد. كارتي رو به فرد بديد كه در خريد بعدي چند درصد تخفيف بگيرد.
ممنون . کارت تخفیف هم خوبه حتما روش کار میکنم . از طرفی میخوام هر مشتری که میاد شانسشو داشته باشه تو قرعه کشی شرکت کنه از طرفی هم میخوام خریدش اونقدی باشه که بشه روش حساب باز کرد .
خوب شما يك جايزه ويژه در نظر بگير. زير اگهيش هم بزن خريد بيش از 10 تومان يا هر مبلغي كه مد نظر داريد
مثلا يك موتورسيكلت هر 3 ماه(يا 6 ماه يا در 1 ساله.)
بصورت ماهانه كه جداقرعه كشي كنيد. سپس فيش هارو بريزيد مجدد داخل صندوق قرعه كشي و باز ماه بعد همينطور.
اينطوري افراد ترغيب ميشند كه بيشتر خريد كنند
تا امروز حدود 50 نفر در قرعه کشی شرکت کردن . فکر میکنم تعداد برنده ها که سه نفر هست نسبت به کل شرکت کننده ها کمه . از طرفی نمیتونم بیشتر از این هزینه کنم بابت جایزه . دوستان اگر نظری دارن لطف کنن راهنمایی کنن.
(02-02-2015 10:57 AM)مهدی ر نوشته شده توسط: [ -> ]تا امروز حدود 50 نفر در قرعه کشی شرکت کردن . فکر میکنم تعداد برنده ها که سه نفر هست نسبت به کل شرکت کننده ها کمه . از طرفی نمیتونم بیشتر از این هزینه کنم بابت جایزه . دوستان اگر نظری دارن لطف کنن راهنمایی کنن.
نه داداش کم نیست ، می شه 6 درصد برنده که درصد خوبی هست.
پیشنهاد من اینه که روز قرعه کشی مشخص باشه و با سیاه لشگر یا اطلاع رسانی یا پیامک به همه شرکت کنندگان . جلوی مغازه را شلوغ کن . نهایتا یک دیس شیرینی هم می گیری و بین تماشاچی ها پخش می کنی ، باور کن این شلوغی بیشتر از اون کارت های هدیه موثره
فقط بازم تاکید می کنم از همین حالا تاریخ بعدی قرعه کشی را تعیین کن
از فله جات غافل نشو
موفق باشی مهدی جان

ممنون دوست من. من تاریخ قرعه کشی رو به مشتریها زبانن میگم اما حرف شما درسته باید کاغذ بچسبونم و بیشتر اطلاع رسانی کنم تا وقت قرعه کشی مغازه شلوغ بشه . چند روز قبل از تاریخ قرعه کشی حتما پیامک میدم .
دوووووستان نظرتون درباره اینکه سی دی آموزشی در این باره گردآوری و تنظیم شود و به سوپرمارکتها فروخته شود چیه ؟
بنظرم میگیره.....
((ایده ها، راهکارها و ترفندهای افزایش فروش سوپر مارکت))
(02-03-2015 12:17 AM)hamid.h نوشته شده توسط: [ -> ]دوووووستان نظرتون درباره اینکه سی دی آموزشی در این باره گردآوری و تنظیم شود و به سوپرمارکتها فروخته شود چیه ؟
بنظرم میگیره.....
((ایده ها، راهکارها و ترفندهای افزایش فروش سوپر مارکت))
نكته مهم به روز بودن ايده هاست و اينكه اون كسي كه اول اجرا ميكنه بيشترين سود يا ضرر ميكنه.
اينكه فرضا بگيم شما اين راهكار رو بكار بگير سود ميكنيد. خوب همه فرشگاه ها اين عمل رو انجام ميدند انوقت به خودي خود ايده از عمل ميوفته.
با اين موردش چيكار كنيم؟؟
(02-03-2015 12:50 AM)اقاي ايـــده نوشته شده توسط: [ -> ] (02-03-2015 12:17 AM)hamid.h نوشته شده توسط: [ -> ]دوووووستان نظرتون درباره اینکه سی دی آموزشی در این باره گردآوری و تنظیم شود و به سوپرمارکتها فروخته شود چیه ؟
بنظرم میگیره.....
((ایده ها، راهکارها و ترفندهای افزایش فروش سوپر مارکت))
نكته مهم به روز بودن ايده هاست و اينكه اون كسي كه اول اجرا ميكنه بيشترين سود يا ضرر ميكنه.
اينكه فرضا بگيم شما اين راهكار رو بكار بگير سود ميكنيد. خوب همه فرشگاه ها اين عمل رو انجام ميدند انوقت به خودي خود ايده از عمل ميوفته.
با اين موردش چيكار كنيم؟؟
اون موقع خلاقیت صاحبان سوپر مارکتها افزایش پیدا میکنه ، رقابت شدیدتر میشه و خیلی چیزای دیگه....
(02-03-2015 12:57 AM)hamid.h نوشته شده توسط: [ -> ] (02-03-2015 12:50 AM)اقاي ايـــده نوشته شده توسط: [ -> ] (02-03-2015 12:17 AM)hamid.h نوشته شده توسط: [ -> ]دوووووستان نظرتون درباره اینکه سی دی آموزشی در این باره گردآوری و تنظیم شود و به سوپرمارکتها فروخته شود چیه ؟
بنظرم میگیره.....
((ایده ها، راهکارها و ترفندهای افزایش فروش سوپر مارکت))
نكته مهم به روز بودن ايده هاست و اينكه اون كسي كه اول اجرا ميكنه بيشترين سود يا ضرر ميكنه.
اينكه فرضا بگيم شما اين راهكار رو بكار بگير سود ميكنيد. خوب همه فرشگاه ها اين عمل رو انجام ميدند انوقت به خودي خود ايده از عمل ميوفته.
با اين موردش چيكار كنيم؟؟
اون موقع خلاقیت صاحبان سوپر مارکتها افزایش پیدا میکنه ، رقابت شدیدتر میشه و خیلی چیزای دیگه....
از چه لحاظ؟
خوب يا بد؟؟
يك رقابت خوب داريم يك رقابت بد داريم كه ميشه حسادت
متاسفانه امروزه شاهد رقابت نيست بلكه شاهد حسادت هستيم.
موردي كه نه تنها باعث سودرساني نميشه بلكه باعث ضرر هم براي خودشان و هم براي ديگران ميشه و البته سود براي يك سري افراد ديگر.
اگرم همچين محصولي بخواد تهيه بشه. بايد بيشتر ايجاد راهكارها و رقابت درست رو اموزش بده.
صرفا اگر هدف كمك رساني به افراد باشه نه كسب درامد با هر اموزشي.
(01-30-2015 04:00 PM)مهدی ر نوشته شده توسط: [ -> ]حدود 10 روزی میشه یجور قرعه کشی ماهانه راه انداختم . مشتری میاد 10 هزار تومان خرید میکنه یه قبض بهش میدم با اسم و شماره رسید مخصوص میندازه داخل صندوقی که جلو چشم مشتریها نصب کردم . اخر هر ماه از صندوق سه نفر به قید قرعه انتخاب میشن . که به هر کدام یک عدد کارت عابر بانک 200 هزار ریالی میدم . روی کارتها هم اسم مغازه و شماره تماسمو نوشتم . قبض قرعه کشی سه قسمتیه که یه قسمت داخل صندوق انداخته میشه یه قسمت رسید مشتری و یه قسمت ته چک میمونه واسه من . روی قسمت ته چک شماره تماس مشتری رو یادداشت میکنم تا بتونم باخبرش کنم که برنده شده . دوستان اگه میشه راجب این سیستم جایزه نظر بدید . ممنون .
به نظر من 10تومن خرید کمه حداقل 20-30تومن باشه و جایزه هم مناسب نیست یعنی ماندگاری ذهنی نداره .با 20تومن مثلا می تونید ساعت دیواری یا یک مجسمه زیباو.....بخرید که مشتری تا میره خونه خانومش بگه این چیه اونم بگه بله جایزه سوپر است و هربار هم بهش نگاه کنند یاد سوپر شما می افتند.اما20تومن نقد پولی نیست همون اول خرج میشه میره