سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: آموزش عملی برای فروش و بازاریابی ....
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
با سلام
مطالب و نکات عالی رو مطرح کردید جناب جلاوند
به نظر شما مستقم از تولید کننده بخریم بهتره یا بگردیم دنبال سوراخ موشی که گفتید؟
من چون خودم اکثرا از کارخونه دارم جنس میگیرم و گهگاهی از عمده فروشانی که قیمتشون مناسبه و یه سری جنس رو میفرستم شهرستان
درباره تیم تحقیقاتی که گفتید خیلی جالب بود اگه بشه یه تیم خوب تو هر شهری اینجوری تشکیل بدیم عالیه و تبادل کالایی با هم داشته باشیم
و یه سری اقلام غذایی رو با هم تبادل کنیم برای هممون سود آوره
امیدوارم همچین تیمی رو بتونیم در کناره هم جمع کنیم و با قدرت و صداقت بازارو قبضه کنیم
عالیه دوستان عزیز
خواهشا به چند نکته دقت کنید :
1-ادامه دهنده این بحث باشید
2-از تجریبیات خودتون در امر فروش بگید
3-درخلال نکته ها و تایپیک های شما ، اگر نکته ای به ذهن این حقیر و دوستان رسید مرقوم بفرمایند
4-دوست داشتم در این تایپیک مدیریانی که در انجمن هستند شرکت داشته باشند که هنوز موفق به دیدن این تایپیک نشده اند
5-فقط و فقط در مورد بازارابی و فروش صحبتش ود خواهشا

منتظر نظرات شما هستم
خب آموزش امروز
"باز کردن و شناخت دو تیم ویژه برای بازاریابی و فروش"
1-تیم جمع آوری اطلاعات مشتریان و بازار هدف :
این تیم به منظور شناسایی بازار هدف و بازارهایی که میوشد در آنها به فروش جنس و کالا پرداخت کمک میکند.لازم به ذکر است کار اصلی این تیم فقط پیدا کردن و جستجوی اطلاعات مکانی است و هیچ مسئولیت دیگری بر دوش آنها نیست.همراه این گروه دفترچه بازار هدف وجود دارد.در این دفترچه نام و نام خانوادگی خریدار و آدرس دقیق ثبت میشود و بعد از مشاهده منطقه خاص ، تحویل تیم فروش میگردد
2-تیم قیمت گیری لحظه ای :
وظیفه این تیم قیمت گیری لحظه ای از همان جنس در بازارهای اطراف و سپس انتقال ان به مدیر فروش است

و حالا نکته مهم :
دفترچه ثبت زمانی تماس : این دفترچه به نوعی ابداعی است و میتواند به سلیقه شما تغییر کند.دراین دفترچه چند چیز موجود است :
نام خریدار - تلفن - آدرس - زمان انتقال اطلاعات - توضیحات
زمان انتقال اطلاعات : شما خریداران را به چند گروه تقسیم میکنید.یک روزه ، چند روزه ، یک هفته ای ، چند هفته ای ، یکماه و بدون تماس
کمک کم راجه به این زمان تماس با خریدار صحبت خواهد شد
در قسمت توضیحات ، فقط ثبت حالت و رفتار و نحوه برخورد فرد خریدار با شما ثبت میشود برای درجه بندی زمان تماس بسیار لازم و ضروری است
اين دفترچخه اي كه فرمودين خيلي به درد ميخوره، حتي ميتونه بعد از اينكه ازون كار اومدين بيرون به عنوان چند بانك اطلاعاتي به دردتون بخوره.
ممنون آقاي جلالوند بابت مطلبتون.
شدیدا منتظر ادامه آموزش هستیم...
شدیدا منتظر ادامه آموزش هستیم...
منتظر ادامه آموزش ها هستیم
سلام جناب جلالوند روزتون بخير باشه
به رسم ادب واقعا سپاس گذارم از مطالب اموزندتون
مي خواستم خواهش كنم اگرامكان داردكالاي مورد نظر بعدي رو در مورد فروش مواد غذايي مثال بزنيد همونطور كه ميدونيد جا انداختن جنس غذايي فروش به رستوران ها كمي سخت است ولي زماني كه جنست به تاييد نهايي مشتري برسه ميتونه به يك رابطه همكاري طولاني منجر بشه مثلا فروش همبرگر
با تشكر
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع