ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


چگونه یک برند موفق بسازیم؟
زمان کنونی: 03-29-2024, 04:10 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: mehdi098
آخرین ارسال: mehdi098
پاسخ: 1
بازدید: 855

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امیتازات : 3.19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه یک برند موفق بسازیم؟
08-26-2011, 07:09 PM
ارسال: #1
چگونه یک برند موفق بسازیم؟
چگونه یک برند موفق بسازیم؟

تصویر خود را بسازید، شناخته شوید، آنچه مشتریانتان مي‌خواهند به آنها ارائه دهید و عقایدتان را برای خود بگذارید.

از بین تمام برندهایی که شروع بکار کردند، استارباکس(starbucks) هنوز استانداردهایی طلایی ارائه مي‌كند. استارباکس عمل روزمره خریدن یک فنجان قهوه را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل مي‌کند و اين كار رابه واسطه ایجاد یک برند به یاد ماندنی انجام مي‌دهد. یک اسم منحصربه‌فرد و یک لوگوی به یادماندنی که قهوه را نه فقط یک قهوه، بلکه یک حس خوشایند و مکانی راحت برای رفتن و دیده شدن مي‌سازد. برند استارباکس یک فرهنگ خلق کرد. در ادامه به بررسی اینکه چگونه شما نیز مي‌توانید این کار را انجام دهید، می‌پردازیم.
گام نخست: تصویرتان را با مهارت بسازید
جلب توجه دیگران به برند، نیاز به نفوذ در آنها دارد. شما تلاش می‌کنید تا خود را در مقابل افرادی که نمي‌خواهند تصمیمات خریدشان را تغییر دهند، قرار دهید. برند شما بایستی به قدری قوی باشد تا آنها را مجبور به خارج شدن از مسیر عادی خود كنيد.
این کار با یک اسم شروع مي‌شود. هر اسمی با تکرار کافی مي‌تواند به یاد ماندنی شود. این اسم مي‌تواند مثلJiffy Lube یا Toys “R” Us یک اسم توصیفی، توضیحی باشد و شاید یک کلمه ساختگی یا مبهم باشد که دارای قدرتی برای خلق یک ارتباط احساسی بادوام است.(به استارباکس بیندیشید.) برندهایی با اسامی مبهم در رقابت، منحصربفرد و به یاد ماندنی تر هستند. همچنین این نام مي‌تواند یک نام خانوادگی باشد که نشان‌دهنده اعتبار، مهارت و استاندارد اخلاقی صاحب این کسب و کار است.
لوگوی(Logo) شما نیز دارای اهمیتی مشابه نام برند شما است. لوگو، اولین ارتباط عمیق درونی است که مشتری با برند برقرار مي‌کند و حس توجه به برند را بر مي‌انگیزد. اولین وظیفه یک لوگو پاسخ به سوالاتی است از قبیل اینکه «شما که هستید؟ چه مي‌کنید؟ و به چه کار مشتری مي‌آيید؟»
ملاحظات عملی دیگری هم در طراحی لوگو وجود دارد. از قبیل:
به خوبی در اندازه‌های مختلف و رسانه‌های گوناگون قابل تولید باشد.
حساسیت‌‌های مخاطبان هدف را منعکس نماید.
نیت و پیام آن بایستی کاملا شفاف باشد.
به طور آسان و یکتایی قابل تشخیص باشد.
در بهترین حالت، یک لوگو بایستی بتواند ارتباطی احساسی و هویت کسب و کار شما را منتقل نماید. ذکاوت نهفته در یک لوگوی مفهومی بایستی عکس العملی _ مثل یک «آهان»_ دریافت کند تا آنچه شما انجام مي‌دهید را منتقل کند و شخصیت کسب و کار شما را به
تصویر بکشد.

[تصویر: 30-04.jpg]

گام دوم: شناخته شوید
فرآیند تبدیل به برند شدن در ذهن مصرف‌کنندگان رخ مي‌دهد. تعهدات پشت سر یک برند برای آن جذابیت ایجاد مي‌کند، اما عملی کردن این تعهدات است که برای شما مشتری خلق مي‌کند.
جلب توجه از طریق رسانه‌های سنتی _تبلیغات، ترویج، نمایشگاه‌های تجاری، بازاریابی مستقیم، رخدادها، کتاب‌های راهنما و حتی بازاریابی از طریق موتورهای جست‌وجو (Search engine marketing) - نیاز به پول دارند و بسیاری از کسب و کارهای نوپا پول زيادي ندارند.
رسانه‌های اجتماعی، به وجود آورنده فرصت‌های تبلیغاتی بسیار خوبی برای کارآفرینان کم سرمایه هستند. در اینجا رهنمودهای مهمی برای ساختن اثربخش برند شما به صورت online با استفاده از Twitter، Face book، You Tube،
وبلاگ‌ها و دیگر رسانه‌های اجتماعی وجود دارد:
•گوش کنید، حرف نزنید. دوران گفتن هرچه که به ذهنتان مي‌رسد یا گزارش چیزهای بی ارزش به سر آمده است. اول گفت‌وگوها را گوش کنید و سپس مشارکت كنید.
• بپرسید، نگويید. هدف، گسترش تعاملات است. عقایدتان را تغییر دهید و قبل از اینکه دیگران شروع کنند به مباحثات پایان دهید.
• اصیل باشید و یک داستان داشته باشید. رفتاری متناسب با شخصیت برند خود داشته باشید. به این شخصیت عمق دهید و اصیل باشید.
• جالب و بخشنده باشید. با تمام توان علمی که دارید در مکالمات شرکت کنید.
• علاقه‌مند و پاسخگو باشید. نیازهای افراد را بشنوید، سپس تخصصتان را به نحوی که گویی هیچ انگیزه‌اي جز کمک ندارید، تقسیم کنید.
•یک نتیجه خوب داشته باشید و تشکر کنید. به پیروانتان چیزی خاص و منحصربه‌فرد جایزه دهید و از آنها به خاطر پیروی از برندتان تشکر کنید و خود را در حال و هوای آنها قرار دهید.
گام سوم: نیازهای مشتریانتان را بشناسید
پتانسیل موفقیت یک برند در زمان راه انداختن یک کسب‌وکار با بودجه‌اي محدود، بیشتر بر اساس میزان اشتیاق کارآفرین در خلق ایده‌های منحصربه‌فرد است تا مبتنی بر تحقیقات بازار.
منبع:
http://www.entrepreneur.com

[تصویر: 30-04.jpg]
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: کامیار کاظمی , MARYAR
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  یک سوال د رمورد ثبت برند پرواز 0 384 08-10-2015 11:44 AM
آخرین ارسال: پرواز
  ۷قانون فروش موفق برایان تربسی samiar afshari 4 1,243 03-18-2015 03:30 AM
آخرین ارسال: samiar afshari
  چگونه رویدادهای خیریه را بازاریابی کنیم؟ esmaeili_co 0 969 02-28-2015 02:40 PM
آخرین ارسال: esmaeili_co
  چگونه چون یک مدیر عالی بیندیشیم shahrasebi 4 2,148 05-14-2014 10:40 PM
آخرین ارسال: arash1367
  روش‌های موفق بازاریابی در شرکت های کوچک mallarme 0 844 05-20-2013 11:13 PM
آخرین ارسال: mallarme
  فروش تلفني موفق hamid28 4 2,208 05-16-2013 11:58 AM
آخرین ارسال: Fela.Want
  چگونه آدرس مغازه ها را برای بازاریابی پیدا کنیم؟ iran 12 3,754 03-26-2013 08:48 AM
آخرین ارسال: make money
  چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟! اقاي ايـــده 3 2,111 01-18-2013 09:59 AM
آخرین ارسال: soltan_sal
  چگونه می‌توانم مشتریان بیشتری بگیرم؟ مهدی گل محمدی 0 925 10-26-2012 12:07 AM
آخرین ارسال: مهدی گل محمدی
  ارتقا برند شخصی (Personal Branding) لازمه پیشرفت در هر کسب و کار mbaland 2 1,263 07-31-2012 10:43 AM
آخرین ارسال: mbaland
  چگونه به موفقیت مالی برسیم mehdi098 0 1,278 08-21-2011 04:45 PM
آخرین ارسال: mehdi098
  در این بازار آشفته چگونه به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شویم؟ مهدی گل محمدی 0 1,348 06-21-2011 11:31 AM
آخرین ارسال: مهدی گل محمدی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS