ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


17درس طلایی و آموزنده بازاریابی اجتماعی
زمان کنونی: 03-29-2024, 04:31 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: mbaland
آخرین ارسال: دنیا
پاسخ: 2
بازدید: 1447

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امیتازات : 3.3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17درس طلایی و آموزنده بازاریابی اجتماعی
09-08-2012, 04:31 PM
ارسال: #1
17درس طلایی و آموزنده بازاریابی اجتماعی
توضیح:

دیدگاه بازاریابی اجتماعی بر این باور است که بازاریابی باید ارزش را طوری در اختیار مشتری قرار دهد که هم به صلاح مشتری باشد و هم جامعه.

تصمیمات بازاریابی یک شرکت باید خواسته های مصرف کننده ،الزامات شرکت ،منافع بلند مدت مشتری ومنافع بلند مدت جامعه را در نظر بگیرد.

مرامنامه شرکت جانسون اند جانسون

(جانسون اند جانسون بر مقدم بودن مردم بر سود تاکید دارد)

1- ما باور داریم که اولین مسئولیت ما نسبت به پزشکان ،پرستاران ،بیماران،پدران ،مادران و همه افرادی است که از محصولات وخدمات ما استفاده می کنند.

2- در راستای برآورده کردن نیازهای آنان کیفیت محصولات ما باید بالا باشد.

3- ما باید دائما"در حال تلاش برای کاهش هزینه هایمان باشیم تا بتوانیم محصولات را باقیمت معقولی عرضه کنیم.

4- سفارشات مشتریان باید خیلی سریع و به دقت رسیدگی شوند.

5- کسانی که به عنوان کارپرداز و توزیع کننده برای ما کار می کنند نیز باید این امکان راداشته باشند که سود خوبی ببرند.

6- ما در مقابل کارمندانمان ،زنان و مردانی که در سراسر جهان برای ما کار می کنند احساس مسئولیت می کنیم .

تک نک آنها به عنوان یک شخص خاص باید به حساب آورده شوند .ما باید به شان آنها احترام بگذاریم و محسنات آنها را مورد توجه قرار دهیم .آنها باید در سرکار خود احساس امنیت شغلی داشته باشند .

حقوق آنها باید عادلانه و کافی بوده و شرایط کاری باید تمیز ،مرتب و ایمن باشد.

ما باید در اندیشه روش هایی باشیم که به کارمندانمان کمک کند وظایف خانوادگی شان را به انجام رسانند.

7- کارمندان باید برای دادن پیشنهاد و بیان شکایات خود آزاد باشند.

8- باید برای آن دسته از افرادی که صلاحیت دارند ،فرصت برابری برای اشتغال و پیشرفت فراهم باشد.

9- اعمال مدیران شایسته ای که برای شرکت خود انتخاب می کنیم باید عادلانه و اخلاقی باشد.

10- ما در قبال جوامعی که در آنها کار و زندگی می کنیم و نیز نسبت به کل جامعه جهانی مسئولیم.

11- ما باید شهروندان خوبی باشیم –از کارهای خوب وخیریه حمایت کنیم وسهم مالیاتی خود را بپردازیم.ما باید از پیشرفتهای شهری و سیستم بهداشت وآموزش بهتر محافظت کنیم .

12- مزیت استفاده از اموال, در اختیار ما قرار داده شده است ،باید آنها را درشرایط خوب نگه داریم و از محیط زیست ومنابع طبیعی محافظت کنیم.

13- کار تجاری باید با سود همراه باشد.

14- ما باید با بهره گرفتن از ایده های نو تولید کنیم .

15- باید تحقیقات انجام گیرد و برنامه های نو آورانه ارائه شوند و بهای اشتباهات پرداخت شود.

16- تجهیزات جدید باید خریداری شوند ،تاسیسات نو تامین شوند و محصولات جدید عرضه شوند.

17- جهت شرایط نامساعد باید اندوخته هایی به وجود آیند.
منبع: MBALAND.net
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: mohammadshamosi , R.shahhoseini , ناصر صادقی , mir abbas , mahdi5e , yousefi66
12-22-2012, 05:15 PM
ارسال: #2
RE: 17درس طلایی و آموزنده بازاریابی اجتماعی
خسته نبشید عالی بود سپاسگزارم

تصمیم بگیریم استاد تغییر باشیم ،نه قربانی تقدیر، در بازی زندگی اگر عوض نشویم تعویض خواهیم شد.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: M3HDI , ناصر صادقی , mir abbas
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  پورسانت ویزیتور بازاریابی مویرگی farda20032020 0 1,137 06-21-2018 11:55 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  بازاریابی شخصیتی (Influencer Marketing ) r2013.samadi 0 553 07-27-2017 06:44 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده e.g_band 1 1,505 03-02-2017 11:14 PM
آخرین ارسال: sinap
  آشنایی با بازاریابی عصبی pouria1980 0 909 12-13-2016 01:42 PM
آخرین ارسال: pouria1980
Exclamation معایب ایمیل مارکتینک نسبت به سایر ابزارهای متداول مانند شبکه‌های اجتماعی business_nuts 13 1,943 07-03-2016 02:32 PM
آخرین ارسال: 8611670474
Thumbs Up بازاریابی داروهای گیاهی ehsan322 3 3,616 04-26-2016 09:46 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید moahamd roham1364 0 1,101 02-28-2016 06:16 PM
آخرین ارسال: moahamd roham1364
  توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای ناصر صادقی 3 2,281 01-25-2016 02:28 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  درخواست کمک در امر بازاریابی Lady 3 2,000 11-23-2015 03:07 PM
آخرین ارسال: depelink
  راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران radan 8 4,518 11-23-2015 03:00 PM
آخرین ارسال: depelink
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 20,183 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,753 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی arash1367 22 4,945 11-22-2015 03:43 PM
آخرین ارسال: ghomeishi
  آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن shinalife 0 1,225 10-08-2015 01:27 PM
آخرین ارسال: shinalife
  ایا بازاریابی مواد غذایی کار پر درامدی است؟ sinior 34 28,101 09-24-2015 11:05 AM
آخرین ارسال: miramira
  راهنمایی برای شروع بازاریابی saghi_gh 13 4,273 09-22-2015 11:28 AM
آخرین ارسال: modireayandeh
  چرا صاحبان وبسایت باید پذیرای بازاریابی محتوا باشند modireayandeh 0 974 09-16-2015 11:31 PM
آخرین ارسال: modireayandeh
  توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک f.amini 1 1,210 09-06-2015 06:48 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب محسن دوستوندی 4 3,892 09-04-2015 08:36 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک mbaland 11 6,521 09-04-2015 06:53 PM
آخرین ارسال: yazdanshm

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS