ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
شما به چه چيزي رسيديد؟؟ زمان کنونی: 03-29-2024, 08:01 PM |
|||||||
|
شما به چه چيزي رسيديد؟؟
|
12-20-2012, 01:54 AM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
شما به چه چيزي رسيديد؟؟
چند ماهي ميشه كه در سراسر دنيا و همينطور در ايران از طريق راه هاي مختلف خبر نابودي و خرابي دنيا در همه جا پخش شده
در اينجا كاري به بعد ديني اين مسئله نداريم و تنها در همين حد كه اين موارد رو ميتوان به عنوان يك تنلگر بهشون نگاه كرد و خودمون رو بهتر هست اماده كنيم شايد يك ثانيه بعد دنياي ما تمام شود و ما هزاران كار براي انجام دادن در اين دنيا داشته باشيم. اما بحث ما در مورد درس ها و انديشه هاي كه كرديد هست. ما در يك انجمن تا حدودي اقتصادي و مباحث كاريابي و موارد اين چنيني هستيم. پس ديدگاه و نظرات شما هم بايد در همين حيطه باشد. 1- منم ميخوام يك مطلبي رو پخش كنم. به نظر شما چطور مطلبي باشه كه دهن به دهن بچرخد و بدون هزينه كردند سايت ها اين خبر و مطلب رو منتشر كنند؟؟ چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟؟ 2- راه هاي كسب درامد از اين مطلب چگونه ميتواند باشد.؟؟ و در اخر نظرتون رو در مورد اين شيوه عملكردي بنويسد و بگيد چطور ميتوان مانند اين فعاليت و حركت رو براي معرفي مطلبي تكرار كرد. كانال ايده يار: @ideayar
|
|||
12-20-2012, 02:02 AM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: شما به چه چيزي رسيديد؟؟
البته دوستاني كه فكر ميكند هنوز 23 ساعت ديگه تا پايان امروز مونده ميتونيد بعد از اين زمان نظرشون رو اعلام كنند
كانال ايده يار: @ideayar
|
|||
12-20-2012, 02:20 AM
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: شما به چه چيزي رسيديد؟؟
خوب در جواب شما به چند نکته اشاره می کنم .
1- مطلب : اینکه مطلب چیست ؟ اهمیت آن در چه حدی است ؟موضوعیت آن چیست ؟ کسانی که هدف این مطلب هستند باید آنقدر این مطلب ارزشمند باشد که دهان به دهان پخش کنند . برای اهداف اقتصادی باید بینیم برای چه مطلب می نویسیم . به فرض اگر سهام نفت داریم با القای یک خبر در باره کاهش ذخایر زیر زمینی خاورمیانه نگاه ها را به آن جلب می کنیم .و سهام افزایش می یابد. 2-نکته دوم اهمیت منبع خبر است و نوع ارسال . اگر از دهان کسی خبر و مطلب نوشته و یا پخش شود که قابل استناد و احترام است موثر تر است و بعد نوشتن هدر مطلب که با چه عناوینی نوشته شود . بهتر است با کلماتی مهیج و خاص و القا کننده باشد . به فرض مطلب با عنوان " یک پیشنهاد رد نکردنی " بسیار قابل توجه تر از عنوان " یک پیشنهاد مهم " است ، یعنی شیوه تبلیغی خیلی مهم است . 3- ذکر مطلب در یک زمان خاص به شیوه بمباران تبلیغاتی از راه های گوناگون بسیار در ترویج و اشاعه دهان به دهان آن مهم است . مطلب راجع به آخر الزمان صدها سال است قومی پیشگویی کرده اند اما چند ماهی است که با ترویج آن بصورت ویروسی عالمگیر شده است . 4- و نکته آخر سنخیت و همترازی با زمان و شرایط بوجود آمده است .شما اگر خبری راجع به فصل تابستان را در فصل زمستان ارائه دهید استقبال نمی شود . از شرایط استفاده کنیم و مطلب را روی خروجی قرار دهیم . مثلاً در بحبوحه مناقشات اتمی ، پخش خبر دستاورد هسته ای از ایران تا چه حد می تواند مرکز کانون نگاه ها باشد تا اینکه این خبر در فروکش مسائل باشد . امیدوارم گفته هایم مثمر ثمر باشد هر روز فرصت های بیشتری برای ثروتمند شدن ایجاد می شود -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
برای تماس و مشاوره با من می توانید پیام دهید |
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
هر چيزي را که مرتباً تمرين کنيد .... | بيلا بالا | 1 | 984 |
12-20-2012 09:17 AM آخرین ارسال: soltan_sal |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان