ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


بازاریابی
زمان کنونی: 03-29-2024, 01:43 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Amiraliamirali
آخرین ارسال: Amiraliamirali
پاسخ: 23
بازدید: 2343

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امیتازات : 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازاریابی
09-29-2015, 11:03 PM
ارسال: #21
RE: بازاریابی
چیزی را بخرید که مشتری شما می فروشد(2)





توجه به این نکته ضروری است که این موضوع هیچ ارتباطی به نوع کسب و کار و صنعتی که در آن فعالیت می کنید ندارد، و مطرح کردن قضیه تبلیغات در اینجا تنها به عنوان یک مثال مطرح شد. شما در هر حوزه و صنعت که فعالیت داشته باشید، بالاخره دارای مشتریانی برای خودتان می باشید و در هر کسب و کاری داشتن روابط دو سویه قوی و بلند مدت حیاتی می باشد. خوب چه دلیلی وجود دارد که نخواهیم این رابطه دو سویه را از طریق حمایت و پشتیبانی کردن از فعالیت های اقتصادی آنها قوی تر بکنیم؟ همانطور که می دانید این کار یکی از اصول اولیه شبکه سازی است: شما همواره در پی خرید کردن از کسانی هستید که آنها را بشناسید و دوست بدارید. از طریق تبدیل شدن به مشتری آنها و همچنین فروشنده آنها، فرصت های بسیار بیشتری برای ایجاد تعامل با آنها کسب می کنید و اجازه دهید با این حقیقت روبرو شویم که اگر این مشتریان شما در کسب و کار خودشان موفق باشند کار بیشتری داشته و در نتیجه درخواست های بیشتری از شما دارند و کسب و کار و تعاملات خودشان با شما را افرایش می دهند.: یک موقعیت برنده – برنده به وجود آمد، درست است؟

بنابراین زمانی را به این موضوع اختصاص دهید و به اطلاعات باشگاه مشتریان خود به دقت توجه کنید. احتمال زیادی وجود دارد که برخی از آنها ارائه دهنده محصولات یا خدماتی هستند که شما آنها برای محل کار یا حتی منزل خود نیاز دارند. به این صحبت دقیقا فکر کنید که اگر هر نفر یا حتی نصف هر نفر از افرادی که برای این یعنی شرکت جنرال موتورز فعالیت می کنند، یک دستگاه خودرو GM خریداری می کردند، این شرکت در وضعیت وخیمی قرار نمی گرفت که پس از تلاش های فراوان آن مجموعه و حمایت های مختلف اکنون بعد از آن موقعیت در این وضعیت کنونی قرار داشته باشد. علاوه بر این، این افرادی که این ماشین ها را خریداری کرده بودند، شغل خود را در سالهای گذشته که رکود اقتصادی از دست نمی دادند.

هر ثانیه فرصتی است برای دگرگون کردن زندگیتان.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
09-29-2015, 11:05 PM
ارسال: #22
RE: بازاریابی
آیا وضعیت بازاریابی امروز شما بهتر از سال گذشته است؟





بر اساس سال مالی که برای شرکت خودمان تعریف کرده‌ایم و همچنین زمان آغاز هر پروژه بازاریابی برای مشتریان مختلف ملزم به داشتن جلساتی مشترک با هر یک از آنها هستیم تا وضعیت فعلی را نسبت به قبل بررسی کنیم! شما چطور؟ به اهداف خود رسیده‌اید؟ چیزی تغییر کرده؟
پیگیر معیارهای اصلی برای بررسی بازاریابی خودتان هستید؟ پیش از این مطلبی در رابطه با معیارهای اصلی دخیل در وضعیت بازاریابی مطلبی را برای شما ارائه کرده بودیم تا از طریق آن قادر به اندازه‌گیری میزان موفقیت خود باشید. توجه داشته باشید که پایان بازه زمانی یکساله برای هر پروژه تعریف شده بهترین زمان برای بازبینی این معیارها جهت اطمینان پیدا کردن از پیشرفت فعالیت‌های شما می‌باشد. اگر پس از این ارزیابی به این نتیجه رسید که پیشرفت نداشته‌اید، پس حتما کاری را اشتباه انجام می‌دهید . . . و حتما باید اقدام به اصلاح آن بخش‌ها بکنید.

آیا به اهداف تعیین‌شده برای بازاریابی خود رسیده‌اید؟
منظور من بطور مستقیم افزایش میزان درآمد شما نیست – چرا که این موضوع طبیعی است و باید حتما افزایش درآمد داشته باشید. اما نکته در اینجاست که آیا به اهداف تعیین‌شده برای خودتان در ابتدای بازه زمانی یکساله دست‌یافته‌اید؟ شاید یکی از اهداف شما دستیابی به تعداد بیشتری از دنبال کنندگان در شبکه‌های اجتماعی بوده است، یا حتی به دست آوردن تعداد مشتریان بالقوه بیشتر، یا داشتن مشتریان نهایی و وفادار بیشتر. اگر هنوز به یکی از اهداف تعیین‌شده خود دست نیافته‌اید، پایان این دوره یکساله زمان مناسبی برای پیدا کردن چرایی این مسئله است، چه مسئله‌ای اتفاق افتاده که از دستیابی شما به این هدف جلوگیری کرده است؟ علاوه بر این موضوع باید ببینید چگونه قرار است در سال جدید با این مشکل کنار بیایید؟

هر ثانیه فرصتی است برای دگرگون کردن زندگیتان.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
09-29-2015, 11:08 PM
ارسال: #23
RE: بازاریابی
آیا وضعیت بازاریابی امروز شما بهتر از سال گذشته است؟(2)






تمام وظایف و کارهایی که برای خود تعیین کرده بودید، را انجام دادید؟
خارج شدن از مسیر حرکت و برنامه‌ریزی در طی سال موضوعی خیلی ساده و عادی است که برای هر مجموعه‌ای ممکن است اتفاق بیفتد. این مسئله تا جایی ادامه پیدا می‌کند که شما به پایان سال می‌رسید و تازه متوجه می‌شوید که در طی سال اصلاً به این کار یا فلان کار نپرداخته‌اید. اینجاست که اهمیت داشتن و استفاده کردن از یک طرح بازاریابی در طی سال روشن می‌شود. البته باوجود داشتن این طرح مطمئناً باید نسبت به تغییرات بازار عکس‌العمل نشان داده و رویکرد خود را تغییر دهید، اما اگر طرحی برای فعالیت یکساله خود داشته باشید – و آن را بطور مرتب مورد بازبینی قرار دهید – موارد کمتری در پایان این بازه زمانی از دست شما در می‌روند.

اگر امروز نسبت به دوره یکساله قبل در موقعیت بهتری قرار دارید، که خیلی هم خوب است!!!! اما اگر اینطور نیست، باید چه کاری انجام دهید؟
اگر همه چیز خوب پیش رفته است و نتایج خوبی کسب می‌کنید که خیلی هم عالی است. پس حتما برنامه سال بعد موفقیت‌های بیشتری برای شما به ارمغان خواهد آورد. اما اگر کارها آنگونه که انتظار داشته‌اید پیش نرفته‌اند – حتما باید بررسی کنید که دلیل این اتفاق چه بوده است. رقبای جدید؟ کاهش تقاضا در بازار هدف شما؟ تغییر در باورها و رفتار مصرف‌کننده شما؟ یا شاید فقط و فقط یک وضعیت اقتصادی بد یا ضعیف در بازار؟ هیچ‌یک از این فاکتورها آنقدر سخت و بزرگ نیست که فائق آمدن بر آنها ممکن نباشد . . . به عبارتی تنها باید از نوع و جنس مشکلات مطلع شوید و یک استراتژی مناسب برای تصحیح موقعیت آنها در نظر بگیرید. بنابراین در سال آینده و در طی بازه زمانی بازبینی عملکرد یک سال گذشته می‌توانید با آسودگی خیال بنشینید و ضمن لذت بردن از نتایج کسب‌شده به سالی جدید و بهتر بیندیشید.

هر ثانیه فرصتی است برای دگرگون کردن زندگیتان.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بازاریابی بکنم؟ ashena_73 12 2,406 02-23-2015 11:03 AM
آخرین ارسال: ashena_73
  سری مقالات کاربردی تجارت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی Delta.H 5 2,114 10-02-2014 06:19 PM
آخرین ارسال: Delta.H
  ایده های بازاریابی برای تجارت سود آور-ایده های کلی bagheria 0 1,382 10-21-2013 06:24 PM
آخرین ارسال: bagheria
Wink نکات کلیدی موفقیت در بازاریابی Fela.Want 0 812 05-31-2013 07:57 AM
آخرین ارسال: Fela.Want
  بازاریابی غیرمستقیم بهنام ذوالفقارزاده 3 2,014 03-09-2013 05:20 PM
آخرین ارسال: hade6453
  نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای یا مولتی لول مارکتینگ چیست؟ mehdi098 10 6,257 10-28-2012 05:13 PM
آخرین ارسال: yu3f

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS